Nouja, bij deze kan ik zo'n los inbouwframe-geval bestellen nog. Dus daar zal wel aan gedacht zijn. Zo niet, dan zet ik 'm op een plankje.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:32 schreef Ang3l het volgende:
Nee, niet altijd nee. Meestal zijn ze 60 breed.
Maar zo'n combi ding kan niet zomaar overal in (qua ontluchting en zo). daar had ik dus ook last van.
Niet te veel eten, ik heb het idee dat je nu lekker zacht bent, maar drilpuddingzacht vindt niemand aantrekkelijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:33 schreef davidov het volgende:
Vanavond in een pannekoekenrestaurant gegeten (oe dubbele woordwaarde), machtig dat het was
Maar nu een uurtje of 5 later, als ik dan zo deze discussie over eten volg, krijg ik weer trek
Mee eens.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Niet te veel eten, ik heb het idee dat je nu lekker zacht bent, maar drilpuddingzacht vindt niemand aantrekkelijk![]()
![]()
Haren wassenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoi Stevie, ik ga nu douchen
(Mn haren wassen)
![]()
Ja, ze krullen weer, misschien ga ik mn haartjes vrijdag weer glad strijkenquote:
Je lijkt wel een homo!quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, ze krullen weer, misschien ga ik mn haartjes vrijdag weer glad strijken![]()
Iemand vroeg me een keer of ik homo was, ik kon zonder me schuldig te voelen 'nee' zeggenquote:
Bi.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Iemand vroeg me een keer of ik homo was, ik kon zonder me schuldig te voelen 'nee' zeggen
Iemand anders vroeg me een keer of ik homo was, ik zei 'nee', toen vroeg hij of ik hetero was, ik zei weer 'nee'.
Waar wil ik naartoe met dit verhaal?![]()
Ik heb mezelf nooit zo genoemd, ik krijg het woord niet uit mn mond, althans, niet achter de woorden 'ik ben'. Toen ik een vriendin vertelde dat ik bi was, zei ik: ik val op meisjes, maar ook op.....................(ja, zelfs dat duurde lang) jongetjes....quote:
Je kunt maar van één iemand tegelijk houden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nooit zo genoemd, ik krijg het woord niet uit mn mond, althans, niet achter de woorden 'ik ben'. Toen ik een vriendin vertelde dat ik bi was, zei ik: ik val op meisjes, maar ook op.....................(ja, zelfs dat duurde lang) jongetjes....![]()
Yep, een jongen of een meisje, het maakt allemaal niet uitquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je kunt maar van één iemand tegelijk houden..
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je kunt maar van één iemand tegelijk houden..
Voor wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |