quote:
Als het verpakt is in de vorm van een chocotof wel ja..quote:
nee sorryquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:20 schreef Ymke het volgende:
Denk telkens dat ik mijn eigen nick zie als ik Ynske zie staan, kan je geen Truus gaan heten?
4 jaar maar? Dat kan ik verdubbelenquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
* Mauro zit daar al bijna 4 jaar overheen *
Afgelopen? Dan begint het pasquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Na de 30 is het leven toch afgelopen?
* CocaColaLight zoekt dekking
Geef mij maar iets waar ik overuren kan klokken en wat bijverdien met toeslagurenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk niet dat half 5 beginnen echt zal passen bij een kantoorbaan
dus dat is het risico van het vak
Hmz ok even aanvraag doen bij Dannyquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee sorry
daarbij jij is 79550
en ikke is 68600
dus jij bent Truus
Je hebt het toch ook elke keer tegen mij als je geil praat?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:06 schreef Kleintje het volgende:
ow ja... dat zie ik nu pas.
Dus ik mag nu niet meer geil tegen je praten Re? En zeggen dat ik dacht dat ik het tegen Puckzzzzzzzzz had?
niet zo zeuren hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:11 schreef Xilantof het volgende:
Zow, eindelijk weer thuis.
Wat een flutdag vandaag zeg.
Mag ik nog sporten straks ook. om 21.30 wel te verstaan![]()
ben ik op z'n vroegst 23.30 uur thuisblegh
De ene dag loop jij te stuiteren en de dag daarna loop je met een sik van hier tot ginder. Ben positief, blijf positief.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:11 schreef Xilantof het volgende:
Zow, eindelijk weer thuis.
Wat een flutdag vandaag zeg.
Mag ik nog sporten straks ook. om 21.30 wel te verstaan![]()
ben ik op z'n vroegst 23.30 uur thuisblegh
althans... zometeen niet meerquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:31 schreef Re het volgende:
[..]
niet zo zeuren hoor
ik zit nog op mijn werk...
Wat fijn om zo inspirerend te zijn!quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:06 schreef Mauro het volgende:
Zoals jullie weten ben ik vandaag bezig aan het knoeien geweest met chocolade.
Ik vond het idee paaseiland voor de fotowedstrijd zo leuk dat ik daar toch een beetje invulling aan heb gegeven.
Hier is het eerste resultaat:
[afbeelding]
Ik moet welquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:07 schreef Subhuman het volgende:
Als je geen zin hebt ga je niet. Da's simpel lijkt me.
Oh, een wedstrijd! Die vind ik altijd wel leuk, bovendien hebben wij aan het einde van een wedstrijd altijd taart!quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik moet wel
't is een "bekerwedstrijd".
Niet dat wij nog kans maken op die beker.
Och, waarschijnlijk als ik er ben is het wel weer leuk..
Daarom zeg ik: als ik er ben is het vaak wel leuk.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:17 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh, een wedstrijd! Die vind ik altijd wel leuk, bovendien hebben wij aan het einde van een wedstrijd altijd taart!En bier en het is altijd supergezellig bovendien!
oehquote:
chocola is lekkerquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
[lokmodus]
Zin in chocolade?
[/lokmodus]
![]()
Mijn chocolademelkquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:19 schreef Re het volgende:
chocola is lekker
oww mij wilde je niet lokken
Nou kun je in iedergeval met een gerust hart zeggen dat je tussen de benen van kleintje hebt gezeten als men je vraagt wat je gedaan hebt!quote:
lokkerquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
[lokmodus]
Zin in chocolade?
[/lokmodus]
![]()
Oeh, dat moet zeer doen...quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
lokkersorry ik loop nog liever met vreemde mannen mee dan met enge mannen
![]()
quote:
een erg enge meidquote:
Wiequote:
He lost his mind.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:10 schreef fraubitch het volgende:het ligt niet aan mij
----->
Waar is lostminds?Ik heb hem al een tijdje niet gezien
Nee joh....jij bent gewoon een lekker dingquote:
net als Abeltonquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:10 schreef fraubitch het volgende:het ligt niet aan mij
----->
Waar is lostminds?Ik heb hem al een tijdje niet gezien
Wat hij zegt..quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh....jij bent gewoon een lekker dingEn zeker niet eng
![]()
Die zie ik toch nog regelmatig online verschijnen in msn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
net als Abelton
![]()
En wij zijn zo braaf en gezellig..
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh....jij bent gewoon een lekker dingEn zeker niet eng
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat hij zegt..
Fbitsie is een Lekker Ding![]()