WA? Willem-Alexander? Je bedoeld Máxima zeker?quote:Op zondag 16 april 2006 18:26 schreef weathergirl het volgende:
Inderdaad, WA staat er erg onflatteus op
Nee, ik bedoel Willem-Alexander. Met zo'n onderkin is hij de winnaar op deze foto als het om 'onflatteus' gaat.quote:Op zondag 16 april 2006 18:28 schreef Nuna het volgende:
[..]
WA? Willem-Alexander? Je bedoeld Máxima zeker?
Hoelang is zij al zwanger zeg?quote:Op zondag 16 april 2006 21:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
Katie Holmes en haar Grimas
[afbeelding]
Ik had hem via imageshack hoor.quote:Op zondag 16 april 2006 23:15 schreef Syytön het volgende:
Mensen die hotlinken verdienen een marteling![]()
Onverzorgd?quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
Courteney Cox best wel onverzorgd...
[afbeelding]
hehe, ja das ook wel ranzig.quote:Op maandag 17 april 2006 13:16 schreef buitenbeentje het volgende:
Nee, helaas. Ik kwam deze nog wel tegen:
[afbeelding]
Heel typerend is dat er volgens mij geen enkele foto bestaat waar die kont duidelijk op staat.quote:Op maandag 17 april 2006 13:23 schreef buitenbeentje het volgende:
Dat is zou net de reden dat ze veel lange jassen droeg met optredens, dat forse achterste.
Kopt. Zangeres van Total Toutch, later solo. Heeft ook nog een duet met Herman Brood gedaan.quote:Op maandag 17 april 2006 13:32 schreef Stansfield het volgende:
Trijntje oosterhuis of hoe je haar voornaam ook schrijft.
Is zij niet toevallig zwanger op dit moment? Of pas geleden bevallen?quote:Op maandag 17 april 2006 13:19 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
hehe, ja das ook wel ranzig.
maar serieus: ik zat gisteren gewoon met open mond te kijken...
Ten eerste had ze zo'n korte broek tot haar knieen aan, je weet wel wat nu in de mode is (overigens heel lelijk maargoed). En dan een jasje met pofmouwen... En elke keer dat ze een hoge noot moest halen, ging ze ook even door haar knieen en de camera nam haar dan van achter open dan zag je die supergrote reet elke keer... Als je zo vet bent, dan draag je zoiets toch niet... is er nou niemand die haar daarover adviseerd?
![]()
![]()
http://www.perezhilton.com/topics/upload/2006/04/mysterrrry.jpgquote:Op zondag 16 april 2006 23:29 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik had hem via imageshack hoor.![]()
Ik had een totaal andere foto van Katie.quote:Op maandag 17 april 2006 14:31 schreef Syytön het volgende:
[..]
http://www.perezhilton.com/topics/upload/2006/04/mysterrrry.jpg
Dat is Imageshack?
Volgens het Beroemd & Zwanger topic is ze zwanger, en dan kan het wel eens gebeuren dat je lichaam iets andere vormen aanneemt.quote:Op maandag 17 april 2006 14:40 schreef Horsemen77 het volgende:
haha, nou ze had beter gisteren ook een lange jas aan kunnen doen...
tering
Nou, haar haar ziet er ook best dood uit hoor. Ik vind het een onflatteuze foto..quote:Op maandag 17 april 2006 13:16 schreef rameijer het volgende:
[..]
Onverzorgd?Gewoon zonder make-up toch?
![]()
Heeft er iemand trouwens een foto van de linkerwang van Mariah Carey?![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 22:08 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Tom Cruise... misschien hebben we deze al in het klein gezien, maar zo issie nog mooier
Deze vind ik toch een beetje ongepast.quote:Op maandag 17 april 2006 22:11 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Even voor de duidelijkheid, niet omdat ze kort haar heeft (chemo uiteraard) maar haar grimassen
Bij deze foto moest ik meteen aan de 'dame' uit de clip "Windowlicker" van Aphex Twin denken...quote:
Geweldig, was ik tenminste niet de enige!quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:29 schreef Turbomuis het volgende:
Bij deze foto moest ik meteen aan de 'dame' uit de clip "Windowlicker" van Aphex Twin denken...
Dan heb je die plaatjes niet meer en is het overzichtelijkerquote:
Die heupen en die ass man, dat past toch niet bij de recht van het lichaam.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:08 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Geweldig, was ik tenminste niet de enige!
Wat deze foto van Shakira betreft, niets mis mee!
[afbeelding]
* avotar kan het eropquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:53 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Die heupen en die ass man, dat past toch niet bij de recht van het lichaam.
misschien overzichterlijker, maar dan weet je wel over welke plaatjes ik het heb.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:48 schreef Nuna het volgende:
n00cL30n ik wil niet vervelend doen, maar kun je voortaan bijvoorbeel niet zo quoten?
[..]
Dan heb je die plaatjes niet meer en is het overzichtelijker
Ze zou dan ook wel wat meer bovenwijdte mogen hebben als ik erg lief ga wezen voor mieren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:53 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Die heupen en die ass man, dat past toch niet bij de recht van het lichaam.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:13 schreef n00cL30n het volgende:
misschien overzichterlijker, maar dan weet je wel over welke plaatjes ik het heb.
Mompelt iets over mensen die lui zijn...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Gewoon een kwestie van op de link klikken.
Hmmm..... Hier geen probleem?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:06 schreef weathergirl het volgende:
foto van Shakira doet ut niet?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:49 schreef Vivi het volgende:
[afbeelding]
Dit is dan weer het andere uiterste
Het ziet er inderdaad een beetje... vreemd uit zeg maar... :'0quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:46 schreef Vivi het volgende:
[afbeelding]
Een beha kan wonderen doen Sarah.........
Jammer dan, nepmoraalridderquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:26 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Deze vind ik toch een beetje ongepast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |