Ik zoek ook al geheugenquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:08 schreef bas-beest het volgende:
damn, herinnerde me daarstraks dat ik nog een pc heb staan die stof stond te vergaren... Heb die ook aan 't werk gezet, het is alleen een langzaam schaapje, nl. Celeron 500 met maarliefst 64MB geheugen
Dus als iemand nog passend geheugen heeft liggen, waar 'ie niks meer mee doet... ik hou me aanbevolen
mag het er op mn werk niet opzettenquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:47 schreef mcintosh het volgende:
Stampppppp!!!!
Hij gaat lekker hoor, we staan al nummer 1
We need more power![]()
Graag zelfsquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
kunnen we niet een linkje in de OP zetten naar de stampede stats
Dan bied je haar aan itnernet aan te leggen op voorwaarde dat ze meegraastquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:54 schreef JapyDooge het volgende:
aww van het weekeinde ben ik bij mn vriendin en die heeft niet eens internet![]()
maargoed, ik laat mn pc lekker aan
1 2 | 8. (stil) 759,42 Intrepidity 2.453,41 (29) 2,2 % |
Als dat stukje wat ik in het vorig topic had geschreven niet duidelijk genoeg was, dan kun je ook maar beter windows bleven draaienquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:42 schreef Chris.nl het volgende:
Devzero, kan jij een soort van dummy handleiding maken hoe je de BOINC Client for Linux 64 bit aan de gang krijgt? Ik wil kubuntu een keer proberennee toch maar geen linux op mijn pc.. waarom ben ik toch zo gehecht aan windows
Goed nieuws, we kunnen alle sheeppower gebruiken! Dit jaar moeten we eerste wordenquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:43 schreef mschol het volgende:
ik zal straks me server+ normale pc ook wel laten crunchen
staan beide 24/7 te zoemen...
ik neem aan dat hij het dan opspaart en later die puntjes aan je geeft ?quote:Op zondag 2 april 2006 11:53 schreef Intrepidity het volgende:
Shit, vanacht lag mijn internet eruit, en BOINC dacht dat ie er ook maar mee op moest houden :S van 0:30 tot 8:30 geen enkele punt
Klopt, zie het topic in feedback.. inloggen op mIRC op osiris.parse.nl gaat wel goed, maar irc.fok.nl en irc.tweakers.net liggen erafquote:Op zondag 2 april 2006 11:57 schreef gateway het volgende:
hmmzz.... irc down?? kan er niet op via mirc, niet via irc.fok.nl en niet via de applet op fokschaap.nl.....
In dit geval dus niet, foutje in mijn instellingen denk ik.. hij zei dat ie internetverbinding nodig had en dat ie stopte met jobs afhandelen totdat er weer verbinding wasquote:Op zondag 2 april 2006 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik neem aan dat hij het dan opspaart en later die puntjes aan je geeft ?
Ik vind juist de kracht van boinc dat je de mogelijkheid hebt met meerdere DC projecten tegelijk mee te doen en je resources te verdelen.. dat de interface over het algemeen wat lastiger is, das waar, maar meerdere projecten kunnen doen is toch wel het grote voordeelquote:Op zondag 2 april 2006 12:12 schreef mschol het volgende:
ik heb em nu op server + normalwe pc draaien maar ik moet zeggen dat het niet echt een makkelijke client is... erg ingewikkeld en omslachtige dingen instellen..\
doe mij maar de client van SoB (Seventeen or Bust)
hmm tja das opzich wel een goed iets maar nee da vind ik dat ze eigenlijk ook een singke project client hadden moeten maken die een minimale interface had...quote:Op zondag 2 april 2006 12:14 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik vind juist de kracht van boinc dat je de mogelijkheid hebt met meerdere DC projecten tegelijk mee te doen en je resources te verdelen.. dat de interface over het algemeen wat lastiger is, das waar, maar meerdere projecten kunnen doen is toch wel het grote voordeel
Tja, is soms wel gewoon geinig om naar te kijken, geen toegevoegde waarde verder geloof ik...quote:Op zondag 2 april 2006 12:17 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm tja das opzich wel een goed iets maar nee da vind ik dat ze eigenlijk ook een singke project client hadden moeten maken die een minimale interface had...
en wat heeft die graphics optie voor extra functie?
Mag eigenlijk niet bij stampede he. Alleen als het echt niet anders kan ivm weekend enzo.quote:Op zondag 2 april 2006 12:43 schreef Intrepidity het volgende:
Nu ik toch een slechte dag heb ga ik meteen maar even sparen voor een paar dagen om dan even een grotere hoeveelheid te flushen
hmm, ok, maar het gaat toch in principe om de totale output na de hele stampede, en niet om de dagoutput?quote:Op zondag 2 april 2006 13:07 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet bij stampede he. Alleen als het echt niet anders kan ivm weekend enzo.
Na 7 of 8 april worden leden toegevoegd aan stampede teams, en dan gaan er leden bij de zwakste teams als iemand dus spaart en gaat flushen ineens, geeft dat een beetje vertekend beeld van hoe sterk een team isquote:Op zondag 2 april 2006 13:14 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
hmm, ok, maar het gaat toch in principe om de totale output na de hele stampede, en niet om de dagoutput?
* Intrepidity doet toch maar geen flush
niet controleerbaar , en zo lang niet te veel mensen het doen is er ook weinig schadequote:Op zondag 2 april 2006 13:07 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet bij stampede he. Alleen als het echt niet anders kan ivm weekend enzo.
hoezo niet? Als een persoon iedere paar dagen een enorme bak dropt, heet dat opsparen, en is het dus niet toegestaan. Vandaar dat Burnhard waarschijnlijk ook niet in een stampede team zit (hoop ik voor hem)....quote:Op zondag 2 april 2006 16:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
niet controleerbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |