Senseoquote:
Ieuw, thee van de senseo.quote:
Eensch.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ieuw, thee van de senseo.
Koffie uit een écht koffie-apparaat is lekkerder.
Maar je vind de thee wel lekker eruit? Ik heb het nog niet geprobeert.quote:
Tempting Redquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar je vind de thee wel lekker eruit? Ik heb het nog niet geprobeert.
Nou heeft het al helemaal een maandverbandjes-vibe.quote:
Reclame is niet leuk. Een dergelijk hersenspoelend fenomeen dient verboden te worden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:47 schreef petre86 het volgende:
ik vin de nieuwe kpn-reclame wel leuk eigelijk
Wat een suggestieve post zeg,quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:59 schreef Semisane het volgende:
Hmmmmz ik denk dat ik een gaatje heb...fijn wel dat mijn tandarts er vanmiddag even naar wilt kijken....hij heeft zeker niks te doen ofzow.
Ook hallo trouwens
Haai Stroekquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:01 schreef Stroekie het volgende:
zo heel het topic al met lunchpauze, of er nog niet achter dat de storing weer is verholpen door de Fokcrew?
Tja...dan hoef je mijn post dus niet als suggestief te zien en het gewoon letterlijk zien en wat jouw interpertatie van het letterlijke dan is, laat ik aan jezelf over.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat een suggestieve post zeg,
dat ben ik niet van Semisane gewend hoor![]()
en ja nog even snel een haai en zwaai vanaf het vakantieadres![]()
Vertelquote:
Nou het is heel logisch eigenlijk:quote:
Ik weet dat je iedere nacht de afgelopen dag als het ware "terug draait", maar lang niet altijd droomt iedereen even intens. Immers iets moet toch een dusdanige indruk op je maken dat als je wakker bent geworden de ene keer alle details nog weet, en de andere keer "alleen geslapen" hebt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:23 schreef Cairon het volgende:
Davidov: Iedereen droomt, iedere avond, dat je ze niet kan onthouden is een heel andere zaak, overigens heb je per nacht meer dan 1 droom.
Ang3l: Die gozer komt me ergens bekend van voor?
Mee eens. Vandaag droomde ik ook iets vaags maar ik weet niet waar ik moet beginnen... In ieder geval ging het voornamelijk over het feit dat ik definitief naar Bradley zou vertrekken (met de trein. Naar Amerika...) en een tijdje met een paar vrienden zat te praten, in de trein die me naar het station zou brengen geloof ik... Stephen zat er ook en ik weet niet meer hoe we erop kwamen, maar ik zei zo tegen hem "Nou, als ik niet al getrouwd was, had ik het wel geweten!" Hij verlegen... anyway, toen in de wachtruimte voor de trein die ik moest hebben, mijn vrienden en Stephen zoenen (op z'n wang, jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:19 schreef davidov het volgende:
[..]
Vage dromen waar geen fuck van klopt en alle logica verdwenen is, maar toch alles logisch overkomt
Nee, je droomt drie of vier keer per nacht. Als je na een droom niet wakker wordt om hem in je lange termijngeheugen te stoppen, vergeet je hem gewoon door de slaapfase die erna komt. Dat is nameljk ongeveer bewusteloosheid, de diepe slaap. Daarom onthou je ze niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:32 schreef davidov het volgende:
[..]
Tevens is dromen pas de laatste fase van het slapen dacht ik
ja nou dat zou heel goed kunnen, maar voor dat je gaat dromen doet je hoofd dacht ik eerst een tijdje niks, en gaat daarna de dag ervoor terug spoelen als het ware en zo sla je weer bepaalde dingen op. Daarna komt pas het dromen dacht ik. Zou verklaren waarom ik als ik om 3 uur snachts wakker ben geworden nog nooit een droom heb.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, je droomt drie of vier keer per nacht. Als je na een droom niet wakker wordt om hem in je lange termijngeheugen te stoppen, vergeet je hem gewoon door de slaapfase die erna komt. Dat is nameljk ongeveer bewusteloosheid, de diepe slaap. Daarom onthou je ze niet.
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:06 schreef HuubTuub het volgende:
'k moet zeiken als een dolle stier maar kan niet van mijn balie weg... zit ik hier nog een uur te knijpen.
Ik geef informatie en advies aan jongeren (12-25 jaar). Ze kunnen terecht met vragen of problemen op het gebied van onderwijs (stufi), wonen, vrijetijd, seks, versalving & Drugs, recht, werk en geld.quote:
Wat is rimmen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:09 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik geef informatie en advies aan jongeren (12-25 jaar). Ze kunnen terecht met vragen of problemen op het gebied van onderwijs (stufi), wonen, vrijetijd, seks, versalving & Drugs, recht, werk en geld.
Wow. Goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:09 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik geef informatie en advies aan jongeren (12-25 jaar). Ze kunnen terecht met vragen of problemen op het gebied van onderwijs (stufi), wonen, vrijetijd, seks, versalving & Drugs, recht, werk en geld.
Jij zei anus.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:16 schreef HuubTuub het volgende:
Is het een test?
Rimmen is het met de tong stimuleren van je partners anus.
Ook bij rimmen moet je opletten dat je het veilig doet. Je kunt een condoom openknippen en deze over de anus van je partner leggen. Je moet voorkomen dat je tong rechtstreeks in conctact komt met de anus. Want ook door onveilig rimmen kun je een soa oplopen.
Geslaagd?
mini(het nieuwsprogamma op NED3).org of iso(jacht).comquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hey Punk, wat is een goede torrents site om van te downloaden?![]()
Dat schijnt niet zo te zijn..quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:48 schreef HuubTuub het volgende:
Ik wil American Inventor.
Ik heb nog:quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:59 schreef HuubTuub het volgende:
Ik kijk ook zoveel series, dat ik meestal nog wel wat op de reservebank heb zitten.
Da's Ismael Alvarez. Qua teken-genre te vergelijken met Joe Phillips, alleen gaat Ismael wle iets verderquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:23 schreef Cairon het volgende:
Ang3l: Die gozer komt me ergens bekend van voor?
stommerdquote:
Ja da's jouw mening en dat mag.quote:
Traag, kan. Maar voorspelbaar?quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:18 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ja da's jouw mening en dat mag.
Ik vond het erg saai, traag en voorspelbaar.
Jij welquote:
Je kunt het bete rnu zeggen, want als ik langs moet komen, dan gaat er heel wat meer gebeuren dan klemwerkquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je kunt het bete rnu zeggen, want als ik langs moet komen, dan gaat er heel wat meer gebeuren dan klemwerk![]()
![]()
![]()
[grotebroer] Heb je je huiswerk al af? Zo nee, maak dan eerst je huiswerk alvorens hier rond te hangen! [/grotebroer]quote:
Wie zegt dat ik het daarove rheb, al jouw fantasieen over Geza brengen dit soort gedachten in je hoofdquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Ik dacht dat jij geen piemels in billen stopte, mon frere.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het daarove rheb, al jouw fantasieen over Geza brengen dit soort gedachten in je hoofdIk doe niet aan seks
![]()
Verdorie, heb ik een bestand met ondertitels van Desperate Housewives gedownloaded?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:06 schreef DennisMoore het volgende:
Da's een bestand met ondertitels toch?
Kun je in Notepad wel bekijken...
Ooit zal Geza de jouwe zijn en dan kunnen jullie samen neu pij handjes vasthoudenquote:
Hee-tu-roo.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ooit zal Geza de jouwe zijn en dan kunnen jullie samen neu pij handjes vasthouden![]()
Ik ken ook ene hetero en die laat zich ook lekker nemen, dus dat zegt niksquote:
O ooooowquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je kunt het bete rnu zeggen, want als ik langs moet komen, dan gaat er heel wat meer gebeuren dan klemwerk![]()
![]()
![]()
*point taken*quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ooooow![]()
uhm uh uh ik ben wegschilderen
there will be NO point taken!quote:
]ach, er zijn net zo veel leuke jongens/mannen als er sterren zijnquote:
.srt of .sub "koop" je meestal ook met een .avi-bestandquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Tss, tis me al gelukt met wordpad![]()
(Tnx anyway)
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Met DivXG400 heb ik het echt netjes ondertiteld gekregen.
Jargonquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
.srt of .sub "koop" je meestal ook met een .avi-bestand
Euh, nee, gewoon bestandsnamen/extensies.quote:
welke versie?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:09 schreef TehRockstar het volgende:
You spin me right round, baby, right round, like a record, baby, right round, round round.
Als ik de studie volg, dan begrijp ik al di etermen, dan is t niet meer sexyquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Euh, nee, gewoon bestandsnamen/extensies.
Misschien zou je 'ns moeten overwegen om een studie te gaan volgen waar veel jargon bij komt kijken, bijv. geneeskunde (telefoonboeken vol begrippen)
Tis geen goede avond?quote:
quote:
Hoi Drik. Ik twee biertjes. Ook fijn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:37 schreef Gellarboy het volgende:
Hallo!
Ik ben Dirk, ik ben dronken en ik heb een goeie CD op.
Dag!
Dag Drik.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:37 schreef Gellarboy het volgende:
Hallo!
Dag!
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:37 schreef Gellarboy het volgende:
Hallo!
Dag!
Billy Idol. Volgens mijn playlist dan.quote:
Ja, dan zou d'r nog eentje ontbreken. Maar dat wordt lastig.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Tsjee. Nou Dave nog en het is bijna een reünie.
Ja, niet door de CD.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:47 schreef DennisMoore het volgende:
Hoezo dronken? Door de alcohol?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:48 schreef TehRockstar het volgende:
Was
Spooky.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:47 schreef Gellarboy het volgende:
Ja, dan zou d'r nog eentje ontbreken. Maar dat wordt lastig..
.
.
.
.
Oh.quote:
Wat een dom programma. "Je bent deze week 2 kilo afgevallen. Hoera!"quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:51 schreef TehRockstar het volgende:
Oh.
Ik heb net de afvallers gekeken.![]()
Niet goed voor je spijsvertering. Of ga je nog heeeeeel lang opblijven doen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:52 schreef DennisMoore het volgende:
Zal ik nog een pizza gaan eten... heb eigenlijk geen trek.
Maar als ik eenmaal bezig ben, is 't misschien wel leuk.
Een tien-jarig ventje dat 85 kilo weegt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:52 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat een dom programma. "Je bent deze week 2 kilo afgevallen. Hoera!".
.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:53 schreef TehRockstar het volgende:
Een tien-jarig ventje dat 85 kilo weegt.![]()
Wat is er slecht aan dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:53 schreef Gellarboy het volgende:
Niet goed voor je spijsvertering. Of ga je nog heeeeeel lang opblijven doen?
Die was nog niet geboren in deel 1.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:53 schreef Gellarboy het volgende:
Kan ik TehRockstar zelf ook ergens van kennen, trouwens?
Als je gaat slapen met een volle buik dan verteert het heel moeilijk.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:54 schreef DennisMoore het volgende:
Wat is er slecht aan dan?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:55 schreef DennisMoore het volgende:
Die was nog niet geboren in deel 1.
En dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:55 schreef Gellarboy het volgende:
Als je gaat slapen met een volle buik dan verteert het heel moeilijk.
Dan ga je onwijs dood enzo.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:55 schreef DennisMoore het volgende:
En dan?
Hee, trutje, toen was ik wel al, ehm....quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die was nog niet geboren in deel 1.
Ja hallo, met mij! Er staat geen foto in je fotoboek! Hmmpf!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hee, trutje, toen was ik wel al, ehm....
Laat maar..
Brugpieper ofzo?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:56 schreef TehRockstar het volgende:
Hee, trutje, toen was ik wel al, ehm....
Laat maar..
Whehe.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:59 schreef Gellarboy het volgende:
Jezus, DM! Die pics in jouw fotoboek zijn nog ouder dan die hele TehRockstar volgens mij!
Mja, dat vond men leuk...quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:00 schreef Gellarboy het volgende:
Wat de NEUK is dit in Godsnaam?
http://www.vlarp.nl/etc/lijstje_homotopic.txt
toch maar wel?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vet kewl.
*pizza uit vriezer pak*
Kip, ik heb je.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:01 schreef DennisMoore het volgende:
staan wel op gay.nl
*pizza in oven doe*quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:04 schreef davidov het volgende:
toch maar wel?
Je duikt er toch met een uurtje in
Men.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:03 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, dat vond men leuk...
Hij's breedquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:27 schreef Cairon het volgende:
waarom sopt Ang3l ineens zo weg bij BB-koning?
Misschien hebben ze in de hemel / hel ook wel internet en lurkt-ie gewoon mee.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, dan zou d'r nog eentje ontbreken. Maar dat wordt lastig..
.
.
.
.
Een koe ookquote:
Wie?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Gboy.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:07 schreef davidov het volgende:
[..]
Een koe ook
En die heeft minder lang haar
Hoe komt het dat in jouw oven pizza's in 6 minuten klaar zijn? Dat duurt bij mij echt een heel weekend!quote:
Een koe is vet-breed, BB is spier-breedquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:07 schreef davidov het volgende:
[..]
Een koe ook
En die heeft minder lang haar
Zonder voorverwarmen he?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:09 schreef Gellarboy het volgende:
Hoe komt het dat in jouw oven pizza's in 6 minuten klaar zijn? Dat duurt bij mij echt een heel weekend!
Gewoon hai danquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:37 schreef davidov het volgende:
[..]*pakt universele vertaler*
fuck
low batt
Oh, dat doet de oven bij ons in de keuken ook. Maar ik gebruik altijd mijn eigen kutapparaat.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
Zonder voorverwarmen he?.
Komt omdat het een combimagnetron is. Die speelt vals namelijk door niet alleen te ovenen, maar ook te magnetronnen.
Oh! Hij piept! Klaar!
Ow dat heb ik straks ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
Komt omdat het een combimagnetron is. Die speelt vals namelijk door niet alleen te ovenen, maar ook te magnetronnen.
Nee vandaag niet, sorry.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:11 schreef Gellarboy het volgende:
Bareback?
BB_Koning, da's een user hierzoquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:15 schreef Ang3l het volgende:
misschien toch wel bareback?
quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:12 schreef Ang3l het volgende:
Ow dat heb ik straks ookRVS, ingebouwd
Wat handig dan, zo'n ding
On air begon King The Pepticon Boy te gebruiken, wat later Beale Street Blues Boy werd. Die naam werd afgekort tot gewoonweg Blues Boy, wat uiteindelijk B.B. werd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BB_Koning, da's een user hierzo
Waar die BB in z'n naam dan voor staan weet ik niet, maar 't zal wel van BB King afkomen. Alleen waar DIE dan weer z'n BB vandaan haalde...... misschien toch wel bareback?
Heyquote:
Handige volgordequote:Op woensdag 29 maart 2006 23:16 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet 'm nog laten inbouwen in een keuken die ik nog steeds moet uitzoeken en kopen enzo..
Denk je er wel aan dat een keuken ergens OMHEEN bouwen veel lastiger (en dus duurder) is dan een keuken uitzoeken met daarin een apparaat?quote:
Zijn 't geen standaard maten dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:25 schreef Ang3l het volgende:
Denk je er wel aan dat een keuken ergens OMHEEN bouwen veel lastiger (en dus duurder) is dan een keuken uitzoeken met daarin een apparaat?
Nee, niet altijd nee. Meestal zijn ze 60 breed.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zijn 't geen standaard maten dan?
BRB Koning zou raar staanquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:25 schreef Gellarboy het volgende:
Even bellen. BRB.
Nouja, bij deze kan ik zo'n los inbouwframe-geval bestellen nog. Dus daar zal wel aan gedacht zijn. Zo niet, dan zet ik 'm op een plankje.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:32 schreef Ang3l het volgende:
Nee, niet altijd nee. Meestal zijn ze 60 breed.
Maar zo'n combi ding kan niet zomaar overal in (qua ontluchting en zo). daar had ik dus ook last van.
Niet te veel eten, ik heb het idee dat je nu lekker zacht bent, maar drilpuddingzacht vindt niemand aantrekkelijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:33 schreef davidov het volgende:
Vanavond in een pannekoekenrestaurant gegeten (oe dubbele woordwaarde), machtig dat het was
Maar nu een uurtje of 5 later, als ik dan zo deze discussie over eten volg, krijg ik weer trek
Mee eens.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Niet te veel eten, ik heb het idee dat je nu lekker zacht bent, maar drilpuddingzacht vindt niemand aantrekkelijk![]()
![]()
Haren wassenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoi Stevie, ik ga nu douchen
(Mn haren wassen)
![]()
Ja, ze krullen weer, misschien ga ik mn haartjes vrijdag weer glad strijkenquote:
Je lijkt wel een homo!quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, ze krullen weer, misschien ga ik mn haartjes vrijdag weer glad strijken![]()
Iemand vroeg me een keer of ik homo was, ik kon zonder me schuldig te voelen 'nee' zeggenquote:
Bi.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Iemand vroeg me een keer of ik homo was, ik kon zonder me schuldig te voelen 'nee' zeggen
Iemand anders vroeg me een keer of ik homo was, ik zei 'nee', toen vroeg hij of ik hetero was, ik zei weer 'nee'.
Waar wil ik naartoe met dit verhaal?![]()
Ik heb mezelf nooit zo genoemd, ik krijg het woord niet uit mn mond, althans, niet achter de woorden 'ik ben'. Toen ik een vriendin vertelde dat ik bi was, zei ik: ik val op meisjes, maar ook op.....................(ja, zelfs dat duurde lang) jongetjes....quote:
Je kunt maar van één iemand tegelijk houden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nooit zo genoemd, ik krijg het woord niet uit mn mond, althans, niet achter de woorden 'ik ben'. Toen ik een vriendin vertelde dat ik bi was, zei ik: ik val op meisjes, maar ook op.....................(ja, zelfs dat duurde lang) jongetjes....![]()
Yep, een jongen of een meisje, het maakt allemaal niet uitquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je kunt maar van één iemand tegelijk houden..
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je kunt maar van één iemand tegelijk houden..
Voor wie?quote:
Ken je Scrubs?quote:De lol is eigenlijk voornamelijk het karakter Greg House, zo'n asshole heb je nog nooit op TV gezien
Nee, maar House is uniekquote:
Nou daar heb je ene Dr Kelso en ene Dr Cox die echt de grootste schoften zijn in de wereldquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar House is uniekZo lomp, bot, met zwarte galgenhumor en toch zo geniaal heb je echt nog nooit gezien.
quote:Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is it vestige of the vox populi, now vacant, vanished, as the once vital voice of the verisimilitude now venerates what they once vilified. However, this valorous visitation of a by-gone vexation, stands vivified, and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin vanguarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition. The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous. Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose vis-à-vis an introduction, and so it is my very good honor to meet you and you may call me V.
Ik ben ook breed, waarom zou ik dan wegsoppen bij iemand anders die breed is? Geef mij maar iemand die broodmager isquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:05 schreef Cairon het volgende:
Dus BB_Koning is breed en daarom sopt iedereen ineens weg bij hem.
Joh... oppervlakkig?
mja het werd tijd ookquote:
Ik weet precies hoe je je voelt hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:01 schreef davidov het volgende:
[..]
mja het werd tijd ook![]()
Stel je voor... ik & werk
Joh... jaloers?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:05 schreef Cairon het volgende:
Dus BB_Koning is breed en daarom sopt iedereen ineens weg bij hem.
Joh... oppervlakkig?
Lees de comic ofzo, dan ben weet je tenminste wat Fate echt is.quote:
Herkenbaar...quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:43 schreef davidov het volgende:
Ik heb het ondenkbare gedaan
Ben 2! uitzendbureau's binnengelopen.
Ik stond ook 2x zo snel weer buiten omdat ze gewoon geen studenten kunnen gebruiken
Morgen maar eens bij zo'n studenten ding langs gaan, en wie weet...
hehe beiden reageerden met: Wat voor een werk zoek je dan en hoeveel tijd ben je beschikbaar?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:09 schreef Cairon het volgende:
[..]
Herkenbaar...
sommige bureaus zeggen nog voor je een zin hebt uitgesproken dat ze niemand zoeken of kunnen helpen...
"maar ik wilde me alleen maar in laten schrijven..."
Zelfs nu het zomertijd is heb je nog steeds gelijk.quote:
Uhm.. ja....quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zelfs nu het zomertijd is heb je nog steeds gelijk.
Op lange termijn is dat weer een ergenis minder.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:18 schreef Ang3l het volgende:
Tim heeft een kamer gevonden.
D.w.z. dat we eind april definitief uit elkaar gaan.....
quote:JP said: *gaap* is 't al weekend?
Steven says: 1 dagje nog
JP says: mazzelpik
Steven says: En jij dan ?
JP says: 2 dagen he?
JP says: tot vrijdag 17 uur
Steven says: Ohh... das goed rekenen dan
JP says: hmmm
JP says: zucht
JP says: kun je nagaan hoe gaar ik al ben
Ok, ik moet dus oppassen als ik bij jou in de buurt ben?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben ook breed, waarom zou ik dan wegsoppen bij iemand anders die breed is? Geef mij maar iemand die broodmager is
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:53 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ok, ik moet dus oppassen als ik bij jou in de buurt ben?
eey!quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:25 schreef creno het volgende:
het merendeel van de [homo]'s moeten dus oppassen voor vanitas
Verzet is zinloosquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:25 schreef creno het volgende:
het merendeel van de [homo]'s moeten dus oppassen voor vanitas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |