abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36472284
vervolg van Fok! Dieetclub deel 85

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger.
Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in XXVII - we houden vol! Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Meetings
Dieetclubmeeting deel XIX: wandelen en chocolade!
Meetings staan gepland op 28 mei (wandelen in de omgeving van Zeist) en 1 juli (bonbon workshop). Iedereen is bij beide meetings van harte welkom. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Chatten
Er is ook een IRC-kanaal voor de Fok!Dieetclub te vinden op de IRC-server irc.fok.nl poort 6667. Na binnenkomst type je dan: /join #dieetclub

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel of Bert (vriend van Troel). Dit kun je doen door te mailen naar:
Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl
Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

[ Bericht 39% gewijzigd door Isabeau op 03-04-2006 18:44:38 ]
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_36472299
Ja hoor, dit topic ga ik dun worden.

*kuch*
Sanity is (not) statistical
pi_36472497
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:07 schreef Maeghan het volgende:

*kuch*
We moeten er nog 14 voor 1 juli hoor
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36472540
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:07 schreef Maeghan het volgende:

*kuch*

* octopussy zet eventjes sarcasme om in enthousiasme
pi_36472999
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We moeten er nog 14 voor 1 juli hoor
Wat, 14 kilo? Streng dieetje dan.
pi_36473092
Ik moet over 3 weken in een rokje passen dat nu nog een beetje strak zit!
pi_36473108
tvp'tje

Edit: Oeps, namens Cutie dus, m'n vriendinnetje.
pi_36473121
Ik wil eigenlijk morgen in een broek passen die niet te groot is
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar woensdag 29 maart 2006 @ 20:44:28 #9
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36473491
Wil er iemand nog twee espritbroeken overnemen? Maat 44 oranje en beige... ze zakken me af
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 maart 2006 @ 20:45:18 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36473526
Ehm nee *nog* niet, Sjeen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36473574
De dag dat Espritbroeken in maat 44 van mijn kont zakken hang ik de vlag uit
It is your friends who make your world!
pi_36473575
Nog maar 6 kilo moet ik
pi_36473624

Ik ben niet jaloers. Ik ben niet jaloers. Ik ben niet jaloers. *ooooooooooooohhhhhhmmmmm*

Het helpt niet.

Maar wel heel fijn voor jou hoor, goed gedaan en succes met die laatste loodjes.
pi_36473839
. Ik hoefde niet zoveel eraf hoor. Maar ik ben nu ff op zo'n moment dat ik niks aan kom maar er ook niks meer afgaat. Moet weer ff de motivatie vinden om door te gaan.
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:54:08 #15
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_36473869
esprit maat 44 begint bij mij ook al te groot te worden.. dus kan de volgende keer maat 42 gaan kopen
en officeel moet ik nog 5 kg voor een gezond BMI.....

(maaaaaaaaar ik wil erg nog 11 kwijt)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:17:29 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_36474665
Zo. Net voor de Hema een pannenkoek gehad met spek en kaas, en nu net na terugkomst een naturel met stroop
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar woensdag 29 maart 2006 @ 21:26:18 #17
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36474989
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
esprit maat 44 begint bij mij ook al te groot te worden.. dus kan de volgende keer maat 42 gaan kopen
en officeel moet ik nog 5 kg voor een gezond BMI.....

(maaaaaaaaar ik wil erg nog 11 kwijt)
Ik heb nu een Esprit jeans aan maat 42
Nooit gedacht dat ik daar ooit nog eens in zou passen
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:26:14 #18
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_36477158
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:45 schreef Rewimo het volgende:
Ehm nee *nog* niet, Sjeen
TVP

(en lees even in het geheime reviewbabbelhoekje Rewimo )
pi_36480079
Nog ongeveer 5 kilo en dan zit ik aan een gezond gewicht.... maar dat duurt nog wel eventjes hoor
En zelfs dan blijf ik nog bij jullie! Whoei!
Tralalalaaa
pi_36480971
Nog ongeveer 27 kilo en ik zit aan een gezond gewicht

ben en blijf een die-hard dieetclub topic verslaafde
pi_36483596
Ik ben gister bij balans geweest.
Ik ga vanavond of morgen (dan ben ik vrij) is uitzoeken wat ik mag eten enzo ik moet smorgens meer gaan eten maar ik weet niet of dat gaat lukken.
pi_36484117
ik moet ook nog een kilo of 25 voor dat gezonde gewicht...

en ik ben slap, en ik kan niet afvallen, dus ik krijg nooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiitt een gezond bmi
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36484409
Ik heb vorig jaar nieuwe zomerbroeken gekocht en daar moet ik binnenkort toch echt in passen.
Nog minimaal 5 kilo eraf (liefst 10)
  donderdag 30 maart 2006 @ 09:20:46 #24
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_36484622
Qua gewicht staat het hier weer eens stil (schommel tussen een BMI van 24,8 en 25,1), maar het lijkt wel of de cm's er heel hard afvliegen. Al mijn nieuwe broeken maat 42 zijn nu echt te groot, en een rokje maat 40 zit ook gewoon ruim
Ik heb altijd gedacht dat ik zelfs met alleen mijn botten al niet in maat 38 zou passen, maar dat blijkt dus mee te vallen

(nu zie ik dat met broeken nog niet zo snel gebeuren hoor, die moeten toch over meer 'probleemgebieden' heen dan een rokje )
pi_36484886
WOEHOE!
Zie mijn update!
Ik was aldoor 80, of 80 en een beetje. Begin deze week was ik opeens 78,5, dat was wel even schrikken . Ik dacht: "dat zit er zo weer aan", "toeva"l, "weegschaal stuk" en dergelijke logische gedachten.

Was ik vanmorgen opeens 77,6 Heb zes keer op de weegschaal gestaan, weegschaal verplaatst, beetje heen en weer gestapt, maar het blééf 77,6!
(mijn weegschaal geeft altijd eerst een heel vreemd gewicht, dan ga je er nog een keer op staan en dan geeft hij het goede gewicht, blijkbaar moet hij even weer instellen oid)
Dat heb ik sinds mijn 16e niet meer gewogen!
Ik heb eerst maar tot 78 ge-update, beetje speling is leuk en naar boven updaten niet
pi_36484933
Ik heb nog 22 kilo te gaan voor een gezond gewicht. Ben al heeeeel gelukkig als ik er nog 14 afval, eigenlijk ben ik al best happy als mijn BMI onder de 30 komt. Ik weet dat ik bij een kilo of 85 al best goed in mijn vel zit. Dus dat is het eerste streven nu. En die 9 kg moet te doen zijn voor het einde van de zomer!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_36484987
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 09:33 schreef freecell het volgende:
WOEHOE!
Zie mijn update!
Ik was aldoor 80, of 80 en een beetje. Begin deze week was ik opeens 78,5, dat was wel even schrikken . Ik dacht: "dat zit er zo weer aan", "toeva"l, "weegschaal stuk" en dergelijke logische gedachten.

Was ik vanmorgen opeens 77,6 Heb zes keer op de weegschaal gestaan, weegschaal verplaatst, beetje heen en weer gestapt, maar het blééf 77,6!
(mijn weegschaal geeft altijd eerst een heel vreemd gewicht, dan ga je er nog een keer op staan en dan geeft hij het goede gewicht, blijkbaar moet hij even weer instellen oid)
Dat heb ik sinds mijn 16e niet meer gewogen!
Ik heb eerst maar tot 78 ge-update, beetje speling is leuk en naar boven updaten niet
Gefeliciteerd!! Lekker zeg, dat 't opeens weer zo hard gaat.
Ik zit ook met smart te wachten op dat moment. Denk alleen dat ik dan echt 'ns van de chocolade-eitjes enzo af moet blijven.
***Levi was here***
pi_36485063
tvp

en

cheer up- schouderklopje: natuurlijk lukt het jullie (ons) om af te vallen! Je bent al afgevallen tenslotte, toch ook niet toevallig? Beeld je de kilo's die je al kwijt bent maar eens in als een stapeltje boter.
En stilstaan is beter dan aankomen!
  donderdag 30 maart 2006 @ 09:50:36 #29
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_36485263
Tjonge Freecell wat goed!

* Droeke groen van jaloezie is....
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_36485310
Bijna onder de 85
pi_36485377
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:44 schreef Sjeen het volgende:
Wil er iemand nog twee espritbroeken overnemen? Maat 44 oranje en beige... ze zakken me af
Heb je hier een foto van sjeen.
Ben erg benieuwd.

Ik heb momenteel 44, maar heb alles nog in 46/48 en het zit voor geen meter meer, het is oud.
Maar nieuw kopen, vind ik ook zonde, omdat ook dit straks weer te groot is etc. En voor een arme student is dat niets

Oh zaterdag krijg ik dreads in mijn haar. Van vriendjelief Omdat ik zo lief ben, zegt ie...
pi_36485740
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 09:50 schreef Droeke het volgende:
Tjonge Freecell wat goed!

* Droeke groen van jaloezie is....
* freecell verft droeke weer roze.
Zo

Ik las gisteren mijn oude dagboeken weer eens door en toen kwam ik er achter dat ik op mijn 11e al zwaar gefrustreerd was dat ik 44 KG woog
(al vanaf de eerste dagboeken (7 jaar) miep ik over mijn gewicht, maar toen stond er nog geen gewicht bij)
En uiteindelijk op mijn 16e was ik aan het miepen over mijn 77 KG, en daar ben ik nu dus bijna weer terug De 44 ga ik niet meer halen denk ik

Best confronterend trouwens, al die oude dagboeken, je voelt weer helemaal wat je voelde toen je het opschreef. Ik kan me bij elk stukje dagboek vanaf mijn 9e precies voor de geest halen waar ik zat te schrijven en wat ik op dat moment dacht (dus ook de gedachten die ik niet voor mezelf op durfde te schrijven) Was een heleboel allang weer vergeten, maar dan is het opeens terug alsof het gisteren was. Moest af en toe wel even slikken
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:38:17 #33
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_36486187
Heel herkenbaar Freecell
Het grappige is dat ik niet op jonge leeftijd met mijn geiwcht bezig was, maar ik werd vanaf mijn achtste jaar uitgescholden voor zeekoe, nijlpaard enzovoort. Ik had dus helaas al snel een complex en dacht dus automatisch voor jaren dat ik vet was. Uiteindelijk werd ik dat ook

Maar als ik nu foto's zie van rond die tijd dan zie ik er absoluut NIET dik uit en da's best wel jammer

Kan niet wachten trouwens om mij weer te wegen, de broeken gaan steeds losser zitten Ik ga van het weekend maar eens naar Esprit (een van de weinige fatsoenlijke kledingwinkels hier in Wellington) om te kijken wat mijn maat nu is

@ Het is inderdaad zo dat het zonde is om nieuwe kleding te kopen als je aan het afvallen bent. Laatst had ik een sollicitatiegesprek en had echt geen normale broek meer. Die heb ik toen nieuw gekocht en ik moet zeggen dat het me toch motiveerde om verder af te vallen toen ik me eens in nieuwe kleding zag ik een maat kleiner

[ Bericht 2% gewijzigd door poohy op 30-03-2006 10:49:58 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 maart 2006 @ 10:51:48 #34
13151 crew  Rewimo
pi_36486453
Ik ben ook eindelijk weer een onsje kwijt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36486550
Elk onsje is er een Rewimo...

Volgens mij sturen jullie die onsjes allemaal mijn kant uit....

Ik moet gewoon weer even netjes gaan doen en geen vreetkicks meer hebben..
Ik studeer vandaag thuis, en vriendje is er ook, dus nu doe ik een half uur wat, en internet 10minuten...
Ik kan het wel...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36486594
Jee, wat super voor je, freecell!! En ik herken het vroeger gefrustreerd zijn over hoe dik je wel niet was en als ik nu de foto's van vroeger zie dan denk ik "waar ben je dik dan!!". Nou was ik geen 44 op mijn 11e, maar iets van 63, maar toch. Mijn nichtje was trouwens al in de 100 kilo toen ze 11 was...

En ik kan wel nieuwe broeken gebruiken. Ik heb niets meer wat ik pas en de vorige keer in de Kringloopwinkel hadden ze alleen broeken van maat 40 en lager. Ik loop nu constant met bretels te slepen en ikvoel me net een clown als ik mijn kleren uitdoe. Zonder bretels zakt mijn broek letterlijk af Ik heb nu nog 2 broeken die me redelijk passen. Nou ja, passen is een groot woord. Ook die zijn te groot.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 maart 2006 @ 10:58:32 #37
13151 crew  Rewimo
pi_36486598
Ik ben ook best blij met mijn onsje hoor, ik hoop dat ik nu weer een spurtje maak net als de vorige keer na een poosje stilstaan.
pi_36486682
Bij mij was er vanmorgen trouwens weer 4 ons af. Dat is ongeveer 2 kilo in de afgelopen week (maar dan heb ik ook 2 weken stilgestaan)
  donderdag 30 maart 2006 @ 11:06:33 #39
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_36486767
sinds wanneer hoort afslanken bij klussen en wonen??
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
pi_36486779
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:06 schreef gnoompje het volgende:
sinds wanneer hoort afslanken bij klussen en wonen??
Alleen als ik niet oplet Bedankt!

Afvallen is een hele klus hoor.
pi_36486783
Naja, als je veel klust, dan slank je ook af?
pi_36486787
ik ging net hetzelfde posten...
ow, is snel aangepast dus
  donderdag 30 maart 2006 @ 11:09:16 #43
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_36486830
is ook een hele klus. Probeer eerst zelf nog wat kilootjes kwijt te raken. Mocht het in mei nog niet gelukt zijn, dan ga ik hier maar eens lurken voor trucjes, tips en weetjes.
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
pi_36486885
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:56 schreef teigan het volgende:
Elk onsje is er een Rewimo...

Volgens mij sturen jullie die onsjes allemaal mijn kant uit....

Ik moet gewoon weer even netjes gaan doen en geen vreetkicks meer hebben..
Ik studeer vandaag thuis, en vriendje is er ook, dus nu doe ik een half uur wat, en internet 10minuten...
Ik kan het wel...
Heb je een pakketje ontvangen van mij
pi_36487064
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:58 schreef Isabeau het volgende:
Jee, wat super voor je, freecell!! En ik herken het vroeger gefrustreerd zijn over hoe dik je wel niet was en als ik nu de foto's van vroeger zie dan denk ik "waar ben je dik dan!!". Nou was ik geen 44 op mijn 11e, maar iets van 63, maar toch. Mijn nichtje was trouwens al in de 100 kilo toen ze 11 was...
Ik weet nog dat ik met 10 jaar 49 kilo woog en naar een diëtiste werd gestuurd, ik vond dat zo vernederend... Denk dat dat minstens zo slecht is geweest voor mijn zelfvertrouwen als het gepest worden.
Ik weet niet meer wat mijn gewicht was toen ik 11 was, maar met 12 jaar woog ik 71 kilo. 22 (!) kilo in 2 jaar aangekomen! Die diëtiste verrichtte duidelijk wonderen.
En dan te bedenken dat ik nu voor een gezond BMI 72 kilo moet wegen. Iets zegt mij dat dat gewoon niet haalbaar is.
***Levi was here***
pi_36487220
Ik had een klas met allemaal dennetjes (kilootje of 30 op hun 11e) en één hééél dik meisje. Zo één in de categorie waarvan je op tv denkt: "sow, dat is wel heel erg voor een kind!" En daar kon zij niet eens zo veel aan doen, haar moeder stopte gewoon heel veel heel vet eten in haar :S
Ik heb mijn hele jeugd gedacht dat ik ongeveer haar figuur had.... dat zei mijn klas ook. En als ik nu die foto's zie, dan was ik een heel normaal uitziend kind....
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 maart 2006 @ 11:29:22 #47
13151 crew  Rewimo
pi_36487271
Pfoe, anderen kunnen je zoveel aanpraten Ik was als kind niet dik, dat begon pas op de middelbare school (nadat mijn ouders uit elkaar waren gegaan - hoezo troosteten?). Maar ik ben er nooit mee gepest gelukkig.
pi_36487345
Ik heb ook altijd gedacht dat ik dit was.
Maar met mijn 18de jaar woog ik toch echt 63. En was ik helemaal niet dik.
Nu kan ik mijn eigen wel voor het hoofd slaan, waarom ik het zover heb laten komen.
Ookal denk ik wel dat het veranderen van mijn lichaam. Uit de puberteit etc. Samenwonen, doet ook een hoop voor je gewicht En alles is zo lekker. Terwijl ik nooit echt een snoepert ben geweest, nu nog niet. Zolang er geen paaseitjes voor me neus staan
pi_36487521
ymme, het is net aangekomen, bedankt...

ik vond mezelf altijd dik, maar het is eigenlijk nooit echt zo tegen mij gezegd....
Ja, in de brugklas vergeleek ik mij met de sprietjs van mijn lengte, en ik was een kilo of 10 zwaarder dan hun...
Maar het was niet te veel...
pi_36487529
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:29 schreef Rewimo het volgende:
Pfoe, anderen kunnen je zoveel aanpraten Ik was als kind niet dik, dat begon pas op de middelbare school (nadat mijn ouders uit elkaar waren gegaan - hoezo troosteten?). Maar ik ben er nooit mee gepest gelukkig.
Ik ging eten omdat mij verteld werd dat ik dik en lelijk was. Vooral door mijn klasgenootjes, maar ook door mijn moeder ("niet doen, daar word je dik van") en ook heel erg door mijn broers. Heb 3 oudere broers die alle drie broodmager zijn/waren (oudste is nu 40 en is eindelijk niet meer mager). En die waren niet echt zachtzinnig met het tere zieltje van hun kleine zusje.

Was tot mijn 9de jaar een spontaan en vrolijk kind en ben op mijn 10de volledig ingestort. De enige uitvlucht die ik had was eten, eten zeurt tenminste niet. Stomme is dat ik daar van juist dik werd, omdat ze zeiden dat ik dik was, werd ik het ook. Gek eigenlijk hoe een mens in elkaar zit.
***Levi was here***
pi_36487573
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:39 schreef teigan het volgende:
ymme, het is net aangekomen, bedankt...

ik vond mezelf altijd dik, maar het is eigenlijk nooit echt zo tegen mij gezegd....
Ja, in de brugklas vergeleek ik mij met de sprietjs van mijn lengte, en ik was een kilo of 10 zwaarder dan hun...
Maar het was niet te veel...
Zou je dit ook even kunnen vermelden in het L-topic.

Ik ga zo even kijken wat ik voor mijn lunch ga eten. (uh ontbijt, ben druk geweest in huis, en heb niet eens ontbeten).. En dan lekker even voor de tv zitten met GTST
pi_36488322
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:39 schreef Levitation het volgende:
Ik ging eten omdat mij verteld werd dat ik dik en lelijk was. Vooral door mijn klasgenootjes, maar ook door mijn moeder ("niet doen, daar word je dik van") en ook heel erg door mijn broers. Heb 3 oudere broers die alle drie broodmager zijn/waren (oudste is nu 40 en is eindelijk niet meer mager). En die waren niet echt zachtzinnig met het tere zieltje van hun kleine zusje.
Eigenlijk erg hoe gemeen familie en klasgenoten kunnen zijn... Ik herinner me heel goed het moment dat mijn moeder en zusje achter me aanzaten met de lintmeter 'om die dikke kont van mij op te meten'. Ik woog 56kg bij 1,68!!
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:12:34 #53
59200 thefella
Rock 'n roll
pi_36488358
Zo ik ben op mijn streefgewicht. Ik wou het nog even hier kwijt Heb hier vaak meegelezen zonder te schrijven.

19 maart 2005
TheFella (1m95) ( 11kg ) woog 101,00 kg, weegt nu 101,00 kg en wil graag 90 wegen.

Ergens in mei was het echter.

TheFella (1m93) ( 15kg ) woog 101,00 kg, weegt nu 105,00 kg en wil graag 90 wegen.

Eind mei vorig jaar kwam de 106 in zicht en toen dacht ik nu is het afgelopen. Ik ben anders gaan eten. Wat me nog het meest verbaasd is dat ik nu veel meer eet als vroeger maar er niet van aankom.

Wat bij mij super werkte :

• Als je ergens zin in hebt neem het dan gewoon, maar probeer voor de volgende keer iets gezonds te zoeken wat je ook lekker vind. Bijvoorbeeld nootjes etc.
• Je niet schuldig voelen als je laat gaan. Je bent natuurlijk al een tijd goed bezig.
• Geen calorieën tellen, maar goed nadenken over voeding.
• De regel van één. Niet ’s middags patat, ’s avonds shoarma, bier en chips op de bank en kebab na het stappen. Als je ’s middags patat op hebt dan eet je ’s avonds niet weer slecht. Als je bier drinkt dan eet je er niet nog eens shoarma bij.
• Veel varieren, veel nieuwe dingen geprobeerd. Een keer per week eet ik iets een groente of iets anders wat ik nog nooit op heb.
• Water drinken drink 2 liter water per dag. Ik heb een aantal spa blauw 0,75 l flesje ideaal. Zet er een naast je bed, een naast je pc, een op je werk een in je tas etc.

Ik ben aan het afvallen geweest tot aan januari toen woog ik nog 87 kg. Lekker langzaam maar dan blijft het er ook af. Ongeveer 0,5 kg per week.

Aan het begin was het even wennen maar ik heb niks ervoor gelaten en geen moment honger geleden.

Toen ik het meest gewicht kwijt was begin januari ben ik 4 januari begonnen met sporten wat ik vier keer per week doe tot op de dag van vandaag.

Vandaag weer eens op de weegschaal gaan staan en 83,8 kg nu ik op gewicht ben durf ik ook te stoppen met roken nu ben ik 5 dagen al gestopt.
Mijn eindregeltje word dan

TheFella (1m93) ( 21 kg ) woog 106,00 kg, weegt nu 83,8 kg -22,2

Ik wil iedereen bedanken voor de goede tips welke hier te lezen waren, en ik wens de rest veel succes verder!
pi_36488704
Ik werd wel altijd een beetje gepest met mijn gewicht, maar zelf vond ik het wel meevallen. In de familie was ik het slankste nichtje (ik had 5 nichtjes die absoluut dikker waren). Ik vond mezelf pas dik worden na alle opmerkingen. Zo was er een bouwvakker op de lagere school die zei dat ik toch veel te oud was voor de lagere school...later besefte ik pas dat hij dus gewoon dacht dat ik met mijn grote lichaam veel ouder was. En ook als ik naar de groepsfoto van de brugklas kijk dan zie ik een enorm groot meisje tussen allemaal normaal gebouwde kinderen. Maar ik denk dat ik een vertekend beeld had als kind, want ik voelde me niet veel groter of zo.

Maar dan ha dik ook ouders die er verder nooit de nadruk op legden, in tegenstelling tot de moeder van mijn dikste nichtje. Zij moest al vanaf haar zesde lijnen en naar de diëtiste. Niet goed voor een kind hoor, ook niet voor de eigenwaarde en het zelfvertrouwen.

En wat je vertelt over die broers van je daar had mijn nichtje ook last van, Levitation. Maar mijn broer heeft me nog nóóit te dik genoemd, terwijl hij zelf een magere spriet was.
pi_36488939
Vroeger had ik een normaal gewicht. Ik was alleen (tot mijn 10e) erg lang.... een van de grootste van de klas. Toen zei niemand wat over mijn gewicht. Totdat ik op de middelbare school kwam en mijn ouders (met name vader) begon te zeuren over mijn gewicht want ik was zwaarder dan mijn moeder en dat was niet gezond. Nou, het gewicht van mijn moeder was (en is) niet normaal met een BMI van net 18. Maar daar werd ik op een gegeven moment wel mee vergeleken ... Naja en als iemand toch alleen maar loopt te zeiken over je gewicht dan begin je ook te denken dat je te zwaar bent en ging ik niet afvallen maar kon het mij niet meer schelen (dus lekker snoepen)... volgens mij had ik op mijn 16e nog zo'n maatje 36/38 (aan mijn surfpak te zien die ik bij mijn ouders nog heb liggen, denk ik ). Dus dat viel best mee! En tijdens mijn vorige relatie zat mijn ex ook al de hele tijd te zeiken dat ik te zwaar was (volgens mij was ik toen iets van 65 kg dus netjes). Kortom: je moet niemand (en vooral kinderen niet!) iets aanpraten en aanzeuren, want dat helpt je niets, vooral die andere niet.

Maar goed, nog zo'n 2 kg tot gezond gewicht en hopelijk kan ik dan mijn zomerbroeken aan die ik te klein (naja, maat 40) heb gekocht
pi_36490722
Nou ik heb dat dus ook: ik werd soms kamerolifantje genoemd door mijn ouders (misschien achteraf gezien niet zo bedoeld) en mijn moeder die vind dat ik een stijve hark ben en onhandig enzo. Als je dat aangepraat krijgt dan ga je er vanzelf wel naar leven. Ik was ook altijd als laatste over bij het groepjes keizen bij gym en vanaf de middelbare school werd ik wel varken, dikke koe of zeekoe genoemd (vooral door van die etterige jochies met een te grote mond). Terwijl ik op klassefoto's er eigenlijk heel gemiddeld uitzag. Ik denk dat ik zo'n 70 kilo woog toen ik 16 was, helemaal niet zo raar met een lengte van 1.76. En vanaf toen ging het heeeel hard.
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:42:54 #57
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36490855
ik schrok laatst toch wel toen ik opstraat weer eens werd na-geknord door bouwvakkers. dat was me al een hele poos niet overkomen. gelukkig trek ik me er nu niks van aan en kan ik mezelf zeggen dat die gasten naast slank voornamelijk heel lelijk en dom waren...maar dat mensen nog zo kinderachtig kunnen zijn zeg!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_36491534
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:42 schreef kwakveense het volgende:
ik schrok laatst toch wel toen ik opstraat weer eens werd na-geknord door bouwvakkers. dat was me al een hele poos niet overkomen. gelukkig trek ik me er nu niks van aan en kan ik mezelf zeggen dat die gasten naast slank voornamelijk heel lelijk en dom waren...maar dat mensen nog zo kinderachtig kunnen zijn zeg!
Ongelofelijk...en dat zijn dan volwassen mensen Schandalig gewoon.
Het zegt uiteraard veel meer over hun dan over jou, maar dat heben ze niet door.

Ik liep een tijd geleden met mijn vader in de stad en die gaf commentaar op een dikke vrouw die een patatje at (natuurlijk alleen tegen mij). Ik reageerde direct met: "misschien eet die vrouw nooit patatjes en heeft ze nu gewoon een keertje zin in een patatje, dat moet kunnen!" J emoet niet zo oordelen over dikkere mensen. Iedereen kan van alles en nog wat eten op straat en dan hoor je nooit "jeetje, die is zijn vaten aan het dichtslibben zeg!". Ik eet al niet meer op straat omdat mensen je met hun blikken veroordelen dat je iets naar binnen schuift. Stel je toch eens voor dat je eet als je te dik bent
pi_36492302
* ymme springt door de kamer heen *

Ik ben de zolder opgedoken, en heb oude kleren uitgezocht.
Nou kan ik toch weer een aantal onwijs gave broeken aan

Een spijkerbroek met een enorme grote omslag, en lage kontzakken Weer wat leuke truitjes. Nu heb ik dus weer een beetje keus kwa kleren. En niet weer die zwarte broek met dat truitje of dat truitje
Oh ikke blij is...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 maart 2006 @ 14:41:02 #60
13151 crew  Rewimo
pi_36492682
Er was hier weer eens een elastiekjesbombardement aan de gang. Eén van mijn collega's doet of ie kwaad wordt, pakt zijn halve liter karnemelk en maakt een gooibeweging. Helaas voor hem glipt het pakje uit zijn handen Hij loopt nu al 10 minuten te poetsen en bij de rest van de afdeling beginnen de lachkrampen een beetje af te zakken
pi_36492766
Dat kan gaan stinken!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 maart 2006 @ 14:51:29 #62
13151 crew  Rewimo
pi_36493017
Ja, dat doet het nu al
pi_36495428
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:39 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik herken het ja. Maar goed, dat heb ik al eerder verteld, dus ga ik maar niet weer doen.

*zucht*
Wel irritant. Weten die mensen wel wat ze overhoop halen? Blijkbaar niet, maar ze zouden het moeten weten in ieder geval.

Grappig trouwens. Heb ik meloensalade, vergeet ik gewoon dat ik toffees voor m'n neus heb liggen. Zie je wel dat het in me zit! Ik kan het wel!

(Ok, ik geef toe, ik ga zo die toffees ook gewoon verorberen. =P)

[ Bericht 12% gewijzigd door Maeghan op 30-03-2006 16:12:18 ]
pi_36496601
Deze maand in Natuur en Techniek....
Op de voorpagina, Te dik is niet zó ongezond...

ik ga zo het artikel eens lezen
pi_36497544
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:39 schreef teigan het volgende:
Deze maand in Natuur en Techniek....
Op de voorpagina, Te dik is niet zó ongezond...

ik ga zo het artikel eens lezen
Volgens mij heeft dat artikel (of iets met de zelfde titel) ook al eens in de nederlandse versie van de Scientific American gestaan. Dat was een erg interessant artikel!
***Levi was here***
pi_36497675
Trouwens, ik bedenk me net iets. Normale vrouwen eten veel voor hun menstruatie, maar gek genoeg had ik toen niet zo veel trek in dingen. Nu net erna zou ik mensen bijna beroven van hun chocoladerepen en koekjes.
pi_36498716
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:09 schreef Levitation het volgende:

Volgens mij heeft dat artikel (of iets met de zelfde titel) ook al eens in de nederlandse versie van de Scientific American gestaan. Dat was een erg interessant artikel!
Ja,ik heb dat een jaar geleden of zo gelezen. Dat er teveel ophef over te dik zijn wordt gemaakt, maar dat het met het ongezonde nog wel meevalt. Je moet bijv. al een BMI van over de 40 hebben wil het een beetje in de buurt komen van het ongezonde aspect van roken. Roken is nog steeds vele malen ongezonder dan overgewicht.

Ik weet niet meer of in dat artikel ook stond dat licht overgewicht (BMI 25-30) gezonder was dan een BMI onder de 18.
pi_36502110
Oh ja, de Albert Heijn hier lijkt geen perenijsjes van Festini meer te hebben
Welke supermarkt verkoopt ze ook? Iemand?
pi_36502624
Een van de dingen die in het artikel stond, was dat wij de nakomelingen zijn van de mensen die vroeger efficient met hun energie omgingen, die overleefden het toen, en wij zijn daar nu, in onze overvloed maatschappij het slachtoffer van...

Iemand enig idee of je veel calorieen verbruikt door je hersenen flink te laten werken... Ik moest net onverwachts ff een twee uur bijles in statistiek geven(ik heb zelf ooit twee weken statistiek gevolgd and that's it...), en dat was best inspannend....
pi_36503920
Ja, daar verbrand je zeker wel wat mee. Als ik heel veel lees val ik ook makkelijker af.
  donderdag 30 maart 2006 @ 20:50:22 #71
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_36504069
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:42 schreef kwakveense het volgende:
Wat een idiioten zeg Hier kan ik me zo kwaad om worden..
Het deed mij altijd pijn als mensen dat bij mij deden.
  donderdag 30 maart 2006 @ 20:54:05 #72
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_36504240
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 20:10 schreef teigan het volgende:
Een van de dingen die in het artikel stond, was dat wij de nakomelingen zijn van de mensen die vroeger efficient met hun energie omgingen, die overleefden het toen, en wij zijn daar nu, in onze overvloed maatschappij het slachtoffer van...
Hier in Nieuw-Zeeland wonen heel veel mensen van de Pacific Islands (Samoa, Tonga, Vanuata, Cook Islands etc.) en 80 % heeft daar van overgewicht. Ook van deze mensen wordt hetzelfde gezegd. En voor hun is het heel moeilijk om in een westers land te wonen waar een overvloed is aan (slecht) eten.
  donderdag 30 maart 2006 @ 21:28:29 #73
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36505625
nou, als je hersenen gebruiken calorie|"en verbrand dan heb ik vandaag t toch nog neit zo slecht gedaan...

denk je dat je met op je kont zitten en 2000 woorden scriptie schrijven je wel
-1 wit psitoletje
-1 croissant
-1 worstenbroodje
-1 lion
+avondmaal gefrituurde aardappelschijfjes met een gehaktbal (ja gezond hoor, die mensa)

verbrandt?

jaja, ik leef buitengewoon gezond in deze periode...maar niet heus....(mijn huid en haar kan ik t zelfs aan merken dat ik vitaminegebrek en vet-teveel heb...bah... ik heb al twee weken geen supermarkt meer van binnen gezien...echt te erg....)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 maart 2006 @ 07:57:25 #74
13151 crew  Rewimo
pi_36514936
En weer een onsje gescoord
pi_36514980
Ik 2 onsjes (het slaat werkelijk nergens op, ik ga in het vervolg elke 11e week van mijn dieet 3x uit eten)
  vrijdag 31 maart 2006 @ 08:11:10 #76
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_36515022
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 19:53 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, de Albert Heijn hier lijkt geen perenijsjes van Festini meer te hebben
Welke supermarkt verkoopt ze ook? Iemand?
Hier heeft de C1000 ze ook.
pi_36515545
Grmbl, ik moet vandaag iets op cdrom inleveren, en nou wil hij hier niet openen....
Ik BAAL dus....
  vrijdag 31 maart 2006 @ 09:03:22 #78
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_36515572
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  vrijdag 31 maart 2006 @ 09:31:35 #79
35189 Troel
scherp en bot
pi_36515993
Hier weer een lekker kilootje!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 31 maart 2006 @ 09:33:13 #80
35189 Troel
scherp en bot
pi_36516028
Zijn dobbey en Fuente de laatste tijd nog gespot hier? Ik heb voor hun toen het lijstje ingevuld, ook om te testen, maar ik heb ze al een tijdje niet meer gezien eigenlijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar vrijdag 31 maart 2006 @ 09:46:32 #81
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36516283
Over dat naknorren gesproken... Ik liep vorig jaar liangs een terras hier in Maastricht, hoor ik ineens 'Jezus, wat heeft die een meloenen...' Een niet al te sympathieke verwijzing naar mijn voorgevel. Meneer had alleen de pech dat ik het hoorde en sowieso al in een pestbui was. Dus heb hem vrij bits toegebeten dat ik er niks aan kon doen dat hij zijn lul met een vergrootglas moest zoeken... Zijn vrienden vonden het wel grappig geloof ik
pi_36516308
Ik denk dat ik toch maar eens een weegschaal ga aanschaffen.
Ik weeg dan wel 1x in de week (bij mij meestal, 1x in de 2weken) bij de EGA. Maar toch is het misschien verstandig zo tussen door ook eens erop te gaan staan. Maar niet elke weegschaal is het zelfde natuurlijk. Dus dat is weer niet z'n goed plan.

Is het beter om te wachten, totdat ik stop bij de EGA, en dan een weegschaal ga kopen.
Zodat ik in de gaten kan houden, dat de kilo's er niet weer aanvliegen
pi_36516333
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 09:46 schreef Sjeen het volgende:
Over dat naknorren gesproken... Ik liep vorig jaar liangs een terras hier in Maastricht, hoor ik ineens 'Jezus, wat heeft die een meloenen...' Een niet al te sympathieke verwijzing naar mijn voorgevel. Meneer had alleen de pech dat ik het hoorde en sowieso al in een pestbui was. Dus heb hem vrij bits toegebeten dat ik er niks aan kon doen dat hij zijn lul met een vergrootglas moest zoeken... Zijn vrienden vonden het wel grappig geloof ik
Wel een goede reactie van je. De volgende keer zou die meneer wel eerst nadenken, voordat hij weer zoiets zal gaan zeggen.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 09:50:00 #84
35189 Troel
scherp en bot
pi_36516348
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 09:47 schreef ymme het volgende:
Ik denk dat ik toch maar eens een weegschaal ga aanschaffen.
Ik weeg dan wel 1x in de week (bij mij meestal, 1x in de 2weken) bij de EGA. Maar toch is het misschien verstandig zo tussen door ook eens erop te gaan staan. Maar niet elke weegschaal is het zelfde natuurlijk. Dus dat is weer niet z'n goed plan.

Is het beter om te wachten, totdat ik stop bij de EGA, en dan een weegschaal ga kopen.
Zodat ik in de gaten kan houden, dat de kilo's er niet weer aanvliegen
Je kan rustig nu al een weegschaal kopen. Als je dan een keer gaat wegen zorg je gewoon dat je je thuis ook weegt. Dus ook met kleren of ook zonder kleren enzo. Dan kun je vergelijken of ze gelijk lopen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36516535
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 09:33 schreef Troel het volgende:
Zijn dobbey en Fuente de laatste tijd nog gespot hier? Ik heb voor hun toen het lijstje ingevuld, ook om te testen, maar ik heb ze al een tijdje niet meer gezien eigenlijk.
dobbey: 23 maart 8:45 voor het laatst, dat is nog niet zo lang geleden.
Fuente: 10 maart 8:05

Op 6 maart was Fuente's regel trouwens:
Fuente (1m77) (38.3) was 120 kg, weegt nu 120 kg en wil graag 99 kg wegen -0
Dus dat van die 112 kg zou ik verwijderen, het staat nogal demotiverend als er + achteraan staat.

En even vragen of ze nog wel meedoet. Ook aangezien ze nog wel dagelijks post op Fok (vanmorgen nog).
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:05:09 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_36516628
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 10:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

dobbey: 23 maart 8:45 voor het laatst, dat is nog niet zo lang geleden.
Fuente: 10 maart 8:05

Op 6 maart was Fuente's regel trouwens:
Fuente (1m77) (38.3) was 120 kg, weegt nu 120 kg en wil graag 99 kg wegen -0
Dus dat van die 112 kg zou ik verwijderen, het staat nogal demotiverend als er + achteraan staat.

En even vragen of ze nog wel meedoet. Ook aangezien ze nog wel dagelijks post op Fok (vanmorgen nog).
Tja, dan zal er een foutje in de regeltjes geslopen zijn Ik heb de regeltjes overgenomen uit het laatste lijstje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:16:00 #87
80407 glimworm
'The Shining'
pi_36516809
Hier nog helemaal niks eraf.. Tentamens zijn niet motiverend om niet te snoepen
Glimmen is een keuze
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:17:35 #88
35189 Troel
scherp en bot
pi_36516847
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 10:16 schreef glimworm het volgende:
Als alles goed is gaat mijn vriend vandaag voor je een account aanmaken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36517225
Ik ben net verhuisd, en mijn eerste kennismaking met de buurt was een opgeschoten ventje van een jaar of 16 wat uit het niets riep: "He, dikke hoer"... Nou, dan heb je niet zo'n zin meer om dat huis te kopen! Gelukkig blijkt het verder een hele leuke buurt te zijn..

Verder nog een positieve toevoeging: er is weer bijna een kilo af!! Woehoe, het gaat echt lekker!
(en dan heb ik nog wel koeken en paaseitjes en dropjes etc niet kunnen laten liggen!)
pi_36517294
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 10:16 schreef glimworm het volgende:
He Glimworm, weet je wat bij mij heel erg hielp tijdens de tentamens? In de pauze even naar de markt en lekker veel fruit en groente kopen. En dat dan eten als je gaat leren. En natuurlijk veel water drinken, want dan moet je ook weer vaak bijvullen (en naar de wc) en dan kan je oo de gang weer even bijkletsen met iedereen die je tegenkomt! Ik ging dan ook altijd naar de UB, was erg goed voor mn social life.... Maar uiteindelijk deed ik er ook meer dan thuis, dus dubbel effect...
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:40:59 #91
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_36517337
Ik weeg mijzelf altijd in dezelfde winkel, waar ze weegschalen verkopen
Het is niet dat ik te arm ben om er eentje te kopen, maar ik ben zo bang dat ik mijzelf anders weer elke dag ga wegen

Sloeberig is het wel
pi_36517361
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 10:36 schreef Ieneminie het volgende:
Ik ben net verhuisd, en mijn eerste kennismaking met de buurt was een opgeschoten ventje van een jaar of 16 wat uit het niets riep: "He, dikke hoer"... Nou, dan heb je niet zo'n zin meer om dat huis te kopen! Gelukkig blijkt het verder een hele leuke buurt te zijn..
Oh Dat herinnert mij aan een keer jaren geleden toen een meisje "Dikke hoer" naar mij riep. Ik denk dat ze een jaar of...4 was. En haar moeder stond erbij ramen te wassen en zei er niets van!
pi_36517618
ik was vanmorgen 84,5 dus ik zou al een halve kilo kwijt zijn als ik de weegschaal moet geloven

ik heb nu vanmorgen 1 snee met kaas op uit de magnetron gesmolten dus
1 knackebrood met slankie en 1 sinasappel
al ben ik niet zo fruitachtig
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:05:40 #94
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_36517871
Zou ik misschien ook mee mogen doen, ik heb mezelf al eens eerder opgegeven maar heb mezelf toen nooit geupdate maar ik beloof dat ik dat nu wel zal doen!
Man, ik heb echt een stok achter de deur nodig dat ik me dus gewoon iedere week MOET wegen, dus jullie zouden een uitkomst zijn haha.

MevrouwKoRn 1.60m 29.3(BMI) 75 kg (startgewicht) 60 kg (streven)

Ik heb trouwens een heel raar figuur, van boven maat 36 en van onderen maat 40. Het zit dus vooral in mijn onderbuik en bovenbenen. En kuiten, ik kan geen eens fatsoenlijk een paar laarzen met rits dichtkrijgen en zo dik vind ik mezelf ook weer niet..

Verder wil ik nu echt beginnen omdat ik ook een doel heb om af te vallen: ik trouw in augustus in Las Vegas en wil toch wel een beetje mooi in mijn zomerjurk verschijnen,
Ben nu mijn 2e dag ingegaan met niet-snoepen, veel waterdrinken en 3x per dag eten. Waardoor ik zo ben aangekomen zit bij mij vooral in het snaaien naar lekkere dingen op de raarste tijdstippen.

Ik snap trouwens de eerste post niet helemaal, maar het emailadres wat hier in mijn profiel staat klopt niet! Dat is denicemulder@hotmail.com
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_36518114
Hoi MevrouwKoRn! Welkom!

Een goede vriendin heeft dat ook: kan tshirtjes van de kinderafdeling van H&M aan, maar heeft broeken maat 44 nodig. Erg lastig!

Dat snaaien op de raarste tijdstippen heb ik zelf ook enorm last van... Ik heb voor mezelf ingesteld dat ik zoveel mag snaaien als ik wil, maar alleen gezonde dingen... Dus fruit en groente. Als je dan ook niets anders in huis hebt lukt dat best!

En een paaseitje op zn tijd kan natuurlijk prima...
Heel veel succes ermee!
pi_36518168
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 10:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh Dat herinnert mij aan een keer jaren geleden toen een meisje "Dikke hoer" naar mij riep. Ik denk dat ze een jaar of...4 was. En haar moeder stond erbij ramen te wassen en zei er niets van!
Ik vind het zó asociaal als ouders hun kinderen niet corrigeren!
Woensdag in de winkel:
Klein jongentje (jaar of drie) stond bij de borstels en dergelijke. Zijn moeder stond een eindje verderop. Hij haalde alle borstels van het rekje en liet ze vrolijk op de grond vallen (zijn moeder keek af en toe even of hij nog braaf aan het borstels gooien was).
Uiteindelijk pakt hij een borstel (een grote en zoveel haar groeit er niet op een jongentje van drie) geeft die aan zijn mamma: "dezûh hebbûh!" Wil jij die kam hebben (was een BORSTEL) Dat mag wel hoor! En ze gooit de borstel in het winkelwagentje.
Dan sta ik echt even zo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 maart 2006 @ 11:24:40 #97
13151 crew  Rewimo
pi_36518378
Dat hoeft die van mij niet te flikken. Ik ben erg van 'kijken met je oogjes, niet met je handjes'
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:52:28 #98
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_36519262
Het gaat trouwens fantastisch hier
Heb nog nooit zo'n makkelijk dieet gevolgd Ik volg het in grote lijnen (omdat niet alles verkrijgbaar is) en als ik trek ernaast heb, dan neem ik gewoon een stuk fruit

Dit doe ik vooral bij het ontbijt en in de namiddag

Mijn riem kan nu weer een gaatje strakker en ik ben zo benieuwd morgen naar mijn winkelweegsessie
pi_36519551
Go Sjeen (beetje laat, maar toch ) Ik moet bij dat soort verhalen altijd denken aan die scene uit Amelie, waarin ze vertelt dat ze hoopt dat er voor alle verlegen mensen een souffleur zou zitten in portieken ed, zodat ze nooit met hun mond vol tanden staan Zou mooi zijn... k had zelf niet geweten wat terug te zeggen hoor!
pi_36520344
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:00 schreef Leegle het volgende:
k had zelf niet geweten wat terug te zeggen hoor!
Ik ook niet Ik bedenk de mooiste one-liners een uur na het gebeuren, maar op het moment zelf weet ik ook nooit iets te zeggen. Jammer, want daardoor blijf ik vaak wel de hele dag met een beetje een rotgevoel zitten, terwijl ik me zo kan voorstellen dat als je van je af bijt je je een stuk beter voelt.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:30:59 #101
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_36520394
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:15 schreef Ieneminie het volgende:

Ik heb voor mezelf ingesteld dat ik zoveel mag snaaien als ik wil, maar alleen gezonde dingen... Dus fruit en groente. Als je dan ook niets anders in huis hebt lukt dat best!
Dat helpt bij mij dus ook, het klinkt zo stom, maar gewoon niks lekkers kopen en dus niks in huis hebben werkt bij mij het beste! Vaak vind ik mezelf dan na een paar dagen ENOOOORM zielig en wil ik chocolade, maar als je dan worteltjes hebt liggen grijp je daar wel naar. Wel vind ik mezelf dan nog altijd zielig hoor en ga dan heel over dreven roepen "mmmmh zon worteltje is bijna net zo lekker als een reep chocolade"
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')