Mmm... denk het wel... gezien de P-C-D ketting rond de nek van die griet links, waar is de lead zangeres?quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:24 schreef Stansfield het volgende:
Zijn dat de pussy cat dolls bij fergie? Die staan ook niet echt bekend om hun fotogenieheid.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:26 schreef Kwootzak het volgende:
[..]
Mmm... denk het wel... gezien de P-C-D ketting rond de nek van die griet links, waar is de lead zangeres?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:02 schreef linda22222 het volgende:
Godskolere wat een [afbeelding]etten heeft die Tara Tiet!
Om o[afbeelding]er de cellulitis van Courtney Cox maar niet te spreken!
En Latoya begint iets te veel o[afbeelding] haar broer Michael te lijken!
Bedoel je zoiets?
![]()
Klopt, ze is deze week 31 gewordenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:13 schreef linda22222 het volgende:
En zeg nou zelf, ze ziet er niet uit als 30 he
Jezus man, ik schrok alquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:44 schreef Takkembah het volgende:
Hij is niet echt, maar ik wilde jullie deze foto even niet onthouden![]()
Stel je voor.... Beyoncé goes a la Lohan
[afbeelding]
Iew iew iew iew iew.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:46 schreef Nuna het volgende:
Bij nader inzien vind ik dit ook wel onflatteus
[afbeelding]
Die schoenen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:46 schreef Nuna het volgende:
[afbeelding]
Oohhh wat erg zegquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:46 schreef Nuna het volgende:
[afbeelding]
Crystal Meth is a motherfucker.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:15 schreef Takkembah het volgende:
Fergie is uit 1975
Of je kijkt even verder dan die neus van je lang is...quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of je kijkt even verder dan die neus van je lang is...![]()
Zal wel een kindermaatje zijn. Wanneer hij een zoontje krijg kan die wanneer hij 12 is ook de kleren van tom aan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:18 schreef Duiveltja het volgende:
Tom Cruise met zijn lowrider broek
[afbeelding]
Zijn blik zegt eigenlijk ook al genoegquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:48 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Zelfs als ze gewoon kijkt staat ze nog onflatteus op de kiek![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 12:02 schreef manou het volgende:
[afbeelding]
lindsay lohan die het podium opstapt om een award te halen................wel heel enthousiast...
En wat is hier precies mis mee? Ik zie een fantastische kont!quote:Op zondag 2 april 2006 12:02 schreef manou het volgende:
[afbeelding]
lindsay lohan die het podium opstapt om een award te halen................wel heel enthousiast...
Maar niet erg flatteus.quote:Op zondag 2 april 2006 17:25 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
En wat is hier precies mis mee? Ik zie een fantastische kont!![]()
Whehehe allebei die gozersquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:48 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Wat is het toch een eng wijf![]()
[afbeelding]
Die uiersquote:Op zondag 2 april 2006 17:26 schreef apestaartje het volgende:
Oud (ik heb die foto volgens mij al tig jaar geleden in een Hitkrant gesignaleerd), maar hij is nog steeds leuk: Tori Spelling die sexy probeert te kijken.
[afbeelding]
Nog even terug komen op deze reactie. De foto van Britney is gemaakt in het begin van 2006 tijdens een vakantie op Hawaiï. Zeker niet toen ze zwanger was van preston en dus ook niet vlak erna.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:45 schreef MLF het volgende:
[..]
weet je zeker dat dit geen foto is toen ze pas was bevallen?
misschien was ze hier net zwanger van de 1e?
is de foto niet fake?
overigens ziet het er niet zwanger uit maar vet
Een koe zou er jaloers op zijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:48 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Wat is het toch een eng wijf![]()
[afbeelding]
quote:The Infamous Donna Martin Chest Cavern of Doom seems to be folding in on itself, like a silicone worm hole.
quote:Op maandag 3 april 2006 21:33 schreef linda22222 het volgende:
Zet ze ff op tinypic anders ofzo.. Doet de rest toch ook? Je kijkt niet in een foto-topic om vervolgens zelf de links te moeten kopieren!
Mijn god, wat is zij spuuglelijk zegquote:
Net een kleuter die billenkoek krijgt van pappiequote:
quote:
...omg..Katie Holmes...quote:Op maandag 3 april 2006 11:17 schreef manou het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Waar kreeg jij billenkoek?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:31 schreef rameijer het volgende:
[..]
Net een kleuter die billenkoek krijgt van pappie![]()
Omg, zo lijkt het net alsof ze rotte tanden in d'r mond heeft staan!quote:Op woensdag 5 april 2006 19:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kelis... doe normaal dom wijf
[afbeelding]
Het plaatje doet het niet? Ook niet op de site! Ik wil ook ziehien!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
Julia Roberts staat dubieus op de foto.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:23 schreef The_Voice_Within het volgende:
[afbeelding]
![]()
Katie heeft een skippybal gestolen!
Echt té erg.quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:37 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het wel een stijlvolle kledingcombi eigenlijk.
Maar ja, als je zoveel geld hebt als zij is het niet moeilijk om er goed uit te zien, zelfs niet met een dikke buik..quote:
Amen.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:56 schreef manou het volgende:
scheelt ook dat deze dame vreselijk mooi zwanger is!!
Wou ik net zeggen.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:21 schreef Tammymara het volgende:
*lama, stond er al*
Ik zag ze niet staan :s ik zag alleen kruisjes, toen ik ze geplaatst had, zag ik ze ineens wel staan.Ach ja.....quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:48 schreef linda22222 het volgende:
Wat is er mis met Teri Hatcher op die foto? Gewoon een foto waar ze (leuk) lacht...
Bij olifanten duurt het ook zo'n twee jaar, dus het zou kunnen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:02 schreef KinkyGiraf het volgende:
Katie Holmes is inmiddels ook al 15 maanden zwanger..........
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:12 schreef Borin het volgende:
[..]
Bij olifanten duurt het ook zo'n twee jaar, dus het zou kunnen.
Ik zie het probleem niet?quote:
Haha net ODB maar dan een vrouwquote:Op woensdag 5 april 2006 19:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kelis... doe normaal dom wijf
[afbeelding]
Inderdaad, onflatteuze foto's willen we zien! Hier even een voorbeeldje op herhaling:quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:20 schreef StefanP het volgende:
Die foto's van Teri Hatcher, Kirsten Davis en Carmen Electra is echt helemaal niks mis mee...
Dat dus!quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:51 schreef rena het volgende:
Mensen moeten inderdaad eens beter kijken voordat ze foto's plaatsen, anders verneuk je alleen dit topic maar![]()
The Exorcist flashback!quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:26 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Inderdaad, onflatteuze foto's willen we zien! Hier even een voorbeeldje op herhaling:
[afbeelding]
Zulke dingen willen we zien!![]()
Ik had 'm nog niet gezienquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:58 schreef linda22222 het volgende:
Wij willen geen plaatjes die al 3x gepost zijn!
Géén plaatjes die al 100 keer gepost zijn aub. De kotsende Keanu kunnen we nu onderhand ook wel.quote:
Dat moet ik 'r zeker nageven, haar leeftijd is haar niet aan te zien. Maar op deze foto kijkt ze wel erg lodderig vinnikquote:Op maandag 10 april 2006 11:12 schreef Aventura het volgende:
Geenszins onflatteus, temeer omdat Cyndi al ruimschoots de 50 is gepasseerd
En jammer van dat viezige haar. Ik zag d'r in de Libelle van m'n moeder staan met een interview, en daar stonden hele mooie foto's van haar met blond haar.quote:Op maandag 10 april 2006 11:28 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat moet ik 'r zeker nageven, haar leeftijd is haar niet aan te zien. Maar op deze foto kijkt ze wel erg lodderig vinnik
Het ziet er een tikje pruikerig uit, ditquote:Op maandag 10 april 2006 12:01 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
En jammer van dat viezige haar. Ik zag d'r in de Libelle van m'n moeder staan met een interview, en daar stonden hele mooie foto's van haar met blond haar.
Tegenwoordig ziet ze er wel anders uitquote:Op maandag 10 april 2006 09:12 schreef The_Voice_Within het volgende:
Een oudje van Avril Lavigne.
[afbeelding]
Ik vind het wel raar, want vroeger had ze de grootste mond dat ze nooit een modepopje wou zijn. En voilá, tegenwoordig is ze er een!quote:Op maandag 10 april 2006 16:45 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Tegenwoordig ziet ze er wel anders uit
Ze zeggen alles wel, zolang ze maar platen verkopenquote:Op maandag 10 april 2006 17:27 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar, want vroeger had ze de grootste mond dat ze nooit een modepopje wou zijn. En voilá, tegenwoordig is ze er een!
Ja, en 5 jaar oudquote:Op maandag 10 april 2006 17:33 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik vind deze van britney spears wel eng eigenlijk
[afbeelding]
kan je nagaan: in die 5 jaar is ze alleen maar enger gewordenquote:
Don't dare me....quote:Op maandag 10 april 2006 22:08 schreef manou het volgende:
nou laat dan wat nieuwe zien!
The Fly !!!quote:Op maandag 10 april 2006 22:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Don't dare me....
[afbeelding]
Zo moeilijk was het niet!!!
Is dat nou Jessica? Eerst dacht ik dat het Nicole Richie was vanwege die bril. Tis net een horzel met die idiote bril.quote:Op maandag 10 april 2006 22:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Don't dare me....
[afbeelding]
Zo moeilijk was het niet!!!
Christina ziet er hier wel uit als een wulpse tijger die ader even niet meegerekend.quote:Op dinsdag 11 april 2006 06:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Mizz Aguilera
[afbeelding]
[afbeelding]
(Check out die ader in dr boob)
Wat een lelijke voeten heeft zij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Sorry hoor, maar mag déze hier?
[afbeelding]
toegegeven, haar hoofd staat er niet veel anders op dan normaal.. Maar verder is hij behoorlijk onflatteus
Het schijnt dat Paris haar 24/7 nachtleventje zat is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
toegegeven, haar hoofd staat er niet veel anders op dan normaal.. Maar verder is hij behoorlijk onflatteus
Paris heeft zelfs schoenmaat 45!quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:10 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Wat een lelijke voeten heeft zij.Ja, ik weet dat ze maat 42 heeft, maar dat heb ik ook en mijn voeten zien niet zo skeletterig (nieuw woord
) uit als die van haar.
En bijbehorende videolink voor degenen die geïnteresseerd zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Paris heeft zelfs schoenmaat 45!![]()
"You'd be surprised how much it costs to look this cheap." - Dolly Parton
45 zelfs!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Paris heeft zelfs schoenmaat 45!![]()
"You'd be surprised how much it costs to look this cheap." - Dolly Parton
Dat mens moet eens ophouden met zo op zichzelf te kicken. Circusfreak.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:12 schreef LonelyWolf het volgende:
[..]
En bijbehorende videolink voor degenen die geïnteresseerd zijn.
Click me!
Een beetje offtopic, maar dit is mijn tvp en straks post ik wat leuks hierzo.
In Buffy the Vampire Slayer, het zusje van Buffy...Dawn. Dat jij dat niet weet *spanks*quote:
De taxi-chauffeurquote:Op donderdag 13 april 2006 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg lelijk idd. Who the fuck is die gast erachter?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
Niks die man , maar haar manquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:08 schreef KinkyGiraf het volgende:
Mooi hoe die man van Christina er een beetje onhandig bijstaat
Omg, ik heb dat filmpje gister bij rtl boulevard gezien, en het was niet om aan te horen!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:57 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat mens moet eens ophouden met zo op zichzelf te kicken. Circusfreak.
lees dan! die man van Christina zeg ikquote:Op donderdag 13 april 2006 05:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niks die man , maar haar man
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:19 schreef Radegast het volgende:
Charlize Theron wordt aangerand door lesbische fan:
[afbeelding]
Neee toch? Is het niet Ricky Lake?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:42 schreef rena het volgende:
[..]
Is dat niet Karen (Megan Mulally) van Will & Grace![]()
?
Volgens mij ookquote:Op donderdag 13 april 2006 18:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Neee toch? Is het niet Ricky Lake?
Joh.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:15 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vind dat wassen beeld helemaal niet op Lindsay lijken.
Haar man klinkt beter,quote:Op donderdag 13 april 2006 08:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
lees dan! die man van Christina zeg ik
Nee, dan bedoel je deze foto's denk ikquote:Op donderdag 13 april 2006 19:17 schreef rena het volgende:
Ze leek er van de zijkant een beetje opIk vroeg het me alleen af
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:42 schreef rena het volgende:
[..]
Die kende ik al, maar ik bedoelde er verder niks mee, ze leek er alleen een klein beetje op![]()
Seriously.. 3 plaatjes hiervan zijn al geplaatst, waarvan die van michelle trachtenberg EEN pagina terug...quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:02 schreef Classique het volgende:
[afbeelding]
Michelle Trachtenberg in een té lage broek ..
[afbeelding]
Onderkin Britney.
[afbeelding]
SJP.
[afbeelding]
Paris met nog een kerel.
Heb de plaatjes die we al (lang) kenden weggehaald. Ook daarmee moet het maar eens afgelopen zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:40 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Seriously.. 3 plaatjes hiervan zijn al geplaatst, waarvan die van michelle trachtenberg EEN pagina terug...
Please kijk nou ff voor je post of iets al gepost is.. .
Is dát een bikinibroekje?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:55 schreef Classique het volgende:
[afbeelding]
Mariah Carey en haar fabulous bikinibroekje.
Die staartjes ook he.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:55 schreef Classique het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mariah Carey en haar fabulous bikinibroekje.
Als het in verhouding is met je lichaam niet nee. Hier neigt Shakira wat veel naar zware heupen t.o.v. smal gebouwd bovenlichaam...quote:
Die foto is ook zes jaar oud ofzo...quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Als het in verhouding is met je lichaam niet nee. Hier neigt Shakira wat veel naar zware heupen t.o.v. smal gebouwd bovenlichaam...
Maar ze is absoluut niet lelijk nee....
Ze ziet er slecht uit vind ik sinds ze aan het afvallen is. Ze trok zich het erg aan dat mensen haar te dik noemden...quote:
Nee, ik vind haar nog steeds wel mollig. Door al dat trainen worden haar bovenbenen alleen maar dikker (meer spieren enzo).quote:Op zondag 16 april 2006 14:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ze ziet er altijd al slecht uit en broodmager is ze nog lang niet...
Dat gaat niet zo snel bij vrouwen hoorquote:Op zondag 16 april 2006 15:00 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, ik vind haar nog steeds wel mollig. Door al dat trainen worden haar bovenbenen alleen maar dikker (meer spieren enzo).
WA? Willem-Alexander? Je bedoeld Máxima zeker?quote:Op zondag 16 april 2006 18:26 schreef weathergirl het volgende:
Inderdaad, WA staat er erg onflatteus op
Nee, ik bedoel Willem-Alexander. Met zo'n onderkin is hij de winnaar op deze foto als het om 'onflatteus' gaat.quote:Op zondag 16 april 2006 18:28 schreef Nuna het volgende:
[..]
WA? Willem-Alexander? Je bedoeld Máxima zeker?
Hoelang is zij al zwanger zeg?quote:Op zondag 16 april 2006 21:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
Katie Holmes en haar Grimas
[afbeelding]
Ik had hem via imageshack hoor.quote:Op zondag 16 april 2006 23:15 schreef Syytön het volgende:
Mensen die hotlinken verdienen een marteling![]()
Onverzorgd?quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
Courteney Cox best wel onverzorgd...
[afbeelding]
hehe, ja das ook wel ranzig.quote:Op maandag 17 april 2006 13:16 schreef buitenbeentje het volgende:
Nee, helaas. Ik kwam deze nog wel tegen:
[afbeelding]
Heel typerend is dat er volgens mij geen enkele foto bestaat waar die kont duidelijk op staat.quote:Op maandag 17 april 2006 13:23 schreef buitenbeentje het volgende:
Dat is zou net de reden dat ze veel lange jassen droeg met optredens, dat forse achterste.
Kopt. Zangeres van Total Toutch, later solo. Heeft ook nog een duet met Herman Brood gedaan.quote:Op maandag 17 april 2006 13:32 schreef Stansfield het volgende:
Trijntje oosterhuis of hoe je haar voornaam ook schrijft.
Is zij niet toevallig zwanger op dit moment? Of pas geleden bevallen?quote:Op maandag 17 april 2006 13:19 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
hehe, ja das ook wel ranzig.
maar serieus: ik zat gisteren gewoon met open mond te kijken...
Ten eerste had ze zo'n korte broek tot haar knieen aan, je weet wel wat nu in de mode is (overigens heel lelijk maargoed). En dan een jasje met pofmouwen... En elke keer dat ze een hoge noot moest halen, ging ze ook even door haar knieen en de camera nam haar dan van achter open dan zag je die supergrote reet elke keer... Als je zo vet bent, dan draag je zoiets toch niet... is er nou niemand die haar daarover adviseerd?
![]()
![]()
http://www.perezhilton.com/topics/upload/2006/04/mysterrrry.jpgquote:Op zondag 16 april 2006 23:29 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik had hem via imageshack hoor.![]()
Ik had een totaal andere foto van Katie.quote:Op maandag 17 april 2006 14:31 schreef Syytön het volgende:
[..]
http://www.perezhilton.com/topics/upload/2006/04/mysterrrry.jpg
Dat is Imageshack?
Volgens het Beroemd & Zwanger topic is ze zwanger, en dan kan het wel eens gebeuren dat je lichaam iets andere vormen aanneemt.quote:Op maandag 17 april 2006 14:40 schreef Horsemen77 het volgende:
haha, nou ze had beter gisteren ook een lange jas aan kunnen doen...
tering
Nou, haar haar ziet er ook best dood uit hoor. Ik vind het een onflatteuze foto..quote:Op maandag 17 april 2006 13:16 schreef rameijer het volgende:
[..]
Onverzorgd?Gewoon zonder make-up toch?
![]()
Heeft er iemand trouwens een foto van de linkerwang van Mariah Carey?![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 22:08 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Tom Cruise... misschien hebben we deze al in het klein gezien, maar zo issie nog mooier
Deze vind ik toch een beetje ongepast.quote:Op maandag 17 april 2006 22:11 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Even voor de duidelijkheid, niet omdat ze kort haar heeft (chemo uiteraard) maar haar grimassen
Bij deze foto moest ik meteen aan de 'dame' uit de clip "Windowlicker" van Aphex Twin denken...quote:
Geweldig, was ik tenminste niet de enige!quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:29 schreef Turbomuis het volgende:
Bij deze foto moest ik meteen aan de 'dame' uit de clip "Windowlicker" van Aphex Twin denken...
Dan heb je die plaatjes niet meer en is het overzichtelijkerquote:
Die heupen en die ass man, dat past toch niet bij de recht van het lichaam.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:08 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Geweldig, was ik tenminste niet de enige!
Wat deze foto van Shakira betreft, niets mis mee!
[afbeelding]
* avotar kan het eropquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:53 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Die heupen en die ass man, dat past toch niet bij de recht van het lichaam.
misschien overzichterlijker, maar dan weet je wel over welke plaatjes ik het heb.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:48 schreef Nuna het volgende:
n00cL30n ik wil niet vervelend doen, maar kun je voortaan bijvoorbeel niet zo quoten?
[..]
Dan heb je die plaatjes niet meer en is het overzichtelijker
Ze zou dan ook wel wat meer bovenwijdte mogen hebben als ik erg lief ga wezen voor mieren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:53 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Die heupen en die ass man, dat past toch niet bij de recht van het lichaam.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:13 schreef n00cL30n het volgende:
misschien overzichterlijker, maar dan weet je wel over welke plaatjes ik het heb.
Mompelt iets over mensen die lui zijn...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Gewoon een kwestie van op de link klikken.
Hmmm..... Hier geen probleem?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:06 schreef weathergirl het volgende:
foto van Shakira doet ut niet?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:49 schreef Vivi het volgende:
[afbeelding]
Dit is dan weer het andere uiterste
Het ziet er inderdaad een beetje... vreemd uit zeg maar... :'0quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:46 schreef Vivi het volgende:
[afbeelding]
Een beha kan wonderen doen Sarah.........
Jammer dan, nepmoraalridderquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:26 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Deze vind ik toch een beetje ongepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |