We moeten er nog 14 voor 1 juli hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:07 schreef Maeghan het volgende:
Ja hoor, dit topic ga ik dun worden.
*kuch*
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:07 schreef Maeghan het volgende:
Ja hoor, dit topic ga ik dun worden.
*kuch*
Wat, 14 kilo? Streng dieetje dan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We moeten er nog 14 voor 1 juli hoor
Ik heb nu een Esprit jeans aan maat 42quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
esprit maat 44 begint bij mij ook al te groot te worden.. dus kan de volgende keer maat 42 gaan kopen![]()
en officeel moet ik nog 5 kg voor een gezond BMI.....
(maaaaaaaaar ik wil erg nog 11 kwijt)
Gefeliciteerd!! Lekker zeg, dat 't opeens weer zo hard gaat.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:33 schreef freecell het volgende:
WOEHOE!
Zie mijn update!
Ik was aldoor 80, of 80 en een beetje. Begin deze week was ik opeens 78,5, dat was wel even schrikken. Ik dacht: "dat zit er zo weer aan", "toeva"l, "weegschaal stuk" en dergelijke logische gedachten.
Was ik vanmorgen opeens 77,6![]()
Heb zes keer op de weegschaal gestaan, weegschaal verplaatst, beetje heen en weer gestapt, maar het blééf 77,6!
(mijn weegschaal geeft altijd eerst een heel vreemd gewicht, dan ga je er nog een keer op staan en dan geeft hij het goede gewicht, blijkbaar moet hij even weer instellen oid)
Dat heb ik sinds mijn 16e niet meer gewogen!
Ik heb eerst maar tot 78 ge-update, beetje speling is leuk en naar boven updaten niet
Heb je hier een foto van sjeen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:44 schreef Sjeen het volgende:
Wil er iemand nog twee espritbroeken overnemen? Maat 44 oranje en beige... ze zakken me af![]()
* freecell verft droeke weer roze.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:50 schreef Droeke het volgende:
Tjonge Freecell wat goed!
* Droeke groen van jaloezie is....
Alleen als ik niet opletquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:06 schreef gnoompje het volgende:
sinds wanneer hoort afslanken bij klussen en wonen??![]()
Heb je een pakketje ontvangen van mijquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:56 schreef teigan het volgende:
Elk onsje is er een Rewimo...
Volgens mij sturen jullie die onsjes allemaal mijn kant uit....
Ik moet gewoon weer even netjes gaan doen en geen vreetkicks meer hebben..
Ik studeer vandaag thuis, en vriendje is er ook, dus nu doe ik een half uur wat, en internet 10minuten...
Ik kan het wel...
Ik weet nog dat ik met 10 jaar 49 kilo woog en naar een diëtiste werd gestuurd, ik vond dat zo vernederend... Denk dat dat minstens zo slecht is geweest voor mijn zelfvertrouwen als het gepest worden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:58 schreef Isabeau het volgende:
Jee, wat super voor je, freecell!! En ik herken het vroeger gefrustreerd zijn over hoe dik je wel niet was en als ik nu de foto's van vroeger zie dan denk ik "waar ben je dik dan!!". Nou was ik geen 44 op mijn 11e, maar iets van 63, maar toch. Mijn nichtje was trouwens al in de 100 kilo toen ze 11 was...
Ik ging eten omdat mij verteld werd dat ik dik en lelijk was. Vooral door mijn klasgenootjes, maar ook door mijn moeder ("niet doen, daar word je dik van") en ook heel erg door mijn broers. Heb 3 oudere broers die alle drie broodmager zijn/waren (oudste is nu 40 en is eindelijk niet meer mager). En die waren niet echt zachtzinnig met het tere zieltje van hun kleine zusje.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:29 schreef Rewimo het volgende:
Pfoe, anderen kunnen je zoveel aanpratenIk was als kind niet dik, dat begon pas op de middelbare school (nadat mijn ouders uit elkaar waren gegaan - hoezo troosteten?). Maar ik ben er nooit mee gepest gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |