Allang gezienquote:Op maandag 27 maart 2006 22:35 schreef purmernoord het volgende:
iedereen america's next top models bekeken zeker? vandaar dat het zolang duurde voordat het vorige topic vol zat..
Wat vroegquote:Op maandag 27 maart 2006 22:38 schreef purmernoord het volgende:
gaan naar bed, trusten allemaal
Ja dat viel me vandaag ook al op.quote:
Wat lopen we weer achterquote:
Heb nog niet echt het gevoel dat het van mij is.... maar dat komt wel.quote:
Iedere buurt heeft zo zijn eigen dag en tijd waarop men langs komt nietwaar?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb nog niet echt het gevoel dat het van mij is.... maar dat komt wel.
En hoe zit het ei'k met de vuilniszakken? Moet je die gewoon dinsdagochtend op de hoek dumpen?
Ja morgenvroeg dus. Ik zag allemaal vuilniszakken staan. Ik ben altijd containers/kliko's gewend.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:51 schreef davidov het volgende:
[..]
Iedere buurt heeft zo zijn eigen dag en tijd waarop men langs komt nietwaar?
Ik weet niet of dat in jouw straat hetzelfde is, maar hier worden ze idd dinsdagochtend opgehaald. De ene week grijs, de andere week groen. En morgenochtend is het groen.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb nog niet echt het gevoel dat het van mij is.... maar dat komt wel.
En hoe zit het ei'k met de vuilniszakken? Moet je die gewoon dinsdagochtend op de hoek dumpen?
Welkom in de grote stadquote:Op maandag 27 maart 2006 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja morgenvroeg dus. Ik zag allemaal vuilniszakken staan. Ik ben altijd containers/kliko's gewend.
Hier zijn het ook containers, maar zakken zijn uitsluitend voorbehouden voor boven-woningen zonder berging of tuin en flats zonder verzamelcontainer.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja morgenvroeg dus. Ik zag allemaal vuilniszakken staan. Ik ben altijd containers/kliko's gewend.
Afval...dat halen ze hier op, geen kleurencombinatiesquote:Op maandag 27 maart 2006 22:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat in jouw straat hetzelfde is, maar hier worden ze idd dinsdagochtend opgehaald. De ene week grijs, de andere week groen. En morgenochtend is het groen..
Ik heb een bovenwoning, MET een berging. Maar dan nog zie ik de buurman met zakken sleuren. Hmmz. Zal het wel eens aan 'm vragen hoe dat zit. Heb nl ook geen container in de berging zien staan eigenlijk.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hier zijn het ook containers, maar zakken zijn uitsluitend voorbehouden voor boven-woningen zonder berging of tuin en flats zonder verzamelcontainer..
En ze zeggen dat ze zakken iedere week ophalen, maar dat is een Vieze Leugen..
Ik vind het maar engquote:
Ik heb ook een bovenwoning MET een berging, maar ik heb geen container. Dus ik doe lekker zakkenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een bovenwoning, MET een berging. Maar dan nog zie ik de buurman met zakken sleuren. Hmmz. Zal het wel eens aan 'm vragen hoe dat zit. Heb nl ook geen container in de berging zien staan eigenlijk.
Ik dacht dat A'dam zo'n kleurrijke stad was.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:55 schreef davidov het volgende:
[..]
Afval...dat halen ze hier op, geen kleurencombinaties
Daar doet toch niemand meer aan
Ja ik zag wel een folderdingesafvalophaalkalender liggen met allemaal dinsdagen d'rop. En toevallig zag in in de Bergen (de wijk dus) nu allemaal vuilniszakken op iedere hoek van de straat liggen dus vroeg het me af.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb ook een bovenwoning MET een berging, maar ik heb geen container. Dus ik doe lekker zakkenmaar dan alleen als het grijze ophaaldag is.
Ik ben er dol opquote:
V-hoven heeft een groene, een grijze en een blauwe containerquote:Op maandag 27 maart 2006 22:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik dacht dat A'dam zo'n kleurrijke stad was..
Kom je straks maar ff onderduiken in mijn massaquote:Op maandag 27 maart 2006 22:59 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik ben er dol op![]()
Onderduiken in de grote grijze massa
blauw?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
V-hoven heeft een groene, een grijze en een blauwe container
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je straks maar ff onderduiken in mijn massadan vind ik 't misschien wat minder eng
![]()
Blauw is voor oud papierquote:Op maandag 27 maart 2006 23:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
blauw?
ik ken alleen de grijze, groene en zwarte( chemobak)
quote:
Hier hebben we een ondergrondse glas en papier bak.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
blauw?
ik ken alleen de grijze, groene en zwarte( chemobak)
die halen ze hier apart op.. gewoon in dozen op straatquote:
Tuurlijk niet. Heb straks 4 kamers die ik moet gaan inwijden in m'n nieuwe appartement. O nee, 5! Badkamer ook. Ja, 6, als het toilet meetelt. En de gang, en het balkon?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:03 schreef davidov het volgende:
[..]![]()
Gloeiende gloeiende, jij laat er ook geen gras over groeien he
O sorry... *verhuist naar gay.nl*quote:Ik zei nog...niet in het topic
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Heb straks 4 kamers die ik moet gaan inwijden in m'n nieuwe appartement. O nee, 5! Badkamer ook. Ja, 6, als het toilet meetelt. En de gang, en het balkon?
[..]
Wie zegt dat ik dat heb?quote:O sorry... *verhuist naar gay.nl*
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:10 schreef davidov het volgende:
[..]nouja zeg moet dat zomaar in het openbaar?
![]()
Ik mag wel wat aan mn conditie gaan doen als ik dat zo lees![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:09 schreef Great_Expectations het volgende:
En ze kregen nog veel kleine dang3ldovjes..
Ik vrees met Grote Vreeze.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal de Bergen eens berucht gaan maken
quote:
Als ik heel hard gil he... hoor je dat dan bij jou?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vrees met Grote Vreeze.
Je lijkt wel een zigeunerquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik heel hard gil kreun he... hoor je dat dan bij jou?
Ja dat ligt natuurlijk aan jou hequote:
*gooit tomaart in de lucht*quote:
Ga je tomatencremesoep maken?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:18 schreef davidov het volgende:
[..]
*gooit tomaart in de lucht*
*hakt tomaat in 2en met zn klauwen*
Grr kom maar op![]()
Als je onder m'n balkon gaat staan gillen wel.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik heel hard gil he... hoor je dat dan bij jou?
Ik heb hier nog een boel wit en rood staan van centerparcs, en red bull, smirnoff, rode wodka, 2 flessen apfelkorn, 2 flessen baileys, malibu, pina colada, cointreau etc etc etc,..... damn, dat vraagt om een feestjequote:Op maandag 27 maart 2006 23:18 schreef petre86 het volgende:
wijn
hmmmm
lekker!
Bordeaux Moelleux 2004
zoet wit
Ik parkeer zo mn huis voor je deur!quote:
Alleen als ik je zou willen vergiftigenquote:
Doe'k morgen wel ff danquote:Op maandag 27 maart 2006 23:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als je onder m'n balkon gaat staan gillen wel..
je woont bóven Ang3l?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als je onder m'n balkon gaat staan gillen wel..
Mooi, hoef ik die molotov cocktails niet zo ver te gooienquote:Op maandag 27 maart 2006 23:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik parkeer zo mn huis voor je deur!
Bring it on!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:21 schreef davidov het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik die molotov cocktails niet zo ver te gooien
Ik denk dat ik het iets te druk heb om foto's te makenquote:Op maandag 27 maart 2006 23:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Post je straks wel de foto's?.
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:20 schreef davidov het volgende:
[..]
Alleen als ik je zou willen vergiftigen
Het ligt niet aan jou, het ligt aan mijn kookkunstenquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:21 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het iets te druk heb om foto's te maken
Ooow, nee ok, dan is't goedquote:Op maandag 27 maart 2006 23:22 schreef davidov het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, het ligt aan mijn kookkunsten![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:23 schreef wonderer het volgende:
Ik kwam vrijdag die gozer uit de sportschool tegen op de fiets en dacht "Wtf doet CDP hier nou weer??"Echt freaky.
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:23 schreef wonderer het volgende:
Ik kwam vrijdag die gozer uit de sportschool tegen op de fiets en dacht "Wtf doet CDP hier nou weer??"Echt freaky.
quote:
^ dat zou toch iets goed moeten makenquote:
Heb je over de piemel heengepaint?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
De emmer met ijswater staat klaar..
Die lijkt op jou. Tenminste, voor zover ik dat van foto's kan bepalen enzo.quote:
Ja daaaaagquote:Op maandag 27 maart 2006 23:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
De emmer met ijswater staat klaar..
Weird..quote:Op maandag 27 maart 2006 23:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die lijkt op jou. Tenminste, voor zover ik dat van foto's kan bepalen enzo.
'tuurlijk. Zolang er pukkelpubers meekijken wel.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heb je over de piemel heengepaint?
Ik HEB een tosti-ijzer.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:26 schreef davidov het volgende:
[..]
[..]
^ dat zou toch iets goed moeten maken
Maar ik kan heeeel goed dingen bestellen
En mn tosties zijn legendarisch
Ach bi is iedereen wel effe voordat men eindelijk weet dat bi geen optie is, maar een uitstel van de echte gevoelens.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ook niet leuk:
De hetero aan wie ik alle kwijt kon en bij wie k als allereerste (zelfs voor m'n ouders) bij uit de kast kwam, is bi.![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik HEB een tosti-ijzer.
Tosti's als ontbijt klinkt goed.
Tis toch nog steeds dezelfde jongen?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ook niet leuk:
De hetero aan wie ik alle kwijt kon en bij wie k als allereerste (zelfs voor m'n ouders) bij uit de kast kwam, is bi.![]()
En dat is vervelend omdat? :Squote:Op maandag 27 maart 2006 23:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ook niet leuk:
Hij was hij.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis toch nog steeds dezelfde jongen?
Net als jij, voor- en nadat je vertelde aan hem dat je homo was.
Mja ik zie het probleem ook niet echt.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis toch nog steeds dezelfde jongen?
Net als jij, voor- en nadat je vertelde aan hem dat je homo was.
smaken verschillen...quote:Op maandag 27 maart 2006 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Immers, alle homo's en bi-mannen zijn potentiële lustobjecten..
dan is het toch jouw idee van hem dat verandert?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij was hij.
Betrouwbaar, gezellig en nu is hij potentieel lust-object.
Enzo. Het plaatje klopt niet meer![]()
Nee, maar hij was hij ofzo.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan is het toch jouw idee van hem dat verandert?
dat hij bi is, wil niet zeggen dat hij interesse in jou heeft.. toch?
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Immers, alle homo's en bi-mannen zijn potentiële lustobjecten..
Het is wat je er van maakt he.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij was hij.
Betrouwbaar, gezellig en nu is hij potentieel lust-object.
Enzo. Het plaatje klopt niet meer![]()
tja.. die naam al he.. "TIM"quote:Op maandag 27 maart 2006 23:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, maar hij was hij ofzo.
Nu is t plaatje kapoet, hij was mijn ideaal van een toffe hetero.
Nu, nu,nu kan zelfs Tim bi zijn![]()
Ik was ironisch.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er bestaan toch ECHT homo- en bi-mannen die ik met geen vinger (of andere lichaamsdelen) aan zou raken hoorHetero's denken dat ook altijd, dat als je homo bent dat je dan meteen alle mannen begeert. Of collega's... "O ik ken ook een homo! Zal ik jullie aan elkaar voorstellen?"
Erg schattig dat je denkt dat ik zo benquote:Op maandag 27 maart 2006 23:44 schreef davidov het volgende:
[..]
Het is wat je er van maakt he.
En gewoon eens je best doen niet achter iedere worst aan te lopen die je ziet
[afbeelding]
de buurman?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zag vandaag opeens iemand die ik niet wil tegenkomen! Die werkt nu letterlijk naast m'n huis..NEEEEEEEEE!
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Erg schattig dat je denkt dat ik zo ben![]()
kwispel eens met je staartje?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Erg schattig dat je denkt dat ik zo ben![]()
Neequote:
Ik heb m'n bunny pakje niet aanquote:
je hoeft ook niet te hupsenquote:Op maandag 27 maart 2006 23:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb m'n bunny pakje niet aan![]()
Ik woon op GVB terreinquote:
Mooi!quote:
het stond ooit voor Gemeentelijk Vervoers Bedrijfquote:
UHm.. eerlijk prinses? Volgens mij heb je geen hydraterende stuff voor jouw externe omgeving nodig, eerder internquote:Op maandag 27 maart 2006 23:57 schreef petre86 het volgende:
Des.. heb je nog wat hyderaterende gezichtscreme voor mij over voor dit weekend?
ik heb een droge hoofdhuid na het wassen hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
UHm.. eerlijk prinses? Volgens mij heb je geen hydraterende stuff voor jouw externe omgeving nodig, eerder intern
dus NEE![]()
Ja.. en dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb een droge hoofdhuid na het wassen hoor![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
oké
heb jij soms last van een droge hoofdhuid dan?
Oh pleeeeeeeeezzzzzzzzzzquote:Op maandag 27 maart 2006 23:32 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ach bi is iedereen wel effe voordat men eindelijk weet dat bi geen optie is, maar een uitstel van de echte gevoelens.
Ik wil een XBOX nog steedsquote:
"And I want a golden toilet seat but that ain't in the cards either now is it? muahahaha yes..."quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:34 schreef davidov het volgende:
[..]
"And I want a golden toilet seat but that ain't in the cards either now is it? muahahaha yes..."
Mensen met lang haar en internetquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
en aapjes in amsterdam met internet![]()
Alleen op de allerhoogste moeilijkheidsgraad, of in multiplayer tegen lui die gewaagd zijn aan je.quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
idd. Je moet ervan houden: 'humor' uit Enschede
![]()
Van kleurtjes gaat je haar naar de knoppenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:01 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga binenkort naar de kapper en ik ga ook ene kleurtje nemen
Je bent filmrecensent en nu ook nog eens kapperquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Van kleurtjes gaat je haar naar de knoppen
Tegen de pc speel ik het altijd eerst medium, en als het erg gaaf was en voor herhaling vatbaar daarna op moeilijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:02 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Alleen op de allerhoogste moeilijkheidsgraad, of in multiplayer tegen lui die gewaagd zijn aan je.
Misschien breekt het wel allemaal af tot een lengte van 4 cmquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:04 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Van kleurtjes gaat je haar naar de knoppen
A-fucking-menquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:12 schreef davidov het volgende:
[..]
Misschien breekt het wel allemaal af tot een lengte van 4 cm
ik wil ook een xbox voor KOTORquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En shoot 'em ups zijn enkel goed speelbaar op PC's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |