Yep helemaal truequote:Op woensdag 5 april 2006 00:11 schreef AES_koetje het volgende:
Hé, stelletje lakse lezers. Jullie staan zowel in de daily als overall gewoon eerste
![]()
Of dat zo blijftGeen idee, maar ik vind het hardstikke goed hoe de Fokkers zich inzetten
![]()
Ik weet niet zeker, maar volgens mij had ik voor de 1e gekozen. (Op de laptop wel...)quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:32 schreef gateway het volgende:
[..]
en je weet zeker dat je dit menu niet hebt gehad?
* Stap 3 Installatie keuze
Na de standaard zooi, krijg je de keuze uit 3 verschillende installaties:
1. Single-user installation: Client draait alleen voor de user (die het geïnstalleerd heeft) en ingelogd : is. Als andere gebruikers van die pc inloggen, zal de client niet draaien!
2. Shared installation: De client zal draaien bij elke ingelogde gebruiker.
3. Service installation: Zegt al genoeg. Als je de checkbox "run on startup" aanvinkt, zal de client starten, zelfs als er geen user ingelogd is. Je hebt hier ook de mogelijkheid om volledig verborgen te draaien, of om de manager toch op te laten starten.
Normaal neem ik altijd 1. maar bij me vriendin op de pc heb ik maar 2 gedaan en dat gaat goed, terwijl 1 steeds problemen gaf met niet starten en "Boinc was not able to connect" sjit
Tnxquote:Op woensdag 5 april 2006 00:11 schreef AES_koetje het volgende:
Hé, stelletje lakse lezers. Jullie staan zowel in de daily als overall gewoon eerste
![]()
Of dat zo blijftGeen idee, maar ik vind het hardstikke goed hoe de Fokkers zich inzetten
![]()
hmmzz... klote.... Ik snap dat niet waarom boinc op sommige pc gewoon chrashed......quote:Op woensdag 5 april 2006 08:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar volgens mij had ik voor de 1e gekozen. (Op de laptop wel...)
Maar, ik heb het programma op de desktop opnieuw geinstalleerd met de 2e optie, shared installation.
Vanochtend kwam ik bij de pc, was hij weer gecrashed
Dat is dus ook niet de oplossing...
En toen was mn pc gecrasht ofzoietsquote:Op woensdag 5 april 2006 04:42 schreef JapyDooge het volgende:
hmz... na veel vijfjes en zesjes draait deze pc weeren mja ook al moet ik over 5 uurtjes alweer werken (schrik), toch ben ik dan de beroerdste niet, dus heb ik ook maar gelijk even boinc geinstalleerd.
wel de strandaardclient, binnenkort eens een optimized halen. maar ok, tis beter dan nix! Vann8 draait er iig weer iets
laat eens een tooltje dat de warmte controleert draaien,quote:Op woensdag 5 april 2006 20:38 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
En toen was mn pc gecrasht ofzoietszit nu op mn werk maar kan em niet bereiken
Telnet, Apache, RDP en ping zijn down
is er nog geen boinc que achtig iets ?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:58 schreef devzero het volgende:
Op een van de clusters hier hebben ze een firewall gezet, dusdanig dat de nodes alleen via 1 centrale node zijn te benaderen. Hierdoor kunnen een aantal schaapjes geen jobs meer uploaden. Ik probeer er iets voor te vinden.
idd, ik vroeg het me ook al af, normaal is ie ook druk bezig op Got etc. maar nu helemaal niets, je gaat dat geblaat toch missen hequote:Op woensdag 5 april 2006 22:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
hoe is het met mcintosh , geen output , hardstikke stil ?
we missen ze outputquote:Op woensdag 5 april 2006 22:36 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
idd, ik vroeg het me ook al af, normaal is ie ook druk bezig op Got etc. maar nu helemaal niets, je gaat dat geblaat toch missen hemisschien heeft ie een storing met internet ofzo
idd jah.. heeft ie nog wel net een nieuwe cpu gekocht. Ik geloof dat er binnenkort weer de mogelijkheid is om "The Flock" uit te breidden, er zijn nog genoeg schapen die nog niet zijn opgenomen in de stampstatsquote:Op woensdag 5 april 2006 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
we missen ze output, 3de vandaag blammage
die mogelijkheid is er alweer http://tadah.mine.nu/stampede/signup.phpquote:Op woensdag 5 april 2006 22:47 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
idd jah.. heeft ie nog wel net een nieuwe cpu gekocht. Ik geloof dat er binnenkort weer de mogelijkheid is om "The Flock" uit te breidden, er zijn nog genoeg schapen die nog niet zijn opgenomen in de stampstats
Idd xp home zuigt, dan kan je beter windows nemenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:04 schreef valing het volgende:
[..]
die mogelijkheid is er.
over mcintosh en zn nieuwe cpu, hij is windows aan het installeren omdat deze cpu niet overweg kon met xp home. waarom dat zolang duurt weet ik ook niet
raar, want xp home zou gewoon (na een reinstall!) met een dual core moeten kunnen omgaan. Idem als een pentium met HT wat ook gewoon werkt onder home (zolang de SMP windows-kernel maar geinstalleerd is). Een nieuwe versie flashen van de bios zal wel niet nodig zijn, want hij heeft net een nieuw moederbord.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:04 schreef valing het volgende:
over mcintosh en zn nieuwe cpu, hij is windows aan het installeren omdat deze cpu niet overweg kon met xp home. waarom dat zolang duurt weet ik ook niet
Hmm, nou dan moeten ze niet bij ons op kantoor komen.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:03 schreef Jumparound het volgende:
Mn baas kijkt naar naar me...
Ik mag niet schelden tegen mn pc...
"Grazen slet! grazen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, die koeler zit erop. M'n AMD Athlon 64 3500+ draait nu op 2,42 Ghz en blijft stabiel op 46 graden. Dat was wel de moeite waardquote:Op woensdag 5 april 2006 22:05 schreef Chris.nl het volgende:
Over koeling gesproken, als het goed is krijg ik morgen een nieuwe CPU cooler thuis bezorgd.
Ik gebruik nu de standaard cooler van AMD en zit op 63 graden, daar is niets mis mee natuurlijk maar hopelijk doet m'n nieuwe cooler het morgen stukken beter.
-edit-
devzero succes met je cluster![]()
OMGquote:Op donderdag 6 april 2006 11:38 schreef Eronymus het volgende:
hela schaapjes.... bijf grazen!!!
zo ff snel vanuit singapore, vlieg zometeen verder!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |