Ja dat ligt natuurlijk aan jou hequote:
*gooit tomaart in de lucht*quote:
Ga je tomatencremesoep maken?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:18 schreef davidov het volgende:
[..]
*gooit tomaart in de lucht*
*hakt tomaat in 2en met zn klauwen*
Grr kom maar op![]()
Als je onder m'n balkon gaat staan gillen wel.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik heel hard gil he... hoor je dat dan bij jou?
Ik heb hier nog een boel wit en rood staan van centerparcs, en red bull, smirnoff, rode wodka, 2 flessen apfelkorn, 2 flessen baileys, malibu, pina colada, cointreau etc etc etc,..... damn, dat vraagt om een feestjequote:Op maandag 27 maart 2006 23:18 schreef petre86 het volgende:
wijn
hmmmm
lekker!
Bordeaux Moelleux 2004
zoet wit
Ik parkeer zo mn huis voor je deur!quote:
Alleen als ik je zou willen vergiftigenquote:
Doe'k morgen wel ff danquote:Op maandag 27 maart 2006 23:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als je onder m'n balkon gaat staan gillen wel..
je woont bóven Ang3l?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als je onder m'n balkon gaat staan gillen wel..
Mooi, hoef ik die molotov cocktails niet zo ver te gooienquote:Op maandag 27 maart 2006 23:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik parkeer zo mn huis voor je deur!
Bring it on!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:21 schreef davidov het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik die molotov cocktails niet zo ver te gooien
Ik denk dat ik het iets te druk heb om foto's te makenquote:Op maandag 27 maart 2006 23:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Post je straks wel de foto's?.
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:20 schreef davidov het volgende:
[..]
Alleen als ik je zou willen vergiftigen
Het ligt niet aan jou, het ligt aan mijn kookkunstenquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:21 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het iets te druk heb om foto's te maken
Ooow, nee ok, dan is't goedquote:Op maandag 27 maart 2006 23:22 schreef davidov het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, het ligt aan mijn kookkunsten![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:23 schreef wonderer het volgende:
Ik kwam vrijdag die gozer uit de sportschool tegen op de fiets en dacht "Wtf doet CDP hier nou weer??"Echt freaky.
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:23 schreef wonderer het volgende:
Ik kwam vrijdag die gozer uit de sportschool tegen op de fiets en dacht "Wtf doet CDP hier nou weer??"Echt freaky.
quote:
^ dat zou toch iets goed moeten makenquote:
Heb je over de piemel heengepaint?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
De emmer met ijswater staat klaar..
Die lijkt op jou. Tenminste, voor zover ik dat van foto's kan bepalen enzo.quote:
Ja daaaaagquote:Op maandag 27 maart 2006 23:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
De emmer met ijswater staat klaar..
Weird..quote:Op maandag 27 maart 2006 23:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die lijkt op jou. Tenminste, voor zover ik dat van foto's kan bepalen enzo.
'tuurlijk. Zolang er pukkelpubers meekijken wel.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heb je over de piemel heengepaint?
Ik HEB een tosti-ijzer.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:26 schreef davidov het volgende:
[..]
[..]
^ dat zou toch iets goed moeten maken
Maar ik kan heeeel goed dingen bestellen
En mn tosties zijn legendarisch
Ach bi is iedereen wel effe voordat men eindelijk weet dat bi geen optie is, maar een uitstel van de echte gevoelens.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ook niet leuk:
De hetero aan wie ik alle kwijt kon en bij wie k als allereerste (zelfs voor m'n ouders) bij uit de kast kwam, is bi.![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik HEB een tosti-ijzer.
Tosti's als ontbijt klinkt goed.
Tis toch nog steeds dezelfde jongen?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ook niet leuk:
De hetero aan wie ik alle kwijt kon en bij wie k als allereerste (zelfs voor m'n ouders) bij uit de kast kwam, is bi.![]()
En dat is vervelend omdat? :Squote:Op maandag 27 maart 2006 23:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ook niet leuk:
Hij was hij.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis toch nog steeds dezelfde jongen?
Net als jij, voor- en nadat je vertelde aan hem dat je homo was.
Mja ik zie het probleem ook niet echt.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis toch nog steeds dezelfde jongen?
Net als jij, voor- en nadat je vertelde aan hem dat je homo was.
smaken verschillen...quote:Op maandag 27 maart 2006 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Immers, alle homo's en bi-mannen zijn potentiële lustobjecten..
dan is het toch jouw idee van hem dat verandert?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij was hij.
Betrouwbaar, gezellig en nu is hij potentieel lust-object.
Enzo. Het plaatje klopt niet meer![]()
Nee, maar hij was hij ofzo.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan is het toch jouw idee van hem dat verandert?
dat hij bi is, wil niet zeggen dat hij interesse in jou heeft.. toch?
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Immers, alle homo's en bi-mannen zijn potentiële lustobjecten..
Het is wat je er van maakt he.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij was hij.
Betrouwbaar, gezellig en nu is hij potentieel lust-object.
Enzo. Het plaatje klopt niet meer![]()
tja.. die naam al he.. "TIM"quote:Op maandag 27 maart 2006 23:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, maar hij was hij ofzo.
Nu is t plaatje kapoet, hij was mijn ideaal van een toffe hetero.
Nu, nu,nu kan zelfs Tim bi zijn![]()
Ik was ironisch.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er bestaan toch ECHT homo- en bi-mannen die ik met geen vinger (of andere lichaamsdelen) aan zou raken hoorHetero's denken dat ook altijd, dat als je homo bent dat je dan meteen alle mannen begeert. Of collega's... "O ik ken ook een homo! Zal ik jullie aan elkaar voorstellen?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |