Ik vind het wel raar, want vroeger had ze de grootste mond dat ze nooit een modepopje wou zijn. En voilá, tegenwoordig is ze er een!quote:Op maandag 10 april 2006 16:45 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Tegenwoordig ziet ze er wel anders uit
Ze zeggen alles wel, zolang ze maar platen verkopenquote:Op maandag 10 april 2006 17:27 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar, want vroeger had ze de grootste mond dat ze nooit een modepopje wou zijn. En voilá, tegenwoordig is ze er een!
Ja, en 5 jaar oudquote:Op maandag 10 april 2006 17:33 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik vind deze van britney spears wel eng eigenlijk
[afbeelding]
kan je nagaan: in die 5 jaar is ze alleen maar enger gewordenquote:
Don't dare me....quote:Op maandag 10 april 2006 22:08 schreef manou het volgende:
nou laat dan wat nieuwe zien!
The Fly !!!quote:Op maandag 10 april 2006 22:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Don't dare me....
[afbeelding]
Zo moeilijk was het niet!!!
Is dat nou Jessica? Eerst dacht ik dat het Nicole Richie was vanwege die bril. Tis net een horzel met die idiote bril.quote:Op maandag 10 april 2006 22:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Don't dare me....
[afbeelding]
Zo moeilijk was het niet!!!
Christina ziet er hier wel uit als een wulpse tijger die ader even niet meegerekend.quote:Op dinsdag 11 april 2006 06:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Mizz Aguilera
[afbeelding]
[afbeelding]
(Check out die ader in dr boob)
Wat een lelijke voeten heeft zij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Sorry hoor, maar mag déze hier?
[afbeelding]
toegegeven, haar hoofd staat er niet veel anders op dan normaal.. Maar verder is hij behoorlijk onflatteus
Het schijnt dat Paris haar 24/7 nachtleventje zat is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
toegegeven, haar hoofd staat er niet veel anders op dan normaal.. Maar verder is hij behoorlijk onflatteus
Paris heeft zelfs schoenmaat 45!quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:10 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Wat een lelijke voeten heeft zij.Ja, ik weet dat ze maat 42 heeft, maar dat heb ik ook en mijn voeten zien niet zo skeletterig (nieuw woord
) uit als die van haar.
En bijbehorende videolink voor degenen die geïnteresseerd zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Paris heeft zelfs schoenmaat 45!![]()
"You'd be surprised how much it costs to look this cheap." - Dolly Parton
45 zelfs!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Paris heeft zelfs schoenmaat 45!![]()
"You'd be surprised how much it costs to look this cheap." - Dolly Parton
Dat mens moet eens ophouden met zo op zichzelf te kicken. Circusfreak.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:12 schreef LonelyWolf het volgende:
[..]
En bijbehorende videolink voor degenen die geïnteresseerd zijn.
Click me!
Een beetje offtopic, maar dit is mijn tvp en straks post ik wat leuks hierzo.
In Buffy the Vampire Slayer, het zusje van Buffy...Dawn. Dat jij dat niet weet *spanks*quote:
De taxi-chauffeurquote:Op donderdag 13 april 2006 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg lelijk idd. Who the fuck is die gast erachter?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
Niks die man , maar haar manquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:08 schreef KinkyGiraf het volgende:
Mooi hoe die man van Christina er een beetje onhandig bijstaat
Omg, ik heb dat filmpje gister bij rtl boulevard gezien, en het was niet om aan te horen!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:57 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat mens moet eens ophouden met zo op zichzelf te kicken. Circusfreak.
lees dan! die man van Christina zeg ikquote:Op donderdag 13 april 2006 05:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niks die man , maar haar man
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:19 schreef Radegast het volgende:
Charlize Theron wordt aangerand door lesbische fan:
[afbeelding]
Neee toch? Is het niet Ricky Lake?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:42 schreef rena het volgende:
[..]
Is dat niet Karen (Megan Mulally) van Will & Grace![]()
?
Volgens mij ookquote:Op donderdag 13 april 2006 18:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Neee toch? Is het niet Ricky Lake?
Joh.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:15 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vind dat wassen beeld helemaal niet op Lindsay lijken.
Haar man klinkt beter,quote:Op donderdag 13 april 2006 08:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
lees dan! die man van Christina zeg ik
Nee, dan bedoel je deze foto's denk ikquote:Op donderdag 13 april 2006 19:17 schreef rena het volgende:
Ze leek er van de zijkant een beetje opIk vroeg het me alleen af
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:42 schreef rena het volgende:
[..]
Die kende ik al, maar ik bedoelde er verder niks mee, ze leek er alleen een klein beetje op![]()
Seriously.. 3 plaatjes hiervan zijn al geplaatst, waarvan die van michelle trachtenberg EEN pagina terug...quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:02 schreef Classique het volgende:
[afbeelding]
Michelle Trachtenberg in een té lage broek ..
[afbeelding]
Onderkin Britney.
[afbeelding]
SJP.
[afbeelding]
Paris met nog een kerel.
Heb de plaatjes die we al (lang) kenden weggehaald. Ook daarmee moet het maar eens afgelopen zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:40 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Seriously.. 3 plaatjes hiervan zijn al geplaatst, waarvan die van michelle trachtenberg EEN pagina terug...
Please kijk nou ff voor je post of iets al gepost is.. .
Is dát een bikinibroekje?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:55 schreef Classique het volgende:
[afbeelding]
Mariah Carey en haar fabulous bikinibroekje.
Die staartjes ook he.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:55 schreef Classique het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mariah Carey en haar fabulous bikinibroekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |