Dan zal ik mijn probleempje ook daar effe voorleggen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:21 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Probeer eens een keer na 4 uur 's middags de irc. Dan zijn de meesten daar wel verzameld en kan er hulp geboden worden.
heb je dat shared installation al geprobeerd?quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn probleempje ook daar effe voorleggen.
Het is namelijk zwaar frustrerend en irritant dat hij op mijn brakke M10 gewoon draait, maar op mijn desktop, (3.2Ghz - 1Gb Ram) gewoon vastloopt
Weet het zo niet, hoe ik dat geinstalleerd heb thuis, maar op het werk volgens mij gewoon volgende volgende volgende finish...quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:39 schreef gateway het volgende:
[..]
heb je dat shared installation al geprobeerd?
heb je de Dolly geinstalleerd?? want normal krijg je dat keuze menu....quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Weet het zo niet, hoe ik dat geinstalleerd heb thuis, maar op het werk volgens mij gewoon volgende volgende volgende finish...
Wel bij voorkeuren de preemted optie op ja gezet voor zowel "work" als "home"...
Zal straks thuis eens kijken...
Het vreemde is, dat hij wel jobs goed doet... Sommige gaan alleen harstikke fout.
Nope, custom install.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:53 schreef gateway het volgende:
[..]
heb je de Dolly geinstalleerd?? want normal krijg je dat keuze menu....
en je weet zeker dat je dit menu niet hebt gehad?quote:
[DPC]FOKschaap~ naamquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:38 schreef gateway het volgende:
Op IRC deze vraag:
[10:32] <Jay> ik wilde me voegen bij [dpc]FokSchaap...
[10:32] <Jay> de hoe en wat, was ik naar opzoek
[10:32] <Gateway> [DPC]FOKschaap jah....
Maar ik kan het zo 123 niet vinden cq geen antwoord op geven! Wie helpt me ff??
Jay is al lid van DPC, maar wil dus bij DPCFOKschaap....
verdorie , kun je nou niet echt gebruikenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:54 schreef JapyDooge het volgende:![]()
![]()
vann8 mn pc gecrasht
![]()
![]()
nu draait ie alleen nog op 1 laptop
Nee iddquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
verdorie , kun je nou niet echt gebruiken
suc6quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:17 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Nee iddik ben dan ook flink pissed.
Vanavond direct maar even de 3000+ met 1Gb intern opnieuw installeren, want die staat ook al een half jaar lucht te happen
tnxquote:
thanks...quote:Op dinsdag 4 april 2006 05:52 schreef devzero het volgende:
Voor mijn athlon MPs gebruik ik de 5.2.14 P3/Athlon XP SSE versie van guntec. Maar die draaien linux. Als ik jou was, zou ik gewoon de "athlon xp & Pentium 3 SSE" windows versies proberen en dan kijken welke van de 3 het beste zijn.
Ik zie die fout regelmatig langs komen, daarom heb ik ook een voorraadje WUs van een paar dagen. Als je nog geen WUs hebt is het gewoon geduld hebben.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:49 schreef Polen het volgende:
Nu heb ik BAM op 7 pc's geinstalleerd krijg ik steeds meldingen dat het communiceren met bakerlab is mislukt..
et zou wat zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:58 schreef devzero het volgende:
Gisteren was het verschil met de stampertjes iets van 200 punten. Misschien waren het wel jouw punten die ons net die overwinning gaven
Yep helemaal truequote:Op woensdag 5 april 2006 00:11 schreef AES_koetje het volgende:
Hé, stelletje lakse lezers. Jullie staan zowel in de daily als overall gewoon eerste
![]()
Of dat zo blijftGeen idee, maar ik vind het hardstikke goed hoe de Fokkers zich inzetten
![]()
Ik weet niet zeker, maar volgens mij had ik voor de 1e gekozen. (Op de laptop wel...)quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:32 schreef gateway het volgende:
[..]
en je weet zeker dat je dit menu niet hebt gehad?
* Stap 3 Installatie keuze
Na de standaard zooi, krijg je de keuze uit 3 verschillende installaties:
1. Single-user installation: Client draait alleen voor de user (die het geïnstalleerd heeft) en ingelogd : is. Als andere gebruikers van die pc inloggen, zal de client niet draaien!
2. Shared installation: De client zal draaien bij elke ingelogde gebruiker.
3. Service installation: Zegt al genoeg. Als je de checkbox "run on startup" aanvinkt, zal de client starten, zelfs als er geen user ingelogd is. Je hebt hier ook de mogelijkheid om volledig verborgen te draaien, of om de manager toch op te laten starten.
Normaal neem ik altijd 1. maar bij me vriendin op de pc heb ik maar 2 gedaan en dat gaat goed, terwijl 1 steeds problemen gaf met niet starten en "Boinc was not able to connect" sjit
Tnxquote:Op woensdag 5 april 2006 00:11 schreef AES_koetje het volgende:
Hé, stelletje lakse lezers. Jullie staan zowel in de daily als overall gewoon eerste
![]()
Of dat zo blijftGeen idee, maar ik vind het hardstikke goed hoe de Fokkers zich inzetten
![]()
hmmzz... klote.... Ik snap dat niet waarom boinc op sommige pc gewoon chrashed......quote:Op woensdag 5 april 2006 08:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar volgens mij had ik voor de 1e gekozen. (Op de laptop wel...)
Maar, ik heb het programma op de desktop opnieuw geinstalleerd met de 2e optie, shared installation.
Vanochtend kwam ik bij de pc, was hij weer gecrashed
Dat is dus ook niet de oplossing...
En toen was mn pc gecrasht ofzoietsquote:Op woensdag 5 april 2006 04:42 schreef JapyDooge het volgende:
hmz... na veel vijfjes en zesjes draait deze pc weeren mja ook al moet ik over 5 uurtjes alweer werken (schrik), toch ben ik dan de beroerdste niet, dus heb ik ook maar gelijk even boinc geinstalleerd.
wel de strandaardclient, binnenkort eens een optimized halen. maar ok, tis beter dan nix! Vann8 draait er iig weer iets
laat eens een tooltje dat de warmte controleert draaien,quote:Op woensdag 5 april 2006 20:38 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
En toen was mn pc gecrasht ofzoietszit nu op mn werk maar kan em niet bereiken
Telnet, Apache, RDP en ping zijn down
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |