abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36492766
Dat kan gaan stinken!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 maart 2006 @ 14:51:29 #62
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36493017
Ja, dat doet het nu al
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36495428
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:39 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ging eten omdat mij verteld werd dat ik dik en lelijk was. Vooral door mijn klasgenootjes, maar ook door mijn moeder ("niet doen, daar word je dik van") en ook heel erg door mijn broers. Heb 3 oudere broers die alle drie broodmager zijn/waren (oudste is nu 40 en is eindelijk niet meer mager). En die waren niet echt zachtzinnig met het tere zieltje van hun kleine zusje.
Ik herken het ja. Maar goed, dat heb ik al eerder verteld, dus ga ik maar niet weer doen.

*zucht*
Wel irritant. Weten die mensen wel wat ze overhoop halen? Blijkbaar niet, maar ze zouden het moeten weten in ieder geval.

Grappig trouwens. Heb ik meloensalade, vergeet ik gewoon dat ik toffees voor m'n neus heb liggen. Zie je wel dat het in me zit! Ik kan het wel!

(Ok, ik geef toe, ik ga zo die toffees ook gewoon verorberen. =P)

[ Bericht 12% gewijzigd door Maeghan op 30-03-2006 16:12:18 ]
Sanity is (not) statistical
pi_36496601
Deze maand in Natuur en Techniek....
Op de voorpagina, Te dik is niet zó ongezond...

ik ga zo het artikel eens lezen
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36497544
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:39 schreef teigan het volgende:
Deze maand in Natuur en Techniek....
Op de voorpagina, Te dik is niet zó ongezond...

ik ga zo het artikel eens lezen
Volgens mij heeft dat artikel (of iets met de zelfde titel) ook al eens in de nederlandse versie van de Scientific American gestaan. Dat was een erg interessant artikel!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_36497675
Trouwens, ik bedenk me net iets. Normale vrouwen eten veel voor hun menstruatie, maar gek genoeg had ik toen niet zo veel trek in dingen. Nu net erna zou ik mensen bijna beroven van hun chocoladerepen en koekjes.
pi_36498716
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:09 schreef Levitation het volgende:

Volgens mij heeft dat artikel (of iets met de zelfde titel) ook al eens in de nederlandse versie van de Scientific American gestaan. Dat was een erg interessant artikel!
Ja,ik heb dat een jaar geleden of zo gelezen. Dat er teveel ophef over te dik zijn wordt gemaakt, maar dat het met het ongezonde nog wel meevalt. Je moet bijv. al een BMI van over de 40 hebben wil het een beetje in de buurt komen van het ongezonde aspect van roken. Roken is nog steeds vele malen ongezonder dan overgewicht.

Ik weet niet meer of in dat artikel ook stond dat licht overgewicht (BMI 25-30) gezonder was dan een BMI onder de 18.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36502110
Oh ja, de Albert Heijn hier lijkt geen perenijsjes van Festini meer te hebben
Welke supermarkt verkoopt ze ook? Iemand?
pi_36502624
Een van de dingen die in het artikel stond, was dat wij de nakomelingen zijn van de mensen die vroeger efficient met hun energie omgingen, die overleefden het toen, en wij zijn daar nu, in onze overvloed maatschappij het slachtoffer van...

Iemand enig idee of je veel calorieen verbruikt door je hersenen flink te laten werken... Ik moest net onverwachts ff een twee uur bijles in statistiek geven(ik heb zelf ooit twee weken statistiek gevolgd and that's it...), en dat was best inspannend....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36503920
Ja, daar verbrand je zeker wel wat mee. Als ik heel veel lees val ik ook makkelijker af.
  donderdag 30 maart 2006 @ 20:50:22 #71
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_36504069
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:42 schreef kwakveense het volgende:
ik schrok laatst toch wel toen ik opstraat weer eens werd na-geknord door bouwvakkers. dat was me al een hele poos niet overkomen. gelukkig trek ik me er nu niks van aan en kan ik mezelf zeggen dat die gasten naast slank voornamelijk heel lelijk en dom waren...maar dat mensen nog zo kinderachtig kunnen zijn zeg!
Wat een idiioten zeg Hier kan ik me zo kwaad om worden..
Het deed mij altijd pijn als mensen dat bij mij deden.
  donderdag 30 maart 2006 @ 20:54:05 #72
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_36504240
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 20:10 schreef teigan het volgende:
Een van de dingen die in het artikel stond, was dat wij de nakomelingen zijn van de mensen die vroeger efficient met hun energie omgingen, die overleefden het toen, en wij zijn daar nu, in onze overvloed maatschappij het slachtoffer van...
Hier in Nieuw-Zeeland wonen heel veel mensen van de Pacific Islands (Samoa, Tonga, Vanuata, Cook Islands etc.) en 80 % heeft daar van overgewicht. Ook van deze mensen wordt hetzelfde gezegd. En voor hun is het heel moeilijk om in een westers land te wonen waar een overvloed is aan (slecht) eten.
  donderdag 30 maart 2006 @ 21:28:29 #73
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36505625
nou, als je hersenen gebruiken calorie|"en verbrand dan heb ik vandaag t toch nog neit zo slecht gedaan...

denk je dat je met op je kont zitten en 2000 woorden scriptie schrijven je wel
-1 wit psitoletje
-1 croissant
-1 worstenbroodje
-1 lion
+avondmaal gefrituurde aardappelschijfjes met een gehaktbal (ja gezond hoor, die mensa)

verbrandt?

jaja, ik leef buitengewoon gezond in deze periode...maar niet heus....(mijn huid en haar kan ik t zelfs aan merken dat ik vitaminegebrek en vet-teveel heb...bah... ik heb al twee weken geen supermarkt meer van binnen gezien...echt te erg....)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 maart 2006 @ 07:57:25 #74
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36514936
En weer een onsje gescoord
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36514980
Ik 2 onsjes (het slaat werkelijk nergens op, ik ga in het vervolg elke 11e week van mijn dieet 3x uit eten)
  vrijdag 31 maart 2006 @ 08:11:10 #76
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_36515022
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 19:53 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, de Albert Heijn hier lijkt geen perenijsjes van Festini meer te hebben
Welke supermarkt verkoopt ze ook? Iemand?
Hier heeft de C1000 ze ook.
pi_36515545
Grmbl, ik moet vandaag iets op cdrom inleveren, en nou wil hij hier niet openen....
Ik BAAL dus....
  vrijdag 31 maart 2006 @ 09:03:22 #78
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_36515572
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  vrijdag 31 maart 2006 @ 09:31:35 #79
35189 Troel
scherp en bot
pi_36515993
Hier weer een lekker kilootje!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 31 maart 2006 @ 09:33:13 #80
35189 Troel
scherp en bot
pi_36516028
Zijn dobbey en Fuente de laatste tijd nog gespot hier? Ik heb voor hun toen het lijstje ingevuld, ook om te testen, maar ik heb ze al een tijdje niet meer gezien eigenlijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')