Ik sta daar niet tussen.quote:Op maandag 3 april 2006 16:26 schreef Eronymus het volgende:
http://tadah.mine.nu/stampede/signup.php
Niet altijd?quote:Op maandag 3 april 2006 19:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik sta daar niet tussen.
En nu?
Ow wacht, ik sta er al keurig tussen!
BlonT vandaag.
Alleen op de dagen dat de blonde banen in mijn haar een overheersende dag hebben, voor de rest never.quote:
ahaquote:Op maandag 3 april 2006 20:38 schreef Sanne het volgende:
[..]
Alleen op de dagen dat de blonde banen in mijn haar een overheersende dag hebben, voor de rest never.
Ik vannacht vermoed ik, of als ie ff opschiet, vanavond nog!quote:Op maandag 3 april 2006 20:52 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
ahamja daar hebben schapen meer last van
mijn schaap graast trouwens ook aardig
afgelopen nacht door de 1000-grens gegaan
ik verwacht dat hij van een ander project af komt en hier tijdens de stampede mee komt flushen.quote:Op maandag 3 april 2006 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik vind die Louwrens op RaH een vreemd verschijnsel , niemand kent hem , is uit het niets gekomen met gemiddeld meer productie dan team 1 en 2 samen van de dailys.
Zou het een tegenactie zijn van xtreme , of is het zo bij dit project de punten die je maakt blijven bij het team waarvoor je graast
nice nice!quote:Op maandag 3 april 2006 21:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik vannacht vermoed ik, of als ie ff opschiet, vanavond nog!
983,49 nu!
heb me ook maar opgegevenquote:Op maandag 3 april 2006 16:26 schreef Eronymus het volgende:
http://tadah.mine.nu/stampede/signup.php
We laten XS idd wel even een poepje ruikenquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:06 schreef Nightanimal het volgende:
Jullie doen goed werk samen Toppie, de voorbode dat de stampede uitloopt op een succes is vandaag wel bewezen, alleen dit vast houden nu
quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:07 schreef Polen het volgende:
stampede
Zeg, doe even niet of ik achterlijk benquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:10 schreef gateway het volgende:
een sociaal leven.....
ja raar isdat he? ik heb ook nergens problemen, behalve op de pc van mevriendin..... heb het nu lijkt het opgelost, heb hem als euhm... dat als wie dan ook inlogd dattie draait, "shared installation" dat gaat tot nu toe goedquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:22 schreef Jo0Lz het volgende:
OMG
Nou lekker dan, op de laptop is het progje Rosetta nog nooit gecrashed... Op mijn desktop, doet hij niet anders. Ik heb beide voorkeuren exact hetzelfde, maar hij crashed nog steeds.
Niet altijd trouwens wat ik dan wel weer raar vind.
Iemand een idee? Ik heb dat @#^&&* ding al opnieuw geinstalleerd, maar het heeft geen effect, vanochted zag ik weer dat het programma gecrashed was.
Beetje jammer, want ik flikker die hele meuk er zo af
Leave applications in memory while preempted?
(suspended applications will consume swap space if 'yes') yes
Dus dat is het ook niet
maar de schaapjes flushen gewoon doorquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:10 schreef gateway het volgende:
ja.... mjah veel slapen er uit, of moeten naar het werk, of hebben school of hebben een sociaal leven.....
van pctje die te traag is om te kunnen RaH-en , dus 10 dagen laten sparenquote:Op maandag 3 april 2006 23:08 schreef valing het volgende:
[..]
ik verwacht dat hij van een ander project af komt en hier tijdens de stampede mee komt flushen.
waar komen die punten bij SoB opeens vandaan?
Probeer eens een keer na 4 uur 's middags de irc. Dan zijn de meesten daar wel verzameld en kan er hulp geboden worden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:19 schreef Polen het volgende:
Het kan natuurlijk aan mijn installatiekwaliteiten liggen maar ik heb echt het gevoel dat dat RAH niet zo goed in elkaar zit..
Ah, tof.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:21 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Probeer eens een keer na 4 uur 's middags de irc. Dan zijn de meesten daar wel verzameld en kan er hulp geboden worden.
Dan zal ik mijn probleempje ook daar effe voorleggen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:21 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Probeer eens een keer na 4 uur 's middags de irc. Dan zijn de meesten daar wel verzameld en kan er hulp geboden worden.
heb je dat shared installation al geprobeerd?quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn probleempje ook daar effe voorleggen.
Het is namelijk zwaar frustrerend en irritant dat hij op mijn brakke M10 gewoon draait, maar op mijn desktop, (3.2Ghz - 1Gb Ram) gewoon vastloopt
Weet het zo niet, hoe ik dat geinstalleerd heb thuis, maar op het werk volgens mij gewoon volgende volgende volgende finish...quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:39 schreef gateway het volgende:
[..]
heb je dat shared installation al geprobeerd?
heb je de Dolly geinstalleerd?? want normal krijg je dat keuze menu....quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Weet het zo niet, hoe ik dat geinstalleerd heb thuis, maar op het werk volgens mij gewoon volgende volgende volgende finish...
Wel bij voorkeuren de preemted optie op ja gezet voor zowel "work" als "home"...
Zal straks thuis eens kijken...
Het vreemde is, dat hij wel jobs goed doet... Sommige gaan alleen harstikke fout.
Nope, custom install.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:53 schreef gateway het volgende:
[..]
heb je de Dolly geinstalleerd?? want normal krijg je dat keuze menu....
en je weet zeker dat je dit menu niet hebt gehad?quote:
[DPC]FOKschaap~ naamquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:38 schreef gateway het volgende:
Op IRC deze vraag:
[10:32] <Jay> ik wilde me voegen bij [dpc]FokSchaap...
[10:32] <Jay> de hoe en wat, was ik naar opzoek
[10:32] <Gateway> [DPC]FOKschaap jah....
Maar ik kan het zo 123 niet vinden cq geen antwoord op geven! Wie helpt me ff??
Jay is al lid van DPC, maar wil dus bij DPCFOKschaap....
verdorie , kun je nou niet echt gebruikenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:54 schreef JapyDooge het volgende:![]()
![]()
vann8 mn pc gecrasht
![]()
![]()
nu draait ie alleen nog op 1 laptop
Nee iddquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
verdorie , kun je nou niet echt gebruiken
suc6quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:17 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Nee iddik ben dan ook flink pissed.
Vanavond direct maar even de 3000+ met 1Gb intern opnieuw installeren, want die staat ook al een half jaar lucht te happen
tnxquote:
thanks...quote:Op dinsdag 4 april 2006 05:52 schreef devzero het volgende:
Voor mijn athlon MPs gebruik ik de 5.2.14 P3/Athlon XP SSE versie van guntec. Maar die draaien linux. Als ik jou was, zou ik gewoon de "athlon xp & Pentium 3 SSE" windows versies proberen en dan kijken welke van de 3 het beste zijn.
Ik zie die fout regelmatig langs komen, daarom heb ik ook een voorraadje WUs van een paar dagen. Als je nog geen WUs hebt is het gewoon geduld hebben.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:49 schreef Polen het volgende:
Nu heb ik BAM op 7 pc's geinstalleerd krijg ik steeds meldingen dat het communiceren met bakerlab is mislukt..
et zou wat zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:58 schreef devzero het volgende:
Gisteren was het verschil met de stampertjes iets van 200 punten. Misschien waren het wel jouw punten die ons net die overwinning gaven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |