quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:59 schreef GLO het volgende:
[..]
Een schrale pleister op de wonde na een avond autopech onderweg, waardoor ik London Calling ben misgelopen...nog een geluk dat het niet regende
Rambo heeft een rode bandana en zwart haarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:55 schreef Z het volgende:
[..]
[afbeelding]
Rambo wil liever niet voor hippie uitgemaakt worden.
Ik herinner me dat ja. Zijn we samen zielig hè?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voel met je mee.... wij hebben een tijd geleden Kaiser Chiefs in de HMH gemist door overmatige sneeuwval, dus ik snap hoe je je voelt...
[afbeelding]
Graag gedaan hoor, maar zoals Peaceman al zegt.... we kennen het gevoel.... ik ben dus ook een beetje zielig.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:05 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik herinner me dat ja. Zijn we samen zielig hè?![]()
Diaan, dank voor de kusjes, voelt meteen een stuk beterniet jaloers worden peaceman
quote:Go!
Well I pick my nose
then I eat it up
Im a real humdinger
Im a mucky pup
[Chorus:]
Im a mucky pup [x7]
Im a pup
Oh I don't take drugs
I've given glue up
But I stare at people
Im a mucky pup
Banjo!
Oh I see pretty girls
and I picked you up
Then my nipples go point-point
Im a mucky pup
Oh the nine o'clock news
is something to trip on
I bleeding love her -
Angela Rippon!
She's got big tits
Nou, speciaal voor jou dan ook een eigen smiley:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:59 schreef GLO het volgende:
[..]
Een schrale pleister op de wonde na een avond autopech onderweg, waardoor ik London Calling ben misgelopen...nog een geluk dat het niet regende
Ah wat liefquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou dan ook een eigen smiley:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Rambo heeft een rode bandana en zwart haar
en een transparante achtergrond
[afbeelding]
Dat ligt er aan welk programma je gebruikt om ze te maken en/of bewerkenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:13 schreef Z het volgende:
[..]Thnx! Ik snap nooit hoe je gifjes transparant maakt...
Dat zou je denken. Maar die hebben vast nog nooit van de oer-Britse Angela Rippon gehoord.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:19 schreef ranja het volgende:
Lijkt me typisch een Ween tekst
Schots, om precies te zijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:23 schreef ranja het volgende:
Ah. Brits?
Goed idee, ik ga ook maar eens.quote:
Ik jaag jullie toch niet weg?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga ook maar eens.
[afbeelding]
Andere fijne liedjes van ze, o.a.:quote:
quote:What do alt-rock/power pop heroes like(
) and
do on their time off? They get together in
's comfy home studio and record a stunning album of their favorite '60s pop hits and rarities, of course!
Now they've struck out on their own with Under The Covers Vol. 1, a tribute to their favorite '60s acts, including The Beatles, Bob Dylan, Neil Young, The Who, and cult favorites like The Velvet Underground, The Zombies, The Left Banke and Love. Leaving the songwriting to others letsand
focus on singing, and the results are breathtaking.
Alt.rock/power pop heroes! De kern van de legendarische dB's, en Holsapple zou je ook kunnen kennen van The Continental Drifters. Hier de heren gebroederlijk bijeen:quote:
Je maakt me lekker...quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:27 schreef ranja het volgende:
Het album komt deze maand uit zie ik. Net wat stukjes gehoord en
O stom,quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:33 schreef ranja het volgende:
Ik zou een van die heren niet naardurven vertalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |