me 2quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 02:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Umek zou perfect op Lowlands passen en Vitalic mag zo weer komen
Aphex Twinquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:26 schreef Laton het volgende:
ze moeten echt dit jaar nathan fake, james holden, superpitcher, umek, vitalic, the posies, aphex twin en daft punk uitnodigen
quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:26 schreef Laton het volgende:
ze moeten echt dit jaar nathan fake, james holden, superpitcher, umek, vitalic, the posies, aphex twin en daft meer punk bands uitnodigen
Anouk....quote:Op woensdag 12 april 2006 12:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
.
Ik vind het al erg genoeg dat ik ze bij Werchter zal moeten doorstaan om een leuk plekje bij Anouk en Muse te hebben...
Livequote:
Niet in dequote:
meer punk bands die tegelijk met dance acts staan zodat het lekker rustig is in de bravoquote:
live is alles leukquote:
De Beatsteaks vond ik wel oké vorig jaarquote:Op woensdag 12 april 2006 18:00 schreef HAL9000S het volgende:
Punk...Bad Religion was ook al zo'n succes vorig jaar
Dat punkjaartje in de paarse Dommelsch met Boy Sets fire, AFI etc.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:00 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb me toch behoorlijk vermaakt bij BR!quote:Op woensdag 12 april 2006 18:00 schreef HAL9000S het volgende:
En rustig in de Alphaquote:Op woensdag 12 april 2006 17:58 schreef Laton het volgende:
[..]
meer punk bands die tegelijk met dance acts staan zodat het lekker rustig is in de bravo
Oh man ik krijg er gelijk zin inquote:Op woensdag 12 april 2006 18:12 schreef Mars het volgende:
[..]
Dat punkjaartje in de paarse Dommelsch met Boy Sets fire, AFI etc.
Doe mij nog maar zo'n jaar. Vette punk line-up achter elkaar in 1 tent
Mooi plekje zoeken, dikke joint opsteken en genieten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |