Dat helpt bij mij dus ook, het klinkt zo stom, maar gewoon niks lekkers kopen en dus niks in huis hebben werkt bij mij het beste! Vaak vind ik mezelf dan na een paar dagen ENOOOORM zielig en wil ik chocolade, maar als je dan worteltjes hebt liggen grijp je daar wel naar. Wel vind ik mezelf dan nog altijd zielig hoor en ga dan heel over dreven roepen "mmmmh zon worteltje is bijna net zo lekker als een reep chocolade"quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:15 schreef Ieneminie het volgende:
Ik heb voor mezelf ingesteld dat ik zoveel mag snaaien als ik wil, maar alleen gezonde dingen... Dus fruit en groente. Als je dan ook niets anders in huis hebt lukt dat best!
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook nietIk bedenk de mooiste one-liners een uur na het gebeuren, maar op het moment zelf weet ik ook nooit iets te zeggen. Jammer, want daardoor blijf ik vaak wel de hele dag met een beetje een rotgevoel zitten, terwijl ik me zo kan voorstellen dat als je van je af bijt je je een stuk beter voelt.
Ja, ik houd mezelf dan voor de gek, en maak me wijs dat 10 minuten naar het winkelcentrum fietsen best wel compenseert voor die doos bonbons die ik er ga kopenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:30 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Dat helpt bij mij dus ook, het klinkt zo stom, maar gewoon niks lekkers kopen en dus niks in huis hebben werkt bij mij het beste! Vaak vind ik mezelf dan na een paar dagen ENOOOORM zielig en wil ik chocolade, maar als je dan worteltjes hebt liggen grijp je daar wel naar. Wel vind ik mezelf dan nog altijd zielig hoor en ga dan heel over dreven roepen "mmmmh zon worteltje is bijna net zo lekker als een reep chocolade"![]()
![]()
Inderdaad heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:00 schreef Rewimo het volgende:
Ow, dat heb ik ook. Ik krijg echt een houten kont als ik op een harde stoel zit
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Jammer, want daardoor blijf ik vaak wel de hele dag met een beetje een rotgevoel zitten, terwijl ik me zo kan voorstellen dat als je van je af bijt je je een stuk beter voelt.
Vandaar dat je het mij maar verteld hebtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:47 schreef Troel het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAA
Sommige dingen zijn gewoon te leuk om geheim te houden
Ja, maar dat is andersquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vandaar dat je het mij maar verteld hebt
Vertel vertel...!!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:47 schreef Troel het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAA
Sommige dingen zijn gewoon te leuk om geheim te houden
Nooit gemerkt eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft slapen of liever gezegd: slaapgebrek bij jullie ook zo'n enorme invloed op je gewicht?? Ik was donderdag gewoon twee volle kilo's zwaarder dan vorige weeknu ben ik trouwens weer even zwaar, aardig bijgeslapen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |