oeh mooi prup!! Thnxquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:58 schreef prupke het volgende:
puckzzz kende je deze site al als black & white junkie?
http://www.jeanloupsieff.com/
Die TesT is geluktquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:04 schreef PieDobbelJoe het volgende:
TesT
Gelukkig is er nog iemand wakker.quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:07 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hey Mauro ...yep, fff kijken of dat nog ging:-)
Nee is het ook niet. ik ben net wakker ...heb dus al geslapenquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog iemand wakker.
Voelde me al zo alleen
Maar ik ga denk ik maar eens slapen. Gisteren al een nacht overgeslagen. En om dat nu 2 nachten achtereen te doen is niet zo verstandig denk ik.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik zie geen zwaaiposts buiten de jouwe![]()
Hoi aanstaande![]()
Doe je goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nee is het ook niet. ik ben net wakker ...heb dus al geslapen![]()
nog een wakkerquote:
quote:
Nee, doe het niet goed, 4 uur is een beetje weinigquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:18 schreef Mauro het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Ik moet nog naar bedje toe. Alleen geen zin.
Hebben jullie al gestemd op mijn foto overigens?
Gisteravond was het mooi!quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:15 schreef PdeHoog het volgende:
Het is kloteweer![]()
Nu kan ik mijn lens wederom niet uitproberen
zullen we ruilen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:17 schreef Puckzzz het volgende:
bah ik heb nog steeds het gevoel dat ik een uur te vroeg opgestaan ben
moet echt ff wakker worden, gisteren om 1 uur naar bed gegaan, wat voor mij echt veel te laat is (heb mijn slaap hard nodig) en nu zou ik me eigenlijk al moeten omkleden en opmaken om naar mijn werk te gaan, maar zit hier nog steeds te suffen in mijn badjas
maarja... GOEDEMORGEN!!
Ik STOND op Hoek van Holland, lulloquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Gisteravond was het mooi!
Had je mooi naar hoek van holland kunnen gaan ofzo... ik noem maar een dwarsstraat...
Bij ons niet hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:20 schreef Puckzzz het volgende:
jij zit toch op kantoor Ynske? Bij mij begint kantoortijd om 9 uur
yepzquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:20 schreef Puckzzz het volgende:
jij zit toch op kantoor Ynske? Bij mij begint kantoortijd om 9 uur
psss, ik ging foto's maken van een lichtstoet zaterdag....quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik STOND op Hoek van Holland, lullo![]()
![]()
owh?quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik STOND op Hoek van Holland, lullo![]()
![]()
Eikelquote:
Ik zou bijna gaan roepen dat je een prutsertje bent, maar goed....laat ik mijn mond maar houdenquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
psss, ik ging foto's maken van een lichtstoet zaterdag....
kom ter plaatse, en wat denk je dat thuis in de oplader hangt
Dat heb je vaker gezegd, Kleintjequote:Op woensdag 29 maart 2006 08:36 schreef Kleintje het volgende:
*al sinds 7 uur aan het werk*
TIJD VOOR EEN BAKKIE THEE
Vandaag wil ik de rest van de foto's tussendoor bewerken, dus stilte vanaf deze kant!
zeg moet je mij niet boos aankijkenquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan roepen dat je een prutsertje bent, maar goed....laat ik mijn mond maar houden![]()
![]()
Jij zegt wat ik denkquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat heb je vaker gezegd, KleintjeIk vertrouw het niet
Net zo druk wel, net zo vaak iets minder.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:01 schreef Kleintje het volgende:
Wil je zeggen dat ik de laatste dagen dan net zo druk aanwezig was als normaal?
Volgens mij niet...
Hey Kleintjequote:Op woensdag 29 maart 2006 09:01 schreef Kleintje het volgende:
Wil je zeggen dat ik de laatste dagen dan net zo druk aanwezig was als normaal?
Volgens mij niet...
'Heeey PieJongenquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:07 schreef Ynske het volgende:
brug
[afbeelding]
Tis maar even dat je het weet, het is niet slim om op de rand van de kade te gaan staan waar de houten balken zegmaar niet echt goed meer vaststaan
Hey Ynske ...gaat .... zit nog te wachten op ssep onderzoek, 2 vernauwingen zijn vastgestedl in de nek ...1 grote en een wat kleinere. Dus nog steeds veel klachten. En met jou?quote:
slecht... maar goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:13 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Ynske ...gaat .... zit nog te wachten op ssep onderzoek, 2 vernauwingen zijn vastgestedl in de nek ...1 grote en een wat kleinere. Dus nog steeds veel klachten. En met jou?
Tjee Ynske, ook kut dus. Maar zit dus inderdaad vooruitgang in.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
slecht... maar goed
nog 26 daagjes en ze gaan er wat aan doen
die MRI heeft uitgewezen dat er beschadingen in het polsgewricht zijn, en die zorgen weer voor beschadigingen (aan het kraakbeen?) waardoor ik dus steeds zo'n pijn heb
ach, ook dat zijn geen fijne situatiesquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
En dan klaag ik omdat ik zondag een spiertje heb verrekt
sterkte jongens
Dank je Puckzzzquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
sterkte jongens
Volgens mij kan Ynske maar beter een paar rolstoelen en looprekjes reserveren voor de Treinenmeet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
sterkte jongens
Tegen die tijd hoop ik er wel af te zijnquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Volgens mij kan Ynske maar beter een paar rolstoelen en looprekjes reserveren voor de Treinenmeet.![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Volgens mij kan Ynske maar beter een paar rolstoelen en looprekjes reserveren voor de Treinenmeet.![]()
Dat hoop ikook meid, want ik zou wel even met je mee willen lopen dan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tegen die tijd hoop ik er wel af te zijn
quote:
Zo één met een hond ervoor?quote:
nah die staat dus op het perron/binnen in de halquote:
nee jij erachter om te duwenquote:
Forget it butquote:
Meneer wil liever getrokken wordenquote:
sowwyquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:41 schreef HMaster-II het volgende:
Klein en Ynsmoeten jullie het weer over zekz hebben
![]()
hormonale mormels
![]()
Toepsie spiegel die afbeelding eens..quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:42 schreef Toeps het volgende:
Moeten we op Fles gaan schieten?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Toepsie spiegel die afbeelding eens..nossew & htims is niet echt een merk hoor
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Toepsie spiegel die afbeelding eens..nossew & htims is niet echt een merk hoor
sinds dit weekendquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:52 schreef Mauro het volgende:
Overigens, sinds wanneer heb ik opeens een fotoboek?
Sowwie Puckzzzquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
hou daar es mee opalweer koffie op mijn toetsenbord en beeldscherm
je kunt iig in de instellingen uitvinken dat het icoontje niet meer zichtbaar is op de subsitesquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb er niet om gevraagd. Dus mag ie wmb weg!
tet is niet de zoom?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:54 schreef Ynske het volgende:
OW mijn god
collega spreekt engels aan de telefoon:
Tet is not te seem, tet is for sjoer
Het fotoboek is net een virus... Makkelijk te krijgen, moeilijk te verwijderen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb er niet om gevraagd. Dus mag ie wmb weg!
Alle vinkjes uitgezet, behalve de laatstequote:Op woensdag 29 maart 2006 10:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kunt iig in de instellingen uitvinken dat het icoontje niet meer zichtbaar is op de subsites
Dat mag niet. Want ik upload niks naar de fok! servers.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:06 schreef Kleintje het volgende:
kijk mar uit, straks verschijnen er foto's uit je fotoboek op de frontpage
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:54 schreef Ynske het volgende:
OW mijn god
collega spreekt engels aan de telefoon:
Tet is not te seem, tet is for sjoer
en dan te bedenken dat het een zakelijk telefoontje wasquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sommige mensen schamen zich gewoon om fatsoenlijk de TH uit te spreken
Werk?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg...zouden jullie niet eens gaan werkenJe houd mij van mijn werk af
neequote:Op woensdag 29 maart 2006 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg...zouden jullie niet eens gaan werkenJe houd mij van mijn werk af
mag ik nog op je aanbod ingaan om te ruilen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee
werk
photopoppen
beetje klooien met een designtje
Laat me raden...drank?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:54 schreef Kleintje het volgende:![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
VOEL ME ZO HAPPY
Dat moest ik ff kwijt
Bijna goed... Het is weer zomertijd en nu is Sub weer over zijn Winterdepressie heen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:06 schreef Kleintje het volgende:
bijna goed Sub
Wat is er met jou Subje? Je bent opeens weer meer hier.
Lentekriebels??
Ow, de mijne ook nogquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:20 schreef CompuMess het volgende:
Hij's bezig...
[afbeelding]
*@$#$# - zie net dat de camera nog op wintertijd staat !![]()
Zoiets denk ik!quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:06 schreef Kleintje het volgende:
bijna goed Sub
Wat is er met jou Subje? Je bent opeens weer meer hier.
Lentekriebels??
Dat zou best eens kunnen!quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Bijna goed... Het is weer zomertijd en nu is Sub weer over zijn Winterdepressie heen.![]()
zet jij die dingen zelf eronder in fotoshop of doet je camera dat?quote:
Dat gebeurt in Photoshop op basis van de bijgevoegde EXIFquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
zet jij die dingen zelf eronder in fotoshop of doet je camera dat?
Gebruikt CompuMess niet iets als Bordermaker ofzo? Dat meen ik mij te herinneren.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat gebeurt in Photoshop op basis van de bijgevoegde EXIF
Nope, dat doe ik met Bordermaker, een gratis én handig tooltje voor het plaatsen van kadertjes.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
zet jij die dingen zelf eronder in fotoshop of doet je camera dat?
Jeetje zeg....wat ben jij een strenge moederquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:29 schreef Puckzzz het volgende:
en Owee! als je onflateuze foto's van mij hier gaat plaatsen! Ik moet altijd flink retoucheren voor ik ze plaats dus ik wil ze eerst keuren
jij leest dus de EXIF uit en plant t dan in een txtlayer eronderquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat gebeurt in Photoshop op basis van de bijgevoegde EXIF
Met andere woorden... je bent verliefd!quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:20 schreef Subhuman het volgende:
Ik ben supervrolijk de laatste dagen!Heb mezelf net ook lekker verwend met een paar supergrote mergpijpjes! Jullie ook eentje?
Alsjeblieft!quote:
Dat kan ook via een scriptje/tooltje via CS2quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij leest dus de EXIF uit en plant t dan in een txtlayer eronder
Alstublieft!quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:32 schreef CompuMess het volgende:
[afbeelding]
Zooo.. klaar!
Doet u mij nu maar een mergpijp!
Zelfde vraag hiero!quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:34 schreef Vliegvrager het volgende:
Ze zijn fraai hoor compuWat voor lens heb je gebruikt (en een filter?)
Ik gok van niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:36 schreef Subhuman het volgende:
Ik gok dat ie geen filter heeft gebruikt. 1/5000 seconde bij f/18 is echt heel weinig licht.
yups, maar dat dingetje dat ie daar fotografeert geeft daarentegen weer heel veel licht.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:36 schreef Subhuman het volgende:
Ik gok dat ie geen filter heeft gebruikt. 1/5000 seconde bij f/18 is echt heel weinig licht.
Ik? editten?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:38 schreef Subhuman het volgende:
[..]
We zullen gauw zien wie gelijk heeft!
[edit] Gauw editten hè!Wedden dan?
interessant...quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat kan ook via een scriptje/tooltje via CS2
Effe een linkje van EOSDigitaal plaatsen Clique![]()
Dat heft elkaar mooi op!quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:39 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
yups, maar dat dingetje dat ie daar fotografeert geeft daarentegen weer heel veel licht.
Waar was die zonsverduistering dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:35 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Alstublieft!
Wat jammer dat het bewolkt is hier in Enschede!Anders was ik ook even wezen gaan kijken!
ja kan de CRW files (Canon) gewoon openen met photoshop CS2 en dan krijg je een voor edit venster voor je Photoshop venster. Zit dus al bij CS2 in..quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
interessant...
stomme vraag misschien nog maareh
adobe rawconverter, is toch een aparte plugin he
dan moet ik die nog ergens gaan zoeken...
grbl...
bedacht me net dat ik thuis nog werk met cs
Euhhh ik heb geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waar was die zonsverduistering dan?
aaah....quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ja kan de CRW files (Canon) gewoon openen met photoshop CS2 en dan krijg je een voor edit venster voor je Photoshop venster. Zit dus al bij CS2 in..
Wie pakt effe een halsband en laat Mauro op het grasveldje uit??quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Sowwy.
Heb een slecht humeur. Ben niet zo uitgelaten als anderen hier
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:45 schreef Subhuman het volgende:
[..]
voor een evenement dat ik organiseer... Ben helemaal de tijd vergeten en ik ga echt te laat komen!
Doei allemaal!
Sub heeft ene beetje last met Prio's stellen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nu ben je een keer op tijd bij ons met de topics, ben je ergens anders te laat
Naderende verjaardagen zijn funest voor je humeur.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:46 schreef HMaster-II het volgende:
Wie pakt effe een halsband en laat Mauro op het grasveldje uit??![]()
Posterplakzequote:Op woensdag 29 maart 2006 13:49 schreef Subhuman het volgende:
Sub vergeet gewoon soms de tijd...Ben nu echt weg!
Bedenk ook eens wat je WEL bereikt hebtquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Naderende verjaardagen zijn funest voor je humeur.
Dan ge je nadenken over wat je allemaal hebt bereikt enzo.
conclusie: Geen werk, geen relatie, grote schulden.
Daar word je niet zo heel vrolijk van.
Als dat halsbandje nu eens een metafoor zou zijn voor een werkgever, dan zou het al wat minder zijn namelijk.
goh ik was dus niet de enige gisterquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Naderende verjaardagen zijn funest voor je humeur.
Dan ge je nadenken over wat je allemaal hebt bereikt enzo.
conclusie: Geen werk, geen relatie, grote schulden.
Daar word je niet zo heel vrolijk van.
Als dat halsbandje nu eens een metafoor zou zijn voor een werkgever, dan zou het al wat minder zijn namelijk.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
Ik word over 1,5 maand 30. Zal ik ook ff depri gaan doen![]()
* Mauro zit daar al bijna 4 jaar overheen *quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
oude l*l
* Ynske mag daar nog 4 jaar en een paar maanden over doen
Oooooooooh....jij bent dus allang over die 30-jaar-dip heenquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
* Mauro zit daar al bijna 4 jaar overheen *
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik ben geen ouwe lul
RonaldV, die is oud
![]()
Ik ben gewoon een jonge god
Dat gaat zeker goed komen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:55 schreef PdeHoog het volgende:
Oooooooooh....jij bent dus allang over die 30-jaar-dip heenGa nou maar een goeie route plannen voor zaterdag
Ik wil architectuur en landschap op de foto zetten
http://www.map24.nlquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oooooooooh....jij bent dus allang over die 30-jaar-dip heenGa nou maar een goeie route plannen voor zaterdag
Ik wil architectuur en landschap op de foto zetten
noem je dat mooi?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat gaat zeker goed komen.
Groningen is heel mooi![]()
Voorbeeldje mooie architectuur:
[afbeelding]
*pakt CocaColaLight beet en draait z'n dop eraf*quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Na de 30 is het leven toch afgelopen?
* CocaColaLight zoekt dekking
* -Marjo- ook al een tijdjequote:Op woensdag 29 maart 2006 13:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
quote:
* Ynske heeft t idee dat ze net uit de luiers komtquote:
En bedanktquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske heeft t idee dat ze net uit de luiers komttussen al die ouderen hier
quote:
Dit gebouw staat er dan weer direct tegenover.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
overheengelezen
goed het is best een aparte foto
maar t gebouw
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij een jonge god.... dus dan moet ik je de 6e gaan aanbidden
quote:After the age of twenty-one, your body slowly stops releasing an important hormone known as HGH (Human Growth Hormone).
The reduction of HGH, which regulates levels of other hormones in the body (including testosterone, estrogen, progesterone, and melatonin) is directly responsible for many of the most common signs of growing old, such as wrinkles, gray hair, decreased energy, and diminished sexual function.
Human Growth Hormone will normally yield the following results:
- Boost your immune system
- Rejuvenate your body and mind
- Feel & look younger
- Reduce wrinkles, lose weight, decrease cellulite
- Restore your sex drive and vigor
- Revitalize your heart, liver, kidneys & lungs
- Maintain muscle mass
- Refresh memory, mood and mental energy
- Sleep soundly and awake rested
- Help eliminate stress, fatigue and depression
Op zich is dat dan wel weer een gave fotoquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat gaat zeker goed komen.
Groningen is heel mooi![]()
Voorbeeldje mooie architectuur:
[afbeelding]
Het is je niet aan te zien hoorquote:
en dat voor slechts 50 Euro voor 5 pillen ofzo?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:14 schreef Mauro het volgende:
Wheheh...
En dan krijg je net nu deze mail in je spambox:
[..]
Stropdassen heten niet voor niets wurgkoorden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:42 schreef CocaColaLight het volgende:
Wat ik me nou afvraag is het volgende:
Is het dragen van een stropdas nu echt daadwerkellijk zo verwoestend voor het gedeelte van het lichaam wat normaal gesproken de hersenen zijn?
Volgens mij valt spontaan het gedeelte uit wat normaal de planning doet.
Blijft leuk zoals vanmorgen word ik verwacht in 2 vergaderingen een extern bedrijf die onsite kwam en mijn hulp nodig zou hebben... Laat staan dat er dan tijd voor mijn normale werk zou zijn.
En dit was allemaal gepland door 3 afzonderlijke "stropdassen" terwijl ze van elkaar zouden hebben kunnen weten dat ze mij daarbij nodig hebben....
Zo dat wou ik even kwijt, jah het lucht op en nu is het koffie tijd.
Trouwens ook nog goeie smiddags allemaal
Dat ligt eraan waar je hersenen zitten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:42 schreef CocaColaLight het volgende:
Is het dragen van een stropdas nu echt daadwerkellijk zo verwoestend voor het gedeelte van het lichaam wat normaal gesproken de hersenen zijn?
Klappen kun je krijgenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:45 schreef Kleintje het volgende:
OUD OUD...
Sinterklaas is pas oud (en Mauro en RonaldV)
Ga brownies bakkenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:50 schreef Mauro het volgende:
Chocolade smelten is leuk
Zit me nu weer ff te vermaken
Nee, geen browniesquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga brownies bakkenDat is ook leuk
En lekker
Kun je vrouwen mee verleiden
![]()
hmmmm....toch maar wat meenemen 6 mei
ga dan maar ijsjes halen...quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga brownies bakkenDat is ook leuk
En lekker
Kun je vrouwen mee verleiden
![]()
hmmmm....toch maar wat meenemen 6 mei
Geen brownies voor jouquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga dan maar ijsjes halen...
* Ynske heeft er zin in denk ze
Ik heb nog wel wat raketjes in de vriezer liggen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga dan maar ijsjes halen...
* Ynske heeft er zin in denk ze
ga lopen mens, t is heerlijk weerquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:07 schreef Kleintje het volgende:
ik moet naar de winkel.
Is 5 minuten lopen, met de fiets 7 minuten (voor ik dt ding gepakt heb) en met de auto 4 minuten.
Dus het is dan toch logisch dat ik met de auto ga?
*lui is*
Oeh, sorry voor de vertraging, moest ook weer ff werken...quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:40 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat heft elkaar mooi op!
Ben nu eigenlijk wel benieuwd wie gelijk heeft... CompuMess, verlos ons van deze onzekerheid!
broekie!quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
*Reikt blok hout aan*quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:18 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ga de brandstapel maar eens opporren. De Fok! server is me aan het iriteren
Weet je dat jouw plaatje me irriteert?quote:
*voelt aan Kleintjes billen* Yups 1 microgram minderquote:
speciaal voor jouw zijn ze verschillend van kleur en outof sequencequote:Op woensdag 29 maart 2006 15:48 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Weet je dat jouw plaatje me irriteert?
Het is irritant dat jij en Re hetzelfde plaatje hebben.
Jullie reageren ook vaak op dezelfde soort manier.
Maar goed, maakt in principe niet uit als ik een oversexte opmerking maak.
Ik vind jou en Re allebei wel geil![]()
Je bent de paaseitjes aan het smelten?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:50 schreef Mauro het volgende:
Chocolade smelten is leuk
Zit me nu weer ff te vermaken
8 uur beginnen is uitslapen. Heel mischien krijg ik nog de dienst terug waarbij ik om half 5 moet beginnen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz
hier zijn de werktijden van 8 tot half 5
8 uur beginnen is vreselijkvooral als je van vriendje komt, die zegmaar in flevoland woont
half 5 naar huis is wel fijn, kun je nog wat doen voor t donker is maar daar moet ik eerst de energie voor vinden
denk niet dat half 5 beginnen echt zal passen bij een kantoorbaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:15 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
8 uur beginnen is uitslapen. Heel mischien krijg ik nog de dienst terug waarbij ik om half 5 moet beginnen.
quote:
Als het verpakt is in de vorm van een chocotof wel ja..quote:
nee sorryquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:20 schreef Ymke het volgende:
Denk telkens dat ik mijn eigen nick zie als ik Ynske zie staan, kan je geen Truus gaan heten?
4 jaar maar? Dat kan ik verdubbelenquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
Afgelopen? Dan begint het pasquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Na de 30 is het leven toch afgelopen?
* CocaColaLight zoekt dekking
Geef mij maar iets waar ik overuren kan klokken en wat bijverdien met toeslagurenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk niet dat half 5 beginnen echt zal passen bij een kantoorbaan
dus dat is het risico van het vak
Hmz ok even aanvraag doen bij Dannyquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee sorry
daarbij jij is 79550
en ikke is 68600
dus jij bent Truus
Je hebt het toch ook elke keer tegen mij als je geil praat?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:06 schreef Kleintje het volgende:
ow ja... dat zie ik nu pas.
Dus ik mag nu niet meer geil tegen je praten Re? En zeggen dat ik dacht dat ik het tegen Puckzzzzzzzzz had?
niet zo zeuren hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:11 schreef Xilantof het volgende:
Zow, eindelijk weer thuis.
Wat een flutdag vandaag zeg.
Mag ik nog sporten straks ook. om 21.30 wel te verstaan![]()
ben ik op z'n vroegst 23.30 uur thuisblegh
De ene dag loop jij te stuiteren en de dag daarna loop je met een sik van hier tot ginder. Ben positief, blijf positief.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:11 schreef Xilantof het volgende:
Zow, eindelijk weer thuis.
Wat een flutdag vandaag zeg.
Mag ik nog sporten straks ook. om 21.30 wel te verstaan![]()
ben ik op z'n vroegst 23.30 uur thuisblegh
althans... zometeen niet meerquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:31 schreef Re het volgende:
[..]
niet zo zeuren hoor
ik zit nog op mijn werk...
Wat fijn om zo inspirerend te zijn!quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:06 schreef Mauro het volgende:
Zoals jullie weten ben ik vandaag bezig aan het knoeien geweest met chocolade.
Ik vond het idee paaseiland voor de fotowedstrijd zo leuk dat ik daar toch een beetje invulling aan heb gegeven.
Hier is het eerste resultaat:
[afbeelding]
Ik moet welquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:07 schreef Subhuman het volgende:
Als je geen zin hebt ga je niet. Da's simpel lijkt me.
Oh, een wedstrijd! Die vind ik altijd wel leuk, bovendien hebben wij aan het einde van een wedstrijd altijd taart!quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik moet wel
't is een "bekerwedstrijd".
Niet dat wij nog kans maken op die beker.
Och, waarschijnlijk als ik er ben is het wel weer leuk..
Daarom zeg ik: als ik er ben is het vaak wel leuk.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:17 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh, een wedstrijd! Die vind ik altijd wel leuk, bovendien hebben wij aan het einde van een wedstrijd altijd taart!En bier en het is altijd supergezellig bovendien!
oehquote:
chocola is lekkerquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
[lokmodus]
Zin in chocolade?
[/lokmodus]
![]()
Mijn chocolademelkquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:19 schreef Re het volgende:
chocola is lekker
oww mij wilde je niet lokken
Nou kun je in iedergeval met een gerust hart zeggen dat je tussen de benen van kleintje hebt gezeten als men je vraagt wat je gedaan hebt!quote:
lokkerquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
[lokmodus]
Zin in chocolade?
[/lokmodus]
![]()
Oeh, dat moet zeer doen...quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
lokkersorry ik loop nog liever met vreemde mannen mee dan met enge mannen
![]()
quote:
een erg enge meidquote:
Wiequote:
He lost his mind.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:10 schreef fraubitch het volgende:het ligt niet aan mij
----->
Waar is lostminds?Ik heb hem al een tijdje niet gezien
Nee joh....jij bent gewoon een lekker dingquote:
net als Abeltonquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:10 schreef fraubitch het volgende:het ligt niet aan mij
----->
Waar is lostminds?Ik heb hem al een tijdje niet gezien
Wat hij zegt..quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh....jij bent gewoon een lekker dingEn zeker niet eng
![]()
Die zie ik toch nog regelmatig online verschijnen in msn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
net als Abelton
![]()
En wij zijn zo braaf en gezellig..
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh....jij bent gewoon een lekker dingEn zeker niet eng
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat hij zegt..
Fbitsie is een Lekker Ding![]()
Dat wilde je gewoon horen hequote:
Wijs mij eens een vrouw aan die dat NIET wil horen?quote:
Die bestaan niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wijs mij eens een vrouw aan die dat NIET wil horen?
^quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tja....zo diep zit ik niet in de psychologie van vrouwen hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
idd. zat al heel raar te kijken naar de poster.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Wat geen bier vandaag?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:58 schreef Mauro het volgende:
[..]
idd. zat al heel raar te kijken naar die post de poster...
7up is ook goedquote:
ben nog ziek manquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Wat geen bier vandaag?
Out of the box thinkingquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:19 schreef Re het volgende:
![]()
ach soms moet je iets out of character doen he
Hmmm....quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:24 schreef Re het volgende:
[..]
nah die staat al uitgevouwen tegen het raam
nee verduisterende zakenquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:26 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hmmm....
Duistere praktijken @ huize Re.![]()
Hihihi....quote:
Hoi! Hoe is t met Jort?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:29 schreef Georgina_Verbaan het volgende:
[..]
Hihihi....
Ik snap die niet
Ben namelijk erg blont.
Hihihihi....
Ron, als er 1 kloon doorzichtig is.........quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoi! Hoe is t met Jort?
De Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel VII) is een stukje verderop trouwens
wie niet waagt...
design gordijnen van de bouvriequote:Op woensdag 29 maart 2006 22:29 schreef Georgina_Verbaan het volgende:
[..]
Hihihi....
Ik snap die niet
Ben namelijk erg blont.
Hihihihi....
ik weet van niksquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:26 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hmmm....
Duistere praktijken @ huize Re.![]()
Nee man... kijk dan naar de user info! Tisser echt hoor!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ron, als er 1 kloon doorzichtig is.........
Hier is JortK te vinden: Pil en blaasontstekingquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee man... kijk dan naar de user info! Tisser echt hoor!
Zie je wel? Ze zijn er allebei!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hier is JortK te vinden: Pil en blaasontsteking
nee hoor wit is zooooo 2005 (huis rondkijkt... oops)quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dan toch wel witte en zeker vierkante dozen hè?
ja ga beetje met mijn bank op mijn schouders door de kalverstraat banjerenquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:41 schreef CocaColaLight het volgende:
Wit gaat het worden deze zomer in de mode....
Kijk jij geen tv ofzo
Re is een early adapter... voor hem is het al weer ouderwets.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:41 schreef CocaColaLight het volgende:
Wit gaat het worden deze zomer in de mode....
Kijk jij geen tv ofzo
dat zowiezo... innovator was het tochquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Re is een early adapter... voor hem is het al weer ouderwets.
Hoe heet ie ook al weer? Prince ofzo?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:46 schreef Re het volgende:
[..]
dat zowiezo... innovator was het toch(weer ff marketing boek erbij pakt
)
Enn doen hette di "The Symbol" enn dann werr "TAFKAP" enn nuu werr "Prince"quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:54 schreef Re het volgende:
nah, prince is soooo 1999
waarom heb ik ongelooflijk de neiging om je zin te verbeteren?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:56 schreef Helmjosti het volgende:
[..]
Enn doen hette di "The Symbol" enn dann werr "TAFKAP" enn nuu werr "Prince"
jah man... erg man... eigenlijk ook wel weer apart man...quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:56 schreef Helmjosti het volgende:
[..]
Enn doen hette di "The Symbol" enn dann werr "TAFKAP" enn nuu werr "Prince"
vrouwen die het beter denken te wetenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
waarom heb ik ongelooflijk de neiging om je zin te verbeteren?![]()
Jij hebt zin?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
waarom heb ik ongelooflijk de neiging om je zin te verbeteren?![]()
kutventquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:01 schreef kutvent het volgende:
[..]
vrouwen die het beter denken te weten![]()
perverseling!!quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:05 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Jij hebt zin?
Is er iemand met een camera in de buurt van haar?![]()
ik vind van niet hoor,quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:08 schreef Re het volgende:
of anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |