Allang gezienquote:Op maandag 27 maart 2006 22:35 schreef purmernoord het volgende:
iedereen america's next top models bekeken zeker? vandaar dat het zolang duurde voordat het vorige topic vol zat..
Wat vroegquote:Op maandag 27 maart 2006 22:38 schreef purmernoord het volgende:
gaan naar bed, trusten allemaal
Ja dat viel me vandaag ook al op.quote:
Wat lopen we weer achterquote:
Heb nog niet echt het gevoel dat het van mij is.... maar dat komt wel.quote:
Iedere buurt heeft zo zijn eigen dag en tijd waarop men langs komt nietwaar?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb nog niet echt het gevoel dat het van mij is.... maar dat komt wel.
En hoe zit het ei'k met de vuilniszakken? Moet je die gewoon dinsdagochtend op de hoek dumpen?
Ja morgenvroeg dus. Ik zag allemaal vuilniszakken staan. Ik ben altijd containers/kliko's gewend.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:51 schreef davidov het volgende:
[..]
Iedere buurt heeft zo zijn eigen dag en tijd waarop men langs komt nietwaar?
Ik weet niet of dat in jouw straat hetzelfde is, maar hier worden ze idd dinsdagochtend opgehaald. De ene week grijs, de andere week groen. En morgenochtend is het groen.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb nog niet echt het gevoel dat het van mij is.... maar dat komt wel.
En hoe zit het ei'k met de vuilniszakken? Moet je die gewoon dinsdagochtend op de hoek dumpen?
Welkom in de grote stadquote:Op maandag 27 maart 2006 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja morgenvroeg dus. Ik zag allemaal vuilniszakken staan. Ik ben altijd containers/kliko's gewend.
Hier zijn het ook containers, maar zakken zijn uitsluitend voorbehouden voor boven-woningen zonder berging of tuin en flats zonder verzamelcontainer.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja morgenvroeg dus. Ik zag allemaal vuilniszakken staan. Ik ben altijd containers/kliko's gewend.
Afval...dat halen ze hier op, geen kleurencombinatiesquote:Op maandag 27 maart 2006 22:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat in jouw straat hetzelfde is, maar hier worden ze idd dinsdagochtend opgehaald. De ene week grijs, de andere week groen. En morgenochtend is het groen..
Ik heb een bovenwoning, MET een berging. Maar dan nog zie ik de buurman met zakken sleuren. Hmmz. Zal het wel eens aan 'm vragen hoe dat zit. Heb nl ook geen container in de berging zien staan eigenlijk.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hier zijn het ook containers, maar zakken zijn uitsluitend voorbehouden voor boven-woningen zonder berging of tuin en flats zonder verzamelcontainer..
En ze zeggen dat ze zakken iedere week ophalen, maar dat is een Vieze Leugen..
Ik vind het maar engquote:
Ik heb ook een bovenwoning MET een berging, maar ik heb geen container. Dus ik doe lekker zakkenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een bovenwoning, MET een berging. Maar dan nog zie ik de buurman met zakken sleuren. Hmmz. Zal het wel eens aan 'm vragen hoe dat zit. Heb nl ook geen container in de berging zien staan eigenlijk.
Ik dacht dat A'dam zo'n kleurrijke stad was.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:55 schreef davidov het volgende:
[..]
Afval...dat halen ze hier op, geen kleurencombinaties
Daar doet toch niemand meer aan
Ja ik zag wel een folderdingesafvalophaalkalender liggen met allemaal dinsdagen d'rop. En toevallig zag in in de Bergen (de wijk dus) nu allemaal vuilniszakken op iedere hoek van de straat liggen dus vroeg het me af.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb ook een bovenwoning MET een berging, maar ik heb geen container. Dus ik doe lekker zakkenmaar dan alleen als het grijze ophaaldag is.
Ik ben er dol opquote:
V-hoven heeft een groene, een grijze en een blauwe containerquote:Op maandag 27 maart 2006 22:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik dacht dat A'dam zo'n kleurrijke stad was..
Kom je straks maar ff onderduiken in mijn massaquote:Op maandag 27 maart 2006 22:59 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik ben er dol op![]()
Onderduiken in de grote grijze massa
blauw?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
V-hoven heeft een groene, een grijze en een blauwe container
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je straks maar ff onderduiken in mijn massadan vind ik 't misschien wat minder eng
![]()
Blauw is voor oud papierquote:Op maandag 27 maart 2006 23:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
blauw?
ik ken alleen de grijze, groene en zwarte( chemobak)
quote:
Hier hebben we een ondergrondse glas en papier bak.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
blauw?
ik ken alleen de grijze, groene en zwarte( chemobak)
die halen ze hier apart op.. gewoon in dozen op straatquote:
Tuurlijk niet. Heb straks 4 kamers die ik moet gaan inwijden in m'n nieuwe appartement. O nee, 5! Badkamer ook. Ja, 6, als het toilet meetelt. En de gang, en het balkon?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:03 schreef davidov het volgende:
[..]![]()
Gloeiende gloeiende, jij laat er ook geen gras over groeien he
O sorry... *verhuist naar gay.nl*quote:Ik zei nog...niet in het topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |