mag ik nog op je aanbod ingaan om te ruilen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee
werk
photopoppen
beetje klooien met een designtje
Laat me raden...drank?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:54 schreef Kleintje het volgende:![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
VOEL ME ZO HAPPY
Dat moest ik ff kwijt
Bijna goed... Het is weer zomertijd en nu is Sub weer over zijn Winterdepressie heen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:06 schreef Kleintje het volgende:
bijna goed Sub
Wat is er met jou Subje? Je bent opeens weer meer hier.
Lentekriebels??
Ow, de mijne ook nogquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:20 schreef CompuMess het volgende:
Hij's bezig...
[afbeelding]
*@$#$# - zie net dat de camera nog op wintertijd staat !![]()
Zoiets denk ik!quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:06 schreef Kleintje het volgende:
bijna goed Sub
Wat is er met jou Subje? Je bent opeens weer meer hier.
Lentekriebels??
Dat zou best eens kunnen!quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Bijna goed... Het is weer zomertijd en nu is Sub weer over zijn Winterdepressie heen.![]()
zet jij die dingen zelf eronder in fotoshop of doet je camera dat?quote:
Dat gebeurt in Photoshop op basis van de bijgevoegde EXIFquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
zet jij die dingen zelf eronder in fotoshop of doet je camera dat?
Gebruikt CompuMess niet iets als Bordermaker ofzo? Dat meen ik mij te herinneren.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat gebeurt in Photoshop op basis van de bijgevoegde EXIF
Nope, dat doe ik met Bordermaker, een gratis én handig tooltje voor het plaatsen van kadertjes.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
zet jij die dingen zelf eronder in fotoshop of doet je camera dat?
Jeetje zeg....wat ben jij een strenge moederquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:29 schreef Puckzzz het volgende:
en Owee! als je onflateuze foto's van mij hier gaat plaatsen! Ik moet altijd flink retoucheren voor ik ze plaats dus ik wil ze eerst keuren
jij leest dus de EXIF uit en plant t dan in een txtlayer eronderquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat gebeurt in Photoshop op basis van de bijgevoegde EXIF
Met andere woorden... je bent verliefd!quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:20 schreef Subhuman het volgende:
Ik ben supervrolijk de laatste dagen!Heb mezelf net ook lekker verwend met een paar supergrote mergpijpjes! Jullie ook eentje?
Alsjeblieft!quote:
Dat kan ook via een scriptje/tooltje via CS2quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij leest dus de EXIF uit en plant t dan in een txtlayer eronder
Alstublieft!quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:32 schreef CompuMess het volgende:
[afbeelding]
Zooo.. klaar!
Doet u mij nu maar een mergpijp!
Zelfde vraag hiero!quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:34 schreef Vliegvrager het volgende:
Ze zijn fraai hoor compuWat voor lens heb je gebruikt (en een filter?)
Ik gok van niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:36 schreef Subhuman het volgende:
Ik gok dat ie geen filter heeft gebruikt. 1/5000 seconde bij f/18 is echt heel weinig licht.
yups, maar dat dingetje dat ie daar fotografeert geeft daarentegen weer heel veel licht.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:36 schreef Subhuman het volgende:
Ik gok dat ie geen filter heeft gebruikt. 1/5000 seconde bij f/18 is echt heel weinig licht.
Ik? editten?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:38 schreef Subhuman het volgende:
[..]
We zullen gauw zien wie gelijk heeft!
[edit] Gauw editten hè!Wedden dan?
interessant...quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat kan ook via een scriptje/tooltje via CS2
Effe een linkje van EOSDigitaal plaatsen Clique![]()
Dat heft elkaar mooi op!quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:39 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
yups, maar dat dingetje dat ie daar fotografeert geeft daarentegen weer heel veel licht.
Waar was die zonsverduistering dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:35 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Alstublieft!
Wat jammer dat het bewolkt is hier in Enschede!Anders was ik ook even wezen gaan kijken!
ja kan de CRW files (Canon) gewoon openen met photoshop CS2 en dan krijg je een voor edit venster voor je Photoshop venster. Zit dus al bij CS2 in..quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
interessant...
stomme vraag misschien nog maareh
adobe rawconverter, is toch een aparte plugin he
dan moet ik die nog ergens gaan zoeken...
grbl...
bedacht me net dat ik thuis nog werk met cs
Euhhh ik heb geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waar was die zonsverduistering dan?
aaah....quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ja kan de CRW files (Canon) gewoon openen met photoshop CS2 en dan krijg je een voor edit venster voor je Photoshop venster. Zit dus al bij CS2 in..
Wie pakt effe een halsband en laat Mauro op het grasveldje uit??quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Sowwy.
Heb een slecht humeur. Ben niet zo uitgelaten als anderen hier
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:45 schreef Subhuman het volgende:
[..]
voor een evenement dat ik organiseer... Ben helemaal de tijd vergeten en ik ga echt te laat komen!
Doei allemaal!
Sub heeft ene beetje last met Prio's stellen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nu ben je een keer op tijd bij ons met de topics, ben je ergens anders te laat
Naderende verjaardagen zijn funest voor je humeur.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:46 schreef HMaster-II het volgende:
Wie pakt effe een halsband en laat Mauro op het grasveldje uit??![]()
Posterplakzequote:Op woensdag 29 maart 2006 13:49 schreef Subhuman het volgende:
Sub vergeet gewoon soms de tijd...Ben nu echt weg!
Bedenk ook eens wat je WEL bereikt hebtquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Naderende verjaardagen zijn funest voor je humeur.
Dan ge je nadenken over wat je allemaal hebt bereikt enzo.
conclusie: Geen werk, geen relatie, grote schulden.
Daar word je niet zo heel vrolijk van.
Als dat halsbandje nu eens een metafoor zou zijn voor een werkgever, dan zou het al wat minder zijn namelijk.
goh ik was dus niet de enige gisterquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Naderende verjaardagen zijn funest voor je humeur.
Dan ge je nadenken over wat je allemaal hebt bereikt enzo.
conclusie: Geen werk, geen relatie, grote schulden.
Daar word je niet zo heel vrolijk van.
Als dat halsbandje nu eens een metafoor zou zijn voor een werkgever, dan zou het al wat minder zijn namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |