Ik heb nog:quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:59 schreef HuubTuub het volgende:
Ik kijk ook zoveel series, dat ik meestal nog wel wat op de reservebank heb zitten.
Da's Ismael Alvarez. Qua teken-genre te vergelijken met Joe Phillips, alleen gaat Ismael wle iets verderquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:23 schreef Cairon het volgende:
Ang3l: Die gozer komt me ergens bekend van voor?
stommerdquote:
Ja da's jouw mening en dat mag.quote:
Traag, kan. Maar voorspelbaar?quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:18 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ja da's jouw mening en dat mag.
Ik vond het erg saai, traag en voorspelbaar.
Jij welquote:
Je kunt het bete rnu zeggen, want als ik langs moet komen, dan gaat er heel wat meer gebeuren dan klemwerkquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je kunt het bete rnu zeggen, want als ik langs moet komen, dan gaat er heel wat meer gebeuren dan klemwerk![]()
![]()
![]()
[grotebroer] Heb je je huiswerk al af? Zo nee, maak dan eerst je huiswerk alvorens hier rond te hangen! [/grotebroer]quote:
Wie zegt dat ik het daarove rheb, al jouw fantasieen over Geza brengen dit soort gedachten in je hoofdquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Ik dacht dat jij geen piemels in billen stopte, mon frere.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het daarove rheb, al jouw fantasieen over Geza brengen dit soort gedachten in je hoofdIk doe niet aan seks
![]()
Verdorie, heb ik een bestand met ondertitels van Desperate Housewives gedownloaded?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:06 schreef DennisMoore het volgende:
Da's een bestand met ondertitels toch?
Kun je in Notepad wel bekijken...
Ooit zal Geza de jouwe zijn en dan kunnen jullie samen neu pij handjes vasthoudenquote:
Hee-tu-roo.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ooit zal Geza de jouwe zijn en dan kunnen jullie samen neu pij handjes vasthouden![]()
Ik ken ook ene hetero en die laat zich ook lekker nemen, dus dat zegt niksquote:
O ooooowquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je kunt het bete rnu zeggen, want als ik langs moet komen, dan gaat er heel wat meer gebeuren dan klemwerk![]()
![]()
![]()
*point taken*quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ooooow![]()
uhm uh uh ik ben wegschilderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |