Ik woon er te ver vandaan om een abbo te nemenquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:17 schreef Adelante het volgende:
Burgers' is geweldig*abonnement heeft*
Zet jij je icon eens iets langzamerquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:50 schreef woutabest het volgende:
oh, geweldig dat dat recycletekentje weg is
Maar ook hoe liev je eigenlijk bent dat je je bekommert om het welzijn van een modjequote:Op donderdag 30 maart 2006 22:24 schreef woutabest het volgende:
Maar dan ziet iedereen hoe slecht afgewerkt de letters zijn
handel is V&A werd toegestaan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:45 schreef schvvmert het volgende:
Zo onderaan raak ik de kluts kwijt.Waar ging t ook alweer over?
![]()
oren kapot?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:54 schreef Het_Biertje het volgende:
handel is V&A werd toegestaan.
hoorde ik![]()
Alleen als ze handelen!quote:
ik totaal niet, sorry... heb geloof ik niks van sony in huisquote:
ligt er aan waarmee, dudequote:
Oeh.. zeg dat maar niet tegen ElisaBquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik totaal niet, sorry... heb geloof ik niks van sony in huis
quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:24 schreef Adelante het volgende:
maar jouw apparaatje heeft wel een carl zeiss lens
Je hoopte natuurlijk dat ik nee zou roepen he?quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:28 schreef woutabest het volgende:
[..]
fokzooi, ik heb niets om mee te patsen
ik heb een bed van 10 jaar oud die jullie niet hebben. Die ga ik zo nog maar eens uuitproberenquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:34 schreef Adelante het volgende:
kom op, er is vast wel iets waar je mee kunt pimpen, woutey!!!
goede cijfers op school, nieuwe fiets/brommer
hey, niet zulke moeilijke vragen stellen hè!quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hoopte natuurlijk dat ik nee zou roepen he?![]()
Sorryquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:38 schreef woutabest het volgende:
[..]
hey, niet zulke moeilijke vragen stellen hè!
tsjah, ik heb iets in bed, dat jij niet hebtquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:37 schreef woutabest het volgende:
ik heb een bed van 10 jaar oud die jullie niet hebben. Die ga ik zo nog maar eens uuitproberen
quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
tsjah, ik heb iets in bed, dat jij niet hebt![]()
een knuffelbeerquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:40 schreef Dizer het volgende:
Ik ookmaar of ik daar nou zo trots op moet zijn
![]()
Tssk.. ik ben te oud voor knuffelberenquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:48 schreef Adelante het volgende:
dat riep ik altijd als er een helicopter overvloog vroegerYO JOE
Wow....quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:12 schreef Dizer het volgende:
ELISA!!! Dit wordt waarschijnlijk mijn nieuwe camera![]()
![]()
En kijk wat voor merk er op staat?
Zeg! Als je een morningwoodie hebt, kan je de volgende keer beter even wachten totdat ie in de down positie is voordat je op FOK komt. Anders zie je alles aan voor sex gerelateerde objectenquote:
Sorrie...quote:Op zondag 2 april 2006 10:47 schreef Dizer het volgende:
Zeg! Als je een morningwoodie hebt, kan je de volgende keer beter even wachten totdat ie in de down positie is voordat je op FOK komt. Anders zie je alles aan voor sex gerelateerde objecten![]()
Jij begint over koet!quote:
We hebben al drie digicamsquote:Op zondag 2 april 2006 10:50 schreef Dizer het volgende:
Zeg Elis... wil jij niet mijn Canon camera kopen voor 200 euro
Ik heb er net eentje (Fuji FinePix S304quote:
Wil jij mijn DVD-box niet kopenquote:Op zondag 2 april 2006 10:50 schreef Dizer het volgende:
Zeg Elis... wil jij niet mijn Canon camera kopen voor 200 euro
225 euroquote:Op zondag 2 april 2006 11:05 schreef SolidasRock het volgende:
Wat is een betaalbare 2e handse digicam? Ik vond de sony cybershot 5 MP wel lekker klein en goed werken? Het lijkt op die van Dizer maar de display was niet zo groot...
The Wirequote:
Betaalbaar zei ik he...quote:
Ja maar op internet via kieskeurig is het goedkoopste 275 euro.quote:Op zondag 2 april 2006 11:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Betaalbaar zei ik he...![]()
Je weet zelf ook wel dat je iets teveel vraagt voor deze camera. Die bod van 180 euro zou ik direkt aannemen voordat ie een andere gaat kopen...
Ik wacht het nog even afquote:Op zondag 2 april 2006 11:42 schreef SolidasRock het volgende:
Mja maar de ixus50 is 250 euro, een beter toestel dan de jouwe en ook nog eens met garantie en gloednieuw. Wat zou jij gedaan hebben in onze plaatsen? Nogmaals, 180 is een mooi bod. Snel aannemen en ergens op een verlaten parkeerterrein met hem afspreken en je auto met lopende motor klaarzetten![]()
in welke context, vriend?quote:Op zondag 2 april 2006 14:10 schreef S1nn3rz het volgende:
Zeg Adelante vrind, waarom de vergelijking met Tobbes
Kan geen kant uit hoor![]()
Hier vrind:quote:
quote:[ Bericht 98% gewijzigd door Adelante op 02-04-2006 12:54 (ook gij, Tobbes) ]
Ja dat begrijp ik, je dient altijd achter een crewlid te staan.quote:Op zondag 2 april 2006 17:21 schreef Adelante het volgende:
je m'excuse
dat was natuurlijk niet de bedoeling, ik blijf echter bij m'n edit
sorry.quote:Op zondag 2 april 2006 17:28 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Misschien dat je even kunt uitleggen wat er zo stoer is?
huhw?quote:Op zondag 2 april 2006 17:28 schreef S1nn3rz het volgende:
Ja dat begrijp ik, je dient altijd achter een crewlid te staan.![]()
Het was een edit op de reactie van een crewlid.quote:Op zondag 2 april 2006 17:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
huhw?
die eerste edit was ook niet die van een crewlid hoor!
Lord_V die even vroeg om verzending, terwijl TS al aangaf dat niet te willen, maar daar later toch weer schoorvoetend op terugkwam. Net een soap soms hier...quote:Op zondag 2 april 2006 17:35 schreef S1nn3rz het volgende:
Het was een edit op de reactie van een crewlid.![]()
Wil je dat ik nu op je ga flamen? Geloof me, je komt er niet zomaar vanaf hequote:Op zondag 2 april 2006 17:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Postopkrikken dus
Bijna net zo erg als het plaatsen van een tvp![]()
Lord_V die gebruik leek te maken van zijn blauwer dan blauw kleurtje om toch e.e.a voor elkaar te krijgen.quote:Op zondag 2 april 2006 17:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lord_V die even vroeg om verzending, terwijl TS al aangaf dat niet te willen, maar daar later toch weer schoorvoetend op terugkwam. Net een soap soms hier...![]()
Nee, want ik be lievquote:Op zondag 2 april 2006 17:38 schreef woutabest het volgende:
[..]
Wil je dat ik nu op je ga flamen? Geloof me, je komt er niet zomaar vanaf he
Met de nadruk op leek. Tochquote:Op zondag 2 april 2006 17:38 schreef S1nn3rz het volgende:
Lord_V die gebruik leek te maken van zijn blauwer dan blauw kleurtje om toch e.e.a voor elkaar te krijgen.
Leek ja. Maar je weet dat ik er veel vaker naast zit.quote:Op zondag 2 april 2006 17:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met de nadruk op leek. Toch
Of heb ik nu de klepel horen luiden, maar geen idee of er wel een klok bij hoort?
Zucht... ik verveel me![]()
En daarom kunnen we ook altijd zo om je lachenquote:Op zondag 2 april 2006 17:41 schreef S1nn3rz het volgende:
Leek ja. Maar je weet dat ik er veel vaker naast zit.![]()
Nee, ik heb geen slaapquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:24 schreef Tobbes het volgende:
Ga je mee naar bed vanavond?
Nee, nu nog nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:32 schreef Tobbes het volgende:
Slapen?
Misschien.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:03 schreef haagse_elfje het volgende:
tobbes, ben jij die tobbes uit voorburg?
aha, wat ik mij afvraag how the hell, kan jij weten dat ik op het maartens zat....quote:
Ja, ik ben er goed inquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:44 schreef woutabest het volgende:!
van schrik rol ik van mijn computer af
Kjoet hequote:Op zondag 9 april 2006 23:23 schreef Adelante het volgende:
hier in elk geval niet, wat een ruk niveau
Niet in het bijzonder, maar het is dat, of 'zeg tieft 'ns ff op'quote:Op woensdag 12 april 2006 14:29 schreef Slicky het volgende:
He Elisa, jij houdt wel van doe'ns of niet soms
Ik heb 'm ook gekochtquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:22 schreef Adelante het volgende:
vast wel
ik ben meer zo'n doorsnee consument die kijkt naar het uiterlijk van een camera, gaat voor de specs (7 megapixels) en een vriedin die zegt "goh schatje, die wil ik!"
Nope, de zilvere (ik had best een zwarte gewild, maar die hadden ze niet meer).quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook gekocht
Maar vooral vanwege het 'nu kunt u ook bij minder licht mooie foto's maken'. Ik ben benieuwd!
Het had gekund, maar het was een spoedaankoop en Office Centre had de Olympus in de aanbieding (en de Sony niet op voorraad). Maar anders....quote:
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd. Ik denk vanaf een uurtje of 11:30.quote:Op donderdag 13 april 2006 05:25 schreef guitarist.nl het volgende:
ElisaB, vanaf hoelaat ben je al wakker ?
Ik heb een missiequote:Op donderdag 13 april 2006 05:30 schreef guitarist.nl het volgende:
gewoon nieuwsgierig, omdat ik je ook zag posten vannachtmeeste mod'jes slapen 's nachts!!
meeste users ook btw
kooswerkeloosquote:
ahhhh wat een liefe beestjequote:Op donderdag 13 april 2006 05:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een missie
Pluimtopic: 3 schatjes van katjes, snoesjes van poesjes!
Morgennacht ben ik er dus weer
maar nu ga ik slapen
Iieeeeeeeeeeeeeeuuuuwwwww getsiequote:Op zondag 16 april 2006 15:59 schreef ElisaB het volgende:
Pas op, jullie mod is een dierenliefhebber van de ergste soort!
Biertjuh begon.quote:Op zondag 16 april 2006 15:59 schreef ElisaB het volgende:
Jullie zijn bruut
Pas op, jullie mod is een dierenliefhebber van de ergste soort!
Ik ook of hij moet al zijn bier delen met onsquote:Op zondag 16 april 2006 23:20 schreef Adelante het volgende:
tsssk, da's de zoveelste keer: ik stel een reeksen ban voor voor biermans
Naar jou luistert geen hond.quote:Op zondag 16 april 2006 23:20 schreef Adelante het volgende:
je moest eens weten: stille waterenquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 23:20 schreef Adelante het volgende:
kijk, daar issie alquote:
De kat heeft gepoept: drie jongenquote:Op zondag 16 april 2006 23:58 schreef Het_Biertje het volgende:
heeft de kat weer gekotst? gaat eens heul snel schoonmaken![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 01:06 schreef schvvmert het volgende:
Een plaatje met Biermans heeft ie gevonden.![]()
Kijk ElisaB snapt 't wel meteen.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]!
Onze Biermans heeft een eigen uithangbord
Hij vindt het lekkerquote:Op woensdag 19 april 2006 01:21 schreef schvvmert het volgende:
Geef die Adelante dan een keer schop onder zijn reet, dat heeft ie echt nodig.![]()
kanme niet bommen. ik ga zo ff bellenquote:Op donderdag 20 april 2006 08:10 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Volgens mij staan er nog steeds paar cijfers in.![]()
Hedde ge em al?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
kanme niet bommen. ik ga zo ff bellen
Lijkt me tofquote:Op zondag 21 mei 2006 19:26 schreef Adelante het volgende:
dat heb je goed gelezen, apple cracker
de definitieve datum is nog niet geheel bekend...
Toffe signaturequote:Op zondag 21 mei 2006 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
Ruzie met Slarioux is onmogelijk. Die kerel deelt notes en bans uit alsof het warme koekjes zijn... Hoe kan je nou boos worden op zo iemand?
en hij heeft een vrolijk avatar, dat scheelt ookquote:Op zondag 21 mei 2006 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
Ruzie met Slarioux is onmogelijk. Die kerel deelt notes en bans uit alsof het warme koekjes zijn... Hoe kan je nou boos worden op zo iemand?
Jouw avatar is trouwens ook best oké!quote:Op zondag 21 mei 2006 19:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
en hij heeft een vrolijk avatar, dat scheelt ook
Zo had ik vandaag een geweldige dag johquote:Op zondag 21 mei 2006 20:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Laten we er een snelchat topic van maken
Zeg vrind, ik vind het geweldig om je ook eens in US te zien. Maar dan wel mét foto's graag.quote:
Tof dat je naar mijn advies geluisterd hebt!quote:Op zondag 21 mei 2006 19:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lijkt me tof
En aangezien ik in DIG niet kan reageren: Ik zou voor de Macbook gaan [afbeelding]
Luxeproblemenquote:Tekoop een gloednieuwe Macbook wit. Het betreft de standaard versie, helemaal nieuw en met factuur. Doos is tevens ongeopend.
Macbook
- 1.83 Ghz Intel Core Duo
- 512 MB geheugen
- 5400-rpm seriële ATA harde schijf van 60 GB
- Intel GMA950 grafische processor met 64 MB DDR2 SDRAM
- ingebouwde iSight-camera
- 13,3-inch (diagonaal) TFT
Macbook wordt verkocht wegens het verkrijgen van een zwarte Macbook.
en die moet je dan technisch beoordelenquote:
Nee, ik moet schrijven hoe brak ik die kutsite ga programmeren.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
en die moet je dan technisch beoordelen
geloof me, het is geen belgenmopquote:
er staat er nu nog één in mED, die is triester inderdaadquote:
Dat wilde ik net postenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:44 schreef Adelante het volgende:
iets zegt me trouwens dat deze SC binnenkort (over pakweg 15 minuten) weer voor even prima gaat lopen
Nee. Ik zie je wel lachen.quote:
Donequote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:27 schreef NanKing het volgende:
ElisaB ik had een TR geplaatst voor mijn topic, zou je dat even willen doen.
je maakt wat mee, G.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik pak ook maar even een biertje.
Om vervolgens Desperate Housewives te gaan kijken.
ineens keren alle verloren zonen weer terug...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:45 schreef woutabest het volgende:
Hoi, dat was ook lang geleden.
Waarom staat dt topic niet meer sticky? Het is wel mijn naamtopic!
ZOON?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
ineens keren alle verloren zonen weer terug...
Elisquote:
Als het me niet tegenzit, dan heel binnenkortquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:34 schreef Dizer het volgende:
Elis
Zeg... wanneer ga je nou een teevee kopen?
Wat ben je toch lief.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het me niet tegenzit, dan heel binnenkort
En beloofd was beloofd; als ik een tv koop, dan koop ik 'm bij jou
Tulukquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:43 schreef Dizer het volgende:
Wat ben je toch lief.Zeg je blijft wel hier spammen he, als je blauwe kleurtje zwart wordt!
Ik ga je altijd eerst even mailenquote:Oeh.. niet een nieuwe tv kopen tussen 14 en 24 juni.. dan ben ik op vakantie
Wedden dat ik dat niet erg vindquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:48 schreef Geqxon het volgende:
Wedden dat Dizer je een Sony TV aan gaat smeren
Whehequote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:48 schreef Geqxon het volgende:
Wedden dat Dizer je een Sony TV aan gaat smeren
Mijn mede sony freakquote:
Wordt tijd voor een schopquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O ja, jij poste ook vrij actief in Dizers Sony topic
Mooiquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:52 schreef Dizer het volgende:
Mijn mede sony freak
Heb trouwens zaterdag deze gekocht:
[afbeelding]
Dat zijn de betere actiesquote:Winkelprijs 499, heb hem via mijn werk, voor een speciale actie van 320 gekocht
Hij gaat bij ons met 2e pinkster over de toonbank voor 333,-quote:
Ze heeft al een Olympusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:56 schreef Dizer het volgende:
Hij gaat bij ons met 2e pinkster over de toonbank voor 333,-
Ja! En dat snap ik dus niet. Ze is gewoon vreemd gegaanquote:
Ik ben niet zo bekend met de Toshiba... maar kom op.. als je het woord TV neerzet bij Sony en Toshiba, dan denk je niet aan Toshiba. Plus, Toshiba kan wel goede specs hebben, maar wil nog niet zeggen dat het ook een GOED product is.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:02 schreef Adelante het volgende:
ohjah en over tv's gesproken: ik twijfel tussen een Sony Bravia of een Toshiba LCD, waarbij die laatste enigszins voorkeur heeft door goede resultaten uit online tests en natuurlijk de prijs. Dizer nog advies?
Het was overmachtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:03 schreef Dizer het volgende:
Ja! En dat snap ik dus niet. Ze is gewoon vreemd gegaan
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:08 schreef Adelante het volgende:
Ik wil idd 32"Heb ze beiden in werking gezien en oké als je tv zegt denk je eerder aan Sony dan aan Toshiba, maar die Toshiba is nu ongeveer 1.000 euro (ook 8ms en prima zwartwaarden) en dan kan ik over een jaar of 5 altijd nog een Sony aanschaffen en de Toshiba naar de slaapkamer hangen aan ElisaB geven
Als je hem groter dan 55cm wilt, wel jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:08 schreef ElisaB het volgende:
Zijn die platte tv's trouwens allemaal breedbeeld?
1000 euroquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:08 schreef Adelante het volgende:
Ik wil idd 32"Heb ze beiden in werking gezien en oké als je tv zegt denk je eerder aan Sony dan aan Toshiba, maar die Toshiba is nu ongeveer 1.000 euro (ook 8ms en prima zwartwaarden) en dan kan ik over een jaar of 5 altijd nog een Sony aanschaffen en de Toshiba naar de slaapkamer hangen
Dan heb je wel een hele kleine tvquote:
Ik haal 'm dan ook in Duitslandquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:10 schreef Dizer het volgende:
1000 euro![]()
Maar ja, dat is de helft goedkoper
Als je een paar 100 euro meer uitgeeft... heb je dan een sony bravia. Als je het prijsvershil kwijt kan, zou ik echt voor de KDL32v2000 gaan. Super dingquote:
Dat is toch een T5 oid? Ik vind het design van die sony-schuifcamera's zo mooiquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn mede sony freak
Heb trouwens zaterdag deze gekocht:
[afbeelding]Winkelprijs 499, heb hem via mijn werk, voor een speciale actie van 320 gekocht
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:13 schreef Dizer het volgende:
Als je een paar 100 euro meer uitgeeft... heb je dan een sony bravia. Als je het prijsvershil kwijt kan, zou ik echt voor de KDL32v2000 gaan. Super ding
Nee, ik heb de T9quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is toch een T5 oid? Ik vind het design van die sony-schuifcamera's zo mooi
Die Toshiba is ook mooi om te zienquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
scheelt nog steeds 500 euro
Lucky Bastardquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, ik heb de T9. Meest uitgebreide versie van die platte CC formaat
Man je geeft bijna 3000 euro uit. Dan kan die 300 er ook wel bijquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:34 schreef Geqxon het volgende:
Man, ik heb een Macbook besteld. Ik ga binnenkort nog een wireless keyboard, een 19" TFT-scherm en een Razer-muis kopen.
Een extra digitale camera zit er even niet in
Uuhm.. hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:
Ik was vergeten dat mijn vakantie-toeslag 6,25% was, en aangezien ik maar 4 uurtjes gewerkt had (0-uren contract) was het dus barweinigquote:
Heb je maar 4 uurtjes gewerkt in een heel jaar?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat mijn vakantie-toeslag 6,25% was, en aangezien ik maar 4 uurtjes gewerkt had (0-uren contract) was het dus barweinig
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:09 schreef Adelante het volgende:
niet weer woutabest in de TT hè, de volgende wordt een eerbetoon aan ElisaB, kan ie meteen weer sticky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |