Als het me niet tegenzit, dan heel binnenkortquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:34 schreef Dizer het volgende:
Elis
Zeg... wanneer ga je nou een teevee kopen?
Wat ben je toch lief.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het me niet tegenzit, dan heel binnenkort
En beloofd was beloofd; als ik een tv koop, dan koop ik 'm bij jou
Tulukquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:43 schreef Dizer het volgende:
Wat ben je toch lief.Zeg je blijft wel hier spammen he, als je blauwe kleurtje zwart wordt!
Ik ga je altijd eerst even mailenquote:Oeh.. niet een nieuwe tv kopen tussen 14 en 24 juni.. dan ben ik op vakantie
Wedden dat ik dat niet erg vindquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:48 schreef Geqxon het volgende:
Wedden dat Dizer je een Sony TV aan gaat smeren
Whehequote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:48 schreef Geqxon het volgende:
Wedden dat Dizer je een Sony TV aan gaat smeren
Mijn mede sony freakquote:
Wordt tijd voor een schopquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O ja, jij poste ook vrij actief in Dizers Sony topic
Mooiquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:52 schreef Dizer het volgende:
Mijn mede sony freak
Heb trouwens zaterdag deze gekocht:
[afbeelding]
Dat zijn de betere actiesquote:Winkelprijs 499, heb hem via mijn werk, voor een speciale actie van 320 gekocht
Hij gaat bij ons met 2e pinkster over de toonbank voor 333,-quote:
Ze heeft al een Olympusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:56 schreef Dizer het volgende:
Hij gaat bij ons met 2e pinkster over de toonbank voor 333,-
Ja! En dat snap ik dus niet. Ze is gewoon vreemd gegaanquote:
Ik ben niet zo bekend met de Toshiba... maar kom op.. als je het woord TV neerzet bij Sony en Toshiba, dan denk je niet aan Toshiba. Plus, Toshiba kan wel goede specs hebben, maar wil nog niet zeggen dat het ook een GOED product is.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:02 schreef Adelante het volgende:
ohjah en over tv's gesproken: ik twijfel tussen een Sony Bravia of een Toshiba LCD, waarbij die laatste enigszins voorkeur heeft door goede resultaten uit online tests en natuurlijk de prijs. Dizer nog advies?
Het was overmachtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:03 schreef Dizer het volgende:
Ja! En dat snap ik dus niet. Ze is gewoon vreemd gegaan
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:08 schreef Adelante het volgende:
Ik wil idd 32"Heb ze beiden in werking gezien en oké als je tv zegt denk je eerder aan Sony dan aan Toshiba, maar die Toshiba is nu ongeveer 1.000 euro (ook 8ms en prima zwartwaarden) en dan kan ik over een jaar of 5 altijd nog een Sony aanschaffen en de Toshiba naar de slaapkamer hangen aan ElisaB geven
Als je hem groter dan 55cm wilt, wel jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:08 schreef ElisaB het volgende:
Zijn die platte tv's trouwens allemaal breedbeeld?
1000 euroquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:08 schreef Adelante het volgende:
Ik wil idd 32"Heb ze beiden in werking gezien en oké als je tv zegt denk je eerder aan Sony dan aan Toshiba, maar die Toshiba is nu ongeveer 1.000 euro (ook 8ms en prima zwartwaarden) en dan kan ik over een jaar of 5 altijd nog een Sony aanschaffen en de Toshiba naar de slaapkamer hangen
Dan heb je wel een hele kleine tvquote:
Ik haal 'm dan ook in Duitslandquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:10 schreef Dizer het volgende:
1000 euro![]()
Maar ja, dat is de helft goedkoper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |