Als iedereen het bij houdt niet, maar als er een keer een gat van een paar zit...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:14 schreef belsen het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk om die OP een beetje fatsoenlijk te houden.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:14 schreef Gambolputty het volgende:
[afbeelding]
"Ik haat Romeinse cijfers"
Ik ben geen tong immitatiequote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Hou je op met je tong-imitatie of heb je ze in de verkeerde volgorde?
Pest die jongen toch niet zo...quote:
het is een hippie, die horen blij te zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:29 schreef Z het volgende:
Ik stop met het pesten van Peaceman als die smiley wat minder vrolijk gaat kijken, ik geef photoshop wel even een slinger.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:33 schreef ranja het volgende:
[..]
smilie-onder-elke-post-en-niet-tong80-heten![]()
Laats ook een geweldige Southpark gezien over hippies.quote:
quote:Cartman warns the citizens of South Park that it will only be a matter of days before the town becomes the Hippie Capital of the World. No one will believe him until they find out the hippies plan to stage a weeklong music fest. The town has no choice but to turn to Cartman for help. He then puts his plan to eradicate his lifelong enemies in motion.
kopieeren, niet quoten....quote:
Keith Moon is een homo (met een voorkeur voor lekkere wijven).quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:39 schreef BeRightBack het volgende:
kan niet iemand een keith moon smiley maken voor mij
leg uitquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:40 schreef belsen het volgende:
[..]
Keith Moon is een homo (met een voorkeur voor lekkere wijven).
[afbeelding]
Scheelt een bookmarkquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:44 schreef jerver73 het volgende:
nou haak ik zeker af...... wat is het nut van TVP s overigens?
Ik denk dat het wachten is op iemand die het songfestival intensiever volgt dan ikquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:36 schreef belsen het volgende:
Maar heeft iemand een idee voor de vraag?
Dat zal Huizi zelf zijn... miscchien kan hij/zij zijn/haar eigen vraag beantwoorden?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk dat het wachten is op iemand die het songfestival intensiever volgt dan ik
Googlen is ten strengste verboden hier..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:50 schreef Huizilopochtli het volgende:
Je kan ook gewoon de bandnaam op Google intypen en dan zoeken op Nederlandse websites
Ik had al zo'n vermoeden dat jij de spelregels niet kende...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:50 schreef Huizilopochtli het volgende:
Je kan ook gewoon de bandnaam op Google intypen en dan zoeken op Nederlandse websites
Najah...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:52 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat jij de spelregels niet kende...![]()
Da's gul van je, maar 1 is genoeg hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:10 schreef Huizilopochtli het volgende:
GLO + 2
Releks men.... Pies men.....quote:
Ow jaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hij is toch nog uit het vorige topic?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Releks men.... Pies men.....
[afbeelding]
Da's alvastquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Vast in A'dam..
Ook niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:23 schreef Huizilopochtli het volgende:
kan ook de Roxy zijn?
quote:
OK dan. Als je dat kan opbiechten, moet het wel waar zijnquote:
Ik zal het bewijzen tijdens de volgende GoogleIdolquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:33 schreef GLO het volgende:
[..]
OK dan. Als je dat kan opbiechten, moet het wel waar zijn
Post je het filmpje dan hier?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:34 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Ik zal het bewijzen tijdens de volgende GoogleIdol![]()
Dan heeft of Eric B of Rakim zich verstoptquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:36 schreef Z het volgende:
Beastie Boys, Run DMC en Erik B. en Rakim?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:36 schreef GLO het volgende:
Beastie Boys & Run-DMC
Verrek ja... die rechtsvoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:36 schreef ranja het volgende:
Lijkt op Run DC + Beastie Boys, maar volgens mij hou ik dan nog een poppetje over
[afbeelding]
of Mix Master Mike er nog bij??quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:39 schreef GLO het volgende:
[..]
Verrek ja... die rechtsvoorwho the ** is dat?
Waar ik toen niet naar toe kon wegens ziek...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Samen in de Jaap Edenhal in 1987, incl kooidanseressen en een gigantische penis op het podium
Phew...quote:Wie de Raymann lookalike is, weet ik ook niet precies
Ik weet het ook alleen maar van uit de Hitkrant, hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Waar ik toen niet naar toe kon wegens ziek...![]()
Las je de OOR niet toen dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik weet het ook alleen maar van uit de Hitkrant, hoor![]()
Zonder vraagtekenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
death cab for cutie ?
Ah, hij weer. Da's die jodelende jood uit Johannesburg ofzo, ik weet de naam niet meer.quote:
quote:
Ik vind 'm ook goedquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:53 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Wist niet of hij al vaker was gevraagd. Noem me krankzinnig, maar ik vind het fantastisch![]()
Jodelenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:51 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ah, hij weer. Da's die jodelende jood uit Johannesburg ofzo, ik weet de naam niet meer.
Niet wat ik zoek.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:58 schreef DaisyDuke het volgende:
Opnieuw uitgebracht in deluxe editie?
Oeps.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:04 schreef DaisyDuke het volgende:
1991?
... maar hij is het niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:10 schreef ranja het volgende:
Lijkt een beetje op Jellybean...
[afbeelding]
Nee, totaal ander genre. Deze meneer is eind jaren '80/begin jaren '90 zeer belangrijk geweest voor het ontstaan van een bepaalde muzikale stroming.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
paul hardcastle ?
Dit is een Amerikaan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:19 schreef ranja het volgende:
Dennis Pop? Dacht alleen dat dat een zweed was ofzo
[afbeelding]
Geen idee..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:42 schreef Charmian het volgende:
'What's with the smilies onder bijna ieder post'-tvp
.... als producer.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:16 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Nee, totaal ander genre. Deze meneer is eind jaren '80/begin jaren '90 zeer belangrijk geweest voor het ontstaan van een bepaalde muzikale stroming.
Nee, maar je denkt wel in de juiste richting.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:51 schreef Captain_Redbeard het volgende:
een oude foto van Butch Vig??
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Van sub pop?
Jack Endino inderdaad. Producer van o.a. Nirvana's Bleach.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tja, hoe heettie ook weer..Endino, Jack volgens mij..
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:20 schreef Z het volgende:
Morningwood
Yepquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sufjan Stevens - John Wayne Gacy, Jr?
Hmmm. Dat had ook gekund jaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:58 schreef bartrid het volgende:
Oops i did it again van britney spears?
+ 1 punt voor ranja, die ouwe punkertquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:12 schreef ranja het volgende:
MDC - John Wayne Was a Nazi
Lekker hakken en stampenquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:07 schreef ranja het volgende:
De radio draaide vrolijke muziek na dat ze een extra nieuws uitzending over een ramp hadden geahd... niet zeker wat het was, Chernobyl?
Ozzy is geen hippiequote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:11 schreef peaceman het volgende:
Overigens knapt het topic wel op van al die hippie-smileys
[afbeelding]
quote:well don't be sad,
they may be smelly,
but they're not that bad,
their only faulter is that they![]()
andis something you gotta have
Dat is Ozzy nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ozzy is geen hippie
[afbeelding]
Momentje.....we gaan even fotosjoppenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is Ozzy niet![]()
Ozzy kan niet stil staan/zitten/liggen.... die trilt....
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En nu niet meer zeuren
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En nu niet meer zeuren
[afbeelding]
Hippies Hate Water? Van eh, Mucky Pupquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:14 schreef ranja het volgende:
Zeker
Stukje tekst, wie met wat?
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:11 schreef peaceman het volgende:
Overigens knapt het topic wel op van al die hippie-smileys
[afbeelding]
Een schrale pleister op de wonde na een avond autopech onderweg, waardoor ik London Calling ben misgelopen...quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:59 schreef GLO het volgende:
[..]
Een schrale pleister op de wonde na een avond autopech onderweg, waardoor ik London Calling ben misgelopen...nog een geluk dat het niet regende
Rambo heeft een rode bandana en zwart haarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:55 schreef Z het volgende:
[..]
[afbeelding]
Rambo wil liever niet voor hippie uitgemaakt worden.
Ik herinner me dat ja. Zijn we samen zielig hè?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voel met je mee.... wij hebben een tijd geleden Kaiser Chiefs in de HMH gemist door overmatige sneeuwval, dus ik snap hoe je je voelt...
[afbeelding]
Graag gedaan hoor, maar zoals Peaceman al zegt.... we kennen het gevoel.... ik ben dus ook een beetje zielig.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:05 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik herinner me dat ja. Zijn we samen zielig hè?![]()
Diaan, dank voor de kusjes, voelt meteen een stuk beterniet jaloers worden peaceman
quote:Go!
Well I pick my nose
then I eat it up
Im a real humdinger
Im a mucky pup
[Chorus:]
Im a mucky pup [x7]
Im a pup
Oh I don't take drugs
I've given glue up
But I stare at people
Im a mucky pup
Banjo!
Oh I see pretty girls
and I picked you up
Then my nipples go point-point
Im a mucky pup
Oh the nine o'clock news
is something to trip on
I bleeding love her -
Angela Rippon!
She's got big tits
Nou, speciaal voor jou dan ook een eigen smiley:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:59 schreef GLO het volgende:
[..]
Een schrale pleister op de wonde na een avond autopech onderweg, waardoor ik London Calling ben misgelopen...nog een geluk dat het niet regende
Ah wat liefquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou dan ook een eigen smiley:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Rambo heeft een rode bandana en zwart haar
en een transparante achtergrond
[afbeelding]
Dat ligt er aan welk programma je gebruikt om ze te maken en/of bewerkenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:13 schreef Z het volgende:
[..]Thnx! Ik snap nooit hoe je gifjes transparant maakt...
Dat zou je denken. Maar die hebben vast nog nooit van de oer-Britse Angela Rippon gehoord.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:19 schreef ranja het volgende:
Lijkt me typisch een Ween tekst
Schots, om precies te zijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:23 schreef ranja het volgende:
Ah. Brits?
Goed idee, ik ga ook maar eens.quote:
Ik jaag jullie toch niet weg?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga ook maar eens.
[afbeelding]
Andere fijne liedjes van ze, o.a.:quote:
quote:What do alt-rock/power pop heroes like(
) and
do on their time off? They get together in
's comfy home studio and record a stunning album of their favorite '60s pop hits and rarities, of course!
Now they've struck out on their own with Under The Covers Vol. 1, a tribute to their favorite '60s acts, including The Beatles, Bob Dylan, Neil Young, The Who, and cult favorites like The Velvet Underground, The Zombies, The Left Banke and Love. Leaving the songwriting to others letsand
focus on singing, and the results are breathtaking.
Alt.rock/power pop heroes! De kern van de legendarische dB's, en Holsapple zou je ook kunnen kennen van The Continental Drifters. Hier de heren gebroederlijk bijeen:quote:
Je maakt me lekker...quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:27 schreef ranja het volgende:
Het album komt deze maand uit zie ik. Net wat stukjes gehoord en
O stom,quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:33 schreef ranja het volgende:
Ik zou een van die heren niet naardurven vertalen
Hem en z'n band ken ik ook niet, maar haar en gezien één van haar/hun nummers verklaart wel ook de liefde voor die 60's nummers ja.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:38 schreef ranja het volgende:zat in een bekende band,
zat in een voor mij onbekende band. Maar die ken jij volgens mij wel (of newbie. of schaap. ik haal jullie vragen en interesses wel eens door elkaar
)
Hoe ze elkaar kennen geen idee. Amerikanen trouwens.
quote:Het forum is succesvol van de server verwijderd
Ja, dat doe ik expres. Omdat je zei dat je 'm niet kende. Zijn wel allemaal powerpopkopstukken, maar van voor jouw tijd.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:52 schreef ranja het volgende:
Die mannen die je opnoemt ken ik allemaal zo goed als niet
Pfff... puzzelen op dit uur valt niet meequote:Qua dame kom je in de buurt, via via is er wel een link te bedenken.
[..]
:-)
Ach, geeft mij mooi de gelegenheid wat puntenschade in te halen maar niet met vragen als deze...quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:12 schreef ranja het volgende:
Dat zat ik me ook net af te vragenGeen idee.
Ahoi, ahoi, ahoi!quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:37 schreef peaceman het volgende:
Hey Calimero, wil je ook wat drugs....
[afbeelding]
Wie sprak deze poëtische woorden?quote:Mijn foto staat op elke plaat
Hallo, die de fabriek verlaat
Ik weet van niets, ik ken geen noot
Ik sta op Brahms ten dele bloot
Nee, ik zoek het fictieve figuur.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:31 schreef dolle_hond het volgende:
linda de mol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |