is er nog geen boinc que achtig iets ?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:58 schreef devzero het volgende:
Op een van de clusters hier hebben ze een firewall gezet, dusdanig dat de nodes alleen via 1 centrale node zijn te benaderen. Hierdoor kunnen een aantal schaapjes geen jobs meer uploaden. Ik probeer er iets voor te vinden.
idd, ik vroeg het me ook al af, normaal is ie ook druk bezig op Got etc. maar nu helemaal niets, je gaat dat geblaat toch missen hequote:Op woensdag 5 april 2006 22:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
hoe is het met mcintosh , geen output , hardstikke stil ?
we missen ze outputquote:Op woensdag 5 april 2006 22:36 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
idd, ik vroeg het me ook al af, normaal is ie ook druk bezig op Got etc. maar nu helemaal niets, je gaat dat geblaat toch missen hemisschien heeft ie een storing met internet ofzo
idd jah.. heeft ie nog wel net een nieuwe cpu gekocht. Ik geloof dat er binnenkort weer de mogelijkheid is om "The Flock" uit te breidden, er zijn nog genoeg schapen die nog niet zijn opgenomen in de stampstatsquote:Op woensdag 5 april 2006 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
we missen ze output, 3de vandaag blammage
die mogelijkheid is er alweer http://tadah.mine.nu/stampede/signup.phpquote:Op woensdag 5 april 2006 22:47 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
idd jah.. heeft ie nog wel net een nieuwe cpu gekocht. Ik geloof dat er binnenkort weer de mogelijkheid is om "The Flock" uit te breidden, er zijn nog genoeg schapen die nog niet zijn opgenomen in de stampstats
Idd xp home zuigt, dan kan je beter windows nemenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:04 schreef valing het volgende:
[..]
die mogelijkheid is er.
over mcintosh en zn nieuwe cpu, hij is windows aan het installeren omdat deze cpu niet overweg kon met xp home. waarom dat zolang duurt weet ik ook niet
raar, want xp home zou gewoon (na een reinstall!) met een dual core moeten kunnen omgaan. Idem als een pentium met HT wat ook gewoon werkt onder home (zolang de SMP windows-kernel maar geinstalleerd is). Een nieuwe versie flashen van de bios zal wel niet nodig zijn, want hij heeft net een nieuw moederbord.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:04 schreef valing het volgende:
over mcintosh en zn nieuwe cpu, hij is windows aan het installeren omdat deze cpu niet overweg kon met xp home. waarom dat zolang duurt weet ik ook niet
Hmm, nou dan moeten ze niet bij ons op kantoor komen.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:03 schreef Jumparound het volgende:
Mn baas kijkt naar naar me...
Ik mag niet schelden tegen mn pc...
"Grazen slet! grazen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, die koeler zit erop. M'n AMD Athlon 64 3500+ draait nu op 2,42 Ghz en blijft stabiel op 46 graden. Dat was wel de moeite waardquote:Op woensdag 5 april 2006 22:05 schreef Chris.nl het volgende:
Over koeling gesproken, als het goed is krijg ik morgen een nieuwe CPU cooler thuis bezorgd.
Ik gebruik nu de standaard cooler van AMD en zit op 63 graden, daar is niets mis mee natuurlijk maar hopelijk doet m'n nieuwe cooler het morgen stukken beter.
-edit-
devzero succes met je cluster![]()
OMGquote:Op donderdag 6 april 2006 11:38 schreef Eronymus het volgende:
hela schaapjes.... bijf grazen!!!
zo ff snel vanuit singapore, vlieg zometeen verder!![]()
Ik heb een sjiek hendig goeie band met mn baasquote:Op donderdag 6 april 2006 11:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hmm, nou dan moeten ze niet bij ons op kantoor komen.
Wij schelden tegen pc's, printers, pda's en vooral elkaarCool man, zo'n sjiek hendig goeie band met je collega's.
Ook leuk... Alleen hou ik niet zo van drank/kroegen/uitgaan....quote:Op donderdag 6 april 2006 12:02 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik heb een sjiek hendig goeie band met mn baas
We duiken nog wel eens de kroeg in in het weekend
Mja ik kijk regelmatig @ phpsysinfo page en daar blijft ie netjes 38 en 27 graadjesquote:Op woensdag 5 april 2006 21:55 schreef valing het volgende:
[..]
laat eens een tooltje dat de warmte controleert draaien,
het kan zijn dat hij te warm wordt en sommige pc's schakelen zich dan uit
hmmz je zou haast denken idd dat we hem moeten gaan zoekenquote:Op donderdag 6 april 2006 17:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog geen mcintosh moeten we al een herder de bergen in sturen om hem te zoeken
Een herder sturen om onze herder te zoeken.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Zeg dames. Een stampede moet toch alles verwoestend zijn ?? Althans volgens de strips van Chick Bill wel . Waarom zie ik dan dat we wel asociaal stampen maar nog niet alles verwoestend. Pak de koe, geef hem/haar/het een pak bix en masseer de cpu. Cpu massage is namelijk goed voor een cpu. Dit levert namelijk een strakkere cpu op en dus grotere palen en dus automatisch een hogere output bij DPC.
De fokkers hebben het wel begrepen. Als pas geboren lammetjes dartelen zij door de grote kudde koeien en pakken voor de zoveelste keer de eerste stek. Vraag mij af wanneer IH8 en cormuiten de schaapscheerdersspullen ter hand nemen en de boel eens kaal gaan scheren daar. Kale fokkers moet er eigenlijk niet aan denken.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1124531
Eigenlijk mag je geen logfiles quoten, maar ik doe het toch maar even. (ohja, tijden zijn EST EDT, dus even 6 uur bij optellen voor nederlandse tijd).quote:Op donderdag 6 april 2006 17:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:[Apr 03 14:44:08] <mcintosh> voor mij de laatste keer voor drie dagen
[Apr 03 14:44:17] <mcintosh> ga ff drie dagen weg, zonder stats
[Apr 03 14:44:27] <devzero> zolang je maar crunched
[Apr 03 14:44:52] <mcintosh> jep
[Apr 03 14:44:56] <mcintosh> blijft aan staan
[Apr 03 14:45:00] <devzero> niet iedereen lekker maken met je X2 en dan niet grazen
als het niet zo is dan is het heel jammer , maar daarna komt hij keihard terugquote:Op donderdag 6 april 2006 20:19 schreef devzero het volgende:
Ik weet alleen niet of hij nou aan het sparen is of niet.
quote:
die kun je beter net als valling seventeen or burst laten draaien ook een fokschaap projectquote:Op donderdag 6 april 2006 20:28 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
helaas kan ik zoweinig pc's op dit project zetten, (veel cpu power + geheugen nodig wil het een beetje draaien..
op me server (amd 750 640MB ram) doet ie ut maar niet echt snel....
daar heb ik ook nog wel een accountje vanquote:Op donderdag 6 april 2006 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die kun je beter net als valling seventeen or burst laten draaien ook een fokschaap project
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |