Inderdaad, heb er erg veel zin in!quote:Op maandag 10 april 2006 17:01 schreef BloodyLotte het volgende:
Was het maar alvast Augustus.
ik begin te balen dat ik niet heen kanquote:Op maandag 10 april 2006 16:30 schreef DaisyDuke het volgende:
B&S dus. Nu begint het interessant te worden. TVP'tje dus maar.....
www.festivalinfo.nl en www.graz.nl zijn van die standaard sites om dagelijks eens te bezoekenquote:Op maandag 10 april 2006 16:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is dat precies? En waarom vertellen mensen mij dit niet?![]()
Waar MP is zal ik ook zijn
quote:
jaquote:
http://www.roughtraderecords.com/index.html?tourdates_band.aspquote:Op maandag 10 april 2006 22:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe weet iedereen dat trouwens zo zeker? Staat dan wel op festivalinfo.nl, maar (nog) niet op de LL site...
ohquote:Op maandag 10 april 2006 22:42 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
http://www.roughtraderecords.com/index.html?tourdates_band.asp
Nee dat is helemaal niet stom, aangezien lowlands traditiegetrouw pas tijdens pinkpop een hele rits namen officieel bekend maakt.quote:Op maandag 10 april 2006 22:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
oh
Maar toch stom dat het niet op de site van lowlands zelf staat dan
ja, dat weet ik. Maar laat die bands het dan ook niet op hun eigen site zetten, is de hele verrassing alweer wegquote:Op maandag 10 april 2006 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee dat is helemaal niet stom, aangezien lowlands traditiegetrouw pas tijdens pinkpop een hele rits namen officieel bekend maakt.![]()
ik denk niet dat ze daar wel inspraak bij hebbenquote:Op maandag 10 april 2006 22:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, dat weet ik. Maar laat die bands het dan ook niet op hun eigen site zetten, is de hele verrassing alweer weg![]()
tja op zich heb je daar gelijk in, maar ik denk dat het moeilijk te voorkomen is als je zoveel bands laat komen als op Lowlands..quote:Op maandag 10 april 2006 22:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, dat weet ik. Maar laat die bands het dan ook niet op hun eigen site zetten, is de hele verrassing alweer weg![]()
Achjah, ik ben al heel erg blij dat ze komen iigquote:Op maandag 10 april 2006 22:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja op zich heb je daar gelijk in, maar ik denk dat het moeilijk te voorkomen is als je zoveel bands laat komen als op Lowlands..
Staat erbijquote:Op maandag 10 april 2006 23:11 schreef super-muffin het volgende:
Je vergeet Opeth.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |