dan mag maggie wel wat vaker fluisteren met zulke goed nieuwsquote:Op vrijdag 7 april 2006 05:45 schreef devzero het volgende:
En Maggie fluisterde me in dat ze denkt dat haar nodes weer een beetje draaien en dat ze een paar extra pc's heeft ingezet.
Das het vreemde, het is een nieuw moederbord, en in de bios staat 'dual processor' op enabled.quote:Op vrijdag 7 april 2006 05:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt geen instelling in je bios verkeerd staan? Geeft je bios aan dat je 2 cpu's hebt? Bios update?
Als je een linux live cd downlod (bv deze gentoo) en op cd-rw zet en boot, kun je dan zien of hij 2 cpu's herkent? (Die gentoo heb ik gekozen omdat hij "slechts" 45 MB is, je kunt er geen zak mee, hij is bedoeld om het os te installeren. Zodra hij klaar is met opstarten, krijg je een "#" prompt, type dan "cat /proc/cpuinfo" en dan zou je iets als "processor : 0..... veel regels processor : 1 ...veel regels" moeten laten zien).
Dan zie ik inderdaad 2 proc. staan.quote:
Zeg, ging jij mij niet een HD opsturenquote:
Hij's al ingepakt maar het postkantoor hier is dicht tot dinsdagquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:42 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zeg, ging jij mij niet een HD opsturen
Ah oke, dan zie ik em na het weekend wel verschijnenquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:44 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Hij's al ingepakt maar het postkantoor hier is dicht tot dinsdag![]()
poldertjes enzoZal kijken of zaterdagmiddag het kantoor in de stad wel open is.
Daar heb je helemaal geen tijd voor..quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:44 schreef JapyDooge het volgende:
Zal kijken of zaterdagmiddag het kantoor in de stad wel open is.
Jawel, want ik moet ook nog een pc afbouwen!! En dat gaat niet zonder die HDquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:14 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal geen tijd voor.... morgen moet je een pc afbouwen met de processor die ik je heb opgestuurd. Grazen kreng
![]()
lolquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:14 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal geen tijd voor.... morgen moet je een pc afbouwen met de processor die ik je heb opgestuurd. Grazen kreng
![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:04 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
lolmja en verlovingsringen kopen
ssst
quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
van harte, fototje van de ringen
quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
van harte, fototje van de ringen
heel eerlijk te traag , seventeen or burst is een project wat weinig resources vraagtquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:39 schreef bas-beest het volgende:
mooie strakke ringen idd.
OT:
is het handig/verstandig/etc. om een Celeron500 nog mee te laten grazen met RaH? Of kan ik die beter voor een ander project inzetten?
Ik trek mijn woorden maar weer even terugquote:Op vrijdag 7 april 2006 03:18 schreef devzero het volgende:
Verschil met de stampertjes is momenteel wel erg kleinIk hoop dat mcintosh morgen weer een beetje begint te produceren. En is mvdlubbe helemaal gestopt? En waar is joosd?
Das eng, op dezelfde tijd postenquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik trek mijn woorden maar weer even terugMaar die laatste 2 vragen blijven wel staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |