quote:
Ah toch, komen er nog meer deze kant op, zou weer leuk zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt het helemaal goed. Ik was diegene die voor FAD oldbies en lushies ging ronselen.
Ik zie je anders nooit meer in OO.quote:
Ik ben er nog niet mee begonnen, maar heb hem wel net gedownload en me geregistreerd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:58 schreef gateway het volgende:
heeej sanne!! lang niet gezien/gesproken!!! hoestie??
is je pc schaa[pje ook druk met rosetta??
ik heb het dan ook takke druk met van alles... OO schiet er gewoon een beetje bij inquote:
maar OO is toch gewoon dat forum waar de helft van de topics van arcee zijn "post hier om 22:22" enzoquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:01 schreef Jumparound het volgende:
OO schiet er gewoon een beetje bij in
Ja weet ik veel. Ik gooide per ongeluk dat topic op slot en heb keurig de Wiki OP gebruikt. Dus inclusief de voorgestelde TT.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:04 schreef devzero het volgende:
Oh en ik dacht dat we tijdelijk voor de stampede de naam Fok!Flock in de TT zouden hebben
thanks.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:09 schreef mcintosh het volgende:
Pijltjes zijn goed!
Oh en Sanne je bent nog geen lid van DPC, kan hier
quote:
*meldtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:03 schreef mcintosh het volgende:
Ey wie is [DPC]FOKschaap~bas-beest
Welkom
Wil ik ook wel doen als het nog een keer nodig isquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Haaai!
Kreeg ook een berichtje van IIschots dat men niemand weet voor een praatje op Fokradio. Is dat niets voor jou, woordvoerder van Fokschaap?
imo mis ik mezelf in deze lijst. Kan dat kloppen?quote:
Je staat wel in de stats van vandaag (op het fokschaap team klikken), waarschijnlijk heb je net na de laatste update van gisteren je eerste job geupload.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:40 schreef bas-beest het volgende:
[..]
imo mis ik mezelf in deze lijst. Kan dat kloppen?
Zo ja, wanneer kom ik er dan in terecht?
Zo nee, wat moet ik nog doen om wel in de lijst te komen?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:46 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Je staat wel in de stats van vandaag (op het fokschaap team klikken), waarschijnlijk heb je net na de laatste update van gisteren je eerste job geupload.
13. (new) 99,54 bas-beest 99,54 (53) 1,8 %
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:47 schreef mcintosh het volgende:
Bas dat zijn de stats van gisteren, toen had je nog geen punten ingeleverd
Vandaag wel, en als je hier kijkt zie je jezelf terug onder bij de nieuwe leden.
Als je op ons subteam klikt zie je je zelf in de stats staan
Punten vandaag (Vorige plaats in top-zoveel) Percentage van het totaalquote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:25 schreef briana_muirinn het volgende:
Hee grappig, ik sta ook in de stats!
57,36 (32) 0,0 % <--- wat geeft dit allemaal aan?
nicequote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:22 schreef Intrepidity het volgende:
Die geoptimaliseerde clients gaan echt goed joheerst had ik zo'n 350 punten per dag... nu ben ik in een nacht (0.00 - 9.30) zo'n 280 punten omhoog gegaan... dus dat komt wel op 500+ per dag uit ofzo
/edit: wacht, ik kan niet rekekeniig, meer dan 350
dat scheelt zeker een hoopquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:22 schreef Intrepidity het volgende:
Die geoptimaliseerde clients gaan echt goed joheerst had ik zo'n 350 punten per dag... nu ben ik in een nacht (0.00 - 9.30) zo'n 280 punten omhoog gegaan... dus dat komt wel op 500+ per dag uit ofzo
/edit: wacht, ik kan niet rekekeniig, meer dan 350
ik doe het ook maar met 1 pc hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:27 schreef gateway het volgende:
[..]
dat scheelt zeker een hoopmjah met 2 pc's heb ik niet zoveel bij te zetten... maar, alle beetje helpen
Ik laat er ook maar 2 24/7 crunchen hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:27 schreef gateway het volgende:
[..]
dat scheelt zeker een hoopmjah met 2 pc's heb ik niet zoveel bij te zetten... maar, alle beetje helpen
Ik heb al een reclamebord onder mn naamquote:
en we waren trots op jequote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:25 schreef iisschots het volgende:
@sanne:
Ik heb alles alleen moeten doen.
Ik ookquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:25 schreef iisschots het volgende:
@sanne:
Ook ik ben heel trots op je.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:25 schreef iisschots het volgende:
@sanne:
afgelopen keer , halverwege de uitzending nog voor de hyves meneerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:55 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ook ik ben heel trots op je.![]()
welke uitzending? hoe laat ongeveer? wil het ff terug luisteren.
Ik bedoelde natuurlijk iedereen die dit topic heeft staan in zijn/haar sig.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:35 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Ik heb al een reclamebord onder mn naam
ik lulde ook maar watquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:24 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk iedereen die dit topic heeft staan in zijn/haar sig.![]()
Deze regel is een heel goede tvp, want wel noodzakelijk dat ie er staat.
Hoe groot is klein?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:47 schreef mcintosh het volgende:
Nog even V&A stijl hier.
Ben nog op zoek naar een pckast, geheugen en een kleine HD voor een nieuw pc-tje...
Als iemand wat heeft liggen voor weinig
3-4 GB ..quote:
Hmm zulke schijven heb ik nog wel, zelfs in SCSI-uitvoeringquote:
SCSI weet ik geen donder van, maareh als een IDE schijfje hebt liggen, wil je mij er 1 toesturen? Moet je ff prijs gevenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:32 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Hmm zulke schijven heb ik nog wel, zelfs in SCSI-uitvoeringalleen geheugen niet echt
Pckastje errmalleen maar AT-kastjes
Ja we gaan het nog lastig krijgen denk ik hoor. Als we een bedreiging willen zijn, dan hebben we denk ik nog minimaal 25-30 leden nodigquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:30 schreef Eronymus het volgende:
te sterk? Nou de meeste schaapjes hebben maar beperkt aantal PC's
Prima hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:41 schreef mcintosh het volgende:
[..]
SCSI weet ik geen donder van, maareh als een IDE schijfje hebt liggen, wil je mij er 1 toesturen? Moet je ff prijs geven
ff op irc voor mijn adres?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:37 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Prima hoorJe mag er zo een hebben, alleen de verzendkosten
Mss is er iets te regelen, waar woon je?
Kom zo wel ff of anders wordt et vanaafquote:
als het net zo een geintje wordt als met FAD... dan hebben ze wel heeeeel veel power nodigquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:31 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja we gaan het nog lastig krijgen denk ik hoor. Als we een bedreiging willen zijn, dan hebben we denk ik nog minimaal 25-30 leden nodig
ja en anders gaan we de baas van devzero allemaal mailen, metd e vraag of ie alsjeblieft een paar pc extra in mag zetten voor het goede doel (alle pc's 's nachts ofzo?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:19 schreef devzero het volgende:
Ik ben benieuwd wat het wordt. Er zijn een aantal concurrenten als iH8 en DCT die momenteel hard gaan. Maar met een daily van 25 a 30K gaat het toch wel erg lekker
Ja maar kon deze week niets regelen, proefwerkweekquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:32 schreef devzero het volgende:
Zou supremacy niet nog proberen om op zijn/haar school iets te regelen?
Maakt niet uit, ze kunnen zich gewoon aanmelden, de punten zijn toch voor Fokschaapquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:55 schreef Intrepidity het volgende:
Maar die kunnen zich vanaf 7 april pas inschrijven helaas
juist we moeten nog wat alcoholisten inhalenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:01 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ze kunnen zich gewoon aanmelden, de punten zijn toch voor Fokschaap
Vanaf twee april al weer. We hebben het vervroegd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:55 schreef Intrepidity het volgende:
Maar die kunnen zich vanaf 7 april pas inschrijven helaas
Zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:46 schreef devzero het volgende:
Misschien doet Danny wel stiekem me onder de dolly nick
Hij is aan het verhuizenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:51 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen
Maar ik denk stiekem dat hij zijn @fok adres niet zo vaak checkt... wie maakt er ff een feedback topic aan
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:51 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen
Maar ik denk stiekem dat hij zijn @fok adres niet zo vaak checkt... wie maakt er ff een feedback topic aan welke mod schopt dit topic even naar feedback
quote:
nopequote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:12 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wat een rottiming van hem
Kun jij em niet even aan zijn jasje trekken en wijzen op de prachtige mail die ik hem stuurde.. hij was zojuist nog op Fok! volgens zijn profiel
En jij bent stijger van de dagquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:37 schreef briana_muirinn het volgende:
Uit de stats van het schaapjes team:
Mijlpalen
mijlpaal user
1.000 Intrepidity
1.000 ATOG2074
1.000 hillbil
When do you get them...
days subteam
29 Los Alcoholicos
When do they get you...
nobody![]()
Vooral dat laatste... geweldig!
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:58 schreef Croga het volgende:
Vandaag het nieuwe bordje voor mijn server besteld.... Pentium-D met gigantisch overclock potentieel.... Die gaat vanaf zondag of zo zijn werk doen.... Zal wel weer een aardige boost geven
Ik zoek ook al geheugenquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:08 schreef bas-beest het volgende:
damn, herinnerde me daarstraks dat ik nog een pc heb staan die stof stond te vergaren... Heb die ook aan 't werk gezet, het is alleen een langzaam schaapje, nl. Celeron 500 met maarliefst 64MB geheugen
Dus als iemand nog passend geheugen heeft liggen, waar 'ie niks meer mee doet... ik hou me aanbevolen
mag het er op mn werk niet opzettenquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:47 schreef mcintosh het volgende:
Stampppppp!!!!
Hij gaat lekker hoor, we staan al nummer 1
We need more power![]()
Graag zelfsquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
kunnen we niet een linkje in de OP zetten naar de stampede stats
Dan bied je haar aan itnernet aan te leggen op voorwaarde dat ze meegraastquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:54 schreef JapyDooge het volgende:
aww van het weekeinde ben ik bij mn vriendin en die heeft niet eens internet![]()
maargoed, ik laat mn pc lekker aan
1 2 | 8. (stil) 759,42 Intrepidity 2.453,41 (29) 2,2 % |
Als dat stukje wat ik in het vorig topic had geschreven niet duidelijk genoeg was, dan kun je ook maar beter windows bleven draaienquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:42 schreef Chris.nl het volgende:
Devzero, kan jij een soort van dummy handleiding maken hoe je de BOINC Client for Linux 64 bit aan de gang krijgt? Ik wil kubuntu een keer proberennee toch maar geen linux op mijn pc.. waarom ben ik toch zo gehecht aan windows
Goed nieuws, we kunnen alle sheeppower gebruiken! Dit jaar moeten we eerste wordenquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:43 schreef mschol het volgende:
ik zal straks me server+ normale pc ook wel laten crunchen
staan beide 24/7 te zoemen...
ik neem aan dat hij het dan opspaart en later die puntjes aan je geeft ?quote:Op zondag 2 april 2006 11:53 schreef Intrepidity het volgende:
Shit, vanacht lag mijn internet eruit, en BOINC dacht dat ie er ook maar mee op moest houden :S van 0:30 tot 8:30 geen enkele punt
Klopt, zie het topic in feedback.. inloggen op mIRC op osiris.parse.nl gaat wel goed, maar irc.fok.nl en irc.tweakers.net liggen erafquote:Op zondag 2 april 2006 11:57 schreef gateway het volgende:
hmmzz.... irc down?? kan er niet op via mirc, niet via irc.fok.nl en niet via de applet op fokschaap.nl.....
In dit geval dus niet, foutje in mijn instellingen denk ik.. hij zei dat ie internetverbinding nodig had en dat ie stopte met jobs afhandelen totdat er weer verbinding wasquote:Op zondag 2 april 2006 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik neem aan dat hij het dan opspaart en later die puntjes aan je geeft ?
Ik vind juist de kracht van boinc dat je de mogelijkheid hebt met meerdere DC projecten tegelijk mee te doen en je resources te verdelen.. dat de interface over het algemeen wat lastiger is, das waar, maar meerdere projecten kunnen doen is toch wel het grote voordeelquote:Op zondag 2 april 2006 12:12 schreef mschol het volgende:
ik heb em nu op server + normalwe pc draaien maar ik moet zeggen dat het niet echt een makkelijke client is... erg ingewikkeld en omslachtige dingen instellen..\
doe mij maar de client van SoB (Seventeen or Bust)
hmm tja das opzich wel een goed iets maar nee da vind ik dat ze eigenlijk ook een singke project client hadden moeten maken die een minimale interface had...quote:Op zondag 2 april 2006 12:14 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik vind juist de kracht van boinc dat je de mogelijkheid hebt met meerdere DC projecten tegelijk mee te doen en je resources te verdelen.. dat de interface over het algemeen wat lastiger is, das waar, maar meerdere projecten kunnen doen is toch wel het grote voordeel
Tja, is soms wel gewoon geinig om naar te kijken, geen toegevoegde waarde verder geloof ik...quote:Op zondag 2 april 2006 12:17 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm tja das opzich wel een goed iets maar nee da vind ik dat ze eigenlijk ook een singke project client hadden moeten maken die een minimale interface had...
en wat heeft die graphics optie voor extra functie?
Mag eigenlijk niet bij stampede he. Alleen als het echt niet anders kan ivm weekend enzo.quote:Op zondag 2 april 2006 12:43 schreef Intrepidity het volgende:
Nu ik toch een slechte dag heb ga ik meteen maar even sparen voor een paar dagen om dan even een grotere hoeveelheid te flushen
hmm, ok, maar het gaat toch in principe om de totale output na de hele stampede, en niet om de dagoutput?quote:Op zondag 2 april 2006 13:07 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet bij stampede he. Alleen als het echt niet anders kan ivm weekend enzo.
Na 7 of 8 april worden leden toegevoegd aan stampede teams, en dan gaan er leden bij de zwakste teams als iemand dus spaart en gaat flushen ineens, geeft dat een beetje vertekend beeld van hoe sterk een team isquote:Op zondag 2 april 2006 13:14 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
hmm, ok, maar het gaat toch in principe om de totale output na de hele stampede, en niet om de dagoutput?
* Intrepidity doet toch maar geen flush
niet controleerbaar , en zo lang niet te veel mensen het doen is er ook weinig schadequote:Op zondag 2 april 2006 13:07 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet bij stampede he. Alleen als het echt niet anders kan ivm weekend enzo.
hoezo niet? Als een persoon iedere paar dagen een enorme bak dropt, heet dat opsparen, en is het dus niet toegestaan. Vandaar dat Burnhard waarschijnlijk ook niet in een stampede team zit (hoop ik voor hem)....quote:Op zondag 2 april 2006 16:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
niet controleerbaar
Het is niet een kwestie van schade, anders voor jouw eigen reputatiequote:Op zondag 2 april 2006 16:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niet controleerbaar , en zo lang niet te veel mensen het doen is er ook weinig schade
Stel dat het onvoorstelbare gebeurt en The Fok! Flock op de ene laatste dag bovenaan staat. Dan zou bijv. het team waar ik in zit (ook onwaarschijnlijk dat we dan tweede staanquote:* Intrepidity doet toch maar geen flush
het blijft een vriendelijke regel en geen must , stel je hebt 4 pcs die flushen dagelijk en 2 "sparen" , wie "controleert" en het is maar een spelletje , mensen doen echt of het gaat om belangrijke zaken , kom op , het is maar een spelletje, maar het moet echt bureaucratisch gespeeld worden heb ik al gemerkt , kom je het op je werk niet tegen dan gebeurd het wel in tweakerlandquote:Op zondag 2 april 2006 19:01 schreef AES_koetje het volgende:
[..]
Het is niet een kwestie van schade, anders voor jouw eigen reputatie![]()
Ik vind deze mooier:
[..]
Stel dat het onvoorstelbare gebeurt en The Fok! Flock op de ene laatste dag bovenaan staat. Dan zou bijv. het team waar ik in zit (ook onwaarschijnlijk dat we dan tweede staan), opeens heel veel gespaarde punten flushen. How about that
![]()
Dus zoals Fjolle zegt: alleen als je geen Internet hebt in bijv. weekend (moet je misschien ff uitleggen) houd je een flush "tegen"![]()
Dat klopt, behoort 100% te draaienquote:Op maandag 3 april 2006 00:53 schreef heus het volgende:
hey guys,
Hij draait hier nu ook maar in taskmanager draait CPU gewoon niks te doen.. hoort ie niet 100% te draaien?
Doet ie dat in OO ook al.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:04 schreef devzero het volgende:
Oh en ik dacht dat we tijdelijk voor de stampede de naam Fok!Flock in de TT zouden hebben
[..]
maar OO is toch gewoon dat forum waar de helft van de topics van arcee zijn "post hier om 22:22" enzo
Jawel hier sta je tussen.quote:Op maandag 3 april 2006 11:34 schreef Jumparound het volgende:
Hmm, ik snap niks van die stampede... volgens mij zit ik niet in een team?
Het aantal credits wordt als volgt berekend:quote:Op maandag 3 april 2006 13:00 schreef Sherkaner het volgende:
Krijg je gewoon punten aan de hand van hoeveelheid uur gedraaid en de uitkomst van de benchmark?
Lijkt me een beetje flauw, run je de benchmark als er echt totaal niets anders draait, krijg je opeens meer punten (voor hetzelfde werk).
1 |
Kan toch niet meer inschrijven nu voor het stampede team... pas na 7 of 8 april weer toch..quote:Op maandag 3 april 2006 14:03 schreef devzero het volgende:
Er zijn volgens mij wel meer schaapjes die wel bij fokschaap staan en niet bij het Fok!Flock stampede team. Even "inschrijven" dus op bovenstaande link, want we kunnen die extra puntjes hard gebruiken.
is toch vervroegd ?quote:Op maandag 3 april 2006 15:58 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Kan toch niet meer inschrijven nu voor het stampede team... pas na 7 of 8 april weer toch..
inderdaadquote:
quote:Vanaf 2 April tot 27 April is het mogelijk om een willekeurig stampedeteam te joinen.
je zou er aanzienlijk op vooruit gaanquote:Op maandag 3 april 2006 17:35 schreef devzero het volgende:
http://members.dslextreme(...)_team/boincbeta.html
Op mijn (powerbook) laptopje ging de benchmark van 2600 naar 10K; straks eens kijken wat die doet op mn 16 G5's
quote:% ./boinc_5.2.13ppcAll -run_cpu_benchmarks
dyld: ./boinc_5.2.13ppcAll Undefined symbols:
./boinc_5.2.13ppcAll undefined reference to _statvfs expected to be defined in /usr/lib/libSystem.B.dylib
Trace/BPT trap
Exit 133
Ik sta daar niet tussen.quote:Op maandag 3 april 2006 16:26 schreef Eronymus het volgende:
http://tadah.mine.nu/stampede/signup.php
Niet altijd?quote:Op maandag 3 april 2006 19:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik sta daar niet tussen.
En nu?
Ow wacht, ik sta er al keurig tussen!
BlonT vandaag.
Alleen op de dagen dat de blonde banen in mijn haar een overheersende dag hebben, voor de rest never.quote:
ahaquote:Op maandag 3 april 2006 20:38 schreef Sanne het volgende:
[..]
Alleen op de dagen dat de blonde banen in mijn haar een overheersende dag hebben, voor de rest never.
Ik vannacht vermoed ik, of als ie ff opschiet, vanavond nog!quote:Op maandag 3 april 2006 20:52 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
ahamja daar hebben schapen meer last van
mijn schaap graast trouwens ook aardig
afgelopen nacht door de 1000-grens gegaan
ik verwacht dat hij van een ander project af komt en hier tijdens de stampede mee komt flushen.quote:Op maandag 3 april 2006 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik vind die Louwrens op RaH een vreemd verschijnsel , niemand kent hem , is uit het niets gekomen met gemiddeld meer productie dan team 1 en 2 samen van de dailys.
Zou het een tegenactie zijn van xtreme , of is het zo bij dit project de punten die je maakt blijven bij het team waarvoor je graast
nice nice!quote:Op maandag 3 april 2006 21:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik vannacht vermoed ik, of als ie ff opschiet, vanavond nog!
983,49 nu!
heb me ook maar opgegevenquote:Op maandag 3 april 2006 16:26 schreef Eronymus het volgende:
http://tadah.mine.nu/stampede/signup.php
We laten XS idd wel even een poepje ruikenquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:06 schreef Nightanimal het volgende:
Jullie doen goed werk samen Toppie, de voorbode dat de stampede uitloopt op een succes is vandaag wel bewezen, alleen dit vast houden nu
quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:07 schreef Polen het volgende:
stampede
Zeg, doe even niet of ik achterlijk benquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:10 schreef gateway het volgende:
een sociaal leven.....
ja raar isdat he? ik heb ook nergens problemen, behalve op de pc van mevriendin..... heb het nu lijkt het opgelost, heb hem als euhm... dat als wie dan ook inlogd dattie draait, "shared installation" dat gaat tot nu toe goedquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:22 schreef Jo0Lz het volgende:
OMG
Nou lekker dan, op de laptop is het progje Rosetta nog nooit gecrashed... Op mijn desktop, doet hij niet anders. Ik heb beide voorkeuren exact hetzelfde, maar hij crashed nog steeds.
Niet altijd trouwens wat ik dan wel weer raar vind.
Iemand een idee? Ik heb dat @#^&&* ding al opnieuw geinstalleerd, maar het heeft geen effect, vanochted zag ik weer dat het programma gecrashed was.
Beetje jammer, want ik flikker die hele meuk er zo af
Leave applications in memory while preempted?
(suspended applications will consume swap space if 'yes') yes
Dus dat is het ook niet
maar de schaapjes flushen gewoon doorquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:10 schreef gateway het volgende:
ja.... mjah veel slapen er uit, of moeten naar het werk, of hebben school of hebben een sociaal leven.....
van pctje die te traag is om te kunnen RaH-en , dus 10 dagen laten sparenquote:Op maandag 3 april 2006 23:08 schreef valing het volgende:
[..]
ik verwacht dat hij van een ander project af komt en hier tijdens de stampede mee komt flushen.
waar komen die punten bij SoB opeens vandaan?
Probeer eens een keer na 4 uur 's middags de irc. Dan zijn de meesten daar wel verzameld en kan er hulp geboden worden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:19 schreef Polen het volgende:
Het kan natuurlijk aan mijn installatiekwaliteiten liggen maar ik heb echt het gevoel dat dat RAH niet zo goed in elkaar zit..
Ah, tof.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:21 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Probeer eens een keer na 4 uur 's middags de irc. Dan zijn de meesten daar wel verzameld en kan er hulp geboden worden.
Dan zal ik mijn probleempje ook daar effe voorleggen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:21 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Probeer eens een keer na 4 uur 's middags de irc. Dan zijn de meesten daar wel verzameld en kan er hulp geboden worden.
heb je dat shared installation al geprobeerd?quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn probleempje ook daar effe voorleggen.
Het is namelijk zwaar frustrerend en irritant dat hij op mijn brakke M10 gewoon draait, maar op mijn desktop, (3.2Ghz - 1Gb Ram) gewoon vastloopt
Weet het zo niet, hoe ik dat geinstalleerd heb thuis, maar op het werk volgens mij gewoon volgende volgende volgende finish...quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:39 schreef gateway het volgende:
[..]
heb je dat shared installation al geprobeerd?
heb je de Dolly geinstalleerd?? want normal krijg je dat keuze menu....quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Weet het zo niet, hoe ik dat geinstalleerd heb thuis, maar op het werk volgens mij gewoon volgende volgende volgende finish...
Wel bij voorkeuren de preemted optie op ja gezet voor zowel "work" als "home"...
Zal straks thuis eens kijken...
Het vreemde is, dat hij wel jobs goed doet... Sommige gaan alleen harstikke fout.
Nope, custom install.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:53 schreef gateway het volgende:
[..]
heb je de Dolly geinstalleerd?? want normal krijg je dat keuze menu....
en je weet zeker dat je dit menu niet hebt gehad?quote:
[DPC]FOKschaap~ naamquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:38 schreef gateway het volgende:
Op IRC deze vraag:
[10:32] <Jay> ik wilde me voegen bij [dpc]FokSchaap...
[10:32] <Jay> de hoe en wat, was ik naar opzoek
[10:32] <Gateway> [DPC]FOKschaap jah....
Maar ik kan het zo 123 niet vinden cq geen antwoord op geven! Wie helpt me ff??
Jay is al lid van DPC, maar wil dus bij DPCFOKschaap....
verdorie , kun je nou niet echt gebruikenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:54 schreef JapyDooge het volgende:![]()
![]()
vann8 mn pc gecrasht
![]()
![]()
nu draait ie alleen nog op 1 laptop
Nee iddquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
verdorie , kun je nou niet echt gebruiken
suc6quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:17 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Nee iddik ben dan ook flink pissed.
Vanavond direct maar even de 3000+ met 1Gb intern opnieuw installeren, want die staat ook al een half jaar lucht te happen
tnxquote:
thanks...quote:Op dinsdag 4 april 2006 05:52 schreef devzero het volgende:
Voor mijn athlon MPs gebruik ik de 5.2.14 P3/Athlon XP SSE versie van guntec. Maar die draaien linux. Als ik jou was, zou ik gewoon de "athlon xp & Pentium 3 SSE" windows versies proberen en dan kijken welke van de 3 het beste zijn.
Ik zie die fout regelmatig langs komen, daarom heb ik ook een voorraadje WUs van een paar dagen. Als je nog geen WUs hebt is het gewoon geduld hebben.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:49 schreef Polen het volgende:
Nu heb ik BAM op 7 pc's geinstalleerd krijg ik steeds meldingen dat het communiceren met bakerlab is mislukt..
et zou wat zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:58 schreef devzero het volgende:
Gisteren was het verschil met de stampertjes iets van 200 punten. Misschien waren het wel jouw punten die ons net die overwinning gaven
Yep helemaal truequote:Op woensdag 5 april 2006 00:11 schreef AES_koetje het volgende:
Hé, stelletje lakse lezers. Jullie staan zowel in de daily als overall gewoon eerste
![]()
Of dat zo blijftGeen idee, maar ik vind het hardstikke goed hoe de Fokkers zich inzetten
![]()
Ik weet niet zeker, maar volgens mij had ik voor de 1e gekozen. (Op de laptop wel...)quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:32 schreef gateway het volgende:
[..]
en je weet zeker dat je dit menu niet hebt gehad?
* Stap 3 Installatie keuze
Na de standaard zooi, krijg je de keuze uit 3 verschillende installaties:
1. Single-user installation: Client draait alleen voor de user (die het geïnstalleerd heeft) en ingelogd : is. Als andere gebruikers van die pc inloggen, zal de client niet draaien!
2. Shared installation: De client zal draaien bij elke ingelogde gebruiker.
3. Service installation: Zegt al genoeg. Als je de checkbox "run on startup" aanvinkt, zal de client starten, zelfs als er geen user ingelogd is. Je hebt hier ook de mogelijkheid om volledig verborgen te draaien, of om de manager toch op te laten starten.
Normaal neem ik altijd 1. maar bij me vriendin op de pc heb ik maar 2 gedaan en dat gaat goed, terwijl 1 steeds problemen gaf met niet starten en "Boinc was not able to connect" sjit
Tnxquote:Op woensdag 5 april 2006 00:11 schreef AES_koetje het volgende:
Hé, stelletje lakse lezers. Jullie staan zowel in de daily als overall gewoon eerste
![]()
Of dat zo blijftGeen idee, maar ik vind het hardstikke goed hoe de Fokkers zich inzetten
![]()
hmmzz... klote.... Ik snap dat niet waarom boinc op sommige pc gewoon chrashed......quote:Op woensdag 5 april 2006 08:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar volgens mij had ik voor de 1e gekozen. (Op de laptop wel...)
Maar, ik heb het programma op de desktop opnieuw geinstalleerd met de 2e optie, shared installation.
Vanochtend kwam ik bij de pc, was hij weer gecrashed
Dat is dus ook niet de oplossing...
En toen was mn pc gecrasht ofzoietsquote:Op woensdag 5 april 2006 04:42 schreef JapyDooge het volgende:
hmz... na veel vijfjes en zesjes draait deze pc weeren mja ook al moet ik over 5 uurtjes alweer werken (schrik), toch ben ik dan de beroerdste niet, dus heb ik ook maar gelijk even boinc geinstalleerd.
wel de strandaardclient, binnenkort eens een optimized halen. maar ok, tis beter dan nix! Vann8 draait er iig weer iets
laat eens een tooltje dat de warmte controleert draaien,quote:Op woensdag 5 april 2006 20:38 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
En toen was mn pc gecrasht ofzoietszit nu op mn werk maar kan em niet bereiken
Telnet, Apache, RDP en ping zijn down
is er nog geen boinc que achtig iets ?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:58 schreef devzero het volgende:
Op een van de clusters hier hebben ze een firewall gezet, dusdanig dat de nodes alleen via 1 centrale node zijn te benaderen. Hierdoor kunnen een aantal schaapjes geen jobs meer uploaden. Ik probeer er iets voor te vinden.
idd, ik vroeg het me ook al af, normaal is ie ook druk bezig op Got etc. maar nu helemaal niets, je gaat dat geblaat toch missen hequote:Op woensdag 5 april 2006 22:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
hoe is het met mcintosh , geen output , hardstikke stil ?
we missen ze outputquote:Op woensdag 5 april 2006 22:36 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
idd, ik vroeg het me ook al af, normaal is ie ook druk bezig op Got etc. maar nu helemaal niets, je gaat dat geblaat toch missen hemisschien heeft ie een storing met internet ofzo
idd jah.. heeft ie nog wel net een nieuwe cpu gekocht. Ik geloof dat er binnenkort weer de mogelijkheid is om "The Flock" uit te breidden, er zijn nog genoeg schapen die nog niet zijn opgenomen in de stampstatsquote:Op woensdag 5 april 2006 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
we missen ze output, 3de vandaag blammage
die mogelijkheid is er alweer http://tadah.mine.nu/stampede/signup.phpquote:Op woensdag 5 april 2006 22:47 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
idd jah.. heeft ie nog wel net een nieuwe cpu gekocht. Ik geloof dat er binnenkort weer de mogelijkheid is om "The Flock" uit te breidden, er zijn nog genoeg schapen die nog niet zijn opgenomen in de stampstats
Idd xp home zuigt, dan kan je beter windows nemenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:04 schreef valing het volgende:
[..]
die mogelijkheid is er.
over mcintosh en zn nieuwe cpu, hij is windows aan het installeren omdat deze cpu niet overweg kon met xp home. waarom dat zolang duurt weet ik ook niet
raar, want xp home zou gewoon (na een reinstall!) met een dual core moeten kunnen omgaan. Idem als een pentium met HT wat ook gewoon werkt onder home (zolang de SMP windows-kernel maar geinstalleerd is). Een nieuwe versie flashen van de bios zal wel niet nodig zijn, want hij heeft net een nieuw moederbord.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:04 schreef valing het volgende:
over mcintosh en zn nieuwe cpu, hij is windows aan het installeren omdat deze cpu niet overweg kon met xp home. waarom dat zolang duurt weet ik ook niet
Hmm, nou dan moeten ze niet bij ons op kantoor komen.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:03 schreef Jumparound het volgende:
Mn baas kijkt naar naar me...
Ik mag niet schelden tegen mn pc...
"Grazen slet! grazen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, die koeler zit erop. M'n AMD Athlon 64 3500+ draait nu op 2,42 Ghz en blijft stabiel op 46 graden. Dat was wel de moeite waardquote:Op woensdag 5 april 2006 22:05 schreef Chris.nl het volgende:
Over koeling gesproken, als het goed is krijg ik morgen een nieuwe CPU cooler thuis bezorgd.
Ik gebruik nu de standaard cooler van AMD en zit op 63 graden, daar is niets mis mee natuurlijk maar hopelijk doet m'n nieuwe cooler het morgen stukken beter.
-edit-
devzero succes met je cluster![]()
OMGquote:Op donderdag 6 april 2006 11:38 schreef Eronymus het volgende:
hela schaapjes.... bijf grazen!!!
zo ff snel vanuit singapore, vlieg zometeen verder!![]()
Ik heb een sjiek hendig goeie band met mn baasquote:Op donderdag 6 april 2006 11:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hmm, nou dan moeten ze niet bij ons op kantoor komen.
Wij schelden tegen pc's, printers, pda's en vooral elkaarCool man, zo'n sjiek hendig goeie band met je collega's.
Ook leuk... Alleen hou ik niet zo van drank/kroegen/uitgaan....quote:Op donderdag 6 april 2006 12:02 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik heb een sjiek hendig goeie band met mn baas
We duiken nog wel eens de kroeg in in het weekend
Mja ik kijk regelmatig @ phpsysinfo page en daar blijft ie netjes 38 en 27 graadjesquote:Op woensdag 5 april 2006 21:55 schreef valing het volgende:
[..]
laat eens een tooltje dat de warmte controleert draaien,
het kan zijn dat hij te warm wordt en sommige pc's schakelen zich dan uit
hmmz je zou haast denken idd dat we hem moeten gaan zoekenquote:Op donderdag 6 april 2006 17:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog geen mcintosh moeten we al een herder de bergen in sturen om hem te zoeken
Een herder sturen om onze herder te zoeken.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Zeg dames. Een stampede moet toch alles verwoestend zijn ?? Althans volgens de strips van Chick Bill wel . Waarom zie ik dan dat we wel asociaal stampen maar nog niet alles verwoestend. Pak de koe, geef hem/haar/het een pak bix en masseer de cpu. Cpu massage is namelijk goed voor een cpu. Dit levert namelijk een strakkere cpu op en dus grotere palen en dus automatisch een hogere output bij DPC.
De fokkers hebben het wel begrepen. Als pas geboren lammetjes dartelen zij door de grote kudde koeien en pakken voor de zoveelste keer de eerste stek. Vraag mij af wanneer IH8 en cormuiten de schaapscheerdersspullen ter hand nemen en de boel eens kaal gaan scheren daar. Kale fokkers moet er eigenlijk niet aan denken.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1124531
Eigenlijk mag je geen logfiles quoten, maar ik doe het toch maar even. (ohja, tijden zijn EST EDT, dus even 6 uur bij optellen voor nederlandse tijd).quote:Op donderdag 6 april 2006 17:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:[Apr 03 14:44:08] <mcintosh> voor mij de laatste keer voor drie dagen
[Apr 03 14:44:17] <mcintosh> ga ff drie dagen weg, zonder stats
[Apr 03 14:44:27] <devzero> zolang je maar crunched
[Apr 03 14:44:52] <mcintosh> jep
[Apr 03 14:44:56] <mcintosh> blijft aan staan
[Apr 03 14:45:00] <devzero> niet iedereen lekker maken met je X2 en dan niet grazen
als het niet zo is dan is het heel jammer , maar daarna komt hij keihard terugquote:Op donderdag 6 april 2006 20:19 schreef devzero het volgende:
Ik weet alleen niet of hij nou aan het sparen is of niet.
quote:
die kun je beter net als valling seventeen or burst laten draaien ook een fokschaap projectquote:Op donderdag 6 april 2006 20:28 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
helaas kan ik zoweinig pc's op dit project zetten, (veel cpu power + geheugen nodig wil het een beetje draaien..
op me server (amd 750 640MB ram) doet ie ut maar niet echt snel....
daar heb ik ook nog wel een accountje vanquote:Op donderdag 6 april 2006 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die kun je beter net als valling seventeen or burst laten draaien ook een fokschaap project
Ben weer terug!quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:18 schreef devzero het volgende:
Verschil met de stampertjes is momenteel wel erg kleinIk hoop dat mcintosh morgen weer een beetje begint te produceren. En is mvdlubbe helemaal gestopt? En waar is joosd?
Nog steeds na installatie van XP Professional zie ik maar 1 processor terug bij mijn Rosetta account!quote:Op donderdag 6 april 2006 03:08 schreef devzero het volgende:
[..]
raar, want xp home zou gewoon (na een reinstall!) met een dual core moeten kunnen omgaan. Idem als een pentium met HT wat ook gewoon werkt onder home (zolang de SMP windows-kernel maar geinstalleerd is). Een nieuwe versie flashen van de bios zal wel niet nodig zijn, want hij heeft net een nieuw moederbord.
Je hebt geen instelling in je bios verkeerd staan? Geeft je bios aan dat je 2 cpu's hebt? Bios update?quote:Op vrijdag 7 april 2006 04:13 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nog steeds na installatie van XP Professional zie ik maar 1 processor terug bij mijn Rosetta account!
GEK wordt ik er van !
dan mag maggie wel wat vaker fluisteren met zulke goed nieuwsquote:Op vrijdag 7 april 2006 05:45 schreef devzero het volgende:
En Maggie fluisterde me in dat ze denkt dat haar nodes weer een beetje draaien en dat ze een paar extra pc's heeft ingezet.
Das het vreemde, het is een nieuw moederbord, en in de bios staat 'dual processor' op enabled.quote:Op vrijdag 7 april 2006 05:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt geen instelling in je bios verkeerd staan? Geeft je bios aan dat je 2 cpu's hebt? Bios update?
Als je een linux live cd downlod (bv deze gentoo) en op cd-rw zet en boot, kun je dan zien of hij 2 cpu's herkent? (Die gentoo heb ik gekozen omdat hij "slechts" 45 MB is, je kunt er geen zak mee, hij is bedoeld om het os te installeren. Zodra hij klaar is met opstarten, krijg je een "#" prompt, type dan "cat /proc/cpuinfo" en dan zou je iets als "processor : 0..... veel regels processor : 1 ...veel regels" moeten laten zien).
Dan zie ik inderdaad 2 proc. staan.quote:
Zeg, ging jij mij niet een HD opsturenquote:
Hij's al ingepakt maar het postkantoor hier is dicht tot dinsdagquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:42 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zeg, ging jij mij niet een HD opsturen
Ah oke, dan zie ik em na het weekend wel verschijnenquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:44 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Hij's al ingepakt maar het postkantoor hier is dicht tot dinsdag![]()
poldertjes enzoZal kijken of zaterdagmiddag het kantoor in de stad wel open is.
Daar heb je helemaal geen tijd voor..quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:44 schreef JapyDooge het volgende:
Zal kijken of zaterdagmiddag het kantoor in de stad wel open is.
Jawel, want ik moet ook nog een pc afbouwen!! En dat gaat niet zonder die HDquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:14 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal geen tijd voor.... morgen moet je een pc afbouwen met de processor die ik je heb opgestuurd. Grazen kreng
![]()
lolquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:14 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal geen tijd voor.... morgen moet je een pc afbouwen met de processor die ik je heb opgestuurd. Grazen kreng
![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:04 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
lolmja en verlovingsringen kopen
ssst
quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
van harte, fototje van de ringen
quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
van harte, fototje van de ringen
heel eerlijk te traag , seventeen or burst is een project wat weinig resources vraagtquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:39 schreef bas-beest het volgende:
mooie strakke ringen idd.
OT:
is het handig/verstandig/etc. om een Celeron500 nog mee te laten grazen met RaH? Of kan ik die beter voor een ander project inzetten?
Ik trek mijn woorden maar weer even terugquote:Op vrijdag 7 april 2006 03:18 schreef devzero het volgende:
Verschil met de stampertjes is momenteel wel erg kleinIk hoop dat mcintosh morgen weer een beetje begint te produceren. En is mvdlubbe helemaal gestopt? En waar is joosd?
Das eng, op dezelfde tijd postenquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik trek mijn woorden maar weer even terugMaar die laatste 2 vragen blijven wel staan.
Dankjequote:
Aangepastquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:45 schreef mschol het volgende:
die smilies bij When do they get you... zijn niet echt toepasselijk?
alsof je blij bent met het feit dat iemand je inhaalt
als men na de stampede ook wil verder gaan in fokschaap welquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:55 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
AangepastHieronder nog wat stats van gister, ik had er iets te veel uit het overzicht geknipt.
FOKschaap was weer nr 1 in de Daily, en is hard onderweg de nr 1 Overall te worden, nog maar 137 dagen doorknallen met deze output en dan hebben we de Cureseekers te grazen![]()
Subteams Daily Top 30
pos daily user total procent
1. ([afbeelding]) 41.557,80 [DPC]FOKschaap 1.699.896,70 (3) 12,4 %
2. ([afbeelding] 1) 27.858,90 Team_Elteor_Borislavj 1.007.294,20 (5) 8,3 %
3. ([afbeelding] 1) 27.426,10 Los Alcoholicos 1.789.241,26 (2) 8,2 %
4. ([afbeelding] 2) 23.181,60 Cureseekers 2.557.278,47 (1) 6,9 %
5. ([afbeelding] 278) 19.448,50 BurnHard 496.136,27 (7) 5,8 %![]()
Subteams Overall Top 30
pos overall user daily procent
1. ([afbeelding]) 2.557.278,47 Cureseekers 23.181,60 (4) 16,0 %
2. ([afbeelding]) 1.789.241,26 Los Alcoholicos 27.426,10 (3) 11,2 %
3. ([afbeelding]) 1.699.896,70 [DPC]FOKschaap 41.557,80 (1) 10,6 %
4. ([afbeelding]) 1.213.490,90 Grutte Pier [Wa Oars] 15.868,40 (7) 7,6 %
5. ([afbeelding]) 1.007.294,20 Team_Elteor_Borislavj 27.858,90 (2) 6,3 %
ik laat mijn koetjes gewoon rustig door grazen, ze doen anders toch niksquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als men na de stampede ook wil verder gaan in fokschaap wel
Ehm... in dat lijstje zie ik niemand staan die ons inhaalt...quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:45 schreef mschol het volgende:
die smilies bij When do they get you... zijn niet echt toepasselijk?
alsof je blij bent met het feit dat iemand je inhaalt
alsof je blij bent met het feit dat iemand je inhaaltquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:28 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ehm... in dat lijstje zie ik niemand staan die ons inhaalt...
ha ha ha altijd de grappigste thuis?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:28 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ehm... in dat lijstje zie ik niemand staan die ons inhaalt...
quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ha ha ha altijd de grappigste thuis?
hmm nevermind ik ben niet wakker..
Bevalt me tot nu toe niks, boinc liep altijd prima maar vannacht / vandaag "updatedag" 12 + 6 errors op 2 pc'squote:Op zaterdag 8 april 2006 15:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
April 7, 2006
The rosetta application was updated to include some new scientific code. The application version numbers have been changed to be consistent with Ralph@home. Since error rates have decreased significantly, we decided to increase the default cpu run time to 4 hours. The previous default was 2 hours.
heb gelukkig nog 20 units staan , dus hoop dat ik de ellende nog kan skippenquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:26 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Bevalt me tot nu toe niks, boinc liep altijd prima maar vannacht / vandaag "updatedag" 12 + 6 errors op 2 pc's
'k heb boinc maar gereset 't zal morgen vast wel weer beter draaien
quote:2006-04-08 12:52:07 [rosetta@home] Unrecoverable error for result HBLR_1.0_1ogw_424_7468_0 (process exited with code 1 (0x1))
2006-04-08 12:52:07 [rosetta@home] Unrecoverable error for result HBLR_1.0_1ogw_424_7468_0 (process exited with code 1 (0x1))
2006-04-08 12:52:07 [---] Rescheduling CPU: application exited
Inmiddels hebben ze weer een nieuwe versie jobs uitgegeven, 4.98quote:Op zondag 9 april 2006 01:27 schreef devzero het volgende:
Ja zo schiet het natuurlijk ook niet op
[..]
maar blijft een slechte actie van ze , niet testen en 1000-en slechte units de wereld in sturenquote:Op zondag 9 april 2006 06:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Inmiddels hebben ze weer een nieuwe versie jobs uitgegeven, 4.98
Ik heb Rosetta gereset om alle 4.97 jobs er uit te knikkeren, zou iedereen aanraden hetzelfde te doen.
Tsja, ik zie wel wat er gebeurt. Zo te zien is onze output vandaag wat lager; maar de output van de andere teams ook.quote:Op zondag 9 april 2006 06:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Inmiddels hebben ze weer een nieuwe versie jobs uitgegeven, 4.98
Ik heb Rosetta gereset om alle 4.97 jobs er uit te knikkeren, zou iedereen aanraden hetzelfde te doen.
alleen op dolly hebben we geen invloedquote:Op zondag 9 april 2006 15:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, ik zie wel wat er gebeurt. Zo te zien is onze output vandaag wat lager; maar de output van de andere teams ook.
Zeg, ik bekeek trouwens jou achternaam op dat pakje nog eens, ben jij toevallig famillie van ten Brinke's?quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:26 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Bevalt me tot nu toe niks, boinc liep altijd prima maar vannacht / vandaag "updatedag" 12 + 6 errors op 2 pc's
'k heb boinc maar gereset 't zal morgen vast wel weer beter draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |