oeh mooi prup!! Thnxquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:58 schreef prupke het volgende:
puckzzz kende je deze site al als black & white junkie?
http://www.jeanloupsieff.com/
Die TesT is geluktquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:04 schreef PieDobbelJoe het volgende:
TesT
Gelukkig is er nog iemand wakker.quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:07 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hey Mauro ...yep, fff kijken of dat nog ging:-)
Nee is het ook niet. ik ben net wakker ...heb dus al geslapenquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog iemand wakker.
Voelde me al zo alleen
Maar ik ga denk ik maar eens slapen. Gisteren al een nacht overgeslagen. En om dat nu 2 nachten achtereen te doen is niet zo verstandig denk ik.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik zie geen zwaaiposts buiten de jouwe![]()
Hoi aanstaande![]()
Doe je goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nee is het ook niet. ik ben net wakker ...heb dus al geslapen![]()
nog een wakkerquote:
quote:
Nee, doe het niet goed, 4 uur is een beetje weinigquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:18 schreef Mauro het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Ik moet nog naar bedje toe. Alleen geen zin.
Hebben jullie al gestemd op mijn foto overigens?
Gisteravond was het mooi!quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:15 schreef PdeHoog het volgende:
Het is kloteweer![]()
Nu kan ik mijn lens wederom niet uitproberen
zullen we ruilen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:17 schreef Puckzzz het volgende:
bah ik heb nog steeds het gevoel dat ik een uur te vroeg opgestaan ben
moet echt ff wakker worden, gisteren om 1 uur naar bed gegaan, wat voor mij echt veel te laat is (heb mijn slaap hard nodig) en nu zou ik me eigenlijk al moeten omkleden en opmaken om naar mijn werk te gaan, maar zit hier nog steeds te suffen in mijn badjas
maarja... GOEDEMORGEN!!
Ik STOND op Hoek van Holland, lulloquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Gisteravond was het mooi!
Had je mooi naar hoek van holland kunnen gaan ofzo... ik noem maar een dwarsstraat...
Bij ons niet hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:20 schreef Puckzzz het volgende:
jij zit toch op kantoor Ynske? Bij mij begint kantoortijd om 9 uur
yepzquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:20 schreef Puckzzz het volgende:
jij zit toch op kantoor Ynske? Bij mij begint kantoortijd om 9 uur
psss, ik ging foto's maken van een lichtstoet zaterdag....quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik STOND op Hoek van Holland, lullo![]()
![]()
owh?quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik STOND op Hoek van Holland, lullo![]()
![]()
Eikelquote:
Ik zou bijna gaan roepen dat je een prutsertje bent, maar goed....laat ik mijn mond maar houdenquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
psss, ik ging foto's maken van een lichtstoet zaterdag....
kom ter plaatse, en wat denk je dat thuis in de oplader hangt
Dat heb je vaker gezegd, Kleintjequote:Op woensdag 29 maart 2006 08:36 schreef Kleintje het volgende:
*al sinds 7 uur aan het werk*
TIJD VOOR EEN BAKKIE THEE
Vandaag wil ik de rest van de foto's tussendoor bewerken, dus stilte vanaf deze kant!
zeg moet je mij niet boos aankijkenquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan roepen dat je een prutsertje bent, maar goed....laat ik mijn mond maar houden![]()
![]()
Jij zegt wat ik denkquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat heb je vaker gezegd, KleintjeIk vertrouw het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |