Oh pleeeeeeeeezzzzzzzzzzquote:Op maandag 27 maart 2006 23:32 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ach bi is iedereen wel effe voordat men eindelijk weet dat bi geen optie is, maar een uitstel van de echte gevoelens.
Ik wil een XBOX nog steedsquote:
"And I want a golden toilet seat but that ain't in the cards either now is it? muahahaha yes..."quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:34 schreef davidov het volgende:
[..]
"And I want a golden toilet seat but that ain't in the cards either now is it? muahahaha yes..."
Mensen met lang haar en internetquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
en aapjes in amsterdam met internet![]()
Alleen op de allerhoogste moeilijkheidsgraad, of in multiplayer tegen lui die gewaagd zijn aan je.quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
idd. Je moet ervan houden: 'humor' uit Enschede
![]()
Van kleurtjes gaat je haar naar de knoppenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:01 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga binenkort naar de kapper en ik ga ook ene kleurtje nemen
Je bent filmrecensent en nu ook nog eens kapperquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Van kleurtjes gaat je haar naar de knoppen
Tegen de pc speel ik het altijd eerst medium, en als het erg gaaf was en voor herhaling vatbaar daarna op moeilijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:02 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Alleen op de allerhoogste moeilijkheidsgraad, of in multiplayer tegen lui die gewaagd zijn aan je.
Misschien breekt het wel allemaal af tot een lengte van 4 cmquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:04 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Van kleurtjes gaat je haar naar de knoppen
A-fucking-menquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:12 schreef davidov het volgende:
[..]
Misschien breekt het wel allemaal af tot een lengte van 4 cm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |