Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:06 schreef HuubTuub het volgende:
'k moet zeiken als een dolle stier maar kan niet van mijn balie weg... zit ik hier nog een uur te knijpen.
Ik geef informatie en advies aan jongeren (12-25 jaar). Ze kunnen terecht met vragen of problemen op het gebied van onderwijs (stufi), wonen, vrijetijd, seks, versalving & Drugs, recht, werk en geld.quote:
Wat is rimmen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:09 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik geef informatie en advies aan jongeren (12-25 jaar). Ze kunnen terecht met vragen of problemen op het gebied van onderwijs (stufi), wonen, vrijetijd, seks, versalving & Drugs, recht, werk en geld.
Wow. Goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:09 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik geef informatie en advies aan jongeren (12-25 jaar). Ze kunnen terecht met vragen of problemen op het gebied van onderwijs (stufi), wonen, vrijetijd, seks, versalving & Drugs, recht, werk en geld.
Jij zei anus.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:16 schreef HuubTuub het volgende:
Is het een test?
Rimmen is het met de tong stimuleren van je partners anus.
Ook bij rimmen moet je opletten dat je het veilig doet. Je kunt een condoom openknippen en deze over de anus van je partner leggen. Je moet voorkomen dat je tong rechtstreeks in conctact komt met de anus. Want ook door onveilig rimmen kun je een soa oplopen.
Geslaagd?
mini(het nieuwsprogamma op NED3).org of iso(jacht).comquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hey Punk, wat is een goede torrents site om van te downloaden?![]()
Dat schijnt niet zo te zijn..quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:48 schreef HuubTuub het volgende:
Ik wil American Inventor.
Ik heb nog:quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:59 schreef HuubTuub het volgende:
Ik kijk ook zoveel series, dat ik meestal nog wel wat op de reservebank heb zitten.
Da's Ismael Alvarez. Qua teken-genre te vergelijken met Joe Phillips, alleen gaat Ismael wle iets verderquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:23 schreef Cairon het volgende:
Ang3l: Die gozer komt me ergens bekend van voor?
stommerdquote:
Ja da's jouw mening en dat mag.quote:
Traag, kan. Maar voorspelbaar?quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:18 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ja da's jouw mening en dat mag.
Ik vond het erg saai, traag en voorspelbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |