quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:07 schreef ranja het volgende:
De radio draaide vrolijke muziek na dat ze een extra nieuws uitzending over een ramp hadden geahd... niet zeker wat het was, Chernobyl?
Ozzy is geen hippiequote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:11 schreef peaceman het volgende:
Overigens knapt het topic wel op van al die hippie-smileys
[afbeelding]
quote:well don't be sad,
they may be smelly,
but they're not that bad,
their only faulter is that they![]()
andis something you gotta have
Dat is Ozzy nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ozzy is geen hippie
[afbeelding]
Momentje.....we gaan even fotosjoppenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is Ozzy niet![]()
Ozzy kan niet stil staan/zitten/liggen.... die trilt....
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En nu niet meer zeuren
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En nu niet meer zeuren
[afbeelding]
Hippies Hate Water? Van eh, Mucky Pupquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:14 schreef ranja het volgende:
Zeker
Stukje tekst, wie met wat?
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:11 schreef peaceman het volgende:
Overigens knapt het topic wel op van al die hippie-smileys
[afbeelding]
Een schrale pleister op de wonde na een avond autopech onderweg, waardoor ik London Calling ben misgelopen...quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:59 schreef GLO het volgende:
[..]
Een schrale pleister op de wonde na een avond autopech onderweg, waardoor ik London Calling ben misgelopen...nog een geluk dat het niet regende
Rambo heeft een rode bandana en zwart haarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:55 schreef Z het volgende:
[..]
[afbeelding]
Rambo wil liever niet voor hippie uitgemaakt worden.
Ik herinner me dat ja. Zijn we samen zielig hè?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voel met je mee.... wij hebben een tijd geleden Kaiser Chiefs in de HMH gemist door overmatige sneeuwval, dus ik snap hoe je je voelt...
[afbeelding]
Graag gedaan hoor, maar zoals Peaceman al zegt.... we kennen het gevoel.... ik ben dus ook een beetje zielig.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:05 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik herinner me dat ja. Zijn we samen zielig hè?![]()
Diaan, dank voor de kusjes, voelt meteen een stuk beterniet jaloers worden peaceman
quote:Go!
Well I pick my nose
then I eat it up
Im a real humdinger
Im a mucky pup
[Chorus:]
Im a mucky pup [x7]
Im a pup
Oh I don't take drugs
I've given glue up
But I stare at people
Im a mucky pup
Banjo!
Oh I see pretty girls
and I picked you up
Then my nipples go point-point
Im a mucky pup
Oh the nine o'clock news
is something to trip on
I bleeding love her -
Angela Rippon!
She's got big tits
Nou, speciaal voor jou dan ook een eigen smiley:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:59 schreef GLO het volgende:
[..]
Een schrale pleister op de wonde na een avond autopech onderweg, waardoor ik London Calling ben misgelopen...nog een geluk dat het niet regende
Ah wat liefquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou dan ook een eigen smiley:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Rambo heeft een rode bandana en zwart haar
en een transparante achtergrond
[afbeelding]
Dat ligt er aan welk programma je gebruikt om ze te maken en/of bewerkenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:13 schreef Z het volgende:
[..]Thnx! Ik snap nooit hoe je gifjes transparant maakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |