abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:30:59 #101
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_36520394
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:15 schreef Ieneminie het volgende:

Ik heb voor mezelf ingesteld dat ik zoveel mag snaaien als ik wil, maar alleen gezonde dingen... Dus fruit en groente. Als je dan ook niets anders in huis hebt lukt dat best!
Dat helpt bij mij dus ook, het klinkt zo stom, maar gewoon niks lekkers kopen en dus niks in huis hebben werkt bij mij het beste! Vaak vind ik mezelf dan na een paar dagen ENOOOORM zielig en wil ik chocolade, maar als je dan worteltjes hebt liggen grijp je daar wel naar. Wel vind ik mezelf dan nog altijd zielig hoor en ga dan heel over dreven roepen "mmmmh zon worteltje is bijna net zo lekker als een reep chocolade"
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  Licht Ontvlambaar vrijdag 31 maart 2006 @ 12:44:01 #102
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36520755
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ook niet Ik bedenk de mooiste one-liners een uur na het gebeuren, maar op het moment zelf weet ik ook nooit iets te zeggen. Jammer, want daardoor blijf ik vaak wel de hele dag met een beetje een rotgevoel zitten, terwijl ik me zo kan voorstellen dat als je van je af bijt je je een stuk beter voelt.
Nou, dat meteen zeggen wat je denkt (en meestal ook meteen iets denken dus) levert me vaak ook wel een rotgevoel op achteraf... Dan denk ik 'Ow jee, dat had ik dus beter niet kunnen zeggen'
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_36521085
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:30 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Dat helpt bij mij dus ook, het klinkt zo stom, maar gewoon niks lekkers kopen en dus niks in huis hebben werkt bij mij het beste! Vaak vind ik mezelf dan na een paar dagen ENOOOORM zielig en wil ik chocolade, maar als je dan worteltjes hebt liggen grijp je daar wel naar. Wel vind ik mezelf dan nog altijd zielig hoor en ga dan heel over dreven roepen "mmmmh zon worteltje is bijna net zo lekker als een reep chocolade"
Ja, ik houd mezelf dan voor de gek, en maak me wijs dat 10 minuten naar het winkelcentrum fietsen best wel compenseert voor die doos bonbons die ik er ga kopen

Verder zit ik momenteel best wel goed in m'n vel. M'n vetrolletje hangt niet meer over m'n broek heen, het vet op mijn heupen wordt duidelijk minder, en als ik me uitrek steken mijn ribben wel uit. Alleen ik kan er even niet aan wennen dat zitten op een bankje zeer doet, of op de fiets zitten, of op m'n zij in bed liggen, of inademen als ik op m'n zij met m'n hand op m'n borstkas lig, omdat er minder vet zit dan voorheen. Zal wel wennen, want zeven jaar geleden of zo deed dat ook geen zeer. Gek genoeg geeft de weegschaal niet minder aan, eerder weer meer (maar goed, da's gewoon eten van de afgelopen dagen wat hoogstwaarschijnlijk niet allemaal daadwerkelijk blijft hangen) en toch lijkt m'n broek losser te zitten. Nou ja, mij hoor je niet klagen.
Sanity is (not) statistical
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 maart 2006 @ 13:00:32 #104
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36521222
Ow, dat heb ik ook. Ik krijg echt een houten kont als ik op een harde stoel zit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36521451
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:00 schreef Rewimo het volgende:
Ow, dat heb ik ook. Ik krijg echt een houten kont als ik op een harde stoel zit
Inderdaad heel herkenbaar.
Dat beetje extra vet, is toch ergens handig voor.
Maar ja, dan maar liever pijn aan mijn kont hoor
  vrijdag 31 maart 2006 @ 13:13:17 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_36521512
Nou, mijn kont is nog vet genoeg zou je denken, maar toch doet het pijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † vrijdag 31 maart 2006 @ 14:04:02 #107
43556 miss_dynastie
pi_36523026
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Jammer, want daardoor blijf ik vaak wel de hele dag met een beetje een rotgevoel zitten, terwijl ik me zo kan voorstellen dat als je van je af bijt je je een stuk beter voelt.

Maar goed, ik heb eigenlijk vrijwel nooit last van naar commentaar. En als ik dat wel krijg zeg ik iets gevats terug
pi_36524472
tvp'tje....

Morgen overdag naar A'dam, ff shoppen. Ondanks dat ik toch nog wel wat kg's kwijt wil, op zoek naar nieuwe broek, schoenen en wat t-shirts.
= What else do you have to do on a saterdaynight =
pi_36527151
jeeeezus, wat posten jullie veel

Hier gaat het wel okee deze week, hopelijk weer wat afgevallen (maar ik weeg me nog steeds heel braaf alleen op maandagochtend...).

Vanmiddag in de stad geluncht... allerlei lekkere dingen op het menu en ik heb tomatensoep op
  vrijdag 31 maart 2006 @ 17:53:57 #110
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36529856
MIJN SCRIPTIE IS AF EN INELEVERD WAAAAAAAAAAAAH (de eerste versie dan..sorry vor t schreeuwen maa rik moest net bijna huilen van blijdschap...)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_36529899
kwakveense, mooi zo....
en dit was ook best een harde deadline toch?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36530289
Proficiat Kwakveense! You did it
pi_36532501
Gefeliciteerd Kwakveense!
Is toch een fijn begin van het weekend!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 21:53:05 #114
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36536278
thnx guys! ja het was een hiele harde deadline, als in: vrijdag ligt er een eerste versie en anders gaat de aioplaats waar je al zolang voor werkt definitief niet door....

*glup*
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:47:35 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_36537733
WHAAAAAAAAAAAAA

Sommige dingen zijn gewoon te leuk om geheim te houden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 maart 2006 @ 22:54:53 #116
13151 crew  Rewimo
pi_36537915
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:47 schreef Troel het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAA

Vandaar dat je het mij maar verteld hebt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:56:35 #117
35189 Troel
scherp en bot
pi_36537972
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:54 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Vandaar dat je het mij maar verteld hebt
Ja, maar dat is anders
Jij hebt ook in mijn toiletstank gezeten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 maart 2006 @ 23:00:51 #118
13151 crew  Rewimo
pi_36538098
Ja geweldig. Da's ook echt een goeie reden om het te vertellen

Trouwens, ik zou weleens willen weten wie van ons er erger stinkt
  Licht Ontvlambaar zaterdag 1 april 2006 @ 00:36:08 #119
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36540503
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:47 schreef Troel het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAA

Vertel vertel...!!!
pi_36543888
ja, nu ben ik ook wel nieuwsgierig... Ben je ineens weer best veel afgevallen ofzo?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36548634
vertel! huphuphup!
je maakt ons te nieuwsgierig, en anders ga ik gewoon dingen raden
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:33:31 #122
35189 Troel
scherp en bot
pi_36550511
Raad maar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † zaterdag 1 april 2006 @ 14:33:48 #123
43556 miss_dynastie
pi_36550520
Heeft slapen of liever gezegd: slaapgebrek bij jullie ook zo'n enorme invloed op je gewicht?? Ik was donderdag gewoon twee volle kilo's zwaarder dan vorige week nu ben ik trouwens weer even zwaar, aardig bijgeslapen...
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:43:00 #124
35189 Troel
scherp en bot
pi_36550731
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft slapen of liever gezegd: slaapgebrek bij jullie ook zo'n enorme invloed op je gewicht?? Ik was donderdag gewoon twee volle kilo's zwaarder dan vorige week nu ben ik trouwens weer even zwaar, aardig bijgeslapen...
Nooit gemerkt eigenlijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36551355
Troel > Weehoe, je bent 50 kg afgevallen en iemand heeft gedaan wat ie beloofd had?
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:03:00 #126
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36556095
oh, nou kan ik t geloof ik wel bijna raden!
  zaterdag 1 april 2006 @ 19:26:22 #127
35189 Troel
scherp en bot
pi_36558183
Er was trouwens een foutmelding net bij het plaatje, dus als mensen niet konden inloggen, 't is niet jullie fout

Pandy
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36570658
Wow! meer dan 50!!!!
GEFELICITEERD
Enne... wie had dan wat beloofd?
pi_36582638
Frederique, bedankt voor het aanmaken van een account!

Dag mensen, zoals jullie zien is er nog een te zware meid bij gekomen die dolgraag wil (lees: moet) afvallen!
Ik loop net bij een diëtiste na overleg met de huisarts vanwege gezondheidsproblemen. Mijn astma is al een tijdje niet stabiel en hierdoor ben ik snel oververmoeid. Omdat astma niet regelbaar is en ik toch wel wil kijken naar andere dingen om mijn vermoeidheid en lichamelijke conditie op te krikken, kwam ik tot conclusie dat het ook wel vermoeiend is om al die extra kilo's met je te dragen.

1,5 week terug had ik de kennismaking met de diëtiste en sindsdien ben ik erg kritisch gaan kijken naar wat ik eet en heb ook veel weggegooid. Diëtiste had nog niets geadviseerd ofzo, maar ze zei wel dat ik zelf ook wel heel goed wist wat wel en niet goed is.
Ik heb een dagboekje bij moeten houden met wat ik allemaal eet op een dag - hoe ik mijn dieet zelf zou plannen zeg maar - want je weet best goed wat je wel en niet mag eten, wat vet is enz.. Eerst vond ik het dagboekje maar niets, maar na een paar dagen vond ik het toch wel goed.
Ik zou eigenlijk van de week weer naar de diëtiste moeten voor het voedingsadvies, maar dat heb ik een weekje uitgesteld omdat ik onverwachts moet werken op de dag van de afspraak.

Op de dag van de kennismaking ook na lange tijd weer op de weegschaal gaan staan en ik schrok: 90,6 kilo. Nog nooit eerder heb ik 90 kilo gewogen. Ik schommelde het laatste jaar tussen 85 en 88 kilo.
In 1,5 week ben ik 1,5 kilo afgevallen en dit vind ik toch best knap van mezelf. Nu op naar de volgende kilo's! Het hoeft van mij niet snel te gaan, het belangrijkste vind ik dat ik het ritme vast kan houden en niet teveel met het eten bezig ben. Ben nl. een emotie-eter en heb mezelf beloofd om mezelf te verwennen met een bloemetje als ik dat verdien dit i.p.v wat lekkers.

Waarom ik naar de diëtiste ga: ik heb net dat ene steuntje in de rug nodig en waar ik met evt. vragen terecht kan. Ik ontdek nu net dit topic en geeft mij 't 2e steuntje in de rug Ik moet zeggen dat ik schrik van de vele kilo's hier!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 april 2006 @ 18:29:47 #130
13151 crew  Rewimo
pi_36584144
Welkom, Anneke! Volgens mij ben je al goed bezig door voor jezelf de knop om te zetten Die 1,5 kilo is alvast een mooie start
pi_36585993
Welkom, Anneke! En veel dieetplezier en succes gewenst!
pi_36587052
Overigens heb ik net op www.overgewicht.nl mijn gegevens ingevuld. Ik mag per dag 1583 kcal eten en 53 gram vet, op die manier val ik in de komende 16 weken 8,1 kilo af. Ik ben benieuwd

Vandaag zat ik overigens op 1490 kcal en 54 gram vet (oei, een grammetje teveel!). Vanavond alleen nog een appeltje en een kopje thee, dus boven de 1583 kcal kom ik iig niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 april 2006 @ 20:46:44 #133
13151 crew  Rewimo
pi_36588479
Zo, ben druk bezig met de voorbereidingen voor morgen Christan eet en slaapt bij oma, want ik word om 15 uur geopereerd en ik heb geen idee hoe laat ik dan weer naar huis mag (krijg een ruggeprik). Mijn nieuwe MP3-speler zit helemaal vol dus ik kan het wel wat uurtjes uitzingen denk ik
  zondag 2 april 2006 @ 20:51:24 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_36588665
Heb je nu het snoertje er wel goed inzitten?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 april 2006 @ 20:52:02 #135
13151 crew  Rewimo
pi_36588703
Ja Ik heb een nieuwe gekocht, helemaal voor mezelf
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 april 2006 @ 21:19:40 #136
13151 crew  Rewimo
pi_36589656
En mijn zwarte broek zakt van mijn kont af Ik vermoedde al dat ik weer in een afvalspurtje zat
pi_36592444
Troel, ik snap het nog steeds niet helemaal, maar ik zal morgen eens verder zoeken, misschien dat ik het dan wel snap...

Ik ben dit weekend bij mijn ouders geweest... Ik had buikpijn, en een humeur om op te schieten en ik baalde al, ik snapte niet waardoor het kwam..

Tot vanmiddag, ik was totaal onverwacht ongesteld geworden, en daarvoor ben ik altijd erg gevaarlijk...
  zondag 2 april 2006 @ 22:28:37 #138
35189 Troel
scherp en bot
pi_36592652
quote:
Op zondag 2 april 2006 22:23 schreef teigan het volgende:
Troel, ik snap het nog steeds niet helemaal, maar ik zal morgen eens verder zoeken, misschien dat ik het dan wel snap...

Ik ben dit weekend bij mijn ouders geweest... Ik had buikpijn, en een humeur om op te schieten en ik baalde al, ik snapte niet waardoor het kwam..

Tot vanmiddag, ik was totaal onverwacht ongesteld geworden, en daarvoor ben ik altijd erg gevaarlijk...
en anders moet je gewoon mailen hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 april 2006 @ 07:43:44 #139
13151 crew  Rewimo
pi_36598970
quote:
Op zondag 2 april 2006 21:19 schreef Rewimo het volgende:
En mijn zwarte broek zakt van mijn kont af Ik vermoedde al dat ik weer in een afvalspurtje zat
En inderdaad De -40 nadert
pi_36599329
Zo, deze week van mij geen update, heb een vreselijk eet-weekend gehad.
Ga aan het eind van de week misschien eens op de weegschaal staan.......
  maandag 3 april 2006 @ 09:14:11 #141
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_36599743
Wow, Troel... ik zie opeens dat jij nu het zelfde BMI hebt als ik een jaar geleden! Nog even en je bent "slanker" dan ik! Goed bezig!

Rewimo is ook goed bezig, zie ik!

Ik ga er ook weer flink tegenaan... ben weer 2 kilo aangekomen sinds mijn laagste gewicht en moet eigenlijk nog wel heel wat kwijt. Vandaag dus, nieuwe maand, nieuwe week, nieuwe ronde!
Nog 14kg te gaan.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar maandag 3 april 2006 @ 09:58:22 #142
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36600465

* Sjeen laat een schaal lekkere, gezonde hapjes rondgaan...

Ik ben vanaf vandaag officieel een 'ouwe taart'
pi_36600565
*meld

* WalkingDisaster moet ook maar eens wat afvallen M'n BMI is 28.5 ofzo

Ik begin volgende week ( na stage ) ook weer met fitness
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 april 2006 @ 10:08:19 #144
13151 crew  Rewimo
pi_36600600
quote:
Op maandag 3 april 2006 09:58 schreef Sjeen het volgende:
[afbeelding]

* Sjeen laat een schaal lekkere, gezonde hapjes rondgaan...

Ik ben vanaf vandaag officieel een 'ouwe taart'
Nou, gefeliciteerd... BROEKIE!!!
pi_36600682
gefeliciteerd sjeen, en lekker gezonde hapjes!!!

Ik kon trouwens zaterdag mijn regeltje niet updaten, programmaatje wild emij er niet in laten...
Wel flauw..
pi_36600731
Sjeen, die hapjes zien er heerlijk uit!
Gefeliciteerd!
pi_36600876
sjeen
Gefeli!

(heb je ook komkommer?)
  maandag 3 april 2006 @ 10:22:01 #148
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_36600910
Gefeliciteerd Sjeen! Maak er een mooie dag van!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_36600976
Proficiat Sjeen

heerlijke hapjes
pi_36601085
Gefeliciteerd

Ik heb me gisteren ingeschreven, in de gloednieuwe sportschool
Morgen middag ga ik voor het eerst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: