Gewoon hai danquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:37 schreef davidov het volgende:
[..]*pakt universele vertaler*
fuck
low batt
Oh, dat doet de oven bij ons in de keuken ook. Maar ik gebruik altijd mijn eigen kutapparaat.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
Zonder voorverwarmen he?.
Komt omdat het een combimagnetron is. Die speelt vals namelijk door niet alleen te ovenen, maar ook te magnetronnen.
Oh! Hij piept! Klaar!
Ow dat heb ik straks ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
Komt omdat het een combimagnetron is. Die speelt vals namelijk door niet alleen te ovenen, maar ook te magnetronnen.
Nee vandaag niet, sorry.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:11 schreef Gellarboy het volgende:
Bareback?
BB_Koning, da's een user hierzoquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:15 schreef Ang3l het volgende:
misschien toch wel bareback?
quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:12 schreef Ang3l het volgende:
Ow dat heb ik straks ookRVS, ingebouwd
Wat handig dan, zo'n ding
On air begon King The Pepticon Boy te gebruiken, wat later Beale Street Blues Boy werd. Die naam werd afgekort tot gewoonweg Blues Boy, wat uiteindelijk B.B. werd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BB_Koning, da's een user hierzo
Waar die BB in z'n naam dan voor staan weet ik niet, maar 't zal wel van BB King afkomen. Alleen waar DIE dan weer z'n BB vandaan haalde...... misschien toch wel bareback?
Heyquote:
Handige volgordequote:Op woensdag 29 maart 2006 23:16 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet 'm nog laten inbouwen in een keuken die ik nog steeds moet uitzoeken en kopen enzo..
Denk je er wel aan dat een keuken ergens OMHEEN bouwen veel lastiger (en dus duurder) is dan een keuken uitzoeken met daarin een apparaat?quote:
Zijn 't geen standaard maten dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:25 schreef Ang3l het volgende:
Denk je er wel aan dat een keuken ergens OMHEEN bouwen veel lastiger (en dus duurder) is dan een keuken uitzoeken met daarin een apparaat?
Nee, niet altijd nee. Meestal zijn ze 60 breed.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zijn 't geen standaard maten dan?
BRB Koning zou raar staanquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:25 schreef Gellarboy het volgende:
Even bellen. BRB.
Nouja, bij deze kan ik zo'n los inbouwframe-geval bestellen nog. Dus daar zal wel aan gedacht zijn. Zo niet, dan zet ik 'm op een plankje.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:32 schreef Ang3l het volgende:
Nee, niet altijd nee. Meestal zijn ze 60 breed.
Maar zo'n combi ding kan niet zomaar overal in (qua ontluchting en zo). daar had ik dus ook last van.
Niet te veel eten, ik heb het idee dat je nu lekker zacht bent, maar drilpuddingzacht vindt niemand aantrekkelijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:33 schreef davidov het volgende:
Vanavond in een pannekoekenrestaurant gegeten (oe dubbele woordwaarde), machtig dat het was
Maar nu een uurtje of 5 later, als ik dan zo deze discussie over eten volg, krijg ik weer trek
Mee eens.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Niet te veel eten, ik heb het idee dat je nu lekker zacht bent, maar drilpuddingzacht vindt niemand aantrekkelijk![]()
![]()
Haren wassenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoi Stevie, ik ga nu douchen
(Mn haren wassen)
![]()
Ja, ze krullen weer, misschien ga ik mn haartjes vrijdag weer glad strijkenquote:
Je lijkt wel een homo!quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, ze krullen weer, misschien ga ik mn haartjes vrijdag weer glad strijken![]()
Iemand vroeg me een keer of ik homo was, ik kon zonder me schuldig te voelen 'nee' zeggenquote:
Bi.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Iemand vroeg me een keer of ik homo was, ik kon zonder me schuldig te voelen 'nee' zeggen
Iemand anders vroeg me een keer of ik homo was, ik zei 'nee', toen vroeg hij of ik hetero was, ik zei weer 'nee'.
Waar wil ik naartoe met dit verhaal?![]()
Ik heb mezelf nooit zo genoemd, ik krijg het woord niet uit mn mond, althans, niet achter de woorden 'ik ben'. Toen ik een vriendin vertelde dat ik bi was, zei ik: ik val op meisjes, maar ook op.....................(ja, zelfs dat duurde lang) jongetjes....quote:
Je kunt maar van één iemand tegelijk houden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nooit zo genoemd, ik krijg het woord niet uit mn mond, althans, niet achter de woorden 'ik ben'. Toen ik een vriendin vertelde dat ik bi was, zei ik: ik val op meisjes, maar ook op.....................(ja, zelfs dat duurde lang) jongetjes....![]()
Yep, een jongen of een meisje, het maakt allemaal niet uitquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je kunt maar van één iemand tegelijk houden..
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je kunt maar van één iemand tegelijk houden..
Voor wie?quote:
Ken je Scrubs?quote:De lol is eigenlijk voornamelijk het karakter Greg House, zo'n asshole heb je nog nooit op TV gezien
Nee, maar House is uniekquote:
Nou daar heb je ene Dr Kelso en ene Dr Cox die echt de grootste schoften zijn in de wereldquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar House is uniekZo lomp, bot, met zwarte galgenhumor en toch zo geniaal heb je echt nog nooit gezien.
quote:Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is it vestige of the vox populi, now vacant, vanished, as the once vital voice of the verisimilitude now venerates what they once vilified. However, this valorous visitation of a by-gone vexation, stands vivified, and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin vanguarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition. The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous. Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose vis-à-vis an introduction, and so it is my very good honor to meet you and you may call me V.
Ik ben ook breed, waarom zou ik dan wegsoppen bij iemand anders die breed is? Geef mij maar iemand die broodmager isquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:05 schreef Cairon het volgende:
Dus BB_Koning is breed en daarom sopt iedereen ineens weg bij hem.
Joh... oppervlakkig?
mja het werd tijd ookquote:
Ik weet precies hoe je je voelt hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:01 schreef davidov het volgende:
[..]
mja het werd tijd ook![]()
Stel je voor... ik & werk
Joh... jaloers?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:05 schreef Cairon het volgende:
Dus BB_Koning is breed en daarom sopt iedereen ineens weg bij hem.
Joh... oppervlakkig?
Lees de comic ofzo, dan ben weet je tenminste wat Fate echt is.quote:
Herkenbaar...quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:43 schreef davidov het volgende:
Ik heb het ondenkbare gedaan
Ben 2! uitzendbureau's binnengelopen.
Ik stond ook 2x zo snel weer buiten omdat ze gewoon geen studenten kunnen gebruiken
Morgen maar eens bij zo'n studenten ding langs gaan, en wie weet...
hehe beiden reageerden met: Wat voor een werk zoek je dan en hoeveel tijd ben je beschikbaar?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:09 schreef Cairon het volgende:
[..]
Herkenbaar...
sommige bureaus zeggen nog voor je een zin hebt uitgesproken dat ze niemand zoeken of kunnen helpen...
"maar ik wilde me alleen maar in laten schrijven..."
Zelfs nu het zomertijd is heb je nog steeds gelijk.quote:
Uhm.. ja....quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zelfs nu het zomertijd is heb je nog steeds gelijk.
Op lange termijn is dat weer een ergenis minder.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:18 schreef Ang3l het volgende:
Tim heeft een kamer gevonden.
D.w.z. dat we eind april definitief uit elkaar gaan.....
quote:JP said: *gaap* is 't al weekend?
Steven says: 1 dagje nog
JP says: mazzelpik
Steven says: En jij dan ?
JP says: 2 dagen he?
JP says: tot vrijdag 17 uur
Steven says: Ohh... das goed rekenen dan
JP says: hmmm
JP says: zucht
JP says: kun je nagaan hoe gaar ik al ben
Ok, ik moet dus oppassen als ik bij jou in de buurt ben?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben ook breed, waarom zou ik dan wegsoppen bij iemand anders die breed is? Geef mij maar iemand die broodmager is
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:53 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ok, ik moet dus oppassen als ik bij jou in de buurt ben?
eey!quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:25 schreef creno het volgende:
het merendeel van de [homo]'s moeten dus oppassen voor vanitas
Verzet is zinloosquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:25 schreef creno het volgende:
het merendeel van de [homo]'s moeten dus oppassen voor vanitas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |