Je kunt het bete rnu zeggen, want als ik langs moet komen, dan gaat er heel wat meer gebeuren dan klemwerkquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je kunt het bete rnu zeggen, want als ik langs moet komen, dan gaat er heel wat meer gebeuren dan klemwerk![]()
![]()
![]()
[grotebroer] Heb je je huiswerk al af? Zo nee, maak dan eerst je huiswerk alvorens hier rond te hangen! [/grotebroer]quote:
Wie zegt dat ik het daarove rheb, al jouw fantasieen over Geza brengen dit soort gedachten in je hoofdquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Ik dacht dat jij geen piemels in billen stopte, mon frere.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het daarove rheb, al jouw fantasieen over Geza brengen dit soort gedachten in je hoofdIk doe niet aan seks
![]()
Verdorie, heb ik een bestand met ondertitels van Desperate Housewives gedownloaded?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:06 schreef DennisMoore het volgende:
Da's een bestand met ondertitels toch?
Kun je in Notepad wel bekijken...
Ooit zal Geza de jouwe zijn en dan kunnen jullie samen neu pij handjes vasthoudenquote:
Hee-tu-roo.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ooit zal Geza de jouwe zijn en dan kunnen jullie samen neu pij handjes vasthouden![]()
Ik ken ook ene hetero en die laat zich ook lekker nemen, dus dat zegt niksquote:
O ooooowquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je kunt het bete rnu zeggen, want als ik langs moet komen, dan gaat er heel wat meer gebeuren dan klemwerk![]()
![]()
![]()
*point taken*quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ooooow![]()
uhm uh uh ik ben wegschilderen
there will be NO point taken!quote:
]ach, er zijn net zo veel leuke jongens/mannen als er sterren zijnquote:
.srt of .sub "koop" je meestal ook met een .avi-bestandquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Tss, tis me al gelukt met wordpad![]()
(Tnx anyway)
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Met DivXG400 heb ik het echt netjes ondertiteld gekregen.
Jargonquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
.srt of .sub "koop" je meestal ook met een .avi-bestand
Euh, nee, gewoon bestandsnamen/extensies.quote:
welke versie?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:09 schreef TehRockstar het volgende:
You spin me right round, baby, right round, like a record, baby, right round, round round.
Als ik de studie volg, dan begrijp ik al di etermen, dan is t niet meer sexyquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Euh, nee, gewoon bestandsnamen/extensies.
Misschien zou je 'ns moeten overwegen om een studie te gaan volgen waar veel jargon bij komt kijken, bijv. geneeskunde (telefoonboeken vol begrippen)
Tis geen goede avond?quote:
quote:
Hoi Drik. Ik twee biertjes. Ook fijn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:37 schreef Gellarboy het volgende:
Hallo!
Ik ben Dirk, ik ben dronken en ik heb een goeie CD op.
Dag!
Dag Drik.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:37 schreef Gellarboy het volgende:
Hallo!
Dag!
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:37 schreef Gellarboy het volgende:
Hallo!
Dag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |