Daar wil ik heenquote:Op maandag 3 april 2006 20:29 schreef Klingon het volgende:
Hier de line-up van het Engelse Reading & Leeds in augustus... zal vast wel wat tussen zitten voor Lowlands:
[afbeelding]
Van mij mogen ze...quote:
Primal Scream zou inderdaad wel leuk zijn op Lowlands.quote:Op maandag 3 april 2006 20:29 schreef Klingon het volgende:
Hier de line-up van het Engelse Reading & Leeds in augustus... zal vast wel wat tussen zitten voor Lowlands:
[afbeelding]
daar noem je dan weer het enige op wat ik juist niét ken van dat festival..quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Primal Scream zou inderdaad wel leuk zijn op Lowlands.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:12 schreef greatgonzo het volgende:
Dacht dat Pearl Jam geen festivals meer deed na het Roskilde drama, mocht het wel zo zijn, dan zou dat zeer tof zijn op LL!!!
Dat vermoeden had ik al...quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:21 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je weet dat die band allang ter ziele is, mag ik hopen?
Dat is standaard zoquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:16 schreef Boeman het volgende:
Lowlands, hmm, dat is 1 of 2 dagen voor mijn intro
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tiga z'n site geeft aan dat ie de 18e op LL staat
dat is idd een erg leuk bandje!quote:
gehoord jazeker! Besteld ook, maar nog niet binnen....quote:
Fantômas of Tomahawk is ook goedquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:21 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je weet dat die band allang ter ziele is, mag ik hopen?
Of Secret Chiefs 3.... Is toch ook van een deel van die gasten?quote:
Als dat allemaal op Lowlands komt...quote:Op maandag 3 april 2006 20:29 schreef Klingon het volgende:
[afbeelding]
Ho ho... Hij zei niks over Lowlands... Depeche Mode zou spelen op een nederlands festival heeft hij gezegd... Lowlands is natuurlijk wel een grote kanshebber!quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:58 schreef lubje25 het volgende:
Over dat Depeche Mode gebeuren:
Van de week of de week ervoor was Anton Corbijn bij De wereld draait door, hij gaf daar aan dat hij er bij DM op aan dringt dat ze dit jaar naar LL komen. Het zou dus toch kunnen!!
Het zou terecht zijn als alle mensen die Sack en mij uitlachten/niet geloofden inzake Depeche Mode geen kaartje voor lowlands mogen kopen als ze toch wel komen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:09 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ho ho... Hij zei niks over Lowlands... Depeche Mode zou spelen op een nederlands festival heeft hij gezegd... Lowlands is natuurlijk wel een grote kanshebber!
En wat Pearl Jam betreft: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!![]()
![]()
![]()
Primus is wel gaaf.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:50 schreef whoops het volgende:
Ik stem ook voor Primus op Lowlands.....
En anders Mr. Bungle...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |