Net zo druk wel, net zo vaak iets minder.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:01 schreef Kleintje het volgende:
Wil je zeggen dat ik de laatste dagen dan net zo druk aanwezig was als normaal?
Volgens mij niet...
Hey Kleintjequote:Op woensdag 29 maart 2006 09:01 schreef Kleintje het volgende:
Wil je zeggen dat ik de laatste dagen dan net zo druk aanwezig was als normaal?
Volgens mij niet...
'Heeey PieJongenquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:07 schreef Ynske het volgende:
brug
[afbeelding]
Tis maar even dat je het weet, het is niet slim om op de rand van de kade te gaan staan waar de houten balken zegmaar niet echt goed meer vaststaan
Hey Ynske ...gaat .... zit nog te wachten op ssep onderzoek, 2 vernauwingen zijn vastgestedl in de nek ...1 grote en een wat kleinere. Dus nog steeds veel klachten. En met jou?quote:
slecht... maar goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:13 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Ynske ...gaat .... zit nog te wachten op ssep onderzoek, 2 vernauwingen zijn vastgestedl in de nek ...1 grote en een wat kleinere. Dus nog steeds veel klachten. En met jou?
Tjee Ynske, ook kut dus. Maar zit dus inderdaad vooruitgang in.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
slecht... maar goed
nog 26 daagjes en ze gaan er wat aan doen
die MRI heeft uitgewezen dat er beschadingen in het polsgewricht zijn, en die zorgen weer voor beschadigingen (aan het kraakbeen?) waardoor ik dus steeds zo'n pijn heb
ach, ook dat zijn geen fijne situatiesquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
En dan klaag ik omdat ik zondag een spiertje heb verrekt
sterkte jongens
Dank je Puckzzzquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
sterkte jongens
Volgens mij kan Ynske maar beter een paar rolstoelen en looprekjes reserveren voor de Treinenmeet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
sterkte jongens
Tegen die tijd hoop ik er wel af te zijnquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Volgens mij kan Ynske maar beter een paar rolstoelen en looprekjes reserveren voor de Treinenmeet.![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Volgens mij kan Ynske maar beter een paar rolstoelen en looprekjes reserveren voor de Treinenmeet.![]()
Dat hoop ikook meid, want ik zou wel even met je mee willen lopen dan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tegen die tijd hoop ik er wel af te zijn
quote:
Zo één met een hond ervoor?quote:
nah die staat dus op het perron/binnen in de halquote:
nee jij erachter om te duwenquote:
Forget it butquote:
Meneer wil liever getrokken wordenquote:
sowwyquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:41 schreef HMaster-II het volgende:
Klein en Ynsmoeten jullie het weer over zekz hebben
![]()
hormonale mormels
![]()
Toepsie spiegel die afbeelding eens..quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:42 schreef Toeps het volgende:
Moeten we op Fles gaan schieten?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Toepsie spiegel die afbeelding eens..nossew & htims is niet echt een merk hoor
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Toepsie spiegel die afbeelding eens..nossew & htims is niet echt een merk hoor
sinds dit weekendquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:52 schreef Mauro het volgende:
Overigens, sinds wanneer heb ik opeens een fotoboek?
Sowwie Puckzzzquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
hou daar es mee opalweer koffie op mijn toetsenbord en beeldscherm
je kunt iig in de instellingen uitvinken dat het icoontje niet meer zichtbaar is op de subsitesquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb er niet om gevraagd. Dus mag ie wmb weg!
tet is niet de zoom?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:54 schreef Ynske het volgende:
OW mijn god
collega spreekt engels aan de telefoon:
Tet is not te seem, tet is for sjoer
Het fotoboek is net een virus... Makkelijk te krijgen, moeilijk te verwijderen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb er niet om gevraagd. Dus mag ie wmb weg!
Alle vinkjes uitgezet, behalve de laatstequote:Op woensdag 29 maart 2006 10:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kunt iig in de instellingen uitvinken dat het icoontje niet meer zichtbaar is op de subsites
Dat mag niet. Want ik upload niks naar de fok! servers.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:06 schreef Kleintje het volgende:
kijk mar uit, straks verschijnen er foto's uit je fotoboek op de frontpage
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:54 schreef Ynske het volgende:
OW mijn god
collega spreekt engels aan de telefoon:
Tet is not te seem, tet is for sjoer
en dan te bedenken dat het een zakelijk telefoontje wasquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sommige mensen schamen zich gewoon om fatsoenlijk de TH uit te spreken
Werk?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg...zouden jullie niet eens gaan werkenJe houd mij van mijn werk af
neequote:Op woensdag 29 maart 2006 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg...zouden jullie niet eens gaan werkenJe houd mij van mijn werk af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |