in welke context, vriend?quote:Op zondag 2 april 2006 14:10 schreef S1nn3rz het volgende:
Zeg Adelante vrind, waarom de vergelijking met Tobbes
Kan geen kant uit hoor![]()
Hier vrind:quote:
quote:[ Bericht 98% gewijzigd door Adelante op 02-04-2006 12:54 (ook gij, Tobbes) ]
Ja dat begrijp ik, je dient altijd achter een crewlid te staan.quote:Op zondag 2 april 2006 17:21 schreef Adelante het volgende:
je m'excuse
dat was natuurlijk niet de bedoeling, ik blijf echter bij m'n edit
sorry.quote:Op zondag 2 april 2006 17:28 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Misschien dat je even kunt uitleggen wat er zo stoer is?
huhw?quote:Op zondag 2 april 2006 17:28 schreef S1nn3rz het volgende:
Ja dat begrijp ik, je dient altijd achter een crewlid te staan.![]()
Het was een edit op de reactie van een crewlid.quote:Op zondag 2 april 2006 17:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
huhw?
die eerste edit was ook niet die van een crewlid hoor!
Lord_V die even vroeg om verzending, terwijl TS al aangaf dat niet te willen, maar daar later toch weer schoorvoetend op terugkwam. Net een soap soms hier...quote:Op zondag 2 april 2006 17:35 schreef S1nn3rz het volgende:
Het was een edit op de reactie van een crewlid.![]()
Wil je dat ik nu op je ga flamen? Geloof me, je komt er niet zomaar vanaf hequote:Op zondag 2 april 2006 17:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Postopkrikken dus
Bijna net zo erg als het plaatsen van een tvp![]()
Lord_V die gebruik leek te maken van zijn blauwer dan blauw kleurtje om toch e.e.a voor elkaar te krijgen.quote:Op zondag 2 april 2006 17:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lord_V die even vroeg om verzending, terwijl TS al aangaf dat niet te willen, maar daar later toch weer schoorvoetend op terugkwam. Net een soap soms hier...![]()
Nee, want ik be lievquote:Op zondag 2 april 2006 17:38 schreef woutabest het volgende:
[..]
Wil je dat ik nu op je ga flamen? Geloof me, je komt er niet zomaar vanaf he
Met de nadruk op leek. Tochquote:Op zondag 2 april 2006 17:38 schreef S1nn3rz het volgende:
Lord_V die gebruik leek te maken van zijn blauwer dan blauw kleurtje om toch e.e.a voor elkaar te krijgen.
Leek ja. Maar je weet dat ik er veel vaker naast zit.quote:Op zondag 2 april 2006 17:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met de nadruk op leek. Toch
Of heb ik nu de klepel horen luiden, maar geen idee of er wel een klok bij hoort?
Zucht... ik verveel me![]()
En daarom kunnen we ook altijd zo om je lachenquote:Op zondag 2 april 2006 17:41 schreef S1nn3rz het volgende:
Leek ja. Maar je weet dat ik er veel vaker naast zit.![]()
Nee, ik heb geen slaapquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:24 schreef Tobbes het volgende:
Ga je mee naar bed vanavond?
Nee, nu nog nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:32 schreef Tobbes het volgende:
Slapen?
Misschien.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:03 schreef haagse_elfje het volgende:
tobbes, ben jij die tobbes uit voorburg?
aha, wat ik mij afvraag how the hell, kan jij weten dat ik op het maartens zat....quote:
Ja, ik ben er goed inquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:44 schreef woutabest het volgende:!
van schrik rol ik van mijn computer af
Kjoet hequote:Op zondag 9 april 2006 23:23 schreef Adelante het volgende:
hier in elk geval niet, wat een ruk niveau
Niet in het bijzonder, maar het is dat, of 'zeg tieft 'ns ff op'quote:Op woensdag 12 april 2006 14:29 schreef Slicky het volgende:
He Elisa, jij houdt wel van doe'ns of niet soms
Ik heb 'm ook gekochtquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:22 schreef Adelante het volgende:
vast wel
ik ben meer zo'n doorsnee consument die kijkt naar het uiterlijk van een camera, gaat voor de specs (7 megapixels) en een vriedin die zegt "goh schatje, die wil ik!"
Nope, de zilvere (ik had best een zwarte gewild, maar die hadden ze niet meer).quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook gekocht
Maar vooral vanwege het 'nu kunt u ook bij minder licht mooie foto's maken'. Ik ben benieuwd!
Het had gekund, maar het was een spoedaankoop en Office Centre had de Olympus in de aanbieding (en de Sony niet op voorraad). Maar anders....quote:
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd. Ik denk vanaf een uurtje of 11:30.quote:Op donderdag 13 april 2006 05:25 schreef guitarist.nl het volgende:
ElisaB, vanaf hoelaat ben je al wakker ?
Ik heb een missiequote:Op donderdag 13 april 2006 05:30 schreef guitarist.nl het volgende:
gewoon nieuwsgierig, omdat ik je ook zag posten vannachtmeeste mod'jes slapen 's nachts!!
meeste users ook btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |