quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook nietIk bedenk de mooiste one-liners een uur na het gebeuren, maar op het moment zelf weet ik ook nooit iets te zeggen. Jammer, want daardoor blijf ik vaak wel de hele dag met een beetje een rotgevoel zitten, terwijl ik me zo kan voorstellen dat als je van je af bijt je je een stuk beter voelt.
Ja, ik houd mezelf dan voor de gek, en maak me wijs dat 10 minuten naar het winkelcentrum fietsen best wel compenseert voor die doos bonbons die ik er ga kopenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:30 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Dat helpt bij mij dus ook, het klinkt zo stom, maar gewoon niks lekkers kopen en dus niks in huis hebben werkt bij mij het beste! Vaak vind ik mezelf dan na een paar dagen ENOOOORM zielig en wil ik chocolade, maar als je dan worteltjes hebt liggen grijp je daar wel naar. Wel vind ik mezelf dan nog altijd zielig hoor en ga dan heel over dreven roepen "mmmmh zon worteltje is bijna net zo lekker als een reep chocolade"![]()
![]()
Inderdaad heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:00 schreef Rewimo het volgende:
Ow, dat heb ik ook. Ik krijg echt een houten kont als ik op een harde stoel zit
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Jammer, want daardoor blijf ik vaak wel de hele dag met een beetje een rotgevoel zitten, terwijl ik me zo kan voorstellen dat als je van je af bijt je je een stuk beter voelt.
Vandaar dat je het mij maar verteld hebtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:47 schreef Troel het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAA
Sommige dingen zijn gewoon te leuk om geheim te houden
Ja, maar dat is andersquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vandaar dat je het mij maar verteld hebt
Vertel vertel...!!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:47 schreef Troel het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAA
Sommige dingen zijn gewoon te leuk om geheim te houden
Nooit gemerkt eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft slapen of liever gezegd: slaapgebrek bij jullie ook zo'n enorme invloed op je gewicht?? Ik was donderdag gewoon twee volle kilo's zwaarder dan vorige weeknu ben ik trouwens weer even zwaar, aardig bijgeslapen...
en anders moet je gewoon mailen hoor!quote:Op zondag 2 april 2006 22:23 schreef teigan het volgende:
Troel, ik snap het nog steeds niet helemaal, maar ik zal morgen eens verder zoeken, misschien dat ik het dan wel snap...
Ik ben dit weekend bij mijn ouders geweest... Ik had buikpijn, en een humeur om op te schieten en ik baalde al, ik snapte niet waardoor het kwam..
Tot vanmiddag, ik was totaal onverwacht ongesteld geworden, en daarvoor ben ik altijd erg gevaarlijk...
En inderdaadquote:Op zondag 2 april 2006 21:19 schreef Rewimo het volgende:
En mijn zwarte broek zakt van mijn kont afIk vermoedde al dat ik weer in een afvalspurtje zat
Nou, gefeliciteerd... BROEKIE!!!quote:Op maandag 3 april 2006 09:58 schreef Sjeen het volgende:
[afbeelding]
* Sjeen laat een schaal lekkere, gezonde hapjes rondgaan...
Ik ben vanaf vandaag officieel een 'ouwe taart'![]()
't is komkommer met gerookte zalm, je mag de zalm er wel afhalenquote:
Ik ben van de yoghurt met crunch en zoetstof. Eet dat al jaren en 't verveelt nog niet.quote:Op maandag 3 april 2006 12:22 schreef Riann het volgende:
Trouwens al iemand fruitontbijt light geprobeert
ik gister ik moest werken en ik kan smorgens niet goed ontbijten dus ik heb 1 snee met kipfile erop gedaan en 1 glas fruitontbijt light en dan kom ik toch op 6 punten al en ik moet er smorgens ongeveer 8 eten maar ja dat red ik zoiezo smorgens nooit maar door die fruitontbijt light heb ik iig smorgens alweer 6 punten ipv 3
En nu heb ik vanmorgen 1 krackebrood met slankie en 1 snee met kipfile en 1 sinasappel op en dan kom ik wel op 8 punten. Ik ben nu dus ook later op en ik heb lekker vrij vandaag. Maar wat eten jullie eigenlijk zoal als ontbijt
Waarom zou je dan light doen, als je toch niet aan je punten komt? Of zeg ik nu iets stomsquote:Op maandag 3 april 2006 12:22 schreef Riann het volgende:
Trouwens al iemand fruitontbijt light geprobeert
ik gister ik moest werken en ik kan smorgens niet goed ontbijten dus ik heb 1 snee met kipfile erop gedaan en 1 glas fruitontbijt light en dan kom ik toch op 6 punten al en ik moet er smorgens ongeveer 8 eten maar ja dat red ik zoiezo smorgens nooit maar door die fruitontbijt light heb ik iig smorgens alweer 6 punten ipv 3
Je hebt idd gelijk miss_dynastie ik zou dan eerder voor de normale variant gaan.quote:Op maandag 3 april 2006 13:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom zou je dan light doen, als je toch niet aan je punten komt? Of zeg ik nu iets stoms
quote:Op maandag 3 april 2006 14:59 schreef ymme het volgende:
Ik heb zaterdag dreads laten zetten (net uiterraad).
Maar nu ben ik dus wel vergeten deze te wegen
Beetje dom
Oh dus ik heb geen gezond verstandquote:Op maandag 3 april 2006 15:23 schreef teigan het volgende:
isabeau, gelukkig heb jij nog een beetje gezond verstand...
Als we jou niet hadden!
Als je emailadres in je profiel klopt kun je vanavond een mailtje verwachten. Krijg je nou geen mailtje, stuur mij dan even een mailtje!quote:
hey super bedankt! Jah het emailadres in mijn profiel kloptquote:Op maandag 3 april 2006 17:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je emailadres in je profiel klopt kun je vanavond een mailtje verwachten. Krijg je nou geen mailtje, stuur mij dan even een mailtje!
Er zal een accountje voor je aangemaakt worden waar je je gegevens in kan vullen.
Je krijgt dan een accountje waarmee je zelf kan updaten. Dat kan je elke dag doen, maar ook 1 keer in de week. Meestal update ik een keer in de week.quote:Op maandag 3 april 2006 17:31 schreef charmed_angel het volgende:
Dat lijstje moet je dan elke week zelf updaten enzo?? Dus jullie wegen 1 keer in de week? Of hoe zit dat?
Prima. Ik heb dobbey en Fuente er nog even uitgehaald. bij dobbey berichtje achtergelaten in fotoboek, maar geen reactie gehad daarop. Zodra die zich melden kunnen die ook weer gewoon in het lijstje, accounts blijven gewoon staan namelijk.quote:Op maandag 3 april 2006 18:37 schreef Isabeau het volgende:
Troel zal ik je 'update' even in de openingspost zetten? En zullen we er ook bijzetten dat verwacht wordt dat je minimaal 1x per maand een update doet ook al ben je niet afgevallen? Zodat we weten dat je nog meedoet. Lijkt mij fair.
Een aardappel meer en koken, niet bakken. En kip of vis in plaats van karbonade zou denk ik al best veel helpen.quote:Op maandag 3 april 2006 19:28 schreef p-etr-a het volgende:
Hoi
Ik heb een eetdagboek gemaakt van deze dag. Nog niet helemaal compleet, maar ik zal er hoogstwaarschijnlijk alleen nog een kiwi bij eten ofzo. Ik zie dat ik te weinig koolhydraten heb en te veel vet. Het knäckebröd klopt niet helemaal (was volkoren en niet sesam en smeerkaas ipv kaas)en de 20 gram brood is 1 snee, dus een gokje.
Wat zou ik moeten veranderen voor minder vet en meer koolhydraten?
[afbeelding]
Jah dat moet lukken denk ik.... zal ik dat eens proberen.... die kan ik ook meenemen naar me werk. Ik begin om 8 uur.... en dan kan ik het op mijn gemakkie opdrinken. Morgen gelijk even halenquote:Op maandag 3 april 2006 18:37 schreef Isabeau het volgende:
Ontbijt - toch eigenlijk wel erg belangrijk, maar je zegt dat je geen hap door je keel krijgt. Is een drinkontbijt iets voor jou? Je hebt ze met alleen fruit (fruitontbijt) en met melk en vezels. Ook kan je het eten direct na het opstaan even overslaan en pas onderweg naar je werk of op je werk iets eten. Een bolletje met een appel of zo.
Ik heb een half uur pauze en die neem ik ook, maar in dat half uurtje moet ik 7 minuten naar huis fietsen, doggy uit laten en 7 minuten terugfietsen. En sla dus vaak mijn lunch over.... erg slecht dus. Weet je wat het is. Ik lust niet veel op me brood... eigenlijk alleen kaas. Maar als ik dat 's ochtends klaarmaak, dan is mijn kaas rond 13:00 uur echt megaklef... en dna gooi ik het zowiezo weg....quote:Lunch - je bent niet de enige die roept geen tijd te hebben om te lunchen, maar waarom niet? Zeer korte pauze? Je bent arts-assistent en de artsen verwachten dat je gewoon doorwerkt? Je hebt domweg recht op een pauze en over het algemeen moet je kunnen lunchen. Soms wil dat niet en dan is het echt niet raar dat je even snel een meegebrachte boterham eet. Gewoon 's morgens klaarmaken en meebrengen. Kost je hoogstens 5 minuten. Het lijkt allemaal een heel karwei, maar dat valt meestal reuze mee. (ik ben ervaringsdeskundige in 'Poeh poeh, wat een werk/gedoe' terwijl het amper tijd kost)
We zijn met zijn tweetjes..... Me vriend houd niet van koken en kan het ook niet.... En we proberen het wel hoor... maar als me vriend dan TE laat thuis is.... later dan normaal, dan eten we te vaak brood of patatjes.... besteld dan... Ik ga het wel proberen hoor.... want ik moet egwoon affvallen maar megalaat eten... dan heb ik geen fut meer om iets anders te doenquote:avondeten - wie zegt dat je uitgebreid moet koken? Er zijn erg veel maaltijden heel snel klaar. Ik weet niet voor hoeveel mensen je moet koken, maar misschien heb je iemand thuis die koken wel leuk vindt? En als je alleen bent is het schillen van 2 aardappels, het opzetten van wat groente en het bakken van 1 stukje vlees echt zo gebeurd. De meeste maaltijden die ik maak zijn binnen 15 minuten klaar
's avonds na 8 uur neem ik altijd nog 1 glas water of appelsapquote:water drinken - tsja, daarvoor moet je niet bij mij zijn. Ik vergeet het steeds en als ik water drink dan zit ik ook 3x per uur op de wc en dat is gewoon erg lastig. Het schijnt zo te zijn dat als je lichaam niet gewend is om veel water te drinken dat je dan juist vaak moet plassen als je drinkt. Als je lichaam er wat meer aan gewend is dan wordt dat minder. Ik merk er weinig vanMisschien kan je op je werk 2-3 kopjes water drinken en als je thuis bent de rest. Als je een halve liter voor het eten opdrinkt (onder het koken
) dan zit je ook sneller vol. En dan na het eten nog een halve liter. Niet te vlak voor het slapen gaan opdrinken, anders moet je er net als ik 4x uit om te plassen.
Wat ik zelf dan altijd vind helpen is om iets van komkommer, tomaat of mosterd erop te doen... is weinig werk, veel lekkerder & ook nog ns gezond! Zeker met nog wat peper ofzo erbij. En je kaas is veel minder klef!quote:Op maandag 3 april 2006 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je wat het is. Ik lust niet veel op me brood... eigenlijk alleen kaas. Maar als ik dat 's ochtends klaarmaak, dan is mijn kaas rond 13:00 uur echt megaklef... en dna gooi ik het zowiezo weg.... [/b]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |