ahhhh wat een liefe beestjequote:Op donderdag 13 april 2006 05:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een missie
Pluimtopic: 3 schatjes van katjes, snoesjes van poesjes!
Morgennacht ben ik er dus weer
maar nu ga ik slapen
Iieeeeeeeeeeeeeeuuuuwwwww getsiequote:Op zondag 16 april 2006 15:59 schreef ElisaB het volgende:
Pas op, jullie mod is een dierenliefhebber van de ergste soort!
Biertjuh begon.quote:Op zondag 16 april 2006 15:59 schreef ElisaB het volgende:
Jullie zijn bruut
Pas op, jullie mod is een dierenliefhebber van de ergste soort!
Ik ook of hij moet al zijn bier delen met onsquote:Op zondag 16 april 2006 23:20 schreef Adelante het volgende:
tsssk, da's de zoveelste keer: ik stel een reeksen ban voor voor biermans
Naar jou luistert geen hond.quote:Op zondag 16 april 2006 23:20 schreef Adelante het volgende:
je moest eens weten: stille waterenquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 23:20 schreef Adelante het volgende:
kijk, daar issie alquote:
De kat heeft gepoept: drie jongenquote:Op zondag 16 april 2006 23:58 schreef Het_Biertje het volgende:
heeft de kat weer gekotst? gaat eens heul snel schoonmaken![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 01:06 schreef schvvmert het volgende:
Een plaatje met Biermans heeft ie gevonden.![]()
Kijk ElisaB snapt 't wel meteen.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]!
Onze Biermans heeft een eigen uithangbord
Hij vindt het lekkerquote:Op woensdag 19 april 2006 01:21 schreef schvvmert het volgende:
Geef die Adelante dan een keer schop onder zijn reet, dat heeft ie echt nodig.![]()
kanme niet bommen. ik ga zo ff bellenquote:Op donderdag 20 april 2006 08:10 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Volgens mij staan er nog steeds paar cijfers in.![]()
Hedde ge em al?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
kanme niet bommen. ik ga zo ff bellen
Lijkt me tofquote:Op zondag 21 mei 2006 19:26 schreef Adelante het volgende:
dat heb je goed gelezen, apple cracker
de definitieve datum is nog niet geheel bekend...
Toffe signaturequote:Op zondag 21 mei 2006 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
Ruzie met Slarioux is onmogelijk. Die kerel deelt notes en bans uit alsof het warme koekjes zijn... Hoe kan je nou boos worden op zo iemand?
en hij heeft een vrolijk avatar, dat scheelt ookquote:Op zondag 21 mei 2006 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
Ruzie met Slarioux is onmogelijk. Die kerel deelt notes en bans uit alsof het warme koekjes zijn... Hoe kan je nou boos worden op zo iemand?
Jouw avatar is trouwens ook best oké!quote:Op zondag 21 mei 2006 19:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
en hij heeft een vrolijk avatar, dat scheelt ook
Zo had ik vandaag een geweldige dag johquote:Op zondag 21 mei 2006 20:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Laten we er een snelchat topic van maken
Zeg vrind, ik vind het geweldig om je ook eens in US te zien. Maar dan wel mét foto's graag.quote:
Tof dat je naar mijn advies geluisterd hebt!quote:Op zondag 21 mei 2006 19:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lijkt me tof
En aangezien ik in DIG niet kan reageren: Ik zou voor de Macbook gaan [afbeelding]
Luxeproblemenquote:Tekoop een gloednieuwe Macbook wit. Het betreft de standaard versie, helemaal nieuw en met factuur. Doos is tevens ongeopend.
Macbook
- 1.83 Ghz Intel Core Duo
- 512 MB geheugen
- 5400-rpm seriële ATA harde schijf van 60 GB
- Intel GMA950 grafische processor met 64 MB DDR2 SDRAM
- ingebouwde iSight-camera
- 13,3-inch (diagonaal) TFT
Macbook wordt verkocht wegens het verkrijgen van een zwarte Macbook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |