Senseoquote:
Ieuw, thee van de senseo.quote:
Eensch.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ieuw, thee van de senseo.
Koffie uit een écht koffie-apparaat is lekkerder.
Maar je vind de thee wel lekker eruit? Ik heb het nog niet geprobeert.quote:
Tempting Redquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar je vind de thee wel lekker eruit? Ik heb het nog niet geprobeert.
Nou heeft het al helemaal een maandverbandjes-vibe.quote:
Reclame is niet leuk. Een dergelijk hersenspoelend fenomeen dient verboden te worden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:47 schreef petre86 het volgende:
ik vin de nieuwe kpn-reclame wel leuk eigelijk
Wat een suggestieve post zeg,quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:59 schreef Semisane het volgende:
Hmmmmz ik denk dat ik een gaatje heb...fijn wel dat mijn tandarts er vanmiddag even naar wilt kijken....hij heeft zeker niks te doen ofzow.
Ook hallo trouwens
Haai Stroekquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:01 schreef Stroekie het volgende:
zo heel het topic al met lunchpauze, of er nog niet achter dat de storing weer is verholpen door de Fokcrew?
Tja...dan hoef je mijn post dus niet als suggestief te zien en het gewoon letterlijk zien en wat jouw interpertatie van het letterlijke dan is, laat ik aan jezelf over.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat een suggestieve post zeg,
dat ben ik niet van Semisane gewend hoor![]()
en ja nog even snel een haai en zwaai vanaf het vakantieadres![]()
Vertelquote:
Nou het is heel logisch eigenlijk:quote:
Ik weet dat je iedere nacht de afgelopen dag als het ware "terug draait", maar lang niet altijd droomt iedereen even intens. Immers iets moet toch een dusdanige indruk op je maken dat als je wakker bent geworden de ene keer alle details nog weet, en de andere keer "alleen geslapen" hebt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:23 schreef Cairon het volgende:
Davidov: Iedereen droomt, iedere avond, dat je ze niet kan onthouden is een heel andere zaak, overigens heb je per nacht meer dan 1 droom.
Ang3l: Die gozer komt me ergens bekend van voor?
Mee eens. Vandaag droomde ik ook iets vaags maar ik weet niet waar ik moet beginnen... In ieder geval ging het voornamelijk over het feit dat ik definitief naar Bradley zou vertrekken (met de trein. Naar Amerika...) en een tijdje met een paar vrienden zat te praten, in de trein die me naar het station zou brengen geloof ik... Stephen zat er ook en ik weet niet meer hoe we erop kwamen, maar ik zei zo tegen hem "Nou, als ik niet al getrouwd was, had ik het wel geweten!" Hij verlegen... anyway, toen in de wachtruimte voor de trein die ik moest hebben, mijn vrienden en Stephen zoenen (op z'n wang, jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:19 schreef davidov het volgende:
[..]
Vage dromen waar geen fuck van klopt en alle logica verdwenen is, maar toch alles logisch overkomt
Nee, je droomt drie of vier keer per nacht. Als je na een droom niet wakker wordt om hem in je lange termijngeheugen te stoppen, vergeet je hem gewoon door de slaapfase die erna komt. Dat is nameljk ongeveer bewusteloosheid, de diepe slaap. Daarom onthou je ze niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:32 schreef davidov het volgende:
[..]
Tevens is dromen pas de laatste fase van het slapen dacht ik
ja nou dat zou heel goed kunnen, maar voor dat je gaat dromen doet je hoofd dacht ik eerst een tijdje niks, en gaat daarna de dag ervoor terug spoelen als het ware en zo sla je weer bepaalde dingen op. Daarna komt pas het dromen dacht ik. Zou verklaren waarom ik als ik om 3 uur snachts wakker ben geworden nog nooit een droom heb.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, je droomt drie of vier keer per nacht. Als je na een droom niet wakker wordt om hem in je lange termijngeheugen te stoppen, vergeet je hem gewoon door de slaapfase die erna komt. Dat is nameljk ongeveer bewusteloosheid, de diepe slaap. Daarom onthou je ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |