Nee, ik heb geen slaapquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:24 schreef Tobbes het volgende:
Ga je mee naar bed vanavond?
Nee, nu nog nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:32 schreef Tobbes het volgende:
Slapen?
Misschien.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:03 schreef haagse_elfje het volgende:
tobbes, ben jij die tobbes uit voorburg?
aha, wat ik mij afvraag how the hell, kan jij weten dat ik op het maartens zat....quote:
Ja, ik ben er goed inquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:44 schreef woutabest het volgende:!
van schrik rol ik van mijn computer af
Kjoet hequote:Op zondag 9 april 2006 23:23 schreef Adelante het volgende:
hier in elk geval niet, wat een ruk niveau
Niet in het bijzonder, maar het is dat, of 'zeg tieft 'ns ff op'quote:Op woensdag 12 april 2006 14:29 schreef Slicky het volgende:
He Elisa, jij houdt wel van doe'ns of niet soms
Ik heb 'm ook gekochtquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:22 schreef Adelante het volgende:
vast wel
ik ben meer zo'n doorsnee consument die kijkt naar het uiterlijk van een camera, gaat voor de specs (7 megapixels) en een vriedin die zegt "goh schatje, die wil ik!"
Nope, de zilvere (ik had best een zwarte gewild, maar die hadden ze niet meer).quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook gekocht
Maar vooral vanwege het 'nu kunt u ook bij minder licht mooie foto's maken'. Ik ben benieuwd!
Het had gekund, maar het was een spoedaankoop en Office Centre had de Olympus in de aanbieding (en de Sony niet op voorraad). Maar anders....quote:
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd. Ik denk vanaf een uurtje of 11:30.quote:Op donderdag 13 april 2006 05:25 schreef guitarist.nl het volgende:
ElisaB, vanaf hoelaat ben je al wakker ?
Ik heb een missiequote:Op donderdag 13 april 2006 05:30 schreef guitarist.nl het volgende:
gewoon nieuwsgierig, omdat ik je ook zag posten vannachtmeeste mod'jes slapen 's nachts!!
meeste users ook btw
kooswerkeloosquote:
ahhhh wat een liefe beestjequote:Op donderdag 13 april 2006 05:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een missie
Pluimtopic: 3 schatjes van katjes, snoesjes van poesjes!
Morgennacht ben ik er dus weer
maar nu ga ik slapen
Iieeeeeeeeeeeeeeuuuuwwwww getsiequote:Op zondag 16 april 2006 15:59 schreef ElisaB het volgende:
Pas op, jullie mod is een dierenliefhebber van de ergste soort!
Biertjuh begon.quote:Op zondag 16 april 2006 15:59 schreef ElisaB het volgende:
Jullie zijn bruut
Pas op, jullie mod is een dierenliefhebber van de ergste soort!
Ik ook of hij moet al zijn bier delen met onsquote:Op zondag 16 april 2006 23:20 schreef Adelante het volgende:
tsssk, da's de zoveelste keer: ik stel een reeksen ban voor voor biermans
Naar jou luistert geen hond.quote:Op zondag 16 april 2006 23:20 schreef Adelante het volgende:
je moest eens weten: stille waterenquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 23:20 schreef Adelante het volgende:
kijk, daar issie alquote:
De kat heeft gepoept: drie jongenquote:Op zondag 16 april 2006 23:58 schreef Het_Biertje het volgende:
heeft de kat weer gekotst? gaat eens heul snel schoonmaken![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 01:06 schreef schvvmert het volgende:
Een plaatje met Biermans heeft ie gevonden.![]()
Kijk ElisaB snapt 't wel meteen.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]!
Onze Biermans heeft een eigen uithangbord
Hij vindt het lekkerquote:Op woensdag 19 april 2006 01:21 schreef schvvmert het volgende:
Geef die Adelante dan een keer schop onder zijn reet, dat heeft ie echt nodig.![]()
kanme niet bommen. ik ga zo ff bellenquote:Op donderdag 20 april 2006 08:10 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Volgens mij staan er nog steeds paar cijfers in.![]()
Hedde ge em al?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
kanme niet bommen. ik ga zo ff bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |