Hoe groot is klein?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:47 schreef mcintosh het volgende:
Nog even V&A stijl hier.
Ben nog op zoek naar een pckast, geheugen en een kleine HD voor een nieuw pc-tje...
Als iemand wat heeft liggen voor weinig
3-4 GB ..quote:
Hmm zulke schijven heb ik nog wel, zelfs in SCSI-uitvoeringquote:
SCSI weet ik geen donder van, maareh als een IDE schijfje hebt liggen, wil je mij er 1 toesturen? Moet je ff prijs gevenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:32 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Hmm zulke schijven heb ik nog wel, zelfs in SCSI-uitvoeringalleen geheugen niet echt
Pckastje errmalleen maar AT-kastjes
Ja we gaan het nog lastig krijgen denk ik hoor. Als we een bedreiging willen zijn, dan hebben we denk ik nog minimaal 25-30 leden nodigquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:30 schreef Eronymus het volgende:
te sterk? Nou de meeste schaapjes hebben maar beperkt aantal PC's
Prima hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:41 schreef mcintosh het volgende:
[..]
SCSI weet ik geen donder van, maareh als een IDE schijfje hebt liggen, wil je mij er 1 toesturen? Moet je ff prijs geven
ff op irc voor mijn adres?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:37 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Prima hoorJe mag er zo een hebben, alleen de verzendkosten
Mss is er iets te regelen, waar woon je?
Kom zo wel ff of anders wordt et vanaafquote:
als het net zo een geintje wordt als met FAD... dan hebben ze wel heeeeel veel power nodigquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:31 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja we gaan het nog lastig krijgen denk ik hoor. Als we een bedreiging willen zijn, dan hebben we denk ik nog minimaal 25-30 leden nodig
ja en anders gaan we de baas van devzero allemaal mailen, metd e vraag of ie alsjeblieft een paar pc extra in mag zetten voor het goede doel (alle pc's 's nachts ofzo?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:19 schreef devzero het volgende:
Ik ben benieuwd wat het wordt. Er zijn een aantal concurrenten als iH8 en DCT die momenteel hard gaan. Maar met een daily van 25 a 30K gaat het toch wel erg lekker
Ja maar kon deze week niets regelen, proefwerkweekquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:32 schreef devzero het volgende:
Zou supremacy niet nog proberen om op zijn/haar school iets te regelen?
Maakt niet uit, ze kunnen zich gewoon aanmelden, de punten zijn toch voor Fokschaapquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:55 schreef Intrepidity het volgende:
Maar die kunnen zich vanaf 7 april pas inschrijven helaas
juist we moeten nog wat alcoholisten inhalenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:01 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ze kunnen zich gewoon aanmelden, de punten zijn toch voor Fokschaap
Vanaf twee april al weer. We hebben het vervroegd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:55 schreef Intrepidity het volgende:
Maar die kunnen zich vanaf 7 april pas inschrijven helaas
Zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:46 schreef devzero het volgende:
Misschien doet Danny wel stiekem me onder de dolly nick
Hij is aan het verhuizenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:51 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen
Maar ik denk stiekem dat hij zijn @fok adres niet zo vaak checkt... wie maakt er ff een feedback topic aan
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:51 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen
Maar ik denk stiekem dat hij zijn @fok adres niet zo vaak checkt... wie maakt er ff een feedback topic aan welke mod schopt dit topic even naar feedback
quote:
nopequote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:12 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wat een rottiming van hem
Kun jij em niet even aan zijn jasje trekken en wijzen op de prachtige mail die ik hem stuurde.. hij was zojuist nog op Fok! volgens zijn profiel
En jij bent stijger van de dagquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:37 schreef briana_muirinn het volgende:
Uit de stats van het schaapjes team:
Mijlpalen
mijlpaal user
1.000 Intrepidity
1.000 ATOG2074
1.000 hillbil
When do you get them...
days subteam
29 Los Alcoholicos
When do they get you...
nobody![]()
Vooral dat laatste... geweldig!
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:58 schreef Croga het volgende:
Vandaag het nieuwe bordje voor mijn server besteld.... Pentium-D met gigantisch overclock potentieel.... Die gaat vanaf zondag of zo zijn werk doen.... Zal wel weer een aardige boost geven
Ik zoek ook al geheugenquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:08 schreef bas-beest het volgende:
damn, herinnerde me daarstraks dat ik nog een pc heb staan die stof stond te vergaren... Heb die ook aan 't werk gezet, het is alleen een langzaam schaapje, nl. Celeron 500 met maarliefst 64MB geheugen
Dus als iemand nog passend geheugen heeft liggen, waar 'ie niks meer mee doet... ik hou me aanbevolen
mag het er op mn werk niet opzettenquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:47 schreef mcintosh het volgende:
Stampppppp!!!!
Hij gaat lekker hoor, we staan al nummer 1
We need more power![]()
Graag zelfsquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
kunnen we niet een linkje in de OP zetten naar de stampede stats
Dan bied je haar aan itnernet aan te leggen op voorwaarde dat ze meegraastquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:54 schreef JapyDooge het volgende:
aww van het weekeinde ben ik bij mn vriendin en die heeft niet eens internet![]()
maargoed, ik laat mn pc lekker aan
1 2 | 8. (stil) 759,42 Intrepidity 2.453,41 (29) 2,2 % |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |