Ik vind het wel raar, want vroeger had ze de grootste mond dat ze nooit een modepopje wou zijn. En voilá, tegenwoordig is ze er een!quote:Op maandag 10 april 2006 16:45 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Tegenwoordig ziet ze er wel anders uit
Ze zeggen alles wel, zolang ze maar platen verkopenquote:Op maandag 10 april 2006 17:27 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar, want vroeger had ze de grootste mond dat ze nooit een modepopje wou zijn. En voilá, tegenwoordig is ze er een!
Ja, en 5 jaar oudquote:Op maandag 10 april 2006 17:33 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik vind deze van britney spears wel eng eigenlijk
[afbeelding]
kan je nagaan: in die 5 jaar is ze alleen maar enger gewordenquote:
Don't dare me....quote:Op maandag 10 april 2006 22:08 schreef manou het volgende:
nou laat dan wat nieuwe zien!
The Fly !!!quote:Op maandag 10 april 2006 22:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Don't dare me....
[afbeelding]
Zo moeilijk was het niet!!!
Is dat nou Jessica? Eerst dacht ik dat het Nicole Richie was vanwege die bril. Tis net een horzel met die idiote bril.quote:Op maandag 10 april 2006 22:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Don't dare me....
[afbeelding]
Zo moeilijk was het niet!!!
Christina ziet er hier wel uit als een wulpse tijger die ader even niet meegerekend.quote:Op dinsdag 11 april 2006 06:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Mizz Aguilera
[afbeelding]
[afbeelding]
(Check out die ader in dr boob)
Wat een lelijke voeten heeft zij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Sorry hoor, maar mag déze hier?
[afbeelding]
toegegeven, haar hoofd staat er niet veel anders op dan normaal.. Maar verder is hij behoorlijk onflatteus
Het schijnt dat Paris haar 24/7 nachtleventje zat is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Sorry hoor, maar mag déze hier?
[afbeelding]
toegegeven, haar hoofd staat er niet veel anders op dan normaal.. Maar verder is hij behoorlijk onflatteus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |