Allang gezienquote:Op maandag 27 maart 2006 22:35 schreef purmernoord het volgende:
iedereen america's next top models bekeken zeker? vandaar dat het zolang duurde voordat het vorige topic vol zat..
Wat vroegquote:Op maandag 27 maart 2006 22:38 schreef purmernoord het volgende:
gaan naar bed, trusten allemaal
Ja dat viel me vandaag ook al op.quote:
Wat lopen we weer achterquote:
Heb nog niet echt het gevoel dat het van mij is.... maar dat komt wel.quote:
Iedere buurt heeft zo zijn eigen dag en tijd waarop men langs komt nietwaar?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb nog niet echt het gevoel dat het van mij is.... maar dat komt wel.
En hoe zit het ei'k met de vuilniszakken? Moet je die gewoon dinsdagochtend op de hoek dumpen?
Ja morgenvroeg dus. Ik zag allemaal vuilniszakken staan. Ik ben altijd containers/kliko's gewend.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:51 schreef davidov het volgende:
[..]
Iedere buurt heeft zo zijn eigen dag en tijd waarop men langs komt nietwaar?
Ik weet niet of dat in jouw straat hetzelfde is, maar hier worden ze idd dinsdagochtend opgehaald. De ene week grijs, de andere week groen. En morgenochtend is het groen.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb nog niet echt het gevoel dat het van mij is.... maar dat komt wel.
En hoe zit het ei'k met de vuilniszakken? Moet je die gewoon dinsdagochtend op de hoek dumpen?
Welkom in de grote stadquote:Op maandag 27 maart 2006 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja morgenvroeg dus. Ik zag allemaal vuilniszakken staan. Ik ben altijd containers/kliko's gewend.
Hier zijn het ook containers, maar zakken zijn uitsluitend voorbehouden voor boven-woningen zonder berging of tuin en flats zonder verzamelcontainer.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja morgenvroeg dus. Ik zag allemaal vuilniszakken staan. Ik ben altijd containers/kliko's gewend.
Afval...dat halen ze hier op, geen kleurencombinatiesquote:Op maandag 27 maart 2006 22:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat in jouw straat hetzelfde is, maar hier worden ze idd dinsdagochtend opgehaald. De ene week grijs, de andere week groen. En morgenochtend is het groen..
Ik heb een bovenwoning, MET een berging. Maar dan nog zie ik de buurman met zakken sleuren. Hmmz. Zal het wel eens aan 'm vragen hoe dat zit. Heb nl ook geen container in de berging zien staan eigenlijk.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hier zijn het ook containers, maar zakken zijn uitsluitend voorbehouden voor boven-woningen zonder berging of tuin en flats zonder verzamelcontainer..
En ze zeggen dat ze zakken iedere week ophalen, maar dat is een Vieze Leugen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |