Ik HEB een tosti-ijzer.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:26 schreef davidov het volgende:
[..]
[..]
^ dat zou toch iets goed moeten maken
Maar ik kan heeeel goed dingen bestellen
En mn tosties zijn legendarisch
Ach bi is iedereen wel effe voordat men eindelijk weet dat bi geen optie is, maar een uitstel van de echte gevoelens.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ook niet leuk:
De hetero aan wie ik alle kwijt kon en bij wie k als allereerste (zelfs voor m'n ouders) bij uit de kast kwam, is bi.![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik HEB een tosti-ijzer.
Tosti's als ontbijt klinkt goed.
Tis toch nog steeds dezelfde jongen?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ook niet leuk:
De hetero aan wie ik alle kwijt kon en bij wie k als allereerste (zelfs voor m'n ouders) bij uit de kast kwam, is bi.![]()
En dat is vervelend omdat? :Squote:Op maandag 27 maart 2006 23:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ook niet leuk:
Hij was hij.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis toch nog steeds dezelfde jongen?
Net als jij, voor- en nadat je vertelde aan hem dat je homo was.
Mja ik zie het probleem ook niet echt.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis toch nog steeds dezelfde jongen?
Net als jij, voor- en nadat je vertelde aan hem dat je homo was.
smaken verschillen...quote:Op maandag 27 maart 2006 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Immers, alle homo's en bi-mannen zijn potentiële lustobjecten..
dan is het toch jouw idee van hem dat verandert?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij was hij.
Betrouwbaar, gezellig en nu is hij potentieel lust-object.
Enzo. Het plaatje klopt niet meer![]()
Nee, maar hij was hij ofzo.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan is het toch jouw idee van hem dat verandert?
dat hij bi is, wil niet zeggen dat hij interesse in jou heeft.. toch?
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Immers, alle homo's en bi-mannen zijn potentiële lustobjecten..
Het is wat je er van maakt he.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij was hij.
Betrouwbaar, gezellig en nu is hij potentieel lust-object.
Enzo. Het plaatje klopt niet meer![]()
tja.. die naam al he.. "TIM"quote:Op maandag 27 maart 2006 23:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, maar hij was hij ofzo.
Nu is t plaatje kapoet, hij was mijn ideaal van een toffe hetero.
Nu, nu,nu kan zelfs Tim bi zijn![]()
Ik was ironisch.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er bestaan toch ECHT homo- en bi-mannen die ik met geen vinger (of andere lichaamsdelen) aan zou raken hoorHetero's denken dat ook altijd, dat als je homo bent dat je dan meteen alle mannen begeert. Of collega's... "O ik ken ook een homo! Zal ik jullie aan elkaar voorstellen?"
Erg schattig dat je denkt dat ik zo benquote:Op maandag 27 maart 2006 23:44 schreef davidov het volgende:
[..]
Het is wat je er van maakt he.
En gewoon eens je best doen niet achter iedere worst aan te lopen die je ziet
[afbeelding]
de buurman?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zag vandaag opeens iemand die ik niet wil tegenkomen! Die werkt nu letterlijk naast m'n huis..NEEEEEEEEE!
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Erg schattig dat je denkt dat ik zo ben![]()
kwispel eens met je staartje?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Erg schattig dat je denkt dat ik zo ben![]()
Neequote:
Ik heb m'n bunny pakje niet aanquote:
je hoeft ook niet te hupsenquote:Op maandag 27 maart 2006 23:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb m'n bunny pakje niet aan![]()
Ik woon op GVB terreinquote:
Mooi!quote:
het stond ooit voor Gemeentelijk Vervoers Bedrijfquote:
UHm.. eerlijk prinses? Volgens mij heb je geen hydraterende stuff voor jouw externe omgeving nodig, eerder internquote:Op maandag 27 maart 2006 23:57 schreef petre86 het volgende:
Des.. heb je nog wat hyderaterende gezichtscreme voor mij over voor dit weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |