Laats ook een geweldige Southpark gezien over hippies.quote:
quote:Cartman warns the citizens of South Park that it will only be a matter of days before the town becomes the Hippie Capital of the World. No one will believe him until they find out the hippies plan to stage a weeklong music fest. The town has no choice but to turn to Cartman for help. He then puts his plan to eradicate his lifelong enemies in motion.
kopieeren, niet quoten....quote:
Keith Moon is een homo (met een voorkeur voor lekkere wijven).quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:39 schreef BeRightBack het volgende:
kan niet iemand een keith moon smiley maken voor mij
leg uitquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:40 schreef belsen het volgende:
[..]
Keith Moon is een homo (met een voorkeur voor lekkere wijven).
[afbeelding]
Scheelt een bookmarkquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:44 schreef jerver73 het volgende:
nou haak ik zeker af...... wat is het nut van TVP s overigens?
Ik denk dat het wachten is op iemand die het songfestival intensiever volgt dan ikquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:36 schreef belsen het volgende:
Maar heeft iemand een idee voor de vraag?
Dat zal Huizi zelf zijn... miscchien kan hij/zij zijn/haar eigen vraag beantwoorden?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk dat het wachten is op iemand die het songfestival intensiever volgt dan ik
Googlen is ten strengste verboden hier..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:50 schreef Huizilopochtli het volgende:
Je kan ook gewoon de bandnaam op Google intypen en dan zoeken op Nederlandse websites
Ik had al zo'n vermoeden dat jij de spelregels niet kende...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:50 schreef Huizilopochtli het volgende:
Je kan ook gewoon de bandnaam op Google intypen en dan zoeken op Nederlandse websites
Najah...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:52 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat jij de spelregels niet kende...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |