Echt waarquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Simpel Sack.. Je brengt iets op 1 april, zodat iedereen denkt dat het een 1 april grap is... doet vervolgens het weghalen omdat iedereen toch denkt dat het een grap is, maar ondertussen is het toch waar, alleen mogen ze het nog niet zeggen.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:48 schreef maniack28 het volgende:
Volgens mij heeft Sack gewoon goed gefotoshopt... zn progje staat namelijjk nog aan -> zie taskbar
Dat schreef ik in het vorige topic al: ja die kans is erquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:10 schreef Blinker het volgende:
Ik keek op de website van millencolin en zag deze data staan:
Aug 18, 2006 - Pukkelpop - Pukkelpop - Belgium
Aug 19, 2006 - Open Air - Gampel - Switzerland
Is er dan nog een kans dat ze naar Lowlands komen?
Mwahh...quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:10 schreef DeVinger het volgende:
Wat een lange OP eigenlijk (tvp)
Zoiets dacht ik ook al ja, die photoshop was me nog niet opgevallen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:48 schreef maniack28 het volgende:
Volgens mij heeft Sack gewoon goed gefotoshopt... zn progje staat namelijjk nog aan -> zie taskbar
Doen! Owja, en Depeche Mode mag wat mij betreft wel écht komen ook. Net zoals The Zutonsquote:Op zondag 2 april 2006 11:49 schreef koen_pijl het volgende:
Ik was gisteren in een cd zaak en daar lagen al flyers voor Lowlands 2006. Zal het binnekort even inscannen.
Met jou kan ik praten!quote:Op maandag 3 april 2006 18:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik hoop op lekker weer, goedkoop bier, mooie vrouwen en Jimi Hendrix dit jaar!
Daar wil ik heenquote:Op maandag 3 april 2006 20:29 schreef Klingon het volgende:
Hier de line-up van het Engelse Reading & Leeds in augustus... zal vast wel wat tussen zitten voor Lowlands:
[afbeelding]
Van mij mogen ze...quote:
Primal Scream zou inderdaad wel leuk zijn op Lowlands.quote:Op maandag 3 april 2006 20:29 schreef Klingon het volgende:
Hier de line-up van het Engelse Reading & Leeds in augustus... zal vast wel wat tussen zitten voor Lowlands:
[afbeelding]
daar noem je dan weer het enige op wat ik juist niét ken van dat festival..quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Primal Scream zou inderdaad wel leuk zijn op Lowlands.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:12 schreef greatgonzo het volgende:
Dacht dat Pearl Jam geen festivals meer deed na het Roskilde drama, mocht het wel zo zijn, dan zou dat zeer tof zijn op LL!!!
Dat vermoeden had ik al...quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:21 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je weet dat die band allang ter ziele is, mag ik hopen?
Dat is standaard zoquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:16 schreef Boeman het volgende:
Lowlands, hmm, dat is 1 of 2 dagen voor mijn intro
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tiga z'n site geeft aan dat ie de 18e op LL staat
dat is idd een erg leuk bandje!quote:
gehoord jazeker! Besteld ook, maar nog niet binnen....quote:
Fantômas of Tomahawk is ook goedquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:21 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je weet dat die band allang ter ziele is, mag ik hopen?
Of Secret Chiefs 3.... Is toch ook van een deel van die gasten?quote:
Als dat allemaal op Lowlands komt...quote:Op maandag 3 april 2006 20:29 schreef Klingon het volgende:
[afbeelding]
Ho ho... Hij zei niks over Lowlands... Depeche Mode zou spelen op een nederlands festival heeft hij gezegd... Lowlands is natuurlijk wel een grote kanshebber!quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:58 schreef lubje25 het volgende:
Over dat Depeche Mode gebeuren:
Van de week of de week ervoor was Anton Corbijn bij De wereld draait door, hij gaf daar aan dat hij er bij DM op aan dringt dat ze dit jaar naar LL komen. Het zou dus toch kunnen!!
Het zou terecht zijn als alle mensen die Sack en mij uitlachten/niet geloofden inzake Depeche Mode geen kaartje voor lowlands mogen kopen als ze toch wel komen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:09 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ho ho... Hij zei niks over Lowlands... Depeche Mode zou spelen op een nederlands festival heeft hij gezegd... Lowlands is natuurlijk wel een grote kanshebber!
En wat Pearl Jam betreft: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!![]()
![]()
![]()
Primus is wel gaaf.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:50 schreef whoops het volgende:
Ik stem ook voor Primus op Lowlands.....
En anders Mr. Bungle...
Voor zover ik me herinner zei hij alleen dat 'ie ze moest pushen om hier toch te spelen aangezien ze hier helemaal niet zo populair zijn als in de rest van de wereld en is het woord festival helemaal niet gevallen..quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:09 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ho ho... Hij zei niks over Lowlands... Depeche Mode zou spelen op een nederlands festival heeft hij gezegd... Lowlands is natuurlijk wel een grote kanshebber!
Ja, ik geloof dat een paar van die gasten wel in die beide bands gespeeld hebben. Zeker weten doe ik het trouwens niet. Het zal ook niet dat 1 van die bands naar Lowlands komt, maar zowel dan zou dat echt te vet zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:05 schreef whoops het volgende:
[..]
Of Secret Chiefs 3.... Is toch ook van een deel van die gasten?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
idd: AC zei nix over LL, ook niks over festivals. DM speelt wel op Werchter; en ik heb kaartjesquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Voor zover ik me herinner zei hij alleen dat 'ie ze moest pushen om hier toch te spelen aangezien ze hier helemaal niet zo populair zijn als in de rest van de wereld en is het woord festival helemaal niet gevallen..
of ik moet net even met mijn oren geknipperd hebben.
excuses, ik denk dat ik dan abuis benquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Voor zover ik me herinner zei hij alleen dat 'ie ze moest pushen om hier toch te spelen aangezien ze hier helemaal niet zo populair zijn als in de rest van de wereld en is het woord festival helemaal niet gevallen..
of ik moet net even met mijn oren geknipperd hebben.
quote:Op woensdag 5 april 2006 02:01 schreef HAL9000S het volgende:
Verdomme wat heb ik hier weer zin in zeg!
moet ik ook nog even doen jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
gehoord jazeker! Besteld ook, maar nog niet binnen....
dat zou erg fijn zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Staat er al op hoor: www.lowlands-2006.tk of www.acampingflighttolowlandsparadise.tkquote:Op woensdag 5 april 2006 19:29 schreef super-muffin het volgende:
Maniack, wanneer ga je beginnen aan je site?
daar zijn er een aantal vorig jaar ook al van geweest.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:10 schreef maniack28 het volgende:
Het Hongaarse Sziget Festival heeft enkele nieuwe namen vrijgegeven: Fear Factory, The Exploited, Scissor Sisters, dEUS, Evergrey en Flogging Molly zijn behoorlijk aantrekkelijke namen. Eerder werd al bekend dat Radiohead, Franz Ferdinand en Robert Plant naar Boedapest toe zullen komen, waar van 9 tot 16 augustus dus Sziget gehouden wordt
Leuke namen
Flogging Molly nee bedanktquote:Op donderdag 6 april 2006 10:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Flogging Molly!!!!!!!!!
Jaaaaaaaa please!!
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Flogging Molly nee bedankt... Liever iets vernieuwends... Flogging Molly kennen we inmiddels wel.
Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs, Belle and Sebastian, The Kooks, The Rakes, Arctic Monkeys, Maxïmo Parkquote:Op maandag 3 april 2006 20:29 schreef Klingon het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:40 schreef maniack28 het volgende:
ipv FM kunnen ze ook een andere feestband boeken..
bijv. Turbonegro
maar als die Lowlandsprogrammeurs het dit jaar voor elkaar krijgen weer FM te boeken en geen andere feestband dan hebben ze bij mij voorgoed af gedaan, want ze hebben kansen zat gehad om andere bands te boeken. Het zal wel weer om commercie draaien, want FM heeft vast meer naamsbekendheid dan The Toy Dolls, Ska P of Turbonegro..
Afgelopen maandag binnen 3 uur compleet uitverkochtquote:Op donderdag 6 april 2006 16:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs, Belle and Sebastian, The Kooks, The Rakes, Arctic Monkeys, Maxïmo ParkMisschien ga ik maar eens op Leeds an
Turbonegro geen feestband? Man, dat is juist wel een feestband! Wat is er beter dan 5 in gaygeklede mannen die nummers zingen als "I got erection" ???quote:Op donderdag 6 april 2006 18:49 schreef SKa_BoSS het volgende:
Nah... Turbo Negro staat 13 augustus nog in Duitsland en heeft statistisch gezien dus de meeste kans lijkt me. Turbo Negro is daarentegen niet echt een "feestband" a la Flogging Molly, maar wees nou effe serieus: Flogging Molly heeft sinds hun album Drunken Lullabies niet echt meer geweldige nummers geproduceert en teert nu slechts op oude successen. Ik zeg niet dat ze slecht zijn, maar Lowlands wordt juist leuk door alle (kleine), onbekende, (nieuwe), vernieuwende bands en bandjes. Denk aan That 1 Guy vorig jaar, Dusminguet een jaar of 2, 3 geleden, en zo zijn er nog een x-aantal te noemen. De leukste dingen zitten gewoonweg in die hoek. "Vernieuwend" en "originaliteit" moeten bij Lowlands in ieder geval hoog in het vaandel staan. Als je ouwe meuk wilt zien ga je maar naar Pinkpop, Huntenpop, Lokerse feesten, weet ik veel waar...
De "feestband" voor het grote publiek van dit jaar wordt hopelijk Manu Chao, een band die in tegenstelling tot Flogging Molly bij mij wél mijn hart sneller doet laten slaan. Ik heb ze in 2001 op Lowlands gezien als de afsluiter van de zondag... HELL YEAH! Nothing beats that! Wat een feestje was dát! Dat zou ik dan graag weer nog eens retour willen zien, maar ja... Wie ben ik?!
Mjaaaah, okee... Maar da's meer textueel... Het heeft niet echt het spring en hos gehalte van FM... Het is wel om te lachen, dat ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 6 april 2006 18:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Turbonegro geen feestband? Man, dat is juist wel een feestband! Wat is er beter dan 5 in gaygeklede mannen die nummers zingen als "I got erection" ???![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:53 schreef soul114 het volgende:
Wir Sind Helden nu ook volgens lowlands.nl
Die zal wel op Lowlands staanquote:Beck op Pukkelpop
Gepost door: Stofje - 2006-04-06 13:24:17 - Bron: Beck.com
Beck bevestigt zichzelf voor Pukkelpop, op 17 augustus. Ook geeft hij een optreden in Paradiso op 16 augustus. De kans dat hij op Lowlands speelt is daarmee zeker aanwezig. We wachten af.
Niet in de Alpha Tent thank godquote:Op donderdag 6 april 2006 22:29 schreef nr.126 het volgende:
[..]
Hallo, we hebbe de hele nacht al dance!![]()
Toy dolls raggen? Toy Dolls is een en al showquote:Op donderdag 6 april 2006 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen dance
Toy Dolls is wel leuk maar toch 90% alleen maar beetje raggen op de gitaren (punk). Maar een aantal echte feestnummers vind ik...
Daar noem je ook precies het meest dansbare nummer van die gasten! Wel een geniaal nummerquote:Op donderdag 6 april 2006 22:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Toy dolls raggen? Toy Dolls is een en al showDas geen raggen... Nelly The Elephant
![]()
![]()
![]()
Oh?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:15 schreef Laton het volgende:
Er is meer in het leven dan 3 akkoordjes en ongewassen muziekanten hoor
Ik hoop op Daniël Lohues (zijn solovoorstelling Allennig is geniaal... Zou best een mooie zondagopener kunnen zijn, onder het motto van "effe bijkomen"), Rowwen Hèze (die doen zo te zien een festivaltour in Augustus...), The Shavers (laatste tour, ze MOETEN gewoon een keer op Lowlands gestaan hebben! HET MOET! HOREN JULLIE ME!? HALVARINE!!! GADVERDAMME!!!)quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:06 schreef Zartos het volgende:
Wat voor Nederlandse bands zouden er komen?
Green Lizard zou tof zijn. Of Voicst.
Klote-V. Waarom nou preciesi n hetzelfde weekend? Radiohead en Beck zouden dan allebei op vrijdag moetenquote:Op donderdag 6 april 2006 19:36 schreef maniack28 het volgende:
Arme jij...
Het wordt dan wel vrijdag voor Beck, zatardag en zondag al op V-Festival..
quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:02 schreef crossover het volgende:
EENSCH!!!!!!!!!! Ik ken heel die band niet, maar het verhaal erachter vind ik wel cool
Ik gun het ze!
Zondag even vragen, meestal staat / zit johannes in de zaal als andere bands spelen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:01 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]http://www.theshavers.nl/
Overigens zijn ze héél toevallig nog vrij tijdens Lowlands... Zou het toeval zijn?
05/08/2006 of
06/08/2006 Popweekend Schagen
05/08/2006 Tuinfeest; Lierop
12/08/2006 Zandstock; 't Zand
21/08/2006 Nelly's café Obdam
27/08/2006 Ticket for Tibet Eindhoven
Helemaal zeker dus, wat B&S betreft.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:34 schreef mouzzer het volgende:
Mew en Belle & Sebastiaan kunnen ook in het zeer waarschijnlijk rijtje
YES!quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Helemaal zeker dus, wat B&S betreft.
Heb er alweer zin in!.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Helemaal zeker dus, wat B&S betreft.
Heb er alweer zin in!.
Die mogen wel thuisblijven na het debacle van Pinkpop 2003.quote:Op zondag 9 april 2006 12:57 schreef peaceman het volgende:
Volgens het tourschema zou de 18e nog open staan wat betreft The Cardigans...
Ach iedereen verdient een 2e kans toch?quote:Op zondag 9 april 2006 13:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die mogen wel thuisblijven na het debacle van Pinkpop 2003..
We wachten de recensies van Motel Mozaique af.quote:Op zondag 9 april 2006 13:10 schreef peaceman het volgende:
Ach iedereen verdient een 2e kans toch?
Queens of the stoneage was in 2003 ook een drama, terwijl ze afgelopen jaar toch veel, veel beter waren heb ik mij laten vertellen door een fan.
Recensie? Ik ga ze als het goed is, met eigen ogen bekijken (ninaquote:Op zondag 9 april 2006 13:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
We wachten de recensies van Motel Mozaique af..
Ga je ook naarquote:Op zondag 9 april 2006 13:14 schreef peaceman het volgende:
Recensie? Ik ga ze als het goed is, met eigen ogen bekijken (nina)
Wij kunnen helaas alleen de zaterdag naar MM, want die had ik ook graag willen zien idd, maar ja, zaterdag is voor ons wel de meest interessante dag.quote:Op zondag 9 april 2006 13:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ga je ook naar. Jenny Lewis With The Watson Twins?
.
Ik vind het zo gemeen dat ze alleen op MM staan..
Ze hebben natuurlijk nog wat goed te maken...quote:Onlangs was de band in Nederland voor de nodige promotie en nu staan ze op Pinkpop en later ze komen nog eens terug.
Hmm ja. Nou ja, juli is geen augustus, denk ik dan maar!quote:Op zondag 9 april 2006 16:14 schreef maniack28 het volgende:
Ja, maar ik twijfel over Dresden Dolls. Ze gaan daarna namelijk naar Amerika tot eind juli...
Heb ze trouwens al gemaild, maar Amanda heeft nog niet teruggemaild
nietquote:Op zondag 9 april 2006 16:19 schreef maniack28 het volgende:
Helemaal niet!!!
want ik heb hem al verbeterd![]()
quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 18:10 schreef maniack28 het volgende:
Je hoort wat je friendinnutjeh zegt peaceman(Diaan73 is toch je friendittutjuh?
)
quote:Op zondag 9 april 2006 18:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
klopt helemaal.... maar Peaceman is even patatjes halen en is er nu dus niet.
![]()
![]()
Ach hij moest de auto ook ophalen en tanken, dus maar meteen even langs de cafetaria.... hmmm lasagne lekker, heb ik vrijdag gehad. Enne dank je wel!quote:Op zondag 9 april 2006 18:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat lieeeeeeeeeeeffff
Njah.. eetsmakelijk dan alvast... ik heb de lasagne en bier al achterover gedrukt
![]()
quote:Maximo Park Reading/Leeds (25/27-8) 10% Vorig jaar al op Lowlands
quote:Subways, The Reading/Leeds (25/27-8) 10% Vorig jaar al op Lowlands
quote:Op maandag 10 april 2006 00:28 schreef DeVinger het volgende:
Als er maar niet teveel van mijn favorieten komen, dan moet je gaan kiezen enzo![]()
Bij mij ook! Charlie + zon + liggen in het gras + wijn dan graagquote:Op zondag 9 april 2006 23:43 schreef hydraulix het volgende:
The Go! Team! Zij staan ook hoog op m'n wishlist
heb Johannes niet gesproken helaas, geen tijd voor gemaakt gehadquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:02 schreef SKa_BoSS het volgende:
Zeker even doen!
Wat is dat precies? En waarom vertellen mensen mij dit niet?quote:Op zondag 9 april 2006 19:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maximo Park speelt bij 5 Days Off, dus moet je daar zijn..
Inderdaad, heb er erg veel zin in!quote:Op maandag 10 april 2006 17:01 schreef BloodyLotte het volgende:
Was het maar alvast Augustus.
ik begin te balen dat ik niet heen kanquote:Op maandag 10 april 2006 16:30 schreef DaisyDuke het volgende:
B&S dus. Nu begint het interessant te worden. TVP'tje dus maar.....
www.festivalinfo.nl en www.graz.nl zijn van die standaard sites om dagelijks eens te bezoekenquote:Op maandag 10 april 2006 16:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is dat precies? En waarom vertellen mensen mij dit niet?![]()
Waar MP is zal ik ook zijn
quote:
jaquote:
http://www.roughtraderecords.com/index.html?tourdates_band.aspquote:Op maandag 10 april 2006 22:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe weet iedereen dat trouwens zo zeker? Staat dan wel op festivalinfo.nl, maar (nog) niet op de LL site...
ohquote:Op maandag 10 april 2006 22:42 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
http://www.roughtraderecords.com/index.html?tourdates_band.asp
Nee dat is helemaal niet stom, aangezien lowlands traditiegetrouw pas tijdens pinkpop een hele rits namen officieel bekend maakt.quote:Op maandag 10 april 2006 22:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
oh
Maar toch stom dat het niet op de site van lowlands zelf staat dan
ja, dat weet ik. Maar laat die bands het dan ook niet op hun eigen site zetten, is de hele verrassing alweer wegquote:Op maandag 10 april 2006 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee dat is helemaal niet stom, aangezien lowlands traditiegetrouw pas tijdens pinkpop een hele rits namen officieel bekend maakt.![]()
ik denk niet dat ze daar wel inspraak bij hebbenquote:Op maandag 10 april 2006 22:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, dat weet ik. Maar laat die bands het dan ook niet op hun eigen site zetten, is de hele verrassing alweer weg![]()
tja op zich heb je daar gelijk in, maar ik denk dat het moeilijk te voorkomen is als je zoveel bands laat komen als op Lowlands..quote:Op maandag 10 april 2006 22:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, dat weet ik. Maar laat die bands het dan ook niet op hun eigen site zetten, is de hele verrassing alweer weg![]()
Achjah, ik ben al heel erg blij dat ze komen iigquote:Op maandag 10 april 2006 22:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja op zich heb je daar gelijk in, maar ik denk dat het moeilijk te voorkomen is als je zoveel bands laat komen als op Lowlands..
Staat erbijquote:Op maandag 10 april 2006 23:11 schreef super-muffin het volgende:
Je vergeet Opeth.
Lieverd?quote:Op maandag 10 april 2006 23:50 schreef MaJo het volgende:
Op Graz staat het volgende lijstje, let op het zijn GERUCHTEN. Maar het is wel een mooie lijst:
3 Doors Down > After Forever > And You Will Know Us By The Trail of Dead > Arctic Monkeys > Armor for Sleep > Ben Lee > Black Rebel Motorcycle Club > Bloc party > Bloodhound Gang > Clap Your Hands Say Yeah > Coparck > Danko Jones > Depeche Mode > dEUS > Dillinja > Dresden Dolls > Eels > Flip Kowlier > Gem > Goldfrapp > Green Lizard > Groove Armada > Hooverphonic > Infadels > Junkie XL > Kaiser Chiefs > Kaizers Orchestra > Kasabian > KT Tunstall > Lacuna Coil > Live > Manu Chao > Massive Attack > Ministry > Moloko > Muse > Nickelback > Nine Inch Nails > Opeth > Opgezwolle > Osdorp posse > Ozark Henry > Paul Weller > Photek > Placebo > Radiohead > Skin > Smashing Pumpkins > Snow Patrol > Spinvis > Sparta > Starsailor > System of a Down > The Libertines > The Magic Numbers > The Strokes > Tiga > Tool > T.Raumschmiere > Voicst
Is echt een vette lijst als het waar is....
Haha heb daar echt overheen gelezenquote:
haha, nogal ja, vrees ikquote:Op maandag 10 april 2006 23:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha heb daar echt overheen gelezenDat bewijst waarschijnlijk helaas ook dat het lijstje niet betrouwbaar is
Damnquote:
nouja, vorig jaar zou hij ook komenquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:47 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
tiga zal wel komen, daar ben ik niet bang voor
ja, achquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja, vorig jaar zou hij ook komen
Ik krijg hem voor m'n verjaardag!quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:41 schreef alsem het volgende:
ik ga binnekort maar eens mijn kaartje halen![]()
..Maar volgens mij klopt het niet echt. SoaD zit immers nog in Amerika ten tijde van Lowlands dacht ik...quote:Op maandag 10 april 2006 23:50 schreef MaJo het volgende:
Op Graz staat het volgende lijstje, let op het zijn GERUCHTEN. Maar het is wel een mooie lijst:
3 Doors Down > After Forever > And You Will Know Us By The Trail of Dead > Arctic Monkeys > Armor for Sleep > Ben Lee > Black Rebel Motorcycle Club > Bloc party > Bloodhound Gang > Clap Your Hands Say Yeah > Coparck > Danko Jones > Depeche Mode > dEUS > Dillinja > Dresden Dolls > Eels > Flip Kowlier > Gem > Goldfrapp > Green Lizard > Groove Armada > Hooverphonic > Infadels > Junkie XL > Kaiser Chiefs > Kaizers Orchestra > Kasabian > KT Tunstall > Lacuna Coil > Live > Manu Chao > Massive Attack > Ministry > Moloko > Muse > Nickelback > Nine Inch Nails > Opeth > Opgezwolle > Osdorp posse > Ozark Henry > Paul Weller > Photek > Placebo > Radiohead > Skin > Smashing Pumpkins > Snow Patrol > Spinvis > Sparta > Starsailor > System of a Down > The Libertines > The Magic Numbers > The Strokes > Tiga > Tool > T.Raumschmiere > Voicst
Arctic Monkeys is al zekerquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:41 schreef Bellah het volgende:
Pete Philly & Perquisite waren net bij Giel... Hebben verklapt dat ze ook komen! Was vorig jaar zooo lekkoooor... Daar verheug ik me echt op; wordt de vierde keer dat ik ze zie, maar dat kan nooit vaak genoeg zijn![]()
Arctic Monkeys zou trouwens wel écht vet zijn. Ojah en Danko Jones
dEUS, BRMC, Eels, Kaizers Orchestra en in mindere mate the Strokes zijn tof, de rest mag van mij wel thuis blijven...quote:Op maandag 10 april 2006 23:50 schreef MaJo het volgende:
Moloko is volgens mij uit elkaar.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:23 schreef MofoF1 het volgende:
Leuk lijstje wel.![]()
Paul Weller zou wel ook heel apart zijn trouwens... en Moloko???
Ik heb zelf geen problemen met Arctic Monkeys, Bloc party, Clap Your Hands Say Yeah, Depeche Mode, Gem, Infadels, Junkie XL, Kaiser Chiefs, Kasabian, Manu Chao, Massive Attack, Opgezwolle, Placebo, Radiohead en The Magic Numbers andersquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
dEUS, BRMC, Eels, Kaizers Orchestra en in mindere mate the Strokes zijn tof, de rest mag van mij wel thuis blijven...
Waar heeft Finn dat gezegd dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:58 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
The Veils staan op Lowlands, aldus zanger Finn gister.
Dat móeten dan The Vines zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:04 schreef parselmouth het volgende:
Die zijn toch ze heerlijk slecht live? Of waren dat The Vines?
Geen problemen nee, maar ik weet wel betere alternatieven.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen problemen met Arctic Monkeys, Bloc party, Clap Your Hands Say Yeah, Depeche Mode, Gem, Infadels, Junkie XL, Kaiser Chiefs, Kasabian, Manu Chao, Massive Attack, Opgezwolle, Placebo, Radiohead en The Magic Numbers anders
Zoals?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geen problemen nee, maar ik weet wel betere alternatieven.![]()
Meer Hardcore Bluegrass op Lowlands ala hackensaw boysquote:
Pfff, mijn wishlist?quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Pfff, mijn wishlist?
Avond Headlines:
Wilco, Okkervil RIver, New Pornographers, Silver Mt Zion, Cat Power, Ghinzu
Mooi weer middagbands.:
The Shins, Rogue Wave, John Wayne Shot Me, The Bees, The Zutons, Calexico (eventueel + Iron & WIne. ), Voxtrot, Maybellines
Voor als het regent:
Danny Cohen, Wolf Parade, Maritime, Decemberists, Spoon, Maxon Blewitt
Beetje herrie voor de afwisseling.
Millionaire, Deerhoof, Love Substitutes
Zo maar wat met te binnen schiet met recent uitgebrachte albums die ik wel eens live wil horen of bands die ik sowieso nog een live moet zien, al kan de helft sowieso al niet.
Ik hoop met je mee.....quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Pfff, mijn wishlist?
Voor als het regent:
Danny Cohen.
Haha, ja dat is weer een nadeel van een geile line-up.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:22 schreef peaceman het volgende:
Ik hoop niet dat ze de lijstjes van Majo en Pfaf volledig uitnodigen... dat geeft zo'n problemen met kiezen.....
Ok nu is het zeker ik ga!quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:58 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:58 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Tool lijkt me zo vet!quote:Op maandag 10 april 2006 23:50 schreef MaJo het volgende:
bron: www.festivalinfo.nlquote:Phete Philly and Perquisite zullen ook komen. Deze bevestigden vanochtend zichzelf bij Giel Beelen op 3FM
waarschijnlijk geen ruk van waar, maar ik zie weer enkele pareltjes, ook een paar (foute?) oude bekenden, maar die blijf ik tof vinden!quote:Op maandag 10 april 2006 23:50 schreef MaJo het volgende:
Umek zou perfect op Lowlands passen en Vitalic mag zo weer komenquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:26 schreef Laton het volgende:
ze moeten echt dit jaar nathan fake, james holden, superpitcher, umek, vitalic, the posies, aphex twin en daft punk uitnodigen
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:26 schreef Laton het volgende:
ze moeten echt dit jaar nathan fake, james holden, superpitcher, umek, vitalic, the posies, aphex twin en daft punk uitnodigen
me 2quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 02:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Umek zou perfect op Lowlands passen en Vitalic mag zo weer komen
Aphex Twinquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:26 schreef Laton het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:26 schreef Laton het volgende:
ze moeten echt dit jaar nathan fake, james holden, superpitcher, umek, vitalic, the posies, aphex twin en daft meer punk bands uitnodigen
Anouk....quote:Op woensdag 12 april 2006 12:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
.
Ik vind het al erg genoeg dat ik ze bij Werchter zal moeten doorstaan om een leuk plekje bij Anouk en Muse te hebben...
Livequote:
Niet in dequote:
meer punk bands die tegelijk met dance acts staan zodat het lekker rustig is in de bravoquote:
live is alles leukquote:
De Beatsteaks vond ik wel oké vorig jaarquote:Op woensdag 12 april 2006 18:00 schreef HAL9000S het volgende:
Punk...Bad Religion was ook al zo'n succes vorig jaar
Dat punkjaartje in de paarse Dommelsch met Boy Sets fire, AFI etc.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:00 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb me toch behoorlijk vermaakt bij BR!quote:Op woensdag 12 april 2006 18:00 schreef HAL9000S het volgende:
En rustig in de Alphaquote:Op woensdag 12 april 2006 17:58 schreef Laton het volgende:
[..]
meer punk bands die tegelijk met dance acts staan zodat het lekker rustig is in de bravo
Oh man ik krijg er gelijk zin inquote:Op woensdag 12 april 2006 18:12 schreef Mars het volgende:
[..]
Dat punkjaartje in de paarse Dommelsch met Boy Sets fire, AFI etc.
Doe mij nog maar zo'n jaar. Vette punk line-up achter elkaar in 1 tent
Mooi plekje zoeken, dikke joint opsteken en genieten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |