Ik woon er te ver vandaan om een abbo te nemenquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:17 schreef Adelante het volgende:
Burgers' is geweldig*abonnement heeft*
Zet jij je icon eens iets langzamerquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:50 schreef woutabest het volgende:
oh, geweldig dat dat recycletekentje weg is
Maar ook hoe liev je eigenlijk bent dat je je bekommert om het welzijn van een modjequote:Op donderdag 30 maart 2006 22:24 schreef woutabest het volgende:
Maar dan ziet iedereen hoe slecht afgewerkt de letters zijn
handel is V&A werd toegestaan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:45 schreef schvvmert het volgende:
Zo onderaan raak ik de kluts kwijt.Waar ging t ook alweer over?
![]()
oren kapot?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:54 schreef Het_Biertje het volgende:
handel is V&A werd toegestaan.
hoorde ik![]()
Alleen als ze handelen!quote:
ik totaal niet, sorry... heb geloof ik niks van sony in huisquote:
ligt er aan waarmee, dudequote:
Oeh.. zeg dat maar niet tegen ElisaBquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik totaal niet, sorry... heb geloof ik niks van sony in huis
quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:24 schreef Adelante het volgende:
maar jouw apparaatje heeft wel een carl zeiss lens
Je hoopte natuurlijk dat ik nee zou roepen he?quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:28 schreef woutabest het volgende:
[..]
fokzooi, ik heb niets om mee te patsen
ik heb een bed van 10 jaar oud die jullie niet hebben. Die ga ik zo nog maar eens uuitproberenquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:34 schreef Adelante het volgende:
kom op, er is vast wel iets waar je mee kunt pimpen, woutey!!!
goede cijfers op school, nieuwe fiets/brommer
hey, niet zulke moeilijke vragen stellen hè!quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hoopte natuurlijk dat ik nee zou roepen he?![]()
Sorryquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:38 schreef woutabest het volgende:
[..]
hey, niet zulke moeilijke vragen stellen hè!
tsjah, ik heb iets in bed, dat jij niet hebtquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:37 schreef woutabest het volgende:
ik heb een bed van 10 jaar oud die jullie niet hebben. Die ga ik zo nog maar eens uuitproberen
quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
tsjah, ik heb iets in bed, dat jij niet hebt![]()
een knuffelbeerquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:40 schreef Dizer het volgende:
Ik ookmaar of ik daar nou zo trots op moet zijn
![]()
Tssk.. ik ben te oud voor knuffelberenquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:48 schreef Adelante het volgende:
dat riep ik altijd als er een helicopter overvloog vroegerYO JOE
Wow....quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:12 schreef Dizer het volgende:
ELISA!!! Dit wordt waarschijnlijk mijn nieuwe camera![]()
![]()
En kijk wat voor merk er op staat?
Zeg! Als je een morningwoodie hebt, kan je de volgende keer beter even wachten totdat ie in de down positie is voordat je op FOK komt. Anders zie je alles aan voor sex gerelateerde objectenquote:
Sorrie...quote:Op zondag 2 april 2006 10:47 schreef Dizer het volgende:
Zeg! Als je een morningwoodie hebt, kan je de volgende keer beter even wachten totdat ie in de down positie is voordat je op FOK komt. Anders zie je alles aan voor sex gerelateerde objecten![]()
Jij begint over koet!quote:
We hebben al drie digicamsquote:Op zondag 2 april 2006 10:50 schreef Dizer het volgende:
Zeg Elis... wil jij niet mijn Canon camera kopen voor 200 euro
Ik heb er net eentje (Fuji FinePix S304quote:
Wil jij mijn DVD-box niet kopenquote:Op zondag 2 april 2006 10:50 schreef Dizer het volgende:
Zeg Elis... wil jij niet mijn Canon camera kopen voor 200 euro
225 euroquote:Op zondag 2 april 2006 11:05 schreef SolidasRock het volgende:
Wat is een betaalbare 2e handse digicam? Ik vond de sony cybershot 5 MP wel lekker klein en goed werken? Het lijkt op die van Dizer maar de display was niet zo groot...
The Wirequote:
Betaalbaar zei ik he...quote:
Ja maar op internet via kieskeurig is het goedkoopste 275 euro.quote:Op zondag 2 april 2006 11:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Betaalbaar zei ik he...![]()
Je weet zelf ook wel dat je iets teveel vraagt voor deze camera. Die bod van 180 euro zou ik direkt aannemen voordat ie een andere gaat kopen...
Ik wacht het nog even afquote:Op zondag 2 april 2006 11:42 schreef SolidasRock het volgende:
Mja maar de ixus50 is 250 euro, een beter toestel dan de jouwe en ook nog eens met garantie en gloednieuw. Wat zou jij gedaan hebben in onze plaatsen? Nogmaals, 180 is een mooi bod. Snel aannemen en ergens op een verlaten parkeerterrein met hem afspreken en je auto met lopende motor klaarzetten![]()
in welke context, vriend?quote:Op zondag 2 april 2006 14:10 schreef S1nn3rz het volgende:
Zeg Adelante vrind, waarom de vergelijking met Tobbes
Kan geen kant uit hoor![]()
Hier vrind:quote:
quote:[ Bericht 98% gewijzigd door Adelante op 02-04-2006 12:54 (ook gij, Tobbes) ]
Ja dat begrijp ik, je dient altijd achter een crewlid te staan.quote:Op zondag 2 april 2006 17:21 schreef Adelante het volgende:
je m'excuse
dat was natuurlijk niet de bedoeling, ik blijf echter bij m'n edit
sorry.quote:Op zondag 2 april 2006 17:28 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Misschien dat je even kunt uitleggen wat er zo stoer is?
huhw?quote:Op zondag 2 april 2006 17:28 schreef S1nn3rz het volgende:
Ja dat begrijp ik, je dient altijd achter een crewlid te staan.![]()
Het was een edit op de reactie van een crewlid.quote:Op zondag 2 april 2006 17:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
huhw?
die eerste edit was ook niet die van een crewlid hoor!
Lord_V die even vroeg om verzending, terwijl TS al aangaf dat niet te willen, maar daar later toch weer schoorvoetend op terugkwam. Net een soap soms hier...quote:Op zondag 2 april 2006 17:35 schreef S1nn3rz het volgende:
Het was een edit op de reactie van een crewlid.![]()
Wil je dat ik nu op je ga flamen? Geloof me, je komt er niet zomaar vanaf hequote:Op zondag 2 april 2006 17:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Postopkrikken dus
Bijna net zo erg als het plaatsen van een tvp![]()
Lord_V die gebruik leek te maken van zijn blauwer dan blauw kleurtje om toch e.e.a voor elkaar te krijgen.quote:Op zondag 2 april 2006 17:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lord_V die even vroeg om verzending, terwijl TS al aangaf dat niet te willen, maar daar later toch weer schoorvoetend op terugkwam. Net een soap soms hier...![]()
Nee, want ik be lievquote:Op zondag 2 april 2006 17:38 schreef woutabest het volgende:
[..]
Wil je dat ik nu op je ga flamen? Geloof me, je komt er niet zomaar vanaf he
Met de nadruk op leek. Tochquote:Op zondag 2 april 2006 17:38 schreef S1nn3rz het volgende:
Lord_V die gebruik leek te maken van zijn blauwer dan blauw kleurtje om toch e.e.a voor elkaar te krijgen.
Leek ja. Maar je weet dat ik er veel vaker naast zit.quote:Op zondag 2 april 2006 17:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met de nadruk op leek. Toch
Of heb ik nu de klepel horen luiden, maar geen idee of er wel een klok bij hoort?
Zucht... ik verveel me![]()
En daarom kunnen we ook altijd zo om je lachenquote:Op zondag 2 april 2006 17:41 schreef S1nn3rz het volgende:
Leek ja. Maar je weet dat ik er veel vaker naast zit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |